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市場調査レポート
商品コード
1215530
欧州の業務用ハードマーガリンの2028年までの市場予測- タイプ別(スプレッド、オールパーパス、バターブレンド)、用途別の地域分析Europe Industrial Hard Margarine Market Forecast to 2028 - COVID-19 Impact and Regional Analysis By Type (Spreadable, All-Purpose, and Butter Blend) and Application |
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欧州の業務用ハードマーガリンの2028年までの市場予測- タイプ別(スプレッド、オールパーパス、バターブレンド)、用途別の地域分析 |
出版日: 2023年01月18日
発行: The Insight Partners
ページ情報: 英文 141 Pages
納期: 即納可能
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欧州の業務用ハードマーガリン市場規模は、2022年の7億1,952万米ドルから2028年には8億4,826万米ドルに拡大すると予測されており、2022年から2028年までのCAGRは2.8%と推定されています。
マーガリンは、特に外観、特性、組成においてバターに似た水と脂肪のエマルジョンです。脂肪相は大豆油、コーン油、サフラワー油などの植物性油脂の混合物で、水相は脱脂乳、水、またはこれらの混合物です。一般に、ハードマーガリンやスティックマーガリンは、脂肪分80%、水16%、または脱脂乳を含んでいます。原料はすべて必要な割合で計量され、さらなる加工に回されます。業務用ハードマーガリンは、クッキーやビスケットなどのベーカリーや菓子類、ケーキ、シュークリームやフィレオ、ショートクラストなどの薄焼き菓子、乳製品や非乳製品など幅広い用途に使用されています。ハードマーガリンは、焼き菓子の食感や可塑性を向上させるため、製パン業界で広く使用されているショートニングです。また、バターの代用品として、調理済み食品や調理済み食品、甘味や風味のあるスナック、肉や肉の代用品にも使用されています。ハードマーガリンは、その手頃な価格と使い勝手の良さから、ベーカリーや非乳製品、肉の代用品などのメーカー全体で需要が高まっています。欧州のベーカリーメーカーは、すべての消費者層が利用できるように、製品のコストを下げるためのいくつかの取り組みを行っています。したがって、業務用ハードマーガリンへの嗜好の高まりが、欧州の業務用ハードマーガリン市場を牽引しています。
さらに、欧州では菜食主義の人気が高まっているため、工業用マーガリンの需要は予測期間中に大幅に増加すると予想されます。Google Trendsのレポートによると、2021年にビーガニズムとビーガン食の検索数が最も多かったのは英国でした。植物性食品の利点は、免疫力の向上、感染症リスクの低減、脳と心臓の健康状態の改善など、健康上の利点があります。このように、人々は植物性食品を動物性食品に代わる健康的な代替品と認識し、非乳製品代替品や肉なしダイエットへの移行が進んでいます。欧州では菜食主義の傾向が高まっており、植物性食品・食材の需要を牽引しています。マーガリンは植物性油脂で作られており、動物性原料を使用していないことが多いです。植物性食品の需要の高まりに伴い、業務用ハードマーガリンのニーズも予測期間中に増加し、欧州の業務用ハードマーガリン市場の成長を促進すると予想されます。
用途別に見ると、業務用ハードマーガリン市場は、ベーカリー&菓子類、RTE&RTC食品、肉&乳製品代替品、その他に分類されます。2022年には、ベーカリー&菓子類が最大の市場シェアを占めました。クロワッサン、デニッシュペストリー、パフペストリー、ケーキ、セイボリークッキーなどの特殊ベーカリー製品の需要の高まりが、欧州における業務用ハードマーガリンの需要を牽引しています。ハードマーガリンは、柔らかさ、食感の改善、より良い官能プロファイルを提供し、食品の栄養価を高めるため、不可欠な製パン材料です。さらに、欧州全域で菜食主義の傾向が高まっているため、菜食主義のベーカリー製品の需要が高まっています。このような要因が、予測期間中、欧州の業務用ハードマーガリン市場を牽引すると思われます。
Vandemoortele NV、Bunge Ltd、Puratos NV、NMGK Group of Co、富士石油株式会社、Wilmar International Ltd、Nubeser Soluciones SLU、Cardowan Creameries Ltd、AAK AB、Eccelso Ltdは、欧州の業務用ハードマーガリン市場で事業を展開している主要プレイヤーの一部です。欧州の業務用ハードマーガリン市場で活動するプレーヤーは、市場で強力な競争相手として浮上するために、研究開発活動や新製品の発売への投資など、さまざまな戦略を採用しています。市場関係者は、顧客の要求を満たすために、高品質で革新的な製品の開発に非常に注力しています。
欧州の業務用ハードマーガリン全体の市場規模は、一次情報および二次情報の両方を用いて導き出されました。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関連する質的・量的情報を得るために、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施しました。また、データの検証を行うとともに、このテーマについてより分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施しました。このプロセスの参入企業には、副社長、市場開拓マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャーなどの業界専門家と、欧州の業務用ハードマーガリン市場を専門とする評価専門家、研究アナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントが含まれています。
The Europe industrial hard margarine market size is expected to grow from US$ 719.52 million in 2022 to US$ 848.26 million by 2028; it is estimated to register a CAGR of 2.8% from 2022 to 2028.
Margarine is specifically an emulsion of water and fat resembling butter in appearance, characteristics, and composition. The fatty phase is a mixture of vegetable oils and fats such as soybean oil, corn oil, or safflower oil, and the aqueous phase is skimmed milk, water, or a mixture of the two. Generally, hard or stick margarine contains 80% fat, 16% water, or skimmed milk. All the raw materials are weighed in the required proportion and sent for further processing. Industrial hard margarine finds a wide range of applications in bakery and confectionery products such as cookies and biscuits; cakes; flaky pastries, including puff, choux, filo, and short crust; and dairy and non-dairy products. Hard margarine is a widely used shortening in the baking industry as it improves the texture and plasticity of baked goods. It is also used in ready-to-cook and ready-to-eat meals, sweet and savory snacks, and meat and meat substitutes as a substitute for butter. The demand for hard margarine is increasing across the manufacturers of bakery and non-dairy products and meat substitutes due to its affordability and convenience of use. Bakery manufacturers in Europe are taking several initiatives to reduce the cost of their products to make them accessible to all consumer groups. Therefore, the increasing preference for industrial hard margarine is driving the Europe industrial hard margarine market.
Moreover, due to the growing popularity of veganism in Europe, the demand for industrial margarine is expected to increase significantly over the forecast period. According to Google Trends report, the UK had the highest number of searches for veganism and vegan diet in 2021. Plant-based food benefits improved immunity, reduced infection risk, and better brain and heart health, among other health benefits. Thus, people are increasingly shifting toward non-dairy alternatives and meat-free diets as they perceive plant-based foodstuffs as healthier alternatives to animal-based diets. The rising veganism trend in Europe is driving the demand for plant-based food and ingredients. Margarine is made with vegetable oils and fats and is often free of animal-based ingredients. With rising demand for plant-based food, the need for industrial hard margarine is also expected to increase during the forecast period, propelling the Europe industrial hard margarine market growth.
Based on application, the industrial hard margarine market is segmented into bakery & confectionery, RTE & RTC food, meat & dairy substitutes, and others. The bakery & confectionery segment held the largest market share in 2022. The rising demand for specialty bakery products such as croissants, Danish pastries, puff pastries, cakes, and savory cookies is driving the demand for industrial hard margarine in Europe. Hard margarine is an integral baking ingredient as it provides tenderness, improved texture, and a better sensory profile and increases the nutritional value of food. Further, the demand for vegan bakery products has increased due to the rising trend of veganism across Europe. This factor is likely to drive the Europe industrial hard margarine market over the forecast period.
Vandemoortele NV, Bunge Ltd, Puratos NV, NMGK Group of Co, Fuji Oil Co Ltd, Wilmar International Ltd, Nubeser Soluciones SLU, Cardowan Creameries Ltd, AAK AB, and Eccelso Ltd are a few of the major players operating in the Europe industrial hard margarine market. Players operating in the Europe industrial hard margarine market are adopting different strategies, such as investments in research and development activities and new product launches, to emerge as strong competitors in the market. Market players are highly focused on the development of high-quality and innovative product offerings to fulfill customers' requirements.
The overall Europe industrial hard margarine market size has been derived using both primary and secondary source. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data, as well as to gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers-along with external consultants such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders-specializing in the Europe industrial hard margarine market.