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市場調査レポート
商品コード
1226874
アジア太平洋地域のパラタントの2028年までの市場予測- 地域別分析- 形状別(乾燥・液体)、カテゴリー別(有機・従来)、供給源別(植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他)Asia Pacific Palatants Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis - by Form (Dry and Liquid), Category (Organic and Conventional), and Source (Plant Derived Palatants, Meat Derived Palatants, Insect Derived Palatants, and Others) |
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アジア太平洋地域のパラタントの2028年までの市場予測- 地域別分析- 形状別(乾燥・液体)、カテゴリー別(有機・従来)、供給源別(植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他) |
出版日: 2023年02月13日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 119 Pages
納期: 即納可能
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アジア太平洋地域のパラタント市場は、2022年の2億5,513万米ドルから2028年には3億8,982万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは7.3%で成長すると推定されます。
製品イノベーションの増加がアジア太平洋地域のパラタント市場に機会を与えるだろう
栄養価が高く、プレミアムでパーソナライズされたペットフードに対する消費者の嗜好と需要の高まりにより、革新的で安全、かつプレミアム品質のパラタントの開発など、製品イノベーションが活発化しています。市場競争力を高めるため、大手企業はオーガニック、ナチュラル、植物栄養素を豊富に含む製品など、製品ポートフォリオを多様化しています。さらに、パラタント市場のいくつかの企業は、カスタマイズされたパラタントの生産に携わっています。また、さまざまな企業が、栄養豊富なペットフード製品を導入するための研究開発活動にも取り組んでいます。例えば、AFB Internationalは、基礎科学から複雑な製品システムまで、嗜好性の促進要因を評価するための研究開発に投資しています。同様に、SPFインターナショナルの研究開発チームは、優れた嗜好性性能を維持しながらキブルの匂いを改善できるセンサリー・ソリューションの設計に取り組んでいます。このように、製品のイノベーションの増加と研究開発活動の活発化は、予測期間中、アジア太平洋地域のパラタント市場に有利な機会を提供すると期待されています。
アジア太平洋地域のパラタントの市場概要
アジア太平洋地域のパラタントは、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋地域に区分されます。これらの国々では、動物の飼育数がますます増加しており、この地域全体の動物飼料の需要を押し上げる要因となっています。さらに、中国やインドなどの発展途上国では、ペットの数が非常に多いです。国家統計局によると、中国はこの地域で最も急成長しているペット産業です。可処分所得の増加、動物の健康と福祉に関する意識の高まりなどの要因も、ペットフードの需要に寄与しており、その結果、パラタントの需要も増加しています。Dairy India社のレポートによると、インドの牛用飼料産業は2010年から2020年にかけて年率6%で成長しており、インドは世界で最も重要かつ急速に成長している牛用飼料市場の一つとなっています。このような成長にもかかわらず、需要と生産の間には大きなギャップがあります。このため、家畜の生産性を向上させるために、牛用飼料フォーミュレーターがインドで再ポジショニングする大きな機会があります。
アジア太平洋地域のパラタントの収益と2028年までの予測
アジア太平洋地域のパラタントの市場セグメンテーション
アジア太平洋地域のパラタント市場は、形状、カテゴリー、供給源、国別に分類されます。
形態に基づき、アジア太平洋地域のパラタント市場は、乾燥と液体に二分されます。2022年は乾燥セグメントがより大きな市場シェアを占めています。
カテゴリー別に見ると、アジア太平洋地域のパラタント市場はオーガニックと従来型に二分されます。2022年は従来型がより大きなシェアを占めています。
供給源に基づき、アジア太平洋地域のパラタント市場は植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他に分類されます。2022年は、肉由来パラタントセグメントがより大きな市場シェアを占めました。
国別に見ると、アジア太平洋地域のパラタント市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋地域に区分されます。2022年の市場シェアは中国が圧倒的に多いです。
AFB International Inc;Archer-Daniels-Midland Co;BHJ AS;Bitek Industries Pty Ltd;Innov Ad NV/SA;Kemin Industries Inc;Kerry Group Plc;Ohly GmbH;Symrise AG;and Trilogy Essential Ingredients Incは、アジア太平洋地域のパラタントの市場で活動している主要企業です。
The Asia Pacific palatants market is expected to grow from US$ 255.13 million in 2022 to US$ 389.82 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 7.3% from 2022 to 2028.
Increasing Product Innovation would provide opportunities to the Asia Pacific Palatants Market
The rising consumer preference and demand for nutrient-rich, premium, and personalized pet food has increased product innovations, including the development of innovative, safe, and premium quality palatants. Major market players are diversifying product portfolios by including organic, natural, and phytonutrient-rich products to gain a competitive edge. Moreover, several players in the palatants market are engaged in the production of customized palatants. Various companies are also involved in research and development (R&D) activities to introduce nutrient-rich pet food products. For instance, AFB International is investing in R&D to assess the drivers of palatability, from basic science to complex product systems. Similarly, SPF International's R&D team is working on the design of a sensorial solution that can improve the kibble's smell while maintaining excellent palatability performance. Thus, increasing product innovations and growing R&D activities are expected to provide lucrative opportunities in the Asia Pacific palatants market over the forecast period.
Asia Pacific Palatants Market Overview
The Asia Pacific palatants market is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. These countries report increasingly high animal populations, which helps boost the demand for animal feed across the region. Moreover, developing countries such as China and India have a significant population of pets. According to the National Bureau of Statistics, China has the fastest-growing pet industry in the region. Factors such as increasing disposable income, and rising awareness regarding animal health and wellness also contribute to the demand for pet food, in turn boosting the demand for palatants. According to a report by Dairy India, the Indian cattle feed industry has grown at ~6% per annum in 2010-2020, making India one of the world's most significant and fastest-growing cattle feed markets. Despite this growth, there is a massive gap between requirement and production. Thus, there is a huge opportunity for cattle feed formulators to reposition themselves in India to enhance livestock productivity.
Asia Pacific Palatants Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
Asia Pacific Palatants Market Segmentation
The Asia Pacific palatants market is segmented into form, category, source, and country.
Based on form, the Asia Pacific palatants market is bifurcated into dry and liquid. The dry segment held the larger market share in 2022.
Based on category, the Asia Pacific palatants market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held the larger market share in 2022.
Based on source, the Asia Pacific palatants market is segmented into plant derived palatants, meat derived palatants, insect derived palatants, and others. The meat derived palatants segment held the larger market share in 2022.
Based on country, the Asia Pacific palatants market is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. The China dominated the market share in 2022.
AFB International Inc; Archer-Daniels-Midland Co; BHJ AS; Bitek Industries Pty Ltd; Innov Ad NV/SA; Kemin Industries Inc; Kerry Group Plc; Ohly GmbH; Symrise AG; and Trilogy Essential Ingredients Inc are the leading companies operating in the Asia Pacific palatants market.