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市場調査レポート
商品コード
1375051
中南米の自着性包帯市場の2028年までの予測-地域別分析-タイプ別、最終用途別South & Central America Self-Adherent Wraps Market Forecast to 2028- COVID-19 Impact and Regional Analysis- by Type (Sterile and Non-Sterile) and End Use |
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中南米の自着性包帯市場の2028年までの予測-地域別分析-タイプ別、最終用途別 |
出版日: 2023年08月17日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 83 Pages
納期: 即納可能
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中南米の自着性包帯市場は、2022年の2,060万米ドルから2028年には2,784万米ドルに成長すると予測されます。2022年から2028年までのCAGRは5.1%と推定されます。
スポーツ・フィットネス分野での自着性包帯使用の増加が中南米の自着性包帯市場を後押し
スポーツ選手は、ジャンプやランニングなどの運動を行うため、一般的に怪我をするリスクが高いです。ランニング、バスケットボール、サッカー、フットボール、格闘技などのスポーツは一般的に怪我と関連しています。スポーツに関連した足関節損傷の有病率は20%~50%です。自着性包帯は、捻挫や緊張をサポートします。自着性包帯は、アスレチック包帯テープのように時間が経っても伸びたり緩んだりしないです。この包帯は、より多くの層を重ねて貼ることで、より高いサポート力を生み出すことができます。その結果、自着性包帯は、足首の捻挫や緊張を包んだり、ドレッシング材を素早く固定したりするために、スポーツやフィットネスの分野で大いに利用されています。したがって、スポーツ・フィットネス分野での自着性包帯の使用増加が市場成長の原動力となっています。
中南米の自着性包帯市場概要
中南米の自着性包帯市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他の南米に区分されます。自着性包帯は利用しやすいように特別に設計されています。自着性包帯の利点に対する顧客の意識の高まりが、家庭用プライマリーケアキットにおける同製品の需要を急増させています。顧客はその貼りやすさから、捻挫や怪我を自着性包帯で包むことを好みます。国際貿易局が2023年に発表した報告書によると、ブラジルはGDPの9.1%を医療部門に投資しており、2021年現在、53万2,645の病床、8万8,000の補助医療サービス、50万2,000の医師、8万9,000のドラッグストアで構成されています。世界保健機関(WHO)によると、ブラジルは国民1人当たり年間1,035米ドルを医療に費やしています。ここ数年、ブラジルの病院数はかなり増加しているが、これは主に交通事故と手術件数の増加によるものです。自着性包帯は、前述の臨床分野で広く使用されています。このように、中南米における医療分野の成長と病院数の増加は、予測期間中に同地域における自着性包帯の需要を押し上げると予想されます。
中南米の自着性包帯市場の収益と2028年までの予測(1,000米ドル)
中南米の自着性包帯市場セグメンテーション
中南米の自着性包帯市場は、タイプ、最終用途、国に区分されます。
タイプ別では、中南米の自着性包帯市場は無菌と非無菌に区分されます。2022年の中南米の自着性包帯市場では、非滅菌セグメントが大きなシェアを占めています。
最終用途に基づき、中南米の自着性包帯市場は病院、専門クリニック、家庭医療、その他に区分されます。家庭用医療は薬局、オンライン、その他の家庭用医療に区分されます。2022年の中南米の自着性包帯市場では、家庭用医療分野が最大のシェアを占めています。
国別では、中南米の自着性包帯市場はブラジル、アルゼンチン、その他の南米に区分されます。その他の南米が2022年の中南米自着性包帯市場のシェアを独占しました。
The South & Central America self-adherent wraps market is expected to grow from US$ 20.60 million in 2022 to US$ 27.84 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 5.1% from 2022 to 2028.
Increase in Use of Self-Adherent Wraps in Sports and Fitness Sectors Fuel South & Central America Self-Adherent Wraps Market
Athletes involved in sports perform activities such as jumping and running and are typically at a higher risk of getting injured. Sports such as running, basketball, soccer, football, and martial arts are commonly associated with injuries. The prevalence of sports-related ankle injuries ranges from 20% to 50%. Self-adherent wraps provide support for sprains and strains. Self-adherent wraps do not stretch and loosen over time like athletic bandage tape. These wraps can be applied in more layers to create more support. As a result, self-adherent wraps are highly used in the sports and fitness sectors to wrap ankle sprains and strains and secure dressings quickly. Hence, the increasing use of self-adherent wraps in the sport and fitness sectors is driving the market growth.
South & Central America Self-Adherent Wraps Market Overview
The self-adherent wrap market in South & Central America is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Self-adherent wraps are specifically designed for convenience of utilization. Growing customer awareness of self-adherent wrap advantages has surged the demand for the product in household primary care kit. Customers prefer wrapping sprains and injury with self-adherent wraps due to their ease of application. According to a report published by the International Trade Administration in 2023, Brazil invests 9.1% of its GDP in the healthcare sector, comprising 532,645 hospital beds, 88,000 supplementary healthcare services, 502,000 physicians, and 89,000 drug stores as of 2021. According to the World Health Organization, Brazil spends US$ 1,035 per capita on healthcare annually. In the past few years, there has been a considerable rise in the number of hospitals in Brazil, majorly due to increasing number of traffic accidents and surgeries. The self-adherent wraps are extensively used in the aforementioned clinical areas. Thus, the growing healthcare sector and rising number of hospitals in South & Central America are anticipated to boost the demand for self-adherent wraps in the region during the forecast period.
South & Central America Self-Adherent Wraps Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Thousand)
South & Central America Self-Adherent Wraps Market Segmentation
The South & Central America self-adherent wraps market is segmented into type, end use, and country.
Based on type, the South & Central America self-adherent wraps market is segmented into sterile and non-sterile. The non-sterile segment held a larger share of the South & Central America self-adherent wraps market in 2022.
Based on end use, the South & Central America self-adherent wraps market is segmented into hospitals, specialty clinics, household healthcare, and others. Household healthcare is segmented into pharmacies, online, and other household healthcare. The household healthcare segment held the largest share of the South & Central America self-adherent wraps market in 2022.
Based on country, the South & Central America self-adherent wraps market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the share of the South & Central America self-adherent wraps market in 2022.