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市場調査レポート
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1700151

立体ディスプレイ市場の2032年までの予測: ディスプレイタイプ、コンポーネント、次元、技術、用途、地域別の世界分析

Volumetric Display Market Forecasts to 2032 - Global Analysis By Display Type (Swept Volume Display, Static Volume Display and Multi-planar Volumetric Display), Components, Dimension, Technology, Application and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
立体ディスプレイ市場の2032年までの予測: ディスプレイタイプ、コンポーネント、次元、技術、用途、地域別の世界分析
出版日: 2025年04月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の立体ディスプレイ市場は2025年に5億6,300万米ドルを占め、2032年には38億2,830万米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは31.5%です。

立体ディスプレイは、3Dディスプレイのサブセットであり、三次元の視覚表現を提供することで、視聴者は特殊なアイウェアやヘッドセットを必要とせずに、あらゆる視点から画像を見ることができます。平らな2Dスクリーンとは対照的に、立体ディスプレイは、回転する表面、ライトフィールド、その他の方法を使用して、物理的な立体内の特定のスポットを照らし、画像を生成します。このようなディスプレイによって真の奥行きと遠近感が提供され、画像が実際の空間にあるかのような印象を与えます。医療画像、デザイン、シミュレーション、エンターテインメントなどの領域で、没入型ビジュアライゼーションのために採用されています。

医療と防衛における先進的ビジュアライゼーションの需要増加

医療セグメントでの立体ディスプレイは、手術計画、診断、医療教育のための3D画像処理を向上させています。これらのディスプレイは、特殊なメガネを必要とせず、リアルタイムでマルチアングルの視覚化を提供するため、精度と効率が向上します。没入型の3Dデータ可視化により、脅威の識別、状況認識、任務計画をサポートし、防衛を支援します。空間データとのリアルタイムの相互作用は、作戦の有効性と意思決定を向上させています。両産業がより先進的ビジュアライゼーション技術を使用するにつれて、立体ディスプレイのニーズは急速に高まっています。

高い技術コストとハードウェアの複雑さ

回転スクリーン、高解像度プロジェクター、複雑な光学システムなど、立体ディスプレイに必要な先進的部品は、製造と維持にコストがかかります。ハードウェアの複雑さは大量生産を困難にし、製造価格をさらに引き上げます。これらのシステムを運用・維持するためには、特定の技術的知識が必要とされるため、運用コストはさらに上昇します。さらに、その複雑さゆえに、消費者レベルの用途の魅力が低下し、市場は専門的なビジネスに限定されます。その結果、容積式ディスプレイの市場はより緩やかに成長し、到達するのが難しくなると考えられます。

AR/VRとの統合とゲーム&エンターテインメントでの拡大

AR/VR技術を使った立体型ディスプレイは、実物そっくりの3Dグラフィックスを提供することで、ゲームにおける参入企業のインタラクションやエンゲージメントを向上させています。立体ディスプレイは、エンターテインメントセグメントでホログラフィック・プレゼンテーション、バーチャルイベント、ライブ・コンサートなどに使用されています。これにより、ヘッドセットが不要になり、魅力的で忘れられない視聴体験が得られます。AR/VRエコシステムが成長するにつれて、リアルなコンテンツを提示するために、立体ディスプレイの必要性はますます高まっています。立体ディスプレイの市場は、仮想環境の改善におけるその重要性の拡大により、大きく拡大しています。

代替3Dビジュアライゼーション技術との競合

ホログラフィ、仮想現実、拡張現実(AR)などの技術は、より没入感があり、適応性が高く、手頃な価格の体験を記載しています。これらの代替技術は、あまり洗練されていないハードウェアを必要とすることが多く、開発者と顧客の両方にとってのアクセシビリティを高めています。さらに、AR/VRハードウェアとソフトウェアの迅速な開発により、教育、医療、ゲームなどのセグメントでの利用が拡大しています。このため、立体型ディスプレイは、コストと有用性の面で競争するのが難しいです。立体型ディスプレイ開発への投資は、この熾烈な競争によって鈍化し、市場浸透も制限されています。

COVID-19の影響

COVID-19の大流行は容積式ディスプレイ市場に大きな影響を与え、世界のサプライチェーンの混乱と製品開発と展開の遅れを引き起こしました。ロックダウンや個人消費の減少は、エンターテインメント、自動車、医療などのセクターの需要に影響を与えました。しかし、パンデミックは、遠隔コラボレーションや医療用画像処理向けの先進的可視化技術への関心をも加速させました。各産業が新常態に順応するにつれ、市場は回復に向かい、パンデミック後の世界でバーチャルインタラクションをサポートし、ユーザー体験を向上させる革新的なディスプレイソリューションへの投資が増加しました。

予測期間中、掃引立体ディスプレイセグメントが最大になる見込み

掃引立体ディスプレイセグメントは、真の360度3Dビジュアライゼーションを提供することで、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。これは、回転する表面と高速投影技術を使用して物理的空間に画像を作成します。これにより、視聴者はメガネやヘッドセットなしで3Dコンテンツを見たり、対話したりすることができます。そのリアルで没入感のあるビジュアルは、医療、防衛、デザイン用途で高い価値を持っています。インタラクティブで先進的ビジュアライゼーションの需要が高まるにつれ、このセグメントは市場拡大の原動力となり続けています。

予測期間中、CAGRが最も高いのはLEDセグメント

予測期間中、エネルギー効率に優れた高解像度ビジュアライゼーションにより、LEDセグメントが最も高い成長率を示すと予測されています。LEDは3D画像の鮮明さと鮮やかさを高め、ディスプレイをより魅力的で効果的なものにします。LEDの耐久性と長寿命がメンテナンスコストを削減し、産業全体への普及を後押ししています。LEDベースの立体ディスプレイは、広告、エンターテインメント、シミュレーションのセグメントでますます使用されるようになっています。鮮やかで信頼性の高い3Dビジュアライゼーションへの需要が高まる中、LEDセグメントは市場成長において重要な役割を果たしています。

最大シェアの地域

予測期間中、アジア太平洋は、医療、自動車、エンターテイメントなどのセグメントで先進的ビジュアライゼーションに対する需要が高まっていることから、最大の市場シェアを占めると予想されます。中国、日本、韓国などの国々は、研究開発に多額の投資を行い、革新的なディスプレイ技術を採用しています。同地域ではゲーム産業が活況を呈しており、医療画像や教育セグメントでの応用が増加していることも市場拡大に拍車をかけています。政府の支援策、技術に精通した人口の増加、主要メーカーの存在が採用を加速させており、アジア太平洋は立体ディスプレイの開発と商業化にとって重要な拠点となっています。

CAGRが最も高い地域

予測期間中、3Dビジュアライゼーション技術の進歩により、北米地域が最も高いCAGRを示すと予想されます。強力な研究開発能力、重要な技術企業の存在、トレーニング、シミュレーション、医療用画像処理における没入型ビジュアライゼーションの利用拡大などが、この地域の利点です。米国は、防衛と技術革新への多額の投資で市場をリードしています。さらに、メタバース用途とAR/VR統合の台頭が、北米における立体ディスプレイの開発と商業化をさらに後押ししています。

無料のカスタマイズ提供

本レポートをご購読の顧客には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場参入企業の包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推定・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携による主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査資料
    • 一次調査資料
    • 一次調査資料
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • イントロダクション
  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 技術分析
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の立体型ディスプレイ市場:ディスプレイタイプ別

  • イントロダクション
  • 掃引量ディスプレイ
  • 静的立体ディスプレイ
  • 多平面立体ディスプレイ

第6章 世界の立体ディスプレイ市場:コンポーネント別

  • イントロダクション
  • プロジェクター/ディスプレイユニット
  • モーターと位置トラッカー
  • メモリシステム
  • コントローラ
  • その他

第7章 世界の立体ディスプレイ市場:次元別

  • イントロダクション
  • 2Dディスプレイ
  • 3Dディスプレイ

第8章 世界の立体ディスプレイ市場:技術別

  • イントロダクション
  • デジタル光処理(DLP)
  • シリコン上の液晶(LCoS)
  • レーザープラズマ
  • LED
  • その他

第9章 世界の立体ディスプレイ市場:用途別

  • イントロダクション
  • 医療画像
  • 航空宇宙と防衛
  • 教育とトレーニング
  • エンターテインメントとメディア
  • 自動車
  • 科学的視覚化
  • アーキテクチャとエンジニアリング
  • 小売・広告
  • その他

第10章 世界の立体ディスプレイ市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他のアジア太平洋
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他の南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第11章 主要開発

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、ジョイントベンチャー
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 企業プロファイリング

  • LightSpace Technologies
  • Holografika Kft.
  • Voxon Photonics
  • Looking Glass Factory
  • Leia Inc.
  • RealView Imaging
  • Zebra Imaging
  • HYPERVSN
  • Holoxica Limited
  • Alioscopy
  • Raytrix GmbH
  • VividQ
  • nDisplay
  • Sony Corporation
  • Panasonic Corporation
  • Light Field Lab
  • Magic Leap
  • Microsoft
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Volumetric Display Market Outlook, By Region (2024-2032) ($MN)
  • Table 2 Global Volumetric Display Market Outlook, By Display Type (2024-2032) ($MN)
  • Table 3 Global Volumetric Display Market Outlook, By Swept Volume Display (2024-2032) ($MN)
  • Table 4 Global Volumetric Display Market Outlook, By Static Volume Display (2024-2032) ($MN)
  • Table 5 Global Volumetric Display Market Outlook, By Multi-planar Volumetric Display (2024-2032) ($MN)
  • Table 6 Global Volumetric Display Market Outlook, By Components (2024-2032) ($MN)
  • Table 7 Global Volumetric Display Market Outlook, By Projector/Display Units (2024-2032) ($MN)
  • Table 8 Global Volumetric Display Market Outlook, By Motor & Position Trackers (2024-2032) ($MN)
  • Table 9 Global Volumetric Display Market Outlook, By Memory Systems (2024-2032) ($MN)
  • Table 10 Global Volumetric Display Market Outlook, By Controllers (2024-2032) ($MN)
  • Table 11 Global Volumetric Display Market Outlook, By Other Components (2024-2032) ($MN)
  • Table 12 Global Volumetric Display Market Outlook, By Dimension (2024-2032) ($MN)
  • Table 13 Global Volumetric Display Market Outlook, By 2D Display (2024-2032) ($MN)
  • Table 14 Global Volumetric Display Market Outlook, By 3D Display (2024-2032) ($MN)
  • Table 15 Global Volumetric Display Market Outlook, By Technology (2024-2032) ($MN)
  • Table 16 Global Volumetric Display Market Outlook, By Digital Light Processing (DLP) (2024-2032) ($MN)
  • Table 17 Global Volumetric Display Market Outlook, By Liquid Crystal on Silicon (LCoS) (2024-2032) ($MN)
  • Table 18 Global Volumetric Display Market Outlook, By Laser Plasma (2024-2032) ($MN)
  • Table 19 Global Volumetric Display Market Outlook, By LED (2024-2032) ($MN)
  • Table 20 Global Volumetric Display Market Outlook, By Other Technologies (2024-2032) ($MN)
  • Table 21 Global Volumetric Display Market Outlook, By Application (2024-2032) ($MN)
  • Table 22 Global Volumetric Display Market Outlook, By Medical Imaging (2024-2032) ($MN)
  • Table 23 Global Volumetric Display Market Outlook, By Aerospace & Defense (2024-2032) ($MN)
  • Table 24 Global Volumetric Display Market Outlook, By Education & Training (2024-2032) ($MN)
  • Table 25 Global Volumetric Display Market Outlook, By Entertainment & Media (2024-2032) ($MN)
  • Table 26 Global Volumetric Display Market Outlook, By Automotive (2024-2032) ($MN)
  • Table 27 Global Volumetric Display Market Outlook, By Scientific Visualization (2024-2032) ($MN)
  • Table 28 Global Volumetric Display Market Outlook, By Architecture & Engineering (2024-2032) ($MN)
  • Table 29 Global Volumetric Display Market Outlook, By Retail & Advertising (2024-2032) ($MN)
  • Table 30 Global Volumetric Display Market Outlook, By Other Applications (2024-2032) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC29054

According to Stratistics MRC, the Global Volumetric Display Market is accounted for $563 million in 2025 and is expected to reach $3828.3 million by 2032 growing at a CAGR of 31.5% during the forecast period. Volumetric displays are a subset of 3D displays that provide visual representations in three dimensions, enabling viewers to view the image from any perspective without the need for specialised eyewear or headsets. In contrast to flat 2D screens, volumetric displays use rotating surfaces, light fields, or other methods to illuminate specific spots within a physical volume in order to produce images. True depth and perspective are provided by these displays, giving the impression that the image is in actual space. They are employed for immersive visualisation in domains including as medical imaging, design, simulation, and entertainment.

Market Dynamics:

Driver:

Rising demand for advanced visualization in healthcare and defense

Volumetric displays in the medical field provide for improved 3D imaging for surgery planning, diagnostics, and medical education. Accuracy and efficiency are increased by these displays, which provide real-time, multi-angle visualisation without the need for special glasses. Through immersive 3D data visualisation, they aid in defence by supporting threat identification, situational awareness, and mission planning. Real-time interaction with spatial data improves operational efficacy and decision-making. The need for volumetric displays is still raising quickly as both industries use more advanced visualisation techniques.

Restraint:

High cost of technology and hardware complexity

Advanced parts needed for volumetric displays, such as spinning screens, high-resolution projectors, or intricate optical systems, are costly to produce and maintain. The intricacy of the hardware makes mass production difficult and raises production prices even further. Operational costs are further increased by the requirement for specific technical knowledge to run and maintain these systems. Additionally, its complexity limits the market to specialised businesses by decreasing the attraction of consumer-level applications. As a result, the market for volumetric displays will grow more slowly and be harder to reach.

Opportunity:

Integration with AR/VR and expansion in gaming & entertainment

Volumetric displays using AR/VR technology improve player interaction and engagement in games by providing lifelike 3D graphics. Volumetric displays are used in the entertainment sector for holographic presentations, virtual events, and live concerts. This eliminates the need for headsets and produces engaging and unforgettable viewing experiences. Volumetric displays are becoming more and more necessary as AR/VR ecosystems grow in order to present realistic content. The market for volumetric displays is expanding significantly due to their expanding importance in improving virtual environments.

Threat:

Competition from alternative 3D visualization technologies

Technologies like holography, virtual reality, and augmented reality (AR) provide more immersive, adaptable, and affordable experiences. These substitutes frequently call for less sophisticated hardware, which increases their accessibility for both developers and customers. Furthermore, the quick development of AR/VR hardware and software has expanded their use in sectors including education, healthcare, and gaming. Because of this, volumetric displays find it difficult to compete in terms of cost and usefulness. Investment in volumetric display developments is slowed down by this fierce rivalry, which also restricts market penetration.

Covid-19 Impact

The COVID-19 pandemic significantly impacted the volumetric display market, causing disruptions in the global supply chain and delays in product development and deployment. Lockdowns and reduced consumer spending affected demand across sectors like entertainment, automotive, and healthcare. However, the pandemic also accelerated interest in advanced visualization technologies for remote collaboration and medical imaging. As industries adapted to the new normal, the market began recovering, with increased investments in innovative display solutions to support virtual interaction and enhance user experiences in a post-pandemic world.

The swept volume display segment is expected to be the largest during the forecast period

The swept volume display segment is expected to account for the largest market share during the forecast period by offering true 360-degree 3D visualization. It creates images in physical space using rotating surfaces and fast projection techniques. This allows viewers to see and interact with 3D content without glasses or headsets. It's realistic and immersive visuals are highly valuable in medical, defense, and design applications. As demand for interactive and advanced visualization grows, this segment continues to fuel market expansion.

The LED segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the LED segment is predicted to witness the highest growth rate, due to high-resolution visuals with energy efficiency. LEDs enhance the clarity and vibrancy of 3D images, making displays more appealing and effective. Their durability and long lifespan reduce maintenance costs, boosting adoption across industries. LED-based volumetric displays are increasingly used in advertising, entertainment, and simulation. As demand for vivid, reliable 3D visualization rises, the LED segment plays a key role in market growth.

Region with largest share:

During the forecast period, the Asia Pacific region is expected to hold the largest market share due to rising demand for advanced visualization in sectors like healthcare, automotive, and entertainment. Countries such as China, Japan, and South Korea are investing heavily in R&D and adopting innovative display technologies. The region's booming gaming industry and increasing applications in medical imaging and education further fuel market expansion. Supportive government initiatives, growing tech-savvy populations, and the presence of key manufacturers are accelerating adoption, making Asia Pacific a vital hub for volumetric display development and commercialization.

Region with highest CAGR:

Over the forecast period, the North America region is anticipated to exhibit the highest CAGR, by advancements in 3D visualization technologies. Strong R&D capabilities, the presence of important technology companies, and the expanding use of immersive visualisation for training, simulation, and medical imaging are all advantages for the area. The United States leads the market with significant investments in defense and tech innovation. Additionally, the rise of metaverse applications and AR/VR integration is further propelling the development and commercialization of volumetric displays in North America.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Volumetric Display Market include LightSpace Technologies, Holografika Kft., Voxon Photonics, Looking Glass Factory, Leia Inc., RealView Imaging, Zebra Imaging, HYPERVSN, Holoxica Limited, Alioscopy, Raytrix GmbH, VividQ, nDisplay, Sony Corporation, Panasonic Corporation, Light Field Lab, Magic Leap and Microsoft.

Key Developments:

In March 2024, Voxon Photonics released a Unity plugin that enables developers to create volumetric content natively in Unity and visualize it directly on the VX1 volumetric display. This is a major step in encouraging content creation and broadening the user base of their display technology.

In February 2024, Voxon collaborated with La Trobe University (Australia) on the development of volumetric visualization tools for medical applications, including 3D brain imaging and surgical planning. This move positions Voxon to tap into the metaverse and immersive web segment, allowing real-time collaboration and display of 3D data in mixed reality environments.

In January 2024, Leia Inc. announced a major strategic partnership with ZTE, one of the world's leading mobile device manufacturers to integrate Leia's 3D*AI display technology into ZTE's smartphone product lines. This collaboration aims to accelerate the adoption of volumetric (lightfield) displays in consumer electronics, particularly mobile devices.

Display Types Covered:

  • Swept Volume Display
  • Static Volume Display
  • Multi-planar Volumetric Display

Components Covered:

  • Projector/Display Units
  • Motor & Position Trackers
  • Memory Systems
  • Controllers
  • Other Components

Dimensions Covered:

  • 2D Display
  • 3D Display

Technologies Covered:

  • Digital Light Processing (DLP)
  • Liquid Crystal on Silicon (LCoS)
  • Laser Plasma
  • LED
  • Other Technologies

Applications Covered:

  • Medical Imaging
  • Aerospace & Defense
  • Education & Training
  • Entertainment & Media
  • Automotive
  • Scientific Visualization
  • Architecture & Engineering
  • Retail & Advertising

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2024, 2025, 2026, 2028, and 2032
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Technology Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Volumetric Display Market, By Display Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Swept Volume Display
  • 5.3 Static Volume Display
  • 5.4 Multi-planar Volumetric Display

6 Global Volumetric Display Market, By Components

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Projector/Display Units
  • 6.3 Motor & Position Trackers
  • 6.4 Memory Systems
  • 6.5 Controllers
  • 6.6 Other Components

7 Global Volumetric Display Market, By Dimension

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 2D Display
  • 7.3 3D Display

8 Global Volumetric Display Market, By Technology

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Digital Light Processing (DLP)
  • 8.3 Liquid Crystal on Silicon (LCoS)
  • 8.4 Laser Plasma
  • 8.5 LED
  • 8.6 Other Technologies

9 Global Volumetric Display Market, By Application

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Medical Imaging
  • 9.3 Aerospace & Defense
  • 9.4 Education & Training
  • 9.5 Entertainment & Media
  • 9.6 Automotive
  • 9.7 Scientific Visualization
  • 9.8 Architecture & Engineering
  • 9.9 Retail & Advertising
  • 9.10 Other Applications

10 Global Volumetric Display Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 LightSpace Technologies
  • 12.2 Holografika Kft.
  • 12.3 Voxon Photonics
  • 12.4 Looking Glass Factory
  • 12.5 Leia Inc.
  • 12.6 RealView Imaging
  • 12.7 Zebra Imaging
  • 12.8 HYPERVSN
  • 12.9 Holoxica Limited
  • 12.10 Alioscopy
  • 12.11 Raytrix GmbH
  • 12.12 VividQ
  • 12.13 nDisplay
  • 12.14 Sony Corporation
  • 12.15 Panasonic Corporation
  • 12.16 Light Field Lab
  • 12.17 Magic Leap
  • 12.18 Microsoft