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市場調査レポート
商品コード
1226872
中南米のパラタントの2028年市場予測- 地域別分析- 形態別、カテゴリー別、供給源別South & Central America Palatants Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis - by Form, Category, and Source |
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中南米のパラタントの2028年市場予測- 地域別分析- 形態別、カテゴリー別、供給源別 |
出版日: 2023年02月13日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 107 Pages
納期: 即納可能
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中南米のパラタント市場は、2022年の1億1,499万米ドルから2028年には1億3,233万米ドルに成長すると予測されています。2022年から2028年までのCAGRは2.4%と推定されています。
ペットのヒューマニゼーション人気の高まりが中南米のパラタント市場の需要を増加させた
近年、ペットのヒューマニゼーションが世界的に大きく発展しています。ペットの所有から子育てへの移行は、特に新興経済諸国において、口臭防止剤市場の決定的な傾向となっています。ペットケアカテゴリーへの消費者支出の増加は、ペットの人間化というトレンドの高まりに起因しています。消費者は、健康的で栄養価が高く、生活環境を改善するプレミアムペットフードや製品への支出を増やす傾向にあります。ペットの健康とウェルネス、持続可能な製品、環境にやさしい、天然素材、地元産の素材に注目が集まっているのです。また、消費者は、ペットの生活の質の向上を約束する特別食や嗜好品に投資しています。ペットフードに口蓋剤を使用することで、本来の肉食に似た味、風味、食感を向上させることができます。このように、ペットの人間化の人気が高まっていることから、予測期間中、中南米のパラタント市場の需要は増加しています。
中南米の概要
中南米のパラタント市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他中南米に区分されます。ブラジルは、世界最大の動物飼料製品の市場の一つです。COVID-19が流行した当初は、何千ものブラジルの家庭がペットを飼うようになりました。消費者は現在、ペットの健康を意識するようになり、主に栄養価の高いプレミアムペットフードを購入するようになっています。さらに、チリのペットケア産業は、ペットの人間化から恩恵を受けています。チリ農業家畜庁によると、チリ政府は2021年に147種類の新しい輸入ペットフード製品を現地市場で認可・登録しました。このように、動物性食品消費の増加に伴い、ブラジル、チリ、その他の中南米諸国では、今後数年間、パラタントの需要が急増すると予想されます。
中南米のパラタントの市場収益と2028年までの予測(金額)
中南米のパラタント市場のセグメンテーション
中南米のパラタント市場は、形態、カテゴリー、供給元、国別に分類されます。
形態に基づき、中南米のパラタント市場は、乾燥と液体に二分されます。2022年には、乾燥セグメントがより大きな市場シェアを占めています。
カテゴリー別に見ると、中南米のパラタント市場はオーガニックと従来型に二分されます。2022年は従来型がより大きなシェアを占めています。
供給源に基づき、中南米のパラタント市場は植物由来パラタント、肉由来パラタント、昆虫由来パラタント、その他に分類されます。2022年の市場シェアは、肉由来パラタントセグメントがより大きなシェアを占めています。
国別に見ると、中南米のパラタント市場は、ブラジル、アルゼンチン、その他南米に区分されます。2022年の市場シェアは、ブラジルが圧倒的に多いです。
AFB International Inc、Archer-Daniels-Midland Co、BHJ AS、Innov Ad NV/SA、Kemin Industries Inc、Kerry Group Plc、Ohly GmbH、Symrise AGは、中南米のパラタントの市場で事業を展開している主要企業です。
The South & Central America palatants market is expected to grow from US$ 114.99 million in 2022 to US$ 132.33 million by 2028. It is estimated to grow at a CAGR of 2.4% from 2022 to 2028.
Rising Popularity of Pet Humanization have Increased the Demand for South & Central America Palatants Market
In recent years, the humanization of pets grew significantly across the globe. The shift from pet owning to pet parenting has been a defining trend in the palatants market, especially in developed economies. Increasing consumer spending on pet care categories is attributed to the growing trend of pet humanization. Consumers are increasingly spending on premium pet food and products that are healthy, nutritious, and improving living conditions. There is a growing focus on pet health and wellness, sustainable products, eco-friendly, natural, and locally-sourced ingredients. Consumers are also investing in special diets and indulgent products, which promise a better quality of life to their pets. The use of palatants in pet food helps improve the taste, flavor, and texture that resemble their original meat food. Thus, the rising popularity of pet humanization have increased the demand for South & Central America palatants market during the forecast period.
South & Central America Overview
The South & Central America palatants market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil is one of the world's largest markets for animal feed products. During the initial months of the COVID-19 pandemic, thousands of Brazilian households acquired pets. Consumers are now becoming aware of their pet's health and are mainly buying premium pet food with rich nutritional value. Moreover, the pet care industry in Chile is benefitted from the humanization of pets. As per the Agriculture and Livestock Service of Chile, the Chilean government authorized and registered 147 new imported pet food products in the local market in 2021. Thus, with the increasing animal food consumption, the demand for palatants is expected to surge in Brazil, Chile, and other South & Central American countries in the coming years.
South & Central America Palatants Market Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
South & Central America Palatants Market Segmentation
The South & Central America palatants market is segmented into form, category, source, and country.
Based on form, the South & Central America palatants market is bifurcated into dry and liquid. The dry segment held the larger market share in 2022.
Based on category, the South & Central America palatants market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held the larger market share in 2022.
Based on source, the South & Central America palatants market is segmented into plant derived palatants, meat derived palatants, insect derived palatants, and others. The meat derived palatants segment held the larger market share in 2022.
Based on country, the South & Central America palatants market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. Brazil dominated the market share in 2022.
AFB International Inc; Archer-Daniels-Midland Co; BHJ AS; Innov Ad NV/SA; Kemin Industries Inc; Kerry Group Plc; Ohly GmbH; and Symrise AG are the leading companies operating in the South & Central America palatants market.