デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1269476

ソフトスキルトレーニングの世界市場:市場規模 - ソフトスキルタイプ別、ソーシング別、デリバリーモード別、チャネルプロバイダー別、エンドユーザー別、地域別展望、競合戦略、セグメント別予測(~2032年)

Soft Skills Training Market Size- By Soft Skill Type, By Sourcing, By Delivery Mode, By Channel Provider, By End User- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2032

出版日: | 発行: SPER Market Research Pvt. Ltd. | ページ情報: 英文 213 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
ソフトスキルトレーニングの世界市場:市場規模 - ソフトスキルタイプ別、ソーシング別、デリバリーモード別、チャネルプロバイダー別、エンドユーザー別、地域別展望、競合戦略、セグメント別予測(~2032年)
出版日: 2023年04月17日
発行: SPER Market Research Pvt. Ltd.
ページ情報: 英文 213 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のソフトスキルトレーニングの市場規模は、2032年までに859億8,000万米ドルに達し、CAGRで12.49%の成長が予測されています。

世界のソフトスキルトレーニングビジネスの大幅な拡大は、さまざまな要因により促進されています。その大きな要因のひとつが、職場におけるソフトスキルの必要性の高まりで、多くの企業では重要な能力を身につけるために従業員向けのソフトスキルトレーニングプログラムに投資しています。グローバル化も、ソフトスキルトレーニングビジネスを世界的に拡大させる要因のひとつです。

当レポートでは、世界のソフトスキルトレーニング市場について調査し、市場力学、市場変数と展望、競合情勢、ソフトスキルタイプ・ソーシング・デリバリーモード・チャネルプロバイダー・エンドユーザー・地域別の市場分析、 企業プロファイル等に関する情報を提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 市場セグメント分析

第2章 調査手法

  • 調査データソース
  • 市場規模の推定
  • データの三角測量

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 促進要因、抑制要因、機会、課題の分析
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 課題
  • 世界のソフトスキルトレーニング市場におけるCOVID-19の影響

第5章 市場変数と展望

  • SWOT分析
    • 強み
    • 弱み
    • 機会
    • 脅威
  • PESTEL分析
    • 政治情勢
    • 経済情勢
    • 社会情勢
    • 技術情勢
    • 環境情勢
    • 法的情勢
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 新規参入者の脅威
    • 競合企業間の敵対関係
  • ヒートマップ分析

第6章 競合情勢

  • 世界のソフトスキルトレーニングの製造拠点分布、販売エリア、製品タイプ
  • 世界のソフトスキルトレーニング市場における合併・買収、パートナーシップ、製品発売、コラボレーション

第7章 世界のソフトスキルトレーニング市場:ソフトスキルタイプ別(2019年~2032年(100万米ドル))

  • 管理・秘書
  • コミュニケーション・生産性
  • マネジメント・リーダーシップ
  • 自己啓発
  • チームワーク
  • その他

第8章 世界のソフトスキルトレーニング市場:ソーシング別(2019年~2032年(100万米ドル))

  • インハウス
  • アウトソーシング

第9章 世界のソフトスキルトレーニング市場:デリバリーモード別(2019年~2032年(100万米ドル))

  • 定期/オフライン
  • オンライン
    • 非同期型オンラインコース
    • 同期型オンラインコース
    • ハイブリッドコース

第10章 世界のソフトスキルトレーニング市場:チャネルプロバイダー別(2019年~2032年(100万米ドル))

  • 学術/教育
  • 法人/企業
  • 政府

第11章 世界のソフトスキルトレーニング市場:エンドユーザー別(2019年~2032年(100万米ドル))

  • BFSI
  • 医療
  • ホスピタリティ
  • メディア・エンターテイメント
  • 小売
  • その他

第12章 世界のソフトスキルトレーニング市場:地域別(2019年~2032年(100万米ドル))

  • 世界のソフトスキルトレーニングの規模と市場シェア:地域別(2019年~2025年)
  • 世界のソフトスキルトレーニングの規模と市場シェア:地域別(2026年~2032年)
  • アジア太平洋
    • オーストラリア
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • その他のアジア太平洋
  • 欧州
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • その他の欧州
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア王国
    • アラブ首長国連邦
    • その他の中東・アフリカ
  • 北米
    • カナダ
    • メキシコ
    • 米国
  • ラテンアメリカ
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • その他のラテンアメリカ

第13章 企業プロファイル

  • Articulate Global Inc.
    • 企業概要
    • 財務展望
    • 製品概要
    • 最近の動向
  • Cengage Learning Inc.
  • Computer Generated Solutions Inc.
  • D2L Corporation
  • edX Inc.
  • New Horizons Worldwide LLC
  • NIIT Limited
  • Pearson PLC
  • QA Limited
  • Skillsoft Corporation
  • Tata Interactive System
  • The Insights Group Ltd.
  • Vital Smarts
  • Wilson Learning Worldwide

第14章 略語のリスト

第15章 参考リンク

第16章 結論

第17章 調査範囲

目次
Product Code: EDUI2318

Global Soft Skills Training Market Overview

According to SPER Market Research, the Global Soft Skills Training Market is estimated to reach USD 85.98 billion by 2032 with a CAGR of 12.49%.

Soft skills training is the process of acquiring and enhancing non-technical talents or personal characteristics that allow people to connect effectively with others in the job or in their personal lives. Communication, leadership, teamwork, problem-solving, time management, emotional intelligence, flexibility, creativity, and critical thinking are examples of soft skills. Individuals can benefit from soft skills training to help them develop and utilise these talents in a variety of settings, including as addressing disputes, giving successful presentations, negotiating, managing time and resources, and creating connections with colleagues, customers, and stakeholders.

Exploring the Growth Drivers of the Global Soft Skills Training Industry

Many reasons are driving significant expansion in the global soft skills training business. One major motivator is the growing need for soft skills in the workplace. Communication, cooperation, problem-solving, and leadership abilities have all become important for success in today's employment environment. As a result, many businesses are investing in soft skills training programmes for their staff in order to help them acquire these important talents. Globalization is another element driving the expansion of the worldwide soft skills training business.

In what ways has the COVID-19 pandemic affected Global Soft Skills Training Market?

One of the most significant effects of the pandemic on the soft skills training sector has been the trend towards remote employment and virtual training. Companies had to adjust so they can provide soft skills training online because many workers work from home.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2019-2032

Base year considered 2021

Forecast period 2022-2032

Segments covered By Soft Skill Type, By Sourcing, By Delivery Mode, By Channel Provider, By End User

Regions covered Asia-Pacific, Europe, Middle East and Africa, North America, Latin America

Companies Covered Articulate Global Inc., Cengage Learning Inc., Computer Generated Solutions Inc., D2L Corporation, edX Inc., New Horizons Worldwide LLC, NIIT Limited, Pearson PLC, QA Limited, Skillsoft Corporation, Tata Interactive System, The Insights Group Ltd., Vital Smarts, Wilson Learning Worldwide

Global Soft Skills Training Market Segmentation:

By Soft Skill Type: Based on the Soft Skill Type, Global Soft Skills Training Market is segmented as; Administration and Secretarial, Communication and Productivity, Management and Leadership, Personal Development, Teamwork, Others.

By Delivery Mode: Based on the Delivery Mode, Global Soft Skills Training Market is segmented as; Regular/Offline, Online (Asynchronous Online Courses, Synchronous Online Courses, Hybrid Courses).

By End User: Based on the End User, Global Soft Skills Training Market is segmented as; BFSI, Healthcare, Hospitality, Media and Entertainment, Retail, Others.

By Region: This report also provides the data for key regional segments of Asia-Pacific, Europe, Middle East and Africa, North America, Latin America.

Table of Contents

1. Introduction

  • 1.1. Scope of the report
  • 1.2. Market segment analysis

2. Research Methodology

  • 2.1 Research data source
    • 2.1.1 Secondary data
    • 2.1.2 Primary data
    • 2.1.3 SPER's internal database
    • 2.1.4 Premium insight from KOL's
  • 2.2 Market size estimation
    • 2.2.1 Top-down and Bottom-up approach
  • 2.3 Data triangulation

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

  • 4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
    • 4.1.1 Drivers
    • 4.1.2 Restraints
    • 4.1.3 Opportunities
    • 4.1.4 Challenges
  • 4.2. COVID-19 Impacts of the Global Soft Skills Training Market

5. Market variables and outlook

  • 5.1. SWOT analysis
    • 5.1.1 Strengths
    • 5.1.2 Weaknesses
    • 5.1.3 Opportunities
    • 5.1.4 Threats
  • 5.2. PESTEL analysis
    • 5.2.1 Political landscape
    • 5.2.2 Economic landscape
    • 5.2.3 Social landscape
    • 5.2.4 Technological landscape
    • 5.2.5 Environmental landscape
    • 5.2.6 Legal landscape
  • 5.3. PORTER'S five forces analysis
    • 5.3.1 Bargaining power of suppliers
    • 5.3.2 Bargaining power of Buyers
    • 5.3.3 Threat of Substitute
    • 5.3.4 Threat of new entrant
    • 5.3.5 Competitive rivalry
  • 5.4. Heat map analysis

6. Competitive Landscape

  • 6.1 Global Soft Skills Training Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
  • 6.2 Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Soft Skills Training Market

7. Global Soft Skills Training Market, By Soft Skill Type, 2019-2032 (USD Million)

  • 7.1 Administration and Secretarial
  • 7.2 Communication and Productivity
  • 7.3 Management and Leadership
  • 7.4 Personal Development
  • 7.5 Teamwork
  • 7.6 Others

8. Global Soft Skills Training Market, By Sourcing, 2019-2032 (USD Million)

  • 8.1 In-House
  • 8.2 Outsourced

9. Global Soft Skills Training Market, By Delivery Mode, 2019-2032 (USD Million)

  • 9.1 Regular/Offline
  • 9.2 Online
    • 9.2.1 Asynchronous Online Courses
    • 9.2.2 Synchronous Online Courses
    • 9.2.3 Hybrid Courses

10. Global Soft Skills Training Market, By Channel Provider, 2019-2032 (USD Million)

  • 10.1 Academic/ Education
  • 10.2 Corporate/ Enterprise
  • 10.3 Government

11. Global Soft Skills Training Market, By End User, 2019-2032 (USD Million)

  • 11.1 BFSI
  • 11.2 Healthcare
  • 11.3 Hospitality
  • 11.4 Media and Entertainment
  • 11.5 Retail
  • 11.6 Others

12. Global Soft Skills Training Market, By Region, 2019-2032 (USD Million)

  • 12.1 Global Soft Skills Training Size and Market Share by Region (2019-2025)
  • 12.2 Global Soft Skills Training Size and Market Share by Region (2026-2032)
  • 12.3 Asia-Pacific
    • 12.3.1 Australia
    • 12.3.2 China
    • 12.3.3 India
    • 12.3.4 Japan
    • 12.3.5 South Korea
    • 12.3.6 Rest of Asia-Pacifics
  • 12.4 Europe
    • 12.4.1 France
    • 12.4.2 Germany
    • 12.4.3 Italy
    • 12.4.4 Spain
    • 12.4.5 United Kingdom
    • 12.4.6 Rest of Europe
  • 12.5 Middle East and Africa
    • 12.5.1 Kingdom of Saudi Arabia
    • 12.5.2 United Arab Emirates
    • 12.5.3 Rest of Middle East & Africa
  • 12.6 North America
    • 12.6.1 Canada
    • 12.6.2 Mexico
    • 12.6.3 United States
  • 12.7 Latin America
    • 12.7.1 Argentina
    • 12.7.2 Brazil
    • 12.7.3 Rest of Latin America

13. Company Profiles

  • 13.1 Articulate Global Inc.
    • 13.1.1 Company details
    • 13.1.2 Financial outlook
    • 13.1.3 Product summary
    • 13.1.4 Recent developments
  • 13.2 Cengage Learning Inc.
    • 13.2.1 Company details
    • 13.2.2 Financial outlook
    • 13.2.3 Product summary
    • 13.2.4 Recent developments
  • 13.3 Computer Generated Solutions Inc.
    • 13.3.1 Company details
    • 13.3.2 Financial outlook
    • 13.3.3 Product summary
    • 13.3.4 Recent developments
  • 13.4 D2L Corporation
    • 13.4.1 Company details
    • 13.4.2 Financial outlook
    • 13.4.3 Product summary
    • 13.4.4 Recent developments
  • 13.5 edX Inc.
    • 13.5.1 Company details
    • 13.5.2 Financial outlook
    • 13.5.3 Product summary
    • 13.5.4 Recent developments
  • 13.6 New Horizons Worldwide LLC
    • 13.6.1 Company details
    • 13.6.2 Financial outlook
    • 13.6.3 Product summary
    • 13.6.4 Recent developments
  • 13.7 NIIT Limited
    • 13.7.1 Company details
    • 13.7.2 Financial outlook
    • 13.7.3 Product summary
    • 13.7.4 Recent developments
  • 13.8 Pearson PLC
    • 13.8.1 Company details
    • 13.8.2 Financial outlook
    • 13.8.3 Product summary
    • 13.8.4 Recent developments
  • 13.9 QA Limited
    • 13.9.1 Company details
    • 13.9.2 Financial outlook
    • 13.9.3 Product summary
    • 13.9.4 Recent developments
  • 13.10 Skillsoft Corporation
    • 13.10.1 Company details
    • 13.10.2 Financial outlook
    • 13.10.3 Product summary
    • 13.10.4 Recent developments
  • 13.11 Tata Interactive System
    • 13.11.1 Company details
    • 13.11.2 Financial outlook
    • 13.11.3 Product summary
    • 13.11.4 Recent developments
  • 13.12 The Insights Group Ltd.
    • 13.12.1 Company details
    • 13.12.2 Financial outlook
    • 13.12.3 Product summary
    • 13.12.4 Recent developments
  • 13.13 Vital Smarts
    • 13.13.1 Company details
    • 13.13.2 Financial outlook
    • 13.13.3 Product summary
    • 13.13.4 Recent developments
  • 13.14 Wilson Learning Worldwide
    • 13.14.1 Company details
    • 13.14.2 Financial outlook
    • 13.14.3 Product summary
    • 13.14.4 Recent developments

14. List of Abbreviations

15. Reference Links

16. Conclusion

17. Research Scope