市場調査レポート
商品コード
1258894
ナースコールシステムの2028年までの市場予測- タイプ別、技術別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析Nurse Call Systems Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type, Technology, Applications, End User and By Geography |
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ナースコールシステムの2028年までの市場予測- タイプ別、技術別、用途別、エンドユーザー別、地域別の世界分析 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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Stratistics MRCによると、世界のナースコールシステム市場は、2022年に17億米ドルを占め、2028年には37億米ドルに達すると予測され、予測期間中に14.11%のCAGRで成長すると予想されています。
最先端の便利なデバイスであるナースコールシステムは、患者に信頼できるサービスを提供します。有線および無線のナースコールシステムを使用することで、病院で迅速かつ効率的なケアを提供することがよりシンプルになります。多くのヘルスケア施設において、無線技術と統合されたリアルタイムの位置情報システムの利用が増加していることが、世界市場を牽引すると予測されます。また、モビリティ機器やモバイルナースコールシステムへの嗜好の高まりや、統合された多様なプラットフォームへの需要の高まりも、ナースコールシステムの需要を高めると予想されます。
World Aging Population Report 2020 Highlightsによると、65歳以上の高齢者は2020年に世界で約7億2,700万人と記録されており、2050年には15億人に達すると予想されています。
経済成長に伴い、長期的な健康増進が個人の間で盛んになってきています。老人患者の定期検査の記録や確認には、機器や個々に対応した看護施設が必要です。それに伴い、高齢者の慢性疾患による入院患者数が増加し、最先端の医療サービスや製品へのニーズが高まっています。ナースコールシステムは、患者と看護師との間のコミュニケーションを確実かつ柔軟に行うことができます。慢性疾患の増加や携帯機器とヘルスケアデータの統合が進んでいることから、今後、世界のナースコールシステム市場でこれらのサービスに対する需要が増加すると予測されています。
病院、老人ホーム、精神病院などでは、ナースコールシステムが使われています。ナースコールシステムは、患者さんが看護チームと連絡を取るための手段です。システムの主な目的は、システムの完全性の維持と人命の保護です。合同委員会は、認定を受けようとする施設に対して、ナースコールシステムを義務付けるいくつかの要件を定めています。地域、州、連邦の基準を遵守するために、病院はこれらのシステムを採用する必要があります。しかし、現状では、ナースコールシステムの計画、設計、配備には、さらなる注意が必要です。ミスで呼び出しに応じない場合、人々が危険にさらされる可能性があります。また、ナースコールシステムが常用されている環境では、患者の命に関わる可能性があります。したがって、これらは予測期間中の市場成長を妨げる要因となっています。
テレヘルスやその他のデジタル医療イノベーションの広範な利用は、ヘルスケア分野に大きな影響を及ぼしています。デジタル技術の活用は、健康の公平性を向上させる取り組みを大幅に支援する可能性を秘めています。デジタルソリューションは、ヘルスケアへのアクセス向上、アンメットニーズへの対応、患者の個別化、地域社会の歴史的背景を考慮することで、公平性を改善することができます。また、デジタルヘルスツールの利用により、患者は力を得て不安を解消することができ、ヘルスケアプロバイダーは意思決定を共有するためのより良いパートナーになることができます。
ナースコールシステムの構築と活用は、eHealthの技術領域の中で最も成長が著しいもの1つです。テクノロジーの発展により、伝統的なヘルスケアの実践が、ヘルスケア提供施設のレベルにまで移行することが可能になりました。ヘルスケアテクノロジーのイノベーションを意識し、注目することが重要です。管理や意識の低下により、患者の生命が危険にさらされることもあります。その結果、比例して創造的なアプローチを阻害することになります。
ナースコールシステムの市場は、現在発生しているCOVID-19の恩恵を受けています。患者の命を守り、医療従事者の安全を確保するために不可欠なクリティカルケア監視を行うため、病院への入院が大幅に増加した結果、ナースコールシステムの意義が高まっています。コロナウイルスの感染拡大を食い止めるために、医療従事者と患者のコミュニケーションを確実にするために、これらのソリューションが不可欠です。また、最先端のナースコール技術を導入することで、介護施設は交差感染の危険性を下げながら、効果的にケアを提供することができました。COVIDの大流行時には、ナースコールシステムが広く採用され、24時間体制の安全なケアを提供しながら、患者の自宅への永住を可能にしました。
無線通信分野は、統合性の高さ、有線技術に比べた設置コストの低さ、患者の移動性の向上などから、有利な成長を遂げると推定されます。高齢者や福祉施設では、患者の移動が不可欠であり、ワイヤレスナースコールボタンやペンダントが非常に役に立ちます。さらに、ワイヤレス通信はますますユーザーフレンドリーで直感的に使えるようになっています。モバイルIDカードと枕元スピーカーがあれば、患者は世話人と「おしゃべり」できるようになりました。
介護施設は、高齢者向け施設の増加により、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。Tek-CAREのようなナースコールペンダントに搭載されている受動的赤外線(PIR)モーションディテクターは、スタッフが患者をチェックするのに役立ちます。また、品質と生産性を高めるため、医療レポートや患者モニタリングがナースコールシステムと統合されるようになりました。インターネット上のアプリケーションは、患者の要求、多数の緊急通報、介護者の応答時間を追跡し、患者のケアを向上させます。
北米は、認知度の向上、魅力的な医療保険制度、業界関係者の戦略的存在により、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予測されます。また、米国では、医療費の増加、介護者と患者の比率の低下、高齢者人口の増加により、市場が拡大しています。
アジア太平洋地域は、大規模な高齢者人口の存在と、外来診療所や介護施設での患者数の増加により、予測期間中に最も高いCAGRを示すと予測されます。インドや中国の国内メーカーは、国内の顧客基盤を拡大するために、自国市場での競争力を高めるために努力しています。その結果、アジア太平洋のような新興国市場では競合が激化しています。
2019年4月、アスコムは改良型teleCARE IPシステムを発売しました。同社は、緊急通報システム「Ascom teleCARE IP」の最新バージョンにワイヤレススピーチ機能を追加し、高齢者施設におけるより合理的なワークフローを実現しました。
2019年2月、アスコム(スイス)はスマートフォン「Myco 3」を発売し、高度で統合されたシステムにより、ナースコールシステム市場におけるさらなる浸透を図る。
2019年1月、Rauland Borg Corporation(現在はAMETEK.Incの一部門)は、Responderインテリジェントナースコールソリューションの次世代エンタープライズワイドプラットフォームを発売しました。拡張性があり、安全で、可用性が高いソリューションで、最適化された臨床ワークフローを作り、病院の患者転帰を高めることが可能になります。
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According to Stratistics MRC, the Global Nurse Call Systems Market is accounted for $1.7 billion in 2022 and is expected to reach $3.7 billion by 2028 growing at a CAGR of 14.11% during the forecast period. A cutting-edge and useful device, the nurse calling system provides patients with dependable services. It is simpler to deliver prompt, efficient care in hospitals using wired and wireless nurse call systems. The increased use of real-time location systems that are integrated with wireless technologies at numerous healthcare facilities is projected to drive the global market. The increased preference for mobility equipment and mobile nurse call systems, as well as the rising demand for integrated and diverse platforms, are also expected to raise demand for nurse call systems.
According to the World Aging Population Report 2020 Highlights, people aged 65 years and above were recorded to be around 727 million globally in 2020, and the number is expected to reach 1.5 billion by 2050.
Long-term health and wellness are becoming more popular among individuals as economic growth increases. Equipment and personalized nursing facilities are necessary for geriatric patients to record and check their regular examinations. Along with this, there is an increase in inpatient admissions as a result of the chronic illnesses that affect the elderly population and the increasing need for cutting-edge medical services and products. Interaction between the patient and the nurse is reliable and flexible owing to nurse call systems. The projected period is predicted to see an increase in demand for these services in the worldwide nurse call systems market due to the rising incidence of chronic diseases and the growing integration of healthcare data with portable devices.
Hospitals, nursing homes, mental institutes, and other places use nurse call systems. They give patients a way to get in touch with the nursing team. The main objectives of the systems are the retention of system integrity and the safeguarding of human life. The joint commission and several requirements for facilities seeking accreditation mandate nurse call systems. To adhere to local, state, and federal standards, hospitals should adopt these systems. Currently, however, nurse call system planning, design, and deployment require additional care. If calls are not answered because of a mistake, people may be in danger. The settings in which these systems are regularly used could possibly put patients' lives at danger. Thus, these are factors hindering the market growth over the projected period.
The extensive use of telehealth and other digital medical innovations has had a huge impact on the healthcare sector. The use of digital technologies has the potential to considerably aid efforts to improve health equity. Digital solutions can improve equity through increasing access to healthcare, addressing unmet needs, personalising care for patients, and taking into consideration the historical context of the communities they serve. Patients can be empowered and have their fears allayed with the use of digital health tools, which also make healthcare providers better partners in shared decision-making.
Creating and utilising a nurse calling system is one of the eHealth technology domains that is growing the fastest. Technology development has enabled the transition of traditional healthcare practises to the level of healthcare-providing facilities. It's important to be aware of and pay attention to healthcare technology innovation. The life of the patient may be at danger due to poor management and awareness. As a result, it will proportionally hinder the creative approach.
The market for nurse call systems has benefited from the current COVID-19 outbreak. The significance of nurse call systems has increased as a result of the considerable increase in hospital admissions in order to provide critical care monitoring, which is essential for protecting patient lives and ensuring the safety of medical personnel. These solutions are essential for ensuring secure communication between caregivers and patients in order to stop the coronavirus outbreak. Also, by implementing cutting-edge nurse call technology, nursing homes were able to deliver care effectively while lowering the danger of cross-infection. The nurse call system was widely employed during the COVID pandemic to allow patients to move into their homes permanently while providing safe round-the-clock care.
The wireless communication segment is estimated to have a lucrative growth, due to the greater degree of integration, lower installation costs compared to wired technology, and improved patient mobility. Patient mobility is essential in senior and assisted living institutions, where wireless nurse call buttons or pendants are quite helpful. Moreover, wireless communication is increasingly user-friendly and intuitive. With the help of a mobile ID card and pillow speakers, patients can now "chat" to their caretakers.
The long-term care facilities segment is anticipated to witness the fastest CAGR growths during the forecast period, due to there are more senior care facilities. The passive infrared (PIR) motion detector included in nurse call pendants like the Tek-CARE model aids staff in keeping a check on the patients. Also, in order to enhance quality and productivity, medical reporting and patient monitoring are now integrated with nurse calling systems. The internet application tracks patient requests, numerous emergency calls, and the carer response time, enhancing patient care.
North America is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to rising awareness, attractive health reimbursement, and the strategic presence of industry players in the area. In addition, the U.S. market is growing as a result of increased health care expenses, decreased caregiver-patient population ratios, and a rise in the population of seniors.
Asia Pacific is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to the existence of a sizable senior population and the rising number of patients in outpatient clinics and nursing homes. Indian and Chinese domestic producers are working hard to achieve a competitive edge in their local markets in order to expand their domestic client bases. As a result, competition has increased in developing markets like the Asia Pacific.
Some of the key players profiled in the Nurse Call Systems Market include: Stanley Healthcare, Hill-Rom Holding, Inc., Rauland Corporation, Ascom Holding AG, Honeywell International, Inc., Critical Alert Systems LLC, TekTone Sound and Signal Mfg., Inc., Cornell Communications, Austco Healthcare, JNL Technologies, West-Com Nurse Call Systems, Inc., Jeron Electronic Systems Inc., Intercall Systems Inc., Kingbell International Technology Development CO.LTD, Johnson Controls, Fujian Calling Tech Technology Co., Ltd., Micro Nursecall Systems, Televic, Medisam Medikal and Rauland Corporation.
In April 2019, Ascom launched a modified teleCARE IP system. The company has added wireless speech functionality to its latest version of the Ascom teleCARE IP emergency call system, thus enabling more streamlined workflows in elderly care facilities.
In February 2019, Ascom (Switzerland) launched the Myco 3 smartphone; this will help the company to further penetrate in the nurse call systems market, with the advanced and integrated system.
In January 2019, Rauland Borg Corporation, now a division of AMETEK.Inc launched a next-generation enterprise-wide platform for the Responder intelligent nurse call solution that offers. a scalable, secure, and highly-available solution to create optimized clinical workflows and enables hospitals to enhance their patient outcomes.
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