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市場調査レポート
商品コード
1226866
北米のパラタント市場の2028年までの予測- 地域別分析- 形態別(乾燥・液体)、カテゴリー別(有機・従来型)、供給元別(植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他)North America Palatants Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis -by Form (Dry and Liquid), Category (Organic and Conventional), and Source (Plant Derived Palatants, Meat Derived Palatants, Insect Derived Palatants, and Others) |
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北米のパラタント市場の2028年までの予測- 地域別分析- 形態別(乾燥・液体)、カテゴリー別(有機・従来型)、供給元別(植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他) |
出版日: 2023年02月13日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 108 Pages
納期: 即納可能
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北米のパラタント市場は、2022年の4億5,799万米ドルから2028年には6億6,302万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは6.4%と推定されています。
ペットのヒューマニゼーション人気の高まりが北米のパラタント市場の需要を拡大
近年、ペットのヒューマニゼーションが地域全体で大きく発展しています。ペットの所有からペットの子育てへのシフトは、特に新興経済諸国において、パラタント市場の決定的な傾向となっています。米国ペット用品協会(APPA)が実施した2021-2022年全国ペット所有者調査によると、米国の世帯の70%、すなわち約9,050万人が1匹以上のペットを所有しており、その大半は犬や猫です。ペットケアカテゴリーへの消費者支出の増加は、ペットの人間化というトレンドの高まりに起因しています。消費者は、健康的で栄養価が高く、生活環境を改善するプレミアムペットフードや製品への支出を増やしています。ペットの健康とウェルネス、持続可能な製品、環境に優しい、天然素材や地元産の素材に注目が集まっています。また、消費者は、ペットの生活の質の向上を約束する特別食や嗜好品に投資しています。ペットフードに口当たり剤を使用することで、本来の肉食に似た味、風味、食感を向上させることができます。このように、ペットの人間化の人気が高まっていることから、予測期間中、北米のパラタント市場の需要が増加しています。
北米のパラタント市場の概要
北米のパラタント市場は、ペットフードおよび動物飼料産業の重要な市場の1つであるため、顕著な貢献をしています。米国は北米の主要な複合飼料市場の1つです。この国の動物飼料製造業は、カナダやメキシコとの自由貿易協定に大きく依存しています。この協定に加え、畜産業の拡大が米国の動物飼料市場の進展を後押ししています。ペットを飼うことの人気が高まっているのは、愛情、交友関係、ストレス解消に関連しています。ペットの人間化が進み、ペットフードの栄養価の高さが消費者の購買意欲に影響を与えています。米国ペットフード協会が実施した「全米ペットオーナー調査(2021-2022)」によると、ペットの所有率は2021年の米国世帯の~67%から2022年には70%に増加しました。さらに、ミレニアル世代が32%のシェアを占め、ベビーブーマー世代(27%)、X世代(24%)が僅差で続く、ペット所有者の最大のコーホートであることが明らかになっています。ペットオーナーの間で、ペットに必要な栄養に関する意識が高まっているため、健康的なペットフード製品への支出が増えています。北米の主要な市場プレーヤーは、成長する市場で持続するために、製品の発売、買収、パートナーシップなどの戦略的イニシアチブを採用しています。例えば、2019年6月、Kemin Industries Inc.は、自然な風味と安全な肉ベースのパラタントに対する消費者の需要の増加に対応するため、パラタントの新ライン-PALTEVA Natural Palatantsを発売しました。このように、動物飼料生産事業の隆盛、ペットの人間化の進展に伴うペットフード需要の増加、市場参入企業が採用するさまざまな市場開拓戦略が、北米のパラタント市場を活性化させています。
北米のパラタントの市場収益と2028年までの予測
北米のパラタント市場のセグメント化
北米のパラタント市場は、形態、カテゴリー、供給元、国別に区分されます。
形態に基づき、北米のパラタント市場は、乾燥と液体に二分されます。2022年は乾燥セグメントがより大きな市場シェアを占めています。
カテゴリー別に見ると、北米のパラタント市場はオーガニックと従来型に二分されます。2022年は従来型がより大きなシェアを占めています。
供給源に基づき、北米のパラタント市場は植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他に分類されます。2022年は肉由来パラタントセグメントがより大きな市場シェアを占めています。
国別に見ると、北米のパラタント市場は、米国、カナダ、メキシコに区分されます。2022年の市場シェアは米国が圧倒的に多いです。
AFB International Inc、Archer-Daniels-Midland Co、BHJ AS、Innov Ad NV/SA、Kemin Industries Inc、Kerry Group Plc、Ohly GmbH、Symrise AG、Trilogy Essential Ingredients Incは北米のパラタントの市場で活動している大手企業です。
The North America palatants market is expected to grow from US$ 457.99 million in 2022 to US$ 663.02 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 6.4% from 2022 to 2028.
Rising Popularity of Pet Humanization have Increased the Demand for North America Palatants Market
In recent years, the humanization of pets grew significantly across the region. The shift from pet owning to pet parenting has been a defining trend in the palatants market, especially in developed economies. According to the 2021-2022 National Pet Owners Survey conducted by the American Pet Products Association (APPA), 70%, i.e., approximately 90.5 million of the US households, own one or more pets, the majority being dogs and cats. Increasing consumer spending on pet care categories is attributed to the growing trend of pet humanization. Consumers are increasingly spending on premium pet food and products that are healthy, nutritious, and improving living conditions. There is a growing focus on pet health and wellness, sustainable products, eco-friendly, natural and locally-sourced ingredients. Consumers are also investing in special diets and indulgent products, which promise a better quality of life to their pets. The use of palatants in pet food helps improve the taste, flavor, and texture that resemble their original meat food. Thus, the rising popularity of pet humanization have increased the demand for North America palatants market during the forecast period.
North America Palatants Market Overview
North America palatants market is a prominent contributor as it is one of the significant markets for the pet food and animal feed industry. The US is one of the major compound feed markets in North America. This country's animal food manufacturing industry largely relies on the free-trade agreement with Canada and Mexico. In addition to this agreement, the expanding livestock industry is favoring the animal feed market progress in the US. The increasing popularity of pet ownership among people relates to love, companionship, and stress relief. The rising humanization of pets and awareness of the high nutritional benefits of pet food influence consumers' purchasing decisions. According to the National Pet Owners Survey (2021-2022) conducted by the American Pet Food Association, pet ownership increased from ~67% of US households in 2021 to 70% in 2022. Moreover, millennials were revealed to be the largest cohort of pet owners, with a share of 32%, followed closely by baby boomers (27%) and generation X (24%). Increasing awareness about the nutritional requirements of pets among pet owners is making them spend more on healthy pet food products. Key market players in North America are adopting strategic initiatives such as product launches, acquisitions, and partnerships to sustain themselves in the growing market. For instance, in June 2019, Kemin Industries Inc. launched a new line of palatants-PALTEVA Natural Palatants-to address the growing consumer demand for naturally flavoured and safe meat-based palatants. Thus, flourishing animal feed production businesses, increasing demand for pet food with growing pet humanization, and various development strategies adopted by market players are fueling the North America palatants market.
North America Palatants Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
North America Palatants Market Segmentation
The North America palatants market is segmented into form, category, source, and country.
Based on form, the North America palatants market is bifurcated into dry and liquid. The dry segment held the larger market share in 2022.
Based on category, the North America palatants market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held the larger market share in 2022.
Based on source, the North America palatants market is segmented into plant derived palatants, meat derived palatants, insect derived palatants, and others. The meat derived palatants segment held the larger market share in 2022.
Based on country, the North America palatants market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the market share in 2022.
AFB International Inc; Archer-Daniels-Midland Co; BHJ AS; Innov Ad NV/SA; Kemin Industries Inc; Kerry Group Plc; Ohly GmbH; Symrise AG; and Trilogy Essential Ingredients Inc are the leading companies operating in the North America palatants market.