市場調査レポート
商品コード
1309259

フランスの美容製品市場:規模 - 化粧品別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別見通し、競合戦略、2033年までのセグメント別予測

France Beauty Product Market Size- By Cosmetics, By Category, By Distribution Channel- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033

出版日: | 発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. | ページ情報: 英文 234 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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フランスの美容製品市場:規模 - 化粧品別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別見通し、競合戦略、2033年までのセグメント別予測
出版日: 2023年06月29日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 234 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、フランスの美容製品市場について調査し、市場の概要とともに、化粧品別、カテゴリー別、流通チャネル別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、抑制要因、機会、課題の分析
  • COVID-19によるフランスの美容製品市場への影響

第5章 市場変数と見通し

  • SWOT分析
  • PESTEL分析
  • ポーターのファイブフォース
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

第7章 フランスの美容製品市場、化粧品別(100万米ドル)

  • フランスの美容製品市場価値シェアと予測、化粧品別、2023年~2033年
  • 目元用化粧品
  • フェイシャル化粧品
  • ヘアカラー・スタイリング化粧品
  • リップ・ネイル化粧品

第8章 フランスの美容製品市場、カテゴリー別(100万米ドル)

  • フランスの美容製品市場価値シェアと予測、カテゴリー別、2023年~2033年
  • 大量生産品
  • プレミアム製品

第9章 フランスの美容製品市場、流通チャネル別(100万米ドル)

  • フランスの美容製品市場価値シェアと予測、流通チャネル別、2023年~2033年
  • コンビニエンスストア
  • オンライン小売チャネル
  • 薬局
  • 小売店
  • スーパーマーケット

第10章 フランスの美容製品市場予測、2019年~2033年(100万米ドル)

  • フランスの美容製品市場規模と市場シェア

第11章 フランスの美容製品市場、化粧品別、2019年~2033年(100万米ドル)

第12章 フランスの美容製品市場、カテゴリー別、2019年~2033年(100万米ドル)

第13章 フランス美容製品市場、流通チャネル別、2019年~2033年(100万米ドル)

第14章 フランスの美容製品市場、地域別、2019年~2033年(100万米ドル)

第15章 企業プロファイル

  • Beiersdorf AG
  • L'Oreal Group
  • Procter & Gamble Company
  • The Estee Lauder Companies Inc
  • Unilever PLC
  • その他

第16章 略語のリスト

第17章 参照リンク

第18章 結論

第19章 調査範囲

目次
Product Code: FMCG2373

France Beauty Product Market Introduction and Overview

The term "beauty products" refers to a broad range of goods meant to promote self-care, increase attractiveness, and improve personal grooming. Numerous aspects of cosmetics, fragrances, haircare, skincare, and general personal care are covered by these products. The goal of haircare products is to maintain healthy, well-groomed hair, whereas the focus of skincare products is on nourishing and protecting the skin.

The supply chain disruption was one of the most significant repercussions. Closures or decreased operations at manufacturing plants caused shortages in supplies and delays in product availability. This was made worse by practical difficulties, such as transportation limitations and disruptions in international trade.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2019-2033

Base year considered 2022

Forecast period 2023-2033

Segments covered By Cosmetics, By Category, By Distribution Channel

Regions covered Ile-de-France: Ile-de-France, Provence-Alpes-Cote d'Azur, Auvergne-Rhone-Alpes, Brittany, Nouvelle-Aquitaine, Others.

Companies Covered Beiersdorf AG, L'Oreal Group, Procter & Gamble Company, The Estee Lauder Companies Inc, Unilever PLC

France Beauty Product Market Segmentation:

By Category: Based on the Category, France Beauty Product Marketis segmented as; Mass Products, Premium Products.

By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, France Beauty Product Market is segmented as; Convenience Stores, Online Retail Channel, Pharmacies, Retail Stores, Super Market.

By Region: This report also provides the data for key regional segments ofIle-de-France: Ile-de-France, Provence-Alpes-Cote d'Azur, Auvergne-Rhone-Alpes, Brittany, Nouvelle-Aquitaine, Others.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the France Beauty Product Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. France Beauty Product Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in France Beauty Product Market

7. France Beauty Product Market, By Cosmetics (USD Million)

  • 7.1. France Beauty Product Market Value Share and Forecast, By Cosmetics, 2023-2033
  • 7.2. Eye Cosmetics
  • 7.3. Facial Cosmetics
  • 7.4. Hair Colouring and Styling Cosmetics
  • 7.5. Lip and Nail cosmetics

8. France Beauty Product Market, By Category (USD Million)

  • 8.1. France Beauty Product Market Value Share and Forecast, By Category, 2023-2033
  • 8.2. Mass Products
  • 8.3. Premium Products

9. France Beauty Product Market, By Distribution Channel (USD Million)

  • 9.1. France Beauty Product Market Value Share and Forecast, By Distribution Channel, 2023-2033
  • 9.2. Convenience Stores
  • 9.3. Online Retail Channel
  • 9.4. Pharmacies
  • 9.5. Retail Stores
  • 9.6. Super Market

10. France Beauty Product Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

  • 10.1. France Beauty Product Market Size and Market Share

11. France Beauty Product Market, By Cosmetics, 2019-2033 (USD Million)

  • 11.1. France Beauty Product Market Size and Market Share By Cosmetics (2019-2026)
  • 11.2. France Beauty Product Market Size and Market Share By Cosmetics (2027-2033)

12. France Beauty Product Market, By Category, 2019-2033 (USD Million)

  • 12.1. France Beauty Product Market Size and Market Share By Category (2019-2026)
  • 12.2. France Beauty Product Market Size and Market Share By Category (2027-2033)

13. France Beauty Product Market, By Distribution Channel, 2019-2033 (USD Million)

  • 13.1. France Beauty Product Market Size and Market Share By Distribution Channel (2019-2026)
  • 13.2. France Beauty Product Market Size and Market Share By Distribution Channel(2027-2033)

14. France Beauty Product Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

  • 14.1. France Beauty Product Market Size and Market Share By Region (2019-2026)
  • 14.2. France Beauty Product Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 14.3. Ile-de-France: Ile-de-France
  • 14.4. Provence-Alpes-Cote d'Azur
  • 14.5. Auvergne-Rhone-Alpes
  • 14.6. Brittany
  • 14.7. Nouvelle-Aquitaine
  • 14.8. Others

15. Company Profile

  • 15.1. Beiersdorf AG
    • 15.1.1. Company details
    • 15.1.2. Financial outlook
    • 15.1.3. Product summary
    • 15.1.4. Recent developments
  • 15.2. L'Oreal Group
    • 15.2.1. Company details
    • 15.2.2. Financial outlook
    • 15.2.3. Product summary
    • 15.2.4. Recent developments
  • 15.3. Procter & Gamble Company
    • 15.3.1. Company details
    • 15.3.2. Financial outlook
    • 15.3.3. Product summary
    • 15.3.4. Recent developments
  • 15.4. The Estee Lauder Companies Inc
    • 15.4.1. Company details
    • 15.4.2. Financial outlook
    • 15.4.3. Product summary
    • 15.4.4. Recent developments
  • 15.5. Unilever PLC
    • 15.5.1. Company details
    • 15.5.2. Financial outlook
    • 15.5.3. Product summary
    • 15.5.4. Recent developments
  • 15.6. Others

16. List of Abbreviations

17. Reference Links

18. Conclusion

19. Research Scope