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市場調査レポート
商品コード
1284182

コンパウンドチョコレート市場の2028年までの予測 - 製品別、タイプ別、形態別、用途別、流通チャネル別、地域別の世界分析

Compound Chocolate Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product, Type, Form, Application, Distributive channel and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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コンパウンドチョコレート市場の2028年までの予測 - 製品別、タイプ別、形態別、用途別、流通チャネル別、地域別の世界分析
出版日: 2023年06月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、コンパウンドチョコレートの世界市場は、2022年に291億6,000万米ドルを占め、2028年には454億4,000万米ドルに達すると予測され、予測期間中に7.67%のCAGRで成長します。

本物のチョコレートは、主にカカオマスとココアバターで作られていますが、コンパウンドチョコレートは、カカオバターとココアパウダーの代わりに植物油を使用しています。本物のチョコレートは、栄養価の高い種子を焙煎して風味を出したものです。しかし、チョコレート(コンパウンドタイプ)の効能は、高い耐熱性や耐ブルーム性など、温暖な国での消費に適し、応用しやすいという技術的な利点にあります。

Cocoa Association of Asia(CAA)によると、アジアのカカオ挽き売りは、2019年の同時期と比較して2020年上半期に10%近く減少しています。

市場力学:

促進要因

プレミアムで革新的な菓子類への需要の増加

菓子類は、まだ成長が緩やかな成熟市場でプレミアム化に依存しています。米国では、カカオの原産地や完成品への含有量、重要な追加原料やフレーバーの使用に頻繁に焦点を当てる、職人技やグルメスタイルの選択肢に特に関心が集まっています。消費者は健康上のメリットを得ることに重点を置いていますが、斬新で風味豊かな菓子類を堪能したいという欲求は依然として強いです。消費者はチョコレート菓子類を購入する際、味と食感を重視する傾向が続いています。ブランドは、甘さと風味の新しい組み合わせの実験を続けています。例えば、バリー・カレボーは、消費者の記憶に残る魅力的な感覚体験を生み出すために、チョコレート製品にクリームとカリカリの対照的なテクスチャーを組み込んでいます。

抑制要因

原材料価格の変動

この市場は、原材料の世界の供給、品質、コストに依存しています。カカオなどの原材料の価格や供給の変動は、作物の病気、気候変動、労働力の不足などにより、市場にマイナスの影響を与える可能性があります。ココアバター、ココアパウダー、砂糖などの原材料の価格高騰や供給不足、品質が回復しない場合、市場に悪影響を及ぼす可能性があります。また、各地域の規制管理、法制度、慣習の大幅な変更も、製品供給に影響を与え、市場の成長を阻害します。

機会:

ココアパウダーの用途と利点

ココアパウダーに含まれるテオブロミンは、炎症を抑え、深刻な病気から守る働きがあります。ココアは脂肪と糖分が少ない一方で植物性栄養素を高濃度に含むため、ココアパウダーから得られるカロリーには有益な化合物が豊富に含まれています。生の製品は、攪拌して乾燥させた焙煎していないカカオ豆を使用しているため、加工度が低く、健康的であることが多いです。それでも、カカオ70%以上のダークチョコレートは、抗酸化物質やミネラルの供給源となり、大きな市場機会を生み出しています。

脅威

市場の成長は、不安定なカカオ価格と限られたカカオ生産量によって阻害される

コンパウンドチョコレートの世界市場は、予測期間中に成長の妨げになると予想される、不安定なカカオ価格と限られたカカオ生産量が市場の成長を阻害します。無糖ココアパウダー、ニブ、ダークチョコレートなどのカカオ製品は、ミネラルを多く含んでいます。加工を最小限に抑えた生カカオは、完全加工カカオよりも砂糖の添加が少ないか全くなく、抗酸化物質が多いため、市場成長が鈍化しています。

COVID-19の影響:

COVID-19の大流行は、飲食品加工業界に大きな影響を与えました。社会経済的な状況は、特定の製品の消費パターンに悪影響を及ぼしました。2020年にウイルスの拡散を食い止めるためにほとんどの国が検疫に入ったため、病院でのリアルチョコレートやコンパウンドチョコレートの需要が大きく落ちました。最も困難な課題は、小規模農家からカカオを集め、チョコレート製造のためにカカオ輸出業者やカカオ加工業者へ届けることでした。輸送の制約や国境の閉鎖が状況を悪化させました。その結果、チョコレートメーカーは原材料の不足に直面し、販売に影響を及ぼしました。例えば、パンデミックの影響により、プレミアムチョコレートの大手メーカーであるバリーカレボーAGは、2020年度上半期に減速を報告しました。

予測期間中、ダークチョコレート分野が最大になると予想される

ダークチョコレート分野は、予測期間中に有利な成長を遂げると予想されています。ダークチョコレートが健康に役立つ製品への需要が高まっているため、今後数年間はダークチョコレート分野が市場で大きなシェアを占めると予想されます。ダークチョコレートは、インスリンや血圧の管理を助け、免疫力を高め、がん細胞の増殖を抑制します。さらに、ダークチョコレート製品への支出の増加は、この分野の市場成長を促進すると予想されます。

菓子類は予測期間中に最も高いCAGRが見込まれる

菓子類は、予測期間中に大きなCAGRで成長すると予想されています。チョコレートには数多くの健康効果があるため、世界で最も人気のある菓子類であり、現在、多くの企業が健康志向の都市生活者向けに砂糖不使用や天然素材のチョコレート製品を開発しています。さらに、菓子類の需要の高まりが、市場セグメントの拡大を後押ししています。

最もシェアの高い地域

北米のコンパウンドチョコレート需要は、高級チョコレートや菓子類の需要増に支えられ、拡大すると予想されます。健康的なライフスタイルへの関心の高まりから、シュガーフリー、オーガニック、ダークチョコレートの消費量が増加しています。コンパウンドチョコレートは、純ココアベースのチョコレートに比べて低価格であること、テンパリングなしで固められることなどの特性から、ベーカリー、菓子類、アイスクリーム、冷菓など、さまざまな業界の食品メーカーにとって理想的な選択となっています。北米のコンパウンドチョコレート市場では、他のフレーバーとともにミルクチョコレートがかなりのシェアを占めています。企業は、菓子類におけるココアバター代替品またはココアバター同等品の調達と使用について、長期的なソリューションを開発しています。

CAGRが最も高い地域:

中東・アフリカ地域は、CAGRが最も高い地域と推定されます。これは、地元の小売店で製品を入手しやすくなったことが、この拡大の原因となっています。さらに、チョコレートメーカーやグラインダーに対する税制優遇措置のような政府の取り組みにより、この地域は商品へのアクセスがより向上しているはずです。さらに、職人の手によるチョコレートの需要が高まっていることも、この地域の発展を後押ししています。また、消費者の意識の高まり、製品の革新、中産階級の消費者の可処分所得の増加、メーカーの流通網の拡大など、多くの重要な要因によって、この地域のチョコレート販売は増加すると予想されます。

主な発展:

2022年1月、Mondelez InternationalはOreo frozen dessertsを発売しました。新ラインには、オレオのバー、コーン、サンドイッチ、チューブが含まれます。バーとコーンにはオレオのピースが含まれており、オレオのウエハーを砕いて作ったコーティングに浸されています。サンドイッチは、大きなオレオウエハーを2枚使用しています。すべての製品は、クリーム味のベースにオレオクッキーピースを使用しています。

2021年6月、革新的な製品を提供する多国籍組織であるピュラトスU.K.は、「ベルコラーデ」シリーズにおいて、砂糖を40%カットしながらも本物のベルギーチョコレートの味わいを維持することを目指したチョコレート2製品を発売しました。カカオ分55%の「ベルコラーデセレクションノワール」は、「フルーティーな香りと滑らかなローストカカオの風味」を持つ「バランスのとれた」ダークチョコレートで、カカオ分34%の「ベルコラーデセレクションレ」は「甘いキャラメルの香りとカカオの風味」を持つミルクチョコレートです。

2021年3月、世界有数の飲食品会社であるネスレS.A.は、カカオ豆のみを使用したチョコレートを欧州市場に投入することを発表し、「レ・レケット・ドゥ・ラトリエ」ブランドでダークチョコレート70%のチョコレートバー「インコア」を発表しました。

私たちのレポートが提供するもの

  • 地域別・国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場動向(促進要因、抑制要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢。
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

無料のカスタマイズ提供:

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下の無料カスタマイズオプションのいずれかを提供させていただきます:

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによる。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地域的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査ソース
    • 1次調査ソース
    • 2次調査ソース
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 用途分析
  • 新興市場
  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のコンパウンドチョコレート市場:製品別

  • 本物のチョコレート
  • コンパウンドチョコレート

第6章 世界のコンパウンドチョコレート市場:タイプ別

  • ミルクチョコレート
  • ダークチョコレート
  • ホワイトチョコレート

第7章 世界のコンパウンドチョコレート市場:形態別

  • チョコレートチップ/ドロップ/チャンク
  • チョコレートコーティング
  • チョコレートスラブ
  • その他の形態

第8章 世界のコンパウンドチョコレート市場:用途別

  • ベーカリー・菓子類
  • アイスクリームと冷菓
  • チョコレート飲料
  • スナック
  • 菓子類
  • 飲料
  • シリアル
  • ソースとスプレッド
  • その他の用途

第9章 世界のコンパウンドチョコレート市場:流通チャネル別

  • 直接
  • 間接
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • 専門店
    • 独立系小売業者
    • オンライン小売業者

第10章 世界のコンパウンドチョコレート市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第11章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第12章 会社概要

  • Alpezzi Chocolate SA De CV
  • Barry Callebaut AG
  • Blommer Chocolate Company
  • Cargill Incorporated
  • CEMOI Group
  • Ferrero International S.A.
  • Foley's Candies LP
  • Fuji Oil Company Limited
  • Ghirardelli Chocolate Co.
  • Guittard Chocolate Co.
  • Kerry Group Plc
  • Mars Incorporated
  • Mondelez International
  • Nestle S.A.
  • Olam International Ltd.
  • Puratos Group Nv
  • Republica del Cacao
  • Tcho Ventures Inc.
  • The Hershey Company
  • Varihona Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Real Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Compound Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Milk Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Dark Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Compound Chocolate Market Outlook, By White Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Choco Chips/Drops/Chunks (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Chocolate Coating (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Chocolate Slab (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Other Forms (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Bakery and Confectionery (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Ice Cream and Frozen Desserts (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Chocolate Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Snacks (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Confectionery (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Cereals (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Sauces and Spreads (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Direct (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Indirect (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Hypermarkets/Supermarkets (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Specialty Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Independent Retailers (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Compound Chocolate Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC23014

According to Stratistics MRC, the Global Compound Chocolate Market is accounted for $29.16 billion in 2022 and is expected to reach $45.44 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.67% during the forecast period. Real chocolate is made primarily of cocoa mass and cocoa butter, whereas compound chocolate substitutes vegetable oil for cocoa butter and cocoa powder. A genuine type of chocolate is made from a nutritious seed that has been roasted to bring out its flavors. However, the efficacy of chocolate (compound type) lies in technical advantages such as high heat resistance, bloom resistance, and others that make it suitable for consumption in warmer countries and easier to apply.

According to the Cocoa Association of Asia(CAA), Asia's cocoa grindings fell by almost 10% in the first half of 2020 as compared to the same period in 2019.

Market Dynamics:

Driver:

Increased Demand for Premium and Innovative Confectioneries

Confectionery relies on premiumization in a mature market that is still growing slowly. In the United States, there is a particular interest in artisanal and gourmet-style options, which frequently focus on the origin of cocoa, its content in the finished product, and the use of important additional ingredients and flavors. While consumers are focused on obtaining health benefits, their desire to indulge in novel and flavorful confectioneries remains strong. Consumers continue to place a premium on taste and texture when purchasing chocolate confectionery. Brands continue to experiment with new sweet and savory flavor combinations. For example, in order to create more memorable and engaging sensory experiences for consumers, Barry Callebaut incorporates contrasting creamy and crunchy textures into chocolate products.

Restraint:

Raw material price fluctuations

This market is dependent on the global supply, quality, and cost of raw materials. Price and supply fluctuations in raw materials, such as cocoa, can have a negative impact on the market due to crop disease, climate change, and labor unavailability. Failure to recover higher prices or shortages in the availability or quality of raw materials such as cocoa butter, cocoa powder, sugar, and others could have a negative impact on the market. Significant changes in regulatory controls, legal systems, and customs in the regions also have an impact on product supply and impede market growth.

Opportunity:

Usage and benefits of the cocoa powder

Theobromine, found in cocoa powder, helps reduce inflammation and protects against serious diseases. Because cocoa contains a high concentration of phytonutrients while being low in fat and sugar, the calories obtained from cocoa powder are rich in beneficial compounds. Raw products are often less processed and healthier because they are made from agitated, dried, unroasted cacao beans. Nonetheless, dark chocolate with at least 70% cacao is a good source of antioxidants and minerals, creating a massive market opportunity.

Threat:

Market growth is stifled by volatile cocoa prices and limited cocoa production.

The global Compound Chocolate market expected to hamper growth during the forecast period, Volatile cocoa prices and limited cocoa production stymie market growth. Cacao products, such as unsweetened cocoa powder, nibs, and dark chocolate, are high in minerals. Raw cacao with minimal processing contains less or no added sugar and is higher in antioxidants than fully processed cacao, slowing market growth.

COVID-19 Impact:

The COVID-19 pandemic has had a significant impact on the food and beverage processing industry. The socioeconomic situation has had a negative impact on specific product consumption patterns. Since most countries went into quarantine in 2020 to halt the spread of the virus, demand for real and compound chocolate in the hospitality sector has dropped significantly. The most difficult challenge was gathering cocoa from smallholder farmers and delivering it to cocoa exporters and cocoa processors for chocolate production. Transportation constraints and border closures exacerbated the situation. As a result, chocolate manufacturers faced a shortage of raw materials, affecting their sales. For example, due to the pandemic, Barry Callebaut AG, a leading manufacturer of premium chocolate, reported a slowdown in the first six months of fiscal 2020.

The dark chocolate segment is expected to be the largest during the forecast period

The dark chocolate segment is expected to have a lucrative growth over the forecast period. Due to rising demand for products with dark chocolate's health benefits, the dark chocolate segment is expected to hold a significant share of the market in the coming years. It aids in the management of insulin and blood pressure, boosts the immune system, and inhibits the growth of cancer cells. Furthermore, rising spending on dark chocolate products is expected to fuel segment market growth.

The Confectionery segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

Confectionery segment is expected to grow at a significant CAGR during the forecast period. Due to its numerous health benefits, chocolate is the most popular confectionery item in the world, and many companies are currently developing sugar-free and natural chocolate products for health-conscious city dwellers. Furthermore, rising confectionery industry demand is driving market segment expansion.

Region with highest share:

The North America region market is estimated to witness a highest share of the global Compound Chocolate market during the forecast period Compound chocolate demand in North America is expected to grow, supported by rising demand for premium chocolate and confectionery items. Sugar-free, organic, and dark chocolate consumption is increasing as people become more interested in living healthy lifestyles. Compound chocolate's properties, such as its low price compared to pure cocoa-based chocolates and ability to harden without tempering, make it an ideal choice for food manufacturers in a variety of industries, including bakery, confectionery, ice cream, and frozen desserts. Milk chocolate, along with other flavors, has a sizable market share in the North American compound chocolate market. Companies are developing long-term solutions for sourcing and using cocoa butter substitutes or cocoa butter equivalents in confectionery products.

Region with highest CAGR:

Middle East and Africa region is estimated to witness a highest CAGR share, due to the increased product accessibility in local retail stores is responsible for this expansion. Furthermore, thanks to favorable government initiatives like tax breaks for chocolate makers and grinders, the area should have greater access to goods. One more aspect promoting regional development is the rising demand for artisanal chocolates. The region's chocolate sales are also anticipated to increase as a result of a number of important factors, including growing consumer awareness, product innovation, middle-class consumers' increasing disposable incomes, and manufacturers' expansion of their distribution networks.

Key players in the market:

Some of the key players in Compound Chocolate market include Alpezzi Chocolate SA De CV , Barry Callebaut AG , Blommer Chocolate Company , Cargill Incorporated , CEMOI Group , Ferrero International S.A. , Foley's Candies LP , Fuji Oil Company Limited , Ghirardelli Chocolate Co. , Guittard Chocolate Co. , Kerry Group Plc Mars Incorporated , Mondelez International , Nestle S.A. , Olam International Ltd. , Puratos Group Nv , Republica del Cacao , Tcho Ventures Inc. , The Hershey Company and Varihona Inc.

Key Developments:

In January 2022, Mondelez International launched Oreo frozen desserts. The new line will include Oreo bars, cones, sandwiches, and tubs. The bars and cones contain Oreo pieces and are dipped in a coating made from crushed Oreo wafer pieces. The sandwiches feature two large Oreo wafers. All of the products feature a creme-flavored base with Oreo cookie pieces.

In June 2021, Puratos U.K., a multinational organization that offers innovative products, launched two new chocolate products in its Belcolade range that aim to maintain the taste of real Belgian chocolate despite containing 40% less sugar. Belcolade Selection Noir, made from 55% cocoa, a 'balanced' dark chocolate with 'fruity notes and a smooth roasted cacao flavor,' while Belcolade Selection Lait, containing 34% cocoa, is milk chocolate with 'sweet caramel notes and cacao flavor.

In March 2021, Nestle S.A., the world's leading food & beverage company, announced the launch of chocolates in the European market, made exclusively from cocoa beans, introducing Incoa, a chocolate bar made of 70% dark chocolate, under the Les Recettes de L'Atelier brand.

Product Types Covered:

  • Real Chocolate
  • Compound Chocolate

Types Covered:

  • Milk Chocolate
  • Dark Chocolate
  • White Chocolate

Forms Covered:

  • Choco Chips/Drops/Chunks
  • Chocolate Coating
  • Chocolate Slab
  • Other Forms

Applications Covered:

  • Bakery and Confectionery
  • Ice Cream and Frozen Desserts
  • Chocolate Beverages
  • Snacks
  • Confectionery
  • Beverages
  • Cereals
  • Sauces and Spreads
  • Other Applications

Distribution Channels Covered:

  • Direct
  • Indirect

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Compound Chocolate Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Real Chocolate
  • 5.3 Compound Chocolate

6 Global Compound Chocolate Market, By Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Milk Chocolate
  • 6.3 Dark Chocolate
  • 6.4 White Chocolate

7 Global Compound Chocolate Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Choco Chips/Drops/Chunks
  • 7.3 Chocolate Coating
  • 7.4 Chocolate Slab
  • 7.5 Other Forms

8 Global Compound Chocolate Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Bakery and Confectionery
  • 8.3 Ice Cream and Frozen Desserts
  • 8.4 Chocolate Beverages
  • 8.5 Snacks
  • 8.6 Confectionery
  • 8.7 Beverages
  • 8.8 Cereals
  • 8.9 Sauces and Spreads
  • 8.10 Other Applications

9 Global Compound Chocolate Market, By Distribution Channel

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Direct
  • 9.3 Indirect
    • 9.3.1 Hypermarkets/Supermarkets
    • 9.3.2 Convenience Stores
    • 9.3.3 Specialty Stores
    • 9.3.4 Independent Retailers
    • 9.3.5 Online Retailers

10 Global Compound Chocolate Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Alpezzi Chocolate SA De CV
  • 12.2 Barry Callebaut AG
  • 12.3 Blommer Chocolate Company
  • 12.4 Cargill Incorporated
  • 12.5 CEMOI Group
  • 12.6 Ferrero International S.A.
  • 12.7 Foley's Candies LP
  • 12.8 Fuji Oil Company Limited
  • 12.9 Ghirardelli Chocolate Co.
  • 12.10 Guittard Chocolate Co.
  • 12.11 Kerry Group Plc
  • 12.12 Mars Incorporated
  • 12.13 Mondelez International
  • 12.14 Nestle S.A.
  • 12.15 Olam International Ltd.
  • 12.16 Puratos Group Nv
  • 12.17 Republica del Cacao
  • 12.18 Tcho Ventures Inc.
  • 12.19 The Hershey Company
  • 12.20 Varihona Inc.