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市場調査レポート
商品コード
1662894

全地形対応車市場の2030年までの予測:製品タイプ、エンジンタイプ、駆動タイプ、燃料タイプ、価格帯、流通チャネル、用途、地域別の世界分析

All-terrain Vehicle Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product Type, Engine Type, Drive Type, Fuel Type, Price Range, Distribution Channel, Application and By Geography


出版日
ページ情報
英文 200+ Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
全地形対応車市場の2030年までの予測:製品タイプ、エンジンタイプ、駆動タイプ、燃料タイプ、価格帯、流通チャネル、用途、地域別の世界分析
出版日: 2025年02月02日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、全地形対応車(ATV)の世界市場は2024年に29億米ドルを占め、予測期間中にCAGR 2.9%で成長し、2030年には34億米ドルに達する見込みです。

ライトユーティリティビークル(LUV)と呼ばれることもある全地形対応車(ATV)は、低圧タイヤで走行し、操縦者がまたがることのできる座席を持ち、二輪車のようにハンドルで操縦する乗り物です。その名の通り、山道や草原、砂地など、さまざまな悪路や未舗装の地形に対応できるように作られています。

Motorcycles Dataによると、2024年のATVとSSVの世界販売台数は78万3,000台でした。

高まるアウトドアレクリエーション人気

トレイルライド、オフロード走行、キャンプなどのアウトドアレクリエーション活動の人気の高まりは、全地形対応車(ATV)市場の主要促進要因です。ATVは、自然の風景を探索するための頑丈で多用途な乗り物を求める冒険愛好家に応えるものです。さらに、狩猟や釣りでの実用性が需要をさらに押し上げています。アウトドア観光やレクリエーションスポーツへの嗜好が世界的に高まっていることから、メーカーは先進的な機能を備えた革新的な製品を開発し、ユーザー体験と安全性を高めています。この動向は市場の拡大に大きく寄与しています。

安全性への懸念

ATV車両はしばしば厳しい地形を走行するため、誤操作や事故のリスクが高まります。世界各地の規制当局は、こうしたリスクを軽減するため、厳しい安全基準と意識向上キャンペーンを実施しています。しかし、ATVは安全でない乗り物という認識があるため、特に安全規制があまり施行されていない地域や認識が低い地域では、慎重な消費者の間での普及が制限されています。

電動ATVの開発

電動ATVの開発は、市場開拓の有望な機会となります。これらの車両は、低排出ガス、低騒音レベル、最小限のメンテナンス要件で環境に優しい代替手段を記載しています。エネルギー密度の向上や充電時間の短縮といったバッテリー技術の進歩は、環境意識の高い消費者への訴求力を高めています。補助金やインセンティブを通じてグリーンモビリティを推進する政府も、普及をさらに後押ししています。電動ATVはまた、その効率性と持続可能性により、農業や林業などのセグメントに新たな道を開きます。

他の車両との競合

ユーティリティタスクビークル(UTV)やダート二輪車などの代替オフロード車との競合は、ATV市場に脅威をもたらします。UTVやダート二輪車は、似たような機能を持ちながら、乗車定員を増やしたり、特定の作業に特化した機能を追加したりすることが多いです。農業や産業用途でUTVの人気が高まっているため、ATVから需要が離れています。さらに、電動ダート二輪車の進歩は競争をさらに激化させ、さまざまなセグメントでATV市場の成長可能性に課題しています。

COVID-19の影響

COVID-19の大流行は当初、サプライチェーンの中断と製造活動の低下によりATV市場を混乱させました。しかし、規制が緩和されるにつれて、閉鎖期間中の野外レクリエーション活動への関心の高まりから需要が急増しました。消費者は、社会的距離を保ちながら自然を探索する安全な方法を求め、個人使用目的のATV販売を押し上げました。初期の挫折にもかかわらず、パンデミックはさまざまな用途におけるATVの多用途性を浮き彫りにし、パンデミック後の市場の着実な回復と成長を位置づけた。

予測期間中、ユーティリティATVセグメントが最大となる見込み

ユーティリティATVセグメントは、農業、林業、建設セグメントで幅広く使用されているため、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。これらの車両は、機器の運搬、荷物の牽引、険しい地形の移動など、その多用途性が評価されています。強化された安全機能と技術的進歩が、産業全体の採用をさらに後押ししています。メーカー各社は、ユーティリティ用途に合わせた性能の向上した耐久性のあるモデルの投入に注力しており、このセグメントがリーダーシップを維持することを確実にしています。

予測期間中、四輪駆動(4WD)セグメントのCAGRが最も高くなる見込み

予測期間中、四輪駆動(4WD)セグメントは、その優れたオフロード走行能力と厳しい地形での安定性の向上により、最も高い成長率を記録すると予測されます。これらの車両は、エンジンパワーをすべての車輪に均等に配分し、トラクションとコントロールを向上させています。農業、軍事活動、レクリエーション活動での採用が増加しており、需要をさらに押し上げています。電動4WDシステムのような技術的進歩は、効率と性能を向上させることで付加価値を高め、このセグメントを主要な促進要因にしています。

最大のシェアを占める地域

予測期間中、北米地域はATVインフラが確立されており、レクリエーション活動に対する消費者の需要が高いことから、最大の市場シェアを占めると予想されます。この地域の豊かな自然情勢は、オフロードスポーツや観光産業を支えています。さらに、Polaris Inc.のような大手メーカーの存在感が強く、ATVを使用した防衛用途への政府投資と相まって、世界市場での優位性を強化しています。

CAGRが最も高い地域

予測期間中、アジア太平洋は、中国やインドなどの国々における急速な工業化と可処分所得の増加により、最も高いCAGRを示すと予測されます。この地域ではアドベンチャースポーツへの関心が高まっており、レクリエーション用ATVの需要を促進しています。さらに、農村部におけるATVの農業用途の拡大が、さらなる普及の原動力となっています。電動モビリティを推進する政府の取り組みも、アジア太平洋市場全体で環境に優しいATV技術への投資を促進することで大きく貢献しています。

無料カスタマイズサービス

本レポートをご購読の顧客には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場参入企業の包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推定・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携による主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • イントロダクション
  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の全地形対応車市場:製品タイプ別

  • イントロダクション
  • スポーツ/レクリエーション用ATV
  • ユーティリティATV

第6章 世界の全地形対応車市場:エンジンタイプ別

  • イントロダクション
  • 400cc以下
  • 400~800cc
  • 800cc以上

第7章 世界の全地形対応車市場:駆動タイプ別

  • イントロダクション
  • 二輪駆動(2WD)
  • 四輪駆動(4WD)

第8章 世界の全地形対応車市場:燃料タイプ別

  • イントロダクション
  • 電動ATV
  • ガソリンATV

第9章 世界の全地形対応車市場:価格帯別

  • イントロダクション
  • 予算内
  • 中価格
  • 高価格

第10章 世界の全地形対応車市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オフライン
    • 専門店
    • ディーラー
  • オンライン

第11章 世界の全地形対応車市場:用途別

  • イントロダクション
  • レクリエーションとスポーツ
  • 農業
  • 軍事と防衛
  • 商業作品
  • その他

第12章 世界の全地形対応車市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他のアジア太平洋
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他の南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第13章 主要開発

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第14章 企業プロファイリング

  • Polaris Inc.
  • Honda Motor Company Ltd.
  • Yamaha Motor Corporation
  • BRP Inc.
  • Arctic Cat Inc.
  • Kawasaki Heavy Industries
  • Suzuki Motor Corporation
  • CFMOTO
  • Textron Inc.
  • Deere & Company
  • KTM AG
  • Linhai
  • Hisun Motors
  • KYMCO(Kwang Yang Motor Co.)
  • American LandMaster
  • TGB(Taiwan Golden Bee)
  • CECTEK
  • Mitsubishi Heavy Industries Ltd.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Product Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Sport/Recreational ATV (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Utility ATV (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Engine Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Below 400cc (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By 400-800cc (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Above 800cc (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Drive Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Two-Wheel Drive (2WD) (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Four-Wheel Drive (4WD) (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Fuel Type (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Electric ATV (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Gasoline ATV (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Price Range (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Budget (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Mid-Range (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Premium (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Distribution Channel (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Offline (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Specialty Stores (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Dealerships (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Online (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Recreation and Sports (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Agriculture (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Military and Defense (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Commercial Work (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global All-terrain Vehicle Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC28756

According to Stratistics MRC, the Global All-terrain Vehicle Market is accounted for $2.9 billion in 2024 and is expected to reach $3.4 billion by 2030 growing at a CAGR of 2.9% during the forecast period. Often referred to as a quad bike or light utility vehicle (LUV), an all-terrain vehicle (ATV) is a vehicle that rides on low-pressure tires, has a seat that the operator can straddle, and steers with handlebars, just like a motorcycle. As the name suggests, it is made to handle a variety of rough or unpaved terrain, such as mountain trails, grasslands, and sandy areas.

According to the Motorcycles Data, during 2024 the global sales of ATV and SSV vehicles stood at 783,000 units.

Market Dynamics:

Driver:

Growing popularity of outdoor recreational activities

The rising popularity of outdoor recreational activities like trail riding, off-roading, and camping is a major driver for the all-terrain vehicle (ATV) market. ATVs cater to adventure enthusiasts seeking rugged, versatile vehicles for exploring natural landscapes. Additionally, their utility in hunting and fishing further boosts demand. The increasing preference for outdoor tourism and recreational sports globally has led manufacturers to innovate with advanced features, enhancing user experience and safety. This trend significantly contributes to the market's expansion.

Restraint:

Safety concerns

ATV vehicles often operate on challenging terrains, increasing the risk of mishandling or accidents. Regulatory authorities worldwide have implemented stringent safety standards and awareness campaigns to mitigate these risks. However, the perception of ATVs as unsafe vehicles limits their adoption among cautious consumers, particularly in regions where safety regulations are less enforced or awareness is low.

Opportunity:

Electric ATV development

The development of electric ATVs presents a promising opportunity for market growth. These vehicles offer eco-friendly alternatives with lower emissions, reduced noise levels, and minimal maintenance requirements. Advancements in battery technology, such as higher energy density and faster charging capabilities, enhance their appeal to environmentally conscious consumers. Governments promoting green mobility through subsidies and incentives further drive adoption. Electric ATVs also open new avenues in sectors like agriculture and forestry due to their efficiency and sustainability.

Threat:

Competition from other vehicles

Competition from alternative off-road vehicles such as utility task vehicles (UTVs) and dirt bikes poses a threat to the ATV market. These vehicles often offer similar functionalities with added benefits like higher passenger capacity or specialized features for specific tasks. The growing popularity of UTVs in agricultural and industrial applications diverts demand away from ATVs. Additionally, advancements in electric dirt bikes further intensify competition, challenging the ATV market's growth potential across various segments.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic initially disrupted the ATV market due to supply chain interruptions and reduced manufacturing activities. However, as restrictions eased, demand surged owing to increased interest in outdoor recreational activities during lockdowns. Consumers sought safe ways to explore nature while maintaining social distancing, boosting ATV sales for personal use. Despite initial setbacks, the pandemic highlighted the versatility of ATVs across various applications, positioning the market for steady recovery and growth post-pandemic.

The utility ATV segment is expected to be the largest during the forecast period

The utility ATV segment is expected to account for the largest market share during the forecast period due to its extensive use in agriculture, forestry, and construction sectors. These vehicles are valued for their versatility in hauling equipment, towing loads, and navigating rugged terrains. Enhanced safety features and technological advancements further boost their adoption across industries. Manufacturers are focusing on introducing durable models with improved performance capabilities tailored to utility applications, ensuring this segment maintains its leadership.

The four-wheel drive (4WD) segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Over the forecast period, the four-wheel drive (4WD) segment is predicted to witness the highest growth rate due to its superior off-roading capabilities and enhanced stability on challenging terrains. These vehicles distribute engine power evenly across all wheels, improving traction and control. Their growing adoption in farming, military operations, and recreational activities drives demand further. Technological advancements like electric 4WD systems add value by enhancing efficiency and performance makes this segment a key growth driver.

Region with largest share:

During the forecast period, the North America region is expected to hold the largest market share due to its well-established ATV infrastructure and high consumer demand for recreational activities. The region's abundant natural landscapes support off-roading sports and tourism industries. Additionally, strong presence of leading manufacturers like Polaris Inc., coupled with government investments in defense applications using ATVs, reinforces its dominance in the global market.

Region with highest CAGR:

Over the forecast period, the Asia Pacific region is anticipated to exhibit the highest CAGR owing to rapid industrialization and increasing disposable incomes in countries like China and India. The region's growing interest in adventure sports fuels demand for recreational ATVs. Additionally, expanding agricultural applications of ATVs in rural areas drive adoption further. Government initiatives promoting electric mobility also contribute significantly by encouraging investments in eco-friendly ATV technologies across Asia Pacific markets.

Key players in the market

Some of the key players in All-terrain Vehicle Market include Polaris Inc., Honda Motor Company Ltd., Yamaha Motor Corporation, BRP Inc., Arctic Cat Inc., Kawasaki Heavy Industries, Suzuki Motor Corporation, CFMOTO, Textron Inc., Deere & Company, KTM AG, Linhai, Hisun Motors, KYMCO (Kwang Yang Motor Co.), American LandMaster, TGB (Taiwan Golden Bee), CECTEK and Mitsubishi Heavy Industries Ltd.

Key Developments:

In January 2025, Polaris off Road, the world leader in powersports and off-road innovation announced six new 2025 purpose-built ATV models, highlighted by the 850 and XP 1000 Mud Edition, Scrambler 850, Scrambler XP 1000 S, and Sportsman Touring 850 and Touring XP 1000. The new models feature upgrades that give riders the confidence to explore the outdoors and enable all-day comfort, while elevating the off-road mudding and sport experience. Whether riders are powering through mud pits, or tackling challenging trails, the new offerings take riders further for smooth, strong and versatile performance.

In October 2024, Kawasaki Motors inaugurated a new US $200 million factory in the northern Mexican state of Nuevo Leon where it will produce all-terrain vehicles and personal watercraft. The new factory is located in Salinas Victoria, about 7 km north of Monterrey, the state capital. The plant, which began operations in April and is expected to generate 1,500 jobs by 2026, will have an annual production capacity of up to 30,000 off-road four-wheelers.

In August 2024, Yamaha Motor Corp., USA, sets a new Proven Off-Road standard with its 2025 ATV models. From conquering the toughest terrain to embarking on epic adventures, the 2025 collection of ATV models showcases Yamaha's commitment to providing optimal capability, comfort, and confidence during work or play for every off-road enthusiast and family wanting reliable performance.

Product Types Covered:

  • Sport/Recreational ATV
  • Utility ATV

Engine Types Covered:

  • Below 400cc
  • 400-800cc
  • Above 800cc

Drive Types Covered:

  • Two-Wheel Drive (2WD)
  • Four-Wheel Drive (4WD)

Fuel Types Covered:

  • Electric ATV
  • Gasoline ATV

Price Ranges Covered:

  • Budget
  • Mid-Range
  • Premium

Distribution Channels Covered:

  • Offline
  • Online

Applications Covered:

  • Recreation and Sports
  • Agriculture
  • Military and Defense
  • Commercial Work
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global All-terrain Vehicle Market, By Product Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Sport/Recreational ATV
  • 5.3 Utility ATV

6 Global All-terrain Vehicle Market, By Engine Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Below 400cc
  • 6.3 400-800cc
  • 6.4 Above 800cc

7 Global All-terrain Vehicle Market, By Drive Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Two-Wheel Drive (2WD)
  • 7.3 Four-Wheel Drive (4WD)

8 Global All-terrain Vehicle Market, By Fuel Type

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Electric ATV
  • 8.3 Gasoline ATV

9 Global All-terrain Vehicle Market, By Price Range

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Budget
  • 9.3 Mid-Range
  • 9.4 Premium

10 Global All-terrain Vehicle Market, By Distribution Channel

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Offline
    • 10.2.1 Specialty Stores
    • 10.2.2 Dealerships
  • 10.3 Online

11 Global All-terrain Vehicle Market, By Application

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 Recreation and Sports
  • 11.3 Agriculture
  • 11.4 Military and Defense
  • 11.5 Commercial Work
  • 11.6 Other Applications

12 Global All-terrain Vehicle Market, By Geography

  • 12.1 Introduction
  • 12.2 North America
    • 12.2.1 US
    • 12.2.2 Canada
    • 12.2.3 Mexico
  • 12.3 Europe
    • 12.3.1 Germany
    • 12.3.2 UK
    • 12.3.3 Italy
    • 12.3.4 France
    • 12.3.5 Spain
    • 12.3.6 Rest of Europe
  • 12.4 Asia Pacific
    • 12.4.1 Japan
    • 12.4.2 China
    • 12.4.3 India
    • 12.4.4 Australia
    • 12.4.5 New Zealand
    • 12.4.6 South Korea
    • 12.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 12.5 South America
    • 12.5.1 Argentina
    • 12.5.2 Brazil
    • 12.5.3 Chile
    • 12.5.4 Rest of South America
  • 12.6 Middle East & Africa
    • 12.6.1 Saudi Arabia
    • 12.6.2 UAE
    • 12.6.3 Qatar
    • 12.6.4 South Africa
    • 12.6.5 Rest of Middle East & Africa

13 Key Developments

  • 13.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 13.2 Acquisitions & Mergers
  • 13.3 New Product Launch
  • 13.4 Expansions
  • 13.5 Other Key Strategies

14 Company Profiling

  • 14.1 Polaris Inc.
  • 14.2 Honda Motor Company Ltd.
  • 14.3 Yamaha Motor Corporation
  • 14.4 BRP Inc.
  • 14.5 Arctic Cat Inc.
  • 14.6 Kawasaki Heavy Industries
  • 14.7 Suzuki Motor Corporation
  • 14.8 CFMOTO
  • 14.9 Textron Inc.
  • 14.10 Deere & Company
  • 14.11 KTM AG
  • 14.12 Linhai
  • 14.13 Hisun Motors
  • 14.14 KYMCO (Kwang Yang Motor Co.)
  • 14.15 American LandMaster
  • 14.16 TGB (Taiwan Golden Bee)
  • 14.17 CECTEK
  • 14.18 Mitsubishi Heavy Industries Ltd.