デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1277682

フレーバーミルクの世界市場:市場規模 - フレーバー別、包装別、流通チャネル別、地域別展望、競合戦略、セグメント別予測(~2033年)

Flavoured Milk Market Size- By Flavour, By Packaging, By Distribution Channel- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033

出版日: | 発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. | ページ情報: 英文 244 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.36円
フレーバーミルクの世界市場:市場規模 - フレーバー別、包装別、流通チャネル別、地域別展望、競合戦略、セグメント別予測(~2033年)
出版日: 2023年05月03日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 244 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のフレーバーミルクの市場規模は、2033年までに1,287億7,000万米ドルに達し、CAGRで8.24%の成長が予測されています。

フレーバーミルクの需要は、その味、栄養価、利便性などの要因により拡大しています。また、炭酸飲料に代わる健康的な飲料として考えられ、健康志向の消費者の間で人気が高まっています。世界市場が直面している主な課題の1つとして、より健康的で持続可能な包装オプションに対する需要が高まっていることが挙げられます。

当レポートでは、世界のフレーバーミルク市場について調査し、市場力学、市場変数と展望、競合情勢、フレーバー・包装・流通チャネル・地域別の市場分析、企業プロファイル等に関する情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 市場セグメント分析

第2章 調査手法

  • 調査データソース
  • 市場規模の推定
  • データの三角測量

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、抑制要因、機会、課題の分析
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
  • 世界のフレーバーミルク市場におけるCOVID-19の影響

第5章 市場変数と展望

  • SWOT分析
    • 強み
    • 弱み
    • 機会
    • 脅威
  • PESTEL分析
    • 政治的情勢
    • 経済的情勢
    • 社会的情勢
    • 技術的情勢
    • 環境的情勢
    • 法的情勢
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 新規参入者の脅威
    • 競合企業間の敵対関係
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 世界のフレーバーミルク市場の製造拠点分布、販売エリア、製品タイプ
  • 世界のフレーバーミルク市場における合併・買収、パートナーシップ、製品発売、コラボレーション

第7章 世界のフレーバーミルク市場:フレーバー別(100万米ドル)

  • 世界のフレーバーミルク市場の金額シェア・予測:フレーバー別(2023年~2033年)
  • チョコレート
  • フルーツ
  • バニラ
  • その他

第8章 世界のフレーバーミルク市場:包装別(100万米ドル)

  • 世界のフレーバーミルク市場の金額シェア・予測:包装別(2023年~2033年)
  • 紙ベース
  • ガラスベース
  • 金属ベース
  • その他

第9章 世界のフレーバーミルク市場:流通チャネル別(100万米ドル)

  • 世界のフレーバーミルク市場の金額シェア・予測:流通チャネル別(2023年~2033年)
  • スーパーマーケット・ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 専門店
  • オンライン
  • その他

第10章 世界のフレーバーミルク市場の予測、2019年~2033年(100万米ドル)

  • 世界のフレーバーミルクの市場規模と市場シェア

第11章 世界のフレーバーミルク市場:フレーバー別(2019年~2033年(100万米ドル))

  • 市場規模と市場シェア:フレーバー別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:フレーバー別(2027年~2033年)

第12章 世界のフレーバーミルク市場:包装別(2019年~2033年(100万米ドル))

  • 市場規模と市場シェア:包装別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:包装別(2027年~2033年)

第13章 世界のフレーバーミルク市場:流通チャネル別(2019年~2033年(100万米ドル))

  • 市場規模と市場シェア:流通チャネル別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:流通チャネル別(2027年~2033年)

第14章 世界のフレーバーミルク市場:地域別(2019年~2033年(100万米ドル))

  • 市場規模と市場シェア:地域別(2019年~2026年)
  • 市場規模と市場シェア:地域別(2027年~2033年)
  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他のアジア太平洋
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他の欧州
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア王国
    • アラブ首長国連邦
    • その他の中東・アフリカ
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他のラテンアメリカ

第15章 企業プロファイル

  • Arla Foods amba
    • 企業概要
    • 財務展望
    • 製品概要
    • 最近の動向
  • Danone SA
  • Fonterra Co-Operative Group
  • Gujrat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd
  • Molkerei Alois Muller Gmbh & Co. Kg
  • Nestle S.A.
  • Saputo Inc
  • The Hershey Company
  • その他

第16章 略語のリスト

第17章 参考リンク

第18章 結論

第19章 調査範囲

目次
Product Code: FOOD2339

Global Flavoured Milk Market Overview

According to SPER Market Research, the Global Flavoured Milk Market is estimated to reach USD 128.77 billion by 2033 with a CAGR of 8.24%.

The global flavoured milk market refers to the market for milk beverages that have been flavoured with different ingredients such as chocolate, strawberry, vanilla, and other flavours. The demand for flavoured milk has been growing due to its taste, nutritional value, and convenience. Flavoured milk is considered a healthy alternative to carbonated drinks and has gained popularity among health-conscious consumers.

What challenges does the Global Flavoured Milk Market face?

The global flavoured milk market faces several challenges that may impact its growth. One of the main challenges is the increasing demand for healthier and more sustainable packaging options. Consumers are becoming more conscious of their environmental impact, and therefore, are looking for packaging options that are recyclable and biodegradable.

Scope of the Report

Report Metric Details:

Market size available for years 2019-2033

Base year considered 2022

Forecast period 2023-2033

Segments covered By Flavour, By Packaging, By Distribution Channel

Regions covered North America, Europe, Asia Specific, Middle East and Africa, South America, Others

Companies Covered

Arla Foods amba, Danone SA, Fonterra Co-Operative Group, Gujrat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd, Molkerei Alois Muller Gmbh & Co. Kg, Nestle S.A., Saputo Inc, The Hershey Company, Others

Global Flavoured Milk Market Segmentation:

By Flavour: Based on Flavour, Global Flavoured Milk Market is segmented as; Chocolate, Fruits, Vanilla, Others.

By Packaging: Based on Packaging, Global Flavoured Milk Market is segmented as; Paper based, Glass based, Metal based, Others.

By Distribution Channel: Based on Distribution Channel, Global Flavoured Milk Market is segmented as; Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, Others.

By Region: This report also provides the data for key regional segments of North America, Europe, Asia Specific, Middle East and Africa, South America, Others.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1. Research data source
    • 2.1.1. Secondary Data
    • 2.1.2. Primary Data
    • 2.1.3. SPER's internal database
    • 2.1.4. Premium insight from KOL's
  • 2.2. Market size estimation
    • 2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3. Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
    • 4.1.4. Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Flavoured Milk Market

5. Market variable and outlook

  • 5.1. SWOT Analysis
    • 5.1.1. Strengths
    • 5.1.2. Weaknesses
    • 5.1.3. Opportunities
    • 5.1.4. Threats
  • 5.2. PESTEL Analysis
    • 5.2.1. Political Landscape
    • 5.2.2. Economic Landscape
    • 5.2.3. Social Landscape
    • 5.2.4. Technological Landscape
    • 5.2.5. Environmental Landscape
    • 5.2.6. Legal Landscape
  • 5.3. PORTER's Five Forces
    • 5.3.1. Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2. Bargaining power of buyers
    • 5.3.3. Threat of Substitute
    • 5.3.4. Threat of new entrant
    • 5.3.5. Competitive rivalry
  • 5.4. Heat Map Analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1. Global Flavoured Milk Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Flavoured Milk Market

7. Global Flavoured Milk Market, By Flavour (USD Million)

  • 7.1. Global Flavoured Milk Market Value Share and Forecast, By Flavour, 2023-2033
  • 7.2. Chocolate
  • 7.3. Fruits
  • 7.4. Vanilla
  • 7.5. Others

8. Global Flavoured Milk Market, By Packaging (USD Million)

  • 8.1. Global Flavoured Milk Market Value Share and Forecast, By Packaging, 2023-2033
  • 8.2. Paper Based
  • 8.3. Glass Based
  • 8.4. Metal Based
  • 8.5. Others

9. Global Flavoured Milk Market, By Distribution Channel (USD Million)

  • 9.1. Global Flavoured Milk Market Value Share and Forecast, By Distribution Channel, 2023-2033
  • 9.2. Supermarket and Hypermarket
  • 9.3. Convenience Stores
  • 9.4. Speciality Stores
  • 9.5. Online
  • 9.6. Others

10. Global Flavoured Milk Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

  • 10.1. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share

11. Global Flavoured Milk Market, By Flavour, 2019-2033 (USD Million)

  • 11.1. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Flavour (2019-2026)
  • 11.2. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Flavour (2027-2033)

12. Global Flavoured Milk Market, By Packaging, 2019-2033 (USD Million)

  • 12.1. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Packaging (2019-2026)
  • 12.2. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Packaging (2027-2033)

13. Global Flavoured Milk Market, By Distribution Channel, 2019-2033 (USD Million)

  • 13.1. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Distribution Channel (2019-2026)
  • 13.2. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Distribution Channel (2027-2033)

14. Global Flavoured Milk Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

  • 14.1. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Region (2019-2026)
  • 14.2. Global Flavoured Milk Market Size and Market Share By Region (2027-2033)
  • 14.3. Asia-Pacific
    • 14.3.1. Australia
    • 14.3.2. China
    • 14.3.3. India
    • 14.3.4. Japan
    • 14.3.5. South Korea
    • 14.3.6. Rest of Asia-Pacific
  • 14.4. Europe
    • 14.4.1. France
    • 14.4.2. Germany
    • 14.4.3. Italy
    • 14.4.4. Spain
    • 14.4.5. United Kingdom
    • 14.4.6. Rest of Europe
  • 14.5. Middle East and Africa
    • 14.5.1. Kingdom of Saudi Arabia
    • 14.5.2. United Arab Emirates
    • 14.5.3. Rest of Middle East & Africa
  • 14.6. North America
    • 14.6.1. Canada
    • 14.6.2. Mexico
    • 14.6.3. United States
  • 14.7. Latin America
    • 14.7.1. Argentina
    • 14.7.2. Brazil
    • 14.7.3. Rest of Latin America

15. Company Profile

  • 15.1. Arla Foods amba
    • 15.1.1. Company details
    • 15.1.2. Financial outlook
    • 15.1.3. Product summary
    • 15.1.4. Recent developments
  • 15.2. Danone SA
    • 15.2.1. Company details
    • 15.2.2. Financial outlook
    • 15.2.3. Product summary
    • 15.2.4. Recent developments
  • 15.3. Fonterra Co-Operative Group
    • 15.3.1. Company details
    • 15.3.2. Financial outlook
    • 15.3.3. Product summary
    • 15.3.4. Recent developments
  • 15.4. Gujrat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd
    • 15.4.1. Company details
    • 15.4.2. Financial outlook
    • 15.4.3. Product summary
    • 15.4.4. Recent developments
  • 15.5. Molkerei Alois Muller Gmbh & Co. Kg
    • 15.5.1. Company details
    • 15.5.2. Financial outlook
    • 15.5.3. Product summary
    • 15.5.4. Recent developments
  • 15.6. Nestle S.A.
    • 15.6.1. Company details
    • 15.6.2. Financial outlook
    • 15.6.3. Product summary
    • 15.6.4. Recent developments
  • 15.7. Saputo Inc
    • 15.7.1. Company details
    • 15.7.2. Financial outlook
    • 15.7.3. Product summary
    • 15.7.4. Recent developments
  • 15.8. The Hershey Company
    • 15.8.1. Company details
    • 15.8.2. Financial outlook
    • 15.8.3. Product summary
    • 15.8.4. Recent developments
  • 15.9. Others

16. List of Abbreviations

17. Reference Links

18. Conclusion

19. Research Scope