表紙:フレグランスのフランス市場-製品タイプ別、流通チャネル別、成分タイプ別、エンドユーザー別、製品別-地域展望、競合戦略、2033年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1305133

フレグランスのフランス市場-製品タイプ別、流通チャネル別、成分タイプ別、エンドユーザー別、製品別-地域展望、競合戦略、2033年までの予測

French Fragrance Market Size- By Product Type, By Distribution Channel, By Ingredient Type, By End User, By Product- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033


出版日
ページ情報
英文 253 Pages
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即日から翌営業日
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フレグランスのフランス市場-製品タイプ別、流通チャネル別、成分タイプ別、エンドユーザー別、製品別-地域展望、競合戦略、2033年までの予測
出版日: 2023年06月08日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 253 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、フランスのフレグランス市場について調査しており、市場力学、市場分析、企業プロファイルなど、包括的な情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 市場セグメント分析

第2章 調査手法

  • 調査データソース
    • 2次データ
    • 1次データ
    • SPERの内部データベース
    • KOLの洞察
  • 市場規模の推定
    • トップダウンとボトムアップのアプローチ
  • データの三角測量

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、抑制要因、機会、課題の分析
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
  • COVID-19によるフランスのフレグランス市場への影響

第5章 市場変数と展望

  • SWOT分析
    • 強み
    • 弱み
    • 機会
    • 脅威
  • PESTEL分析
    • 政治的情勢
    • 経済的情勢
    • 社会的情勢
    • 技術的情勢
    • 環境的情勢
    • 法的情勢
  • ポーターのファイブフォース
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 新規参入者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • フランスのフレグランス市場の製造拠点の分布、販売エリア、製品タイプ
  • フランスのフレグランス市場における合併・買収、パートナーシップ、製品発売、提携

第7章 フランスのフレグランス市場:製品タイプ別(100万米ドル)

  • フランスのフレグランス市場金額シェアと予測:製品タイプ別(2023~2033年)
  • ケルン
  • フライシュ
  • パルファム
  • 香水
  • トイレ
  • その他

第8章 フランスフランスのフレグランス市場:流通チャネル別(100万米ドル)

  • フランスフランスのフレグランス市場金額シェアと予測:流通チャネル別(2023~2033年)
  • オフライン
  • オンライン

第9章 フランスのフレグランス市場:成分タイプ別(100万米ドル)

  • フランスのフレグランス市場金額シェアと予測:成分タイプ別(2023~2033年)
  • 天然
  • 合成

第10章 フランスのフレグランス市場:エンドユーザー別(100万米ドル)

  • フランスのフレグランス市場金額シェアと予測:エンドユーザー別(2023~2033年)
  • 男性
  • 女性
  • その他

第11章 フランスのフレグランス市場:製品別(100万米ドル)

  • フランスのフレグランス市場金額シェアと予測:製品別(2023~2033年)
  • 一般
  • 高級

第12章 フランスのフレグランス市場予測(2019~2033年)(100万米ドル)

  • フランスのフレグランスの市場規模とシェア

第13章 フランスのフレグランス市場:製品タイプ別(2019~2033年)(100万米ドル)

第14章 フランスのフレグランス市場:流通チャネル別(2019~2033年)(100万米ドル)

第15章 フランスのフレグランス市場:成分タイプ別(2019~2033年)(100万米ドル)

第16章 フランスのフレグランス市場:エンドユーザー別(2019~2033年)(100万米ドル)

第17章 フランスのフレグランス市場:製品別(2019~2033年)(100万米ドル)

第18章 フランスのフレグランス市場:地域別(2019~2033年)(100万米ドル)

  • 東部地域
  • 北部地域
  • 南部地域
  • 西部地域

第19章 企業プロファイル

  • Cartier
  • Chanel
  • Dior
  • Givenchy
  • Guerlain
  • Hermes
  • Lancome
  • Yves Saint Laurent

第20章 略語リスト

第21章 参考リンク

第22章 結論

第23章 調査範囲

目次
Product Code: FMCG2365

French Fragrance Market Overview

According to SPER Market Research, 'French Fragrance Market Size- By Product Type, By Distribution Channel, By Ingredient Type, By End User, By Product- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the French Fragrance Market is predicted to reach USD XX billion by 2033 with a CAGR of XX%.

An enticing and invisible component that brings appeal and individuality to our surroundings is fragrance. It describes the distinctive aroma or scent released by a variety of substances, including perfumes, essential oils, flowers, spices, and even the natural world. Fragrances have a remarkable capacity to elicit strong feelings, bring back memories, and foster different moods.

The French fragrance sector has been significantly impacted by the COVID-19 outbreak. Revenues have decreased and the business has been affected as a result of retail store closures, travel restrictions, and lower consumer spending. Demand for fragrances has fallen as fewer people mingle, in part because perfumes are frequently associated with special occasions and gatherings.

Scope of the Report

Report Metric Details:

  • Market size available for years: 2019-2033
  • Base year considered: 2022
  • Forecast period: 2023-2033
  • Segments covered: By Product Type, By Distribution Channel, By Ingredient Type, By End User, By Product
  • Regions covered: Eastern Region, Northern Region, Southern Region, Western Region
  • Companies Covered: Cartier, Chanel, Dior, Givenchy, Guerlain, Hermes, Lancome, Yves Saint Laurent.

French Fragrance Market Segmentation:

  • By Product Type: Based on the Product Type, French Fragrance Market is segmented as; Perfume, Toilette, Cologne, Fraiche, Parfum, Others.
  • By Distribution Channel: Based on the Distribution Channel, French Fragrance Market is segmented as; Offline, Online.
  • By Ingredient Type: Based on the Ingredient Type, French Fragrance Market is segmented as; Natural, Synthetic.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the French Fragrance Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. French Fragrance Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in French Fragrance Market

7. French Fragrance Market, By Product Type (USD Million)

  • 7.1. French Fragrance Market Value Share and Forecast, By Product Type, 2023-2033
  • 7.2. Cologne
  • 7.3. Fraiche
  • 7.4. Parfum
  • 7.5. Perfume
  • 7.6. Toilette
  • 7.7. Others

8. France French Fragrance Market, By Distribution Channel (USD Million)

  • 8.1. France French Fragrance Market Value Share and Forecast, By Distribution Channel, 2023-2033
  • 8.2. Offline
  • 8.3. Online

9. French Fragrance Market, By Ingredient Type (USD Million)

  • 9.1. French Fragrance Market Value Share and Forecast, By Ingredient Type, 2023-2033
  • 9.2. Natural
  • 9.3. Synthetic

10. French Fragrance Market, By End User (USD Million)

  • 10.1. French Fragrance Market Value Share and Forecast, By End User, 2023-2033
  • 10.2. Men
  • 10.3. Women
  • 10.4. Others

11. French Fragrance Market, By Product (USD Million)

  • 11.1. French Fragrance Market Value Share and Forecast, By Product, 2023-2033
  • 11.2. Mass
  • 11.3. Premium

12. French Fragrance Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

  • 12.1. French Fragrance Market Size and Market Share

13. French Fragrance Market, By Product Type, 2019-2033 (USD Million)

  • 13.1. French Fragrance Market Size and Market Share by Product Type (2019-2026)
  • 13.2. French Fragrance Market Size and Market Share by Product Type (2027-2033)

14. French Fragrance Market, By Distribution Channel, 2019-2033 (USD Million)

  • 14.1. French Fragrance Market Size and Market Share by Distribution Channel (2019-2026)
  • 14.2. French Fragrance Market Size and Market Share by Distribution Channel (2027-2033)

15. French Fragrance Market, By Ingredient Type, 2019-2033 (USD Million)

  • 15.1. French Fragrance Market Size and Market Share by Ingredient Type (2019-2026)
  • 15.2. French Fragrance Market Size and Market Share by Ingredient Type (2027-2033)

16. French Fragrance Market, By End User, 2019-2033 (USD Million)

  • 16.1. French Fragrance Market Size and Market Share by End User (2019-2026)
  • 16.2. French Fragrance Market Size and Market Share by End User (2027-2033)

17. French Fragrance Market, By Product, 2019-2033 (USD Million)

  • 17.1. French Fragrance Market Size and Market Share by Product (2019-2026)
  • 17.2. French Fragrance Market Size and Market Share by Product (2027-2033)

18. French Fragrance Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

  • 18.1. French Fragrance Market Size and Market Share by Region (2019-2026)
  • 18.2. French Fragrance Market Size and Market Share by Region (2027-2033)
  • 18.3. Eastern Region
  • 18.4. Northern Region
  • 18.5. Southern Region
  • 18.6. Western Region

19. Company Profile

  • 19.1. Cartier
    • 19.1.1. Company details
    • 19.1.2. Financial outlook
    • 19.1.3. Product summary
    • 19.1.4. Recent developments
  • 19.2. Chanel
    • 19.2.1. Company details
    • 19.2.2. Financial outlook
    • 19.2.3. Product summary
    • 19.2.4. Recent developments
  • 19.3. Dior
    • 19.3.1. Company details
    • 19.3.2. Financial outlook
    • 19.3.3. Product summary
    • 19.3.4. Recent developments
  • 19.4. Givenchy
    • 19.4.1. Company details
    • 19.4.2. Financial outlook
    • 19.4.3. Product summary
    • 19.4.4. Recent developments
  • 19.5. Guerlain
    • 19.5.1. Company details
    • 19.5.2. Financial outlook
    • 19.5.3. Product summary
    • 19.5.4. Recent developments
  • 19.6. Hermes
    • 19.6.1. Company details
    • 19.6.2. Financial outlook
    • 19.6.3. Product summary
    • 19.6.4. Recent developments
  • 19.7. Lancome
    • 19.7.1. Company details
    • 19.7.2. Financial outlook
    • 19.7.3. Product summary
    • 19.7.4. Recent developments
  • 19.8. Yves Saint Laurent
    • 19.8.1. Company details
    • 19.8.2. Financial outlook
    • 19.8.3. Product summary
    • 19.8.4. Recent developments

20. List of Abbreviations

21. Reference Links

22. Conclusion

23. Research Scope