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市場調査レポート
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1577227

食物不耐症製品市場の2030年までの予測:製品別、由来別、不耐性別、流通チャネル別、地域別の世界分析

Food Intolerance Products Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Product (Diabetic Food, Gluten Free Food, Lactose Free Food and Other Products), Source, Intolerance, Distribution Channel and By Geography


出版日
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英文 200+ Pages
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2~3営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
食物不耐症製品市場の2030年までの予測:製品別、由来別、不耐性別、流通チャネル別、地域別の世界分析
出版日: 2024年10月10日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 200+ Pages
納期: 2~3営業日
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概要

Stratistics MRCによると、世界の食物不耐症製品市場は2024年に885億米ドルを占め、予測期間中にCAGR 15.2%で成長し、2030年には2,070億米ドルに達する見込みです。

食物不耐症製品は、グルテンや乳糖など特定の成分の分解が困難なため、一部の食品に否定的な反応を示す人々のために特別に作られた食品です。これらの製品は、これらの厄介な要素を排除しているため、多様な食生活のための快適な代替品を提供します。乳糖を含まない乳製品、グルテンを含まない穀物や焼き菓子、特定のスナックや食事などは、一般的な誘因の例です。これらの食品は、不耐性を持つ人々に安全で満足のいく選択肢を提供すると同時に、食事制限を管理し、栄養バランスのとれた食事を維持するのに役立ちます。

ProCon Organizationによると、2022年には米国に住む人の36%が乳糖不耐症に苦しんでいます。

食物不耐症と診断される人の増加

グルテンフリー、ラクトースフリー、その他の不耐症に特化した製品は、診断の増加の結果、顧客の嗜好がより健康的でアレルゲンを含まない選択肢にシフトした結果として出現しました。また、ライフスタイルの変化や健康志向の高まりにより、クリーン・ラベルの健康志向食品に対する需要も増加しており、その結果、アレルゲンフリー製品の売上が急増し、市場の成長を後押ししています。

高コストと限られた値ごろ感

グルテンや乳糖を含まない製品は、従来の製品よりも高価であることが多く、消費者、特に予算が限られている消費者の家計を圧迫しています。そのため、潜在的な購買意欲をそぎ、市場拡大の妨げになる可能性があります。さらに、高価格であることから、顧客は食品不耐症の商品ではなく、より一般的な食品を選ぶ可能性があり、特に消費者が価格に敏感な地域では後者の売上が低下し、予想される期間中の市場成長の妨げとなります。

より健康的な食習慣とクリーンラベル製品へのシフト

メーカー各社は、グルテンフリー、ラクトースフリー、アレルギー対応の食品を透明な成分表示で製造することで、消費者の需要に応えています。健康志向の高い消費者の間で天然素材が好まれ、食生活に関連する健康問題に対する知識が高まっていることが、この動きの主な促進要因となっています。こうした嗜好は、消化器系の健康増進と健康全般をサポートする食物不耐症製品に対する需要の変化にも反映されています。市場では、アレルギー対応製品として分類される製品が増加しています。

標準化された定義と規制の欠如

グルテン・フリー」や「ラクトース・フリー」の曖昧な表示や分かりにくい定義は消費者を混乱させる。その結果、意図せずアレルゲンを摂取してしまう可能性があります。さらに、必要な製造手順がない場合、製品は安全要件を満たさない可能性があり、その結果、二次汚染を引き起こし、食品不耐性に関する主張の信憑性を損なう可能性があります。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行は、健康とウェルネスに対する消費者の意識を高めることにより、食品不耐症製品市場に大きな影響を与えました。個人の健康意識が高まるにつれて、グルテンフリーやラクトースフリーのオプションなど、特定の食事ニーズに対応した製品に対する需要が顕著に高まった。この時期、オンラインに強い企業は大きな恩恵を受けた。全体として、パンデミックは食品不耐症製品に対する関心を高めただけでなく、消費者の購買行動を再形成し、パンデミック後の市場の持続的成長につながった。

予測期間中、糖尿病食分野が最大になると予測される

糖尿病性食品の市場シェアは予測期間中に最大になると予測されます。これは、糖尿病性疾患の頻度上昇により糖尿病性食品に対する需要が増加しているためであり、これらの製品は食物不耐症向け製品と重複することが多いです。糖尿病だけでなく食事不耐症の管理にも役立つよう、乳糖やグルテンを含まない特殊食品を選ぶ消費者が増えています。風味を犠牲にすることなく健康的な選択肢を提供するため、メーカーは斬新な配合を開発し、ステビアやモンクフルーツのような砂糖代替物を採用することでこの需要に対応しています。

予測期間中、砂糖不耐性分野のCAGRが最も高くなると予想されます。

砂糖不耐性分野は、健康上の懸念や砂糖不耐性のため、無糖製品の市場が拡大しており、生産者はより多様なスナック、飲料、デザートを作るよう求められています。この動向の結果、ステビアやモンクフルーツのような天然甘味料の食品製剤への使用はより革新的になっています。これは、砂糖を控えたいと考える消費者にアピールすると同時に、砂糖に不耐性の人のニーズも満たすことで、業界全体の発展に役立っています。

最大のシェアを占める地域:

予測期間中、グルテンや乳糖過敏症などの食物不耐症の増加により、北米が市場シェアを独占すると予想されます。同市場では、ナッツ不使用のスナック、乳製品、グルテン不使用の穀物、特定の不耐性を持つ人々のために作られた専門食品などが提供されています。これらの商品は、専門的な栄養補助食品を求める人が増えるにつれて、成長を続けると予想されます。これらの食品は頻繁に健康強調表示を行い、健康志向の消費者にアピールしています。

CAGRが最も高い地域:

乳糖やグルテン過敏症などの食物不耐症に対する消費者の意識が高まっているため、アジア太平洋地域の食物不耐症向け商品市場は急速に拡大しており、予測期間中、アジア太平洋地域が最も高い成長率を記録すると予想されます。グルテンフリーの穀物、乳糖フリーの乳製品、乳製品の代用品、グルテンフリーのスナック、特定の不耐性を持つ人向けの専門食品はすべて市場で入手可能であり、こうした種類の食品に対する需要は高まると予測されます。

無料カスタマイズの提供:

本レポートをご購読のお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかをご利用いただけます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレーヤーの包括的プロファイリング(3社まで)
    • 主要企業のSWOT分析(3社まで)
  • 地域セグメンテーション
    • 顧客の関心に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 前提条件

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の食物不耐症製品市場:製品別

  • 糖尿病食
    • 砂糖不使用製品
    • 低グリセミック指数食品
    • 砂糖代替品
  • グルテンフリー食品
    • ベーカリー製品
    • パスタ・麺類
    • スナック&シリアル
    • その他のグルテンフリー食品
  • 乳糖不使用食品
    • 乳糖を含まない乳製品
    • 乳糖不使用アイスクリーム
    • 乳糖を含まない乳児用調製乳
  • その他の製品

第6章 世界の食物不耐症製品市場:由来別

  • 植物由来
  • 動物由来

第7章 世界の食物不耐症製品市場:不耐症別

  • 砂糖不耐症
  • グルテン不耐症
  • 乳製品と乳糖不耐症
  • 肉不耐症

第8章 世界の食物不耐症製品市場:流通チャネル別

  • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン小売
  • その他の流通チャネル

第9章 世界の食物不耐症製品市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイリング

  • Abbott Laboratories
  • Amy's Kitchen Inc.
  • Arla Foods Amba
  • Beyond Meat
  • Blue Diamond Growers
  • Conagra Brands Inc.
  • Danone SA
  • Dr. Schar AG/SPA
  • General Mills Inc.
  • Hain Celestial Group Inc.
  • Nestle S.A.
  • Oatly Group AB
  • Reckitt Benckiser Group PLC
  • The Kellogg Company
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
  • Table 2 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Product (2022-2030) ($MN)
  • Table 3 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Diabetic Food (2022-2030) ($MN)
  • Table 4 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Sugar-Free Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 5 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Low Glycemic Index Foods (2022-2030) ($MN)
  • Table 6 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Sugar Substitutes (2022-2030) ($MN)
  • Table 7 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Gluten Free Food (2022-2030) ($MN)
  • Table 8 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Bakery Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 9 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Pasta & Noodles (2022-2030) ($MN)
  • Table 10 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Snacks & Cereals (2022-2030) ($MN)
  • Table 11 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Other Gluten Free Foods (2022-2030) ($MN)
  • Table 12 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Lactose Free Food (2022-2030) ($MN)
  • Table 13 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Lactose-Free Dairy Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 14 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Lactose-Free Ice Creams (2022-2030) ($MN)
  • Table 15 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Lactose-Free Infant Formulas (2022-2030) ($MN)
  • Table 16 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Other Products (2022-2030) ($MN)
  • Table 17 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Source (2022-2030) ($MN)
  • Table 18 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Plant-Based (2022-2030) ($MN)
  • Table 19 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Animal-Based (2022-2030) ($MN)
  • Table 20 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Intolerance (2022-2030) ($MN)
  • Table 21 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Sugar Intolerance (2022-2030) ($MN)
  • Table 22 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Gluten Intolerance (2022-2030) ($MN)
  • Table 23 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Dairy and Lactose Intolerance (2022-2030) ($MN)
  • Table 24 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Meat Intolerance (2022-2030) ($MN)
  • Table 25 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Distribution Channel (2022-2030) ($MN)
  • Table 26 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Hypermarkets/Supermarkets (2022-2030) ($MN)
  • Table 27 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Convenience stores (2022-2030) ($MN)
  • Table 28 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Online Retail (2022-2030) ($MN)
  • Table 29 Global Food Intolerance Products Market Outlook, By Other Distribution Channels (2022-2030) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC27545

According to Stratistics MRC, the Global Food Intolerance Products Market is accounted for $88.5 billion in 2024 and is expected to reach $207.0 billion by 2030 growing at a CAGR of 15.2% during the forecast period. Food intolerance goods are specially made foods for people who respond negatively to some foods because they have trouble breaking down particular ingredients, such gluten and lactose. These products provide comfortable substitutes for a diverse diet because they are devoid of these troublesome elements. Dairy products without lactose, gluten-free grains and baked goods, and particular snacks and meals are examples of common triggers. These foods give people with intolerances a safe and satisfying option while helping them manage their dietary limitations and maintain a nutritious, well-balanced diet.

According to the ProCon Organization, in 2022, 36% of people living in the United States suffered from lactose intolerance.

Market Dynamics:

Driver:

Growing number of individuals diagnosed with food intolerances

Gluten-free, lactose-free, and other intolerance-specific products have emerged as a result of customer tastes shifting towards healthier and allergen-free options as a result of the increase in diagnoses. The demand for clean-label, health-focused food products has also increased due to changes in lifestyle and increased health consciousness, which has resulted in a sharp rise in the sales of allergen-free products boosting its growth in the market.

Restraint:

High costs and limited affordability

Products that are free of gluten and lactose are frequently more expensive than their traditional counterparts, which puts a strain on consumers' finances, particularly those who are on a tight budget. This may hinder market expansion by discouraging potential buyers. Furthermore, given their high price, customers may choose more conventional food items instead of food intolerance goods, which would lower sales of the latter, particularly in areas where consumers are price conscious which is hampering the markets growth during the expected time frame.

Opportunity:

Shift towards healthier eating habits and clean label products

Manufacturers are responding to consumer demand by creating gluten-free, lactose-free, and allergy-friendly food products with transparent ingredient labels. The desire for natural ingredients among health-conscious customers and growing knowledge of diet-related health problems are the main drivers of this movement. These preferences are reflected in the shift in demand for food intolerance products, which supports improved digestive health and general wellbeing. The market is seeing an increase in products classified as allergy-friendly.

Threat:

Lack of standardized definitions and regulations

Vague labeling and confusing definitions of "gluten-free" and "lactose-free" items can confuse consumers. This may result in unintentional ingestion of allergens. Furthermore, in the absence of required manufacturing procedures, products may fail to meet safety requirements, which could result in cross-contamination and undermine the veracity of claims pertaining to food intolerance.

Covid-19 Impact:

The COVID-19 pandemic has significantly impacted the food intolerance products market by increasing consumer awareness of health and wellness. As individuals became more health-conscious, there was a notable rise in demand for products that cater to specific dietary needs, such as gluten-free and lactose-free options. Companies with strong online presences benefited greatly during this period. Overall, the pandemic has not only heightened interest in food intolerance products but also reshaped consumer purchasing behaviors, leading to sustained growth in the market post-pandemic.

The diabetic food segment is expected to be the largest during the forecast period

The diabetic food is projected to account for the largest market share during the projection period owing to the demand for diabetic food products has increased due to the rising frequency of the disease; these products frequently overlap with those for food intolerances. More and more consumers are choosing specialty foods, like those that are lactose- or gluten-free, to help manage their diabetes as well as dietary intolerances. In order to provide healthier options without sacrificing flavor, manufacturers are reacting to this demand by developing novel formulations and employing sugar replacements like stevia and monk fruit.

The sugar intolerance segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The sugar intolerance segment is projected to witness substantial growth during the witness substantial growth during the projection period/ forecast period/estimation due to health concerns and sugar intolerance, there is a growing market for sugar-free products, which is pushing producers to create a greater variety of snacks, drinks, and desserts. The use of natural sweeteners like stevia and monk fruit in food formulations has become more innovative as a result of this trend. This has helped the industry develop overall by appealing to consumers who are looking to cut back on sugar while also satisfying the needs of individuals who are intolerant to it.

Region with largest share:

Over the forecasted timeframe, the North America is anticipated to dominate the market share owing to increase in food intolerances such as gluten and lactose sensitivity. The market offers nut-free snacks, dairy products, gluten-free grains, and specialist foods made for people with certain intolerances. These goods are anticipated to keep growing as more people look for specialist dietary products. They frequently make health claims, appealing to consumers who are health-conscious.

Region with highest CAGR:

The Asia Pacific region expected to register the highest growth rate over the forecast period due to rising consumer awareness of food intolerances such as lactose and gluten sensitivity, the market for goods catering to food intolerances in the Asia Pacific region is expanding quickly. Gluten-free grains, lactose-free dairy products, dairy substitutes, gluten-free snacks, and specialist foods catered to those with certain intolerances are all available on the market, and demand for these kinds of foods is predicted to rise.

Key players in the market

Some of the key players in Food Intolerance Products Market include Abbott Laboratories, Amy's Kitchen Inc., Arla Foods Amba, Beyond Meat, Blue Diamond Growers, Conagra Brands Inc., Danone SA, Dr. Schar AG / SPA, General Mills Inc., Hain Celestial Group Inc., Nestle S.A., Oatly Group AB, Reckitt Benckiser Group PLC and The Kellogg Company.

Key Developments:

In September 2024, General Mills, Inc. announced that it has entered into definitive agreements to sell its North American Yogurt business to Lactalis and Sodiaal, two leading French dairy companies, in cash transactions valued at an aggregate $2.1 billion USD.

In September 2024, Abbott and Seed Global Health (Seed) announced the launch of a new partnership to train and support highly skilled health workers to help advance maternal and child health in Malawi.

In August 2024, Abbott announced the expansion of its Pure Bliss(TM) by Similac(R) line of organic, and European-made infant formulas that give parents a variety of products to meet specific formula preferences.

Products Covered:

  • Diabetic Food
  • Gluten Free Food
  • Lactose Free Food
  • Other Products

Sources Covered:

  • Plant-Based
  • Animal-Based

Intolerances Covered:

  • Sugar Intolerance
  • Gluten Intolerance
  • Dairy and Lactose Intolerance
  • Meat Intolerance

Distribution Channels Covered:

  • Hypermarkets/Supermarkets
  • Convenience stores
  • Online Retail
  • Other Distribution Channels

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Food Intolerance Products Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Diabetic Food
    • 5.2.1 Sugar-Free Products
    • 5.2.2 Low Glycemic Index Foods
    • 5.2.3 Sugar Substitutes
  • 5.3 Gluten Free Food
    • 5.3.1 Bakery Products
    • 5.3.2 Pasta & Noodles
    • 5.3.3 Snacks & Cereals
    • 5.3.4 Other Gluten Free Foods
  • 5.4 Lactose Free Food
    • 5.4.1 Lactose-Free Dairy Products
    • 5.4.2 Lactose-Free Ice Creams
    • 5.4.3 Lactose-Free Infant Formulas
  • 5.5 Other Products

6 Global Food Intolerance Products Market, By Source

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Plant-Based
  • 6.3 Animal-Based

7 Global Food Intolerance Products Market, By Intolerance

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Sugar Intolerance
  • 7.3 Gluten Intolerance
  • 7.4 Dairy and Lactose Intolerance
  • 7.5 Meat Intolerance

8 Global Food Intolerance Products Market, By Distribution Channel

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Hypermarkets/Supermarkets
  • 8.3 Convenience stores
  • 8.4 Online Retail
  • 8.5 Other Distribution Channels

9 Global Food Intolerance Products Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Abbott Laboratories
  • 11.2 Amy's Kitchen Inc.
  • 11.3 Arla Foods Amba
  • 11.4 Beyond Meat
  • 11.5 Blue Diamond Growers
  • 11.6 Conagra Brands Inc.
  • 11.7 Danone SA
  • 11.8 Dr. Schar AG / SPA
  • 11.9 General Mills Inc.
  • 11.10 Hain Celestial Group Inc.
  • 11.11 Nestle S.A.
  • 11.12 Oatly Group AB
  • 11.13 Reckitt Benckiser Group PLC
  • 11.14 The Kellogg Company