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市場調査レポート
商品コード
1445909
カスタマージャーニー分析:世界市場の予測 (2022~2027年)Market Forecast: Customer Journey Analytics, 2022-2027, Worldwide |
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カスタマージャーニー分析:世界市場の予測 (2022~2027年) |
出版日: 2023年08月02日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 27 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界のカスタマージャーニー分析市場は、2027年までに19.60%のCAGRで成長すると予測されています。
マーケティング担当者や企業経営者は、顧客満足度を測定する指標を持つことで、ビジネスを成長させるためのより良い意思決定を行うことができます。企業は顧客体験を向上させ、顧客維持率と生涯価値を高め、収益を拡大するために、カスタマージャーニー分析を利用します。リアルタイムのデータに裏打ちされたカスタマーストーリーをより明確に把握することで、企業は自社のWebサイトやその他のプラットフォームでの行動を正確に把握することができます。カスタマージャーニー全体を通して一貫したカスタマーサポートは、ビジネスの成功にとってますます重要になってきています。企業は近年、高度な消費者基盤を獲得するため、アナリティクス技術の開発に力を入れています。カスタマージャーニー分析は、トラフィック分析スやeコマース分析を通じて、こうした特定の業界を支援することができます。
当レポートでは、世界のカスタマージャーニー分析の市場について分析し、ソリューションの概要や市場の基本構造、全体的な市場規模の動向見通し、導入手法別・地域別・業種別・顧客の種類別の詳細動向、業界関係者が今後取るべき行動などを調査しております。
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Customer Journey Analytics Market is Projected to Register a CAGR of 19.60% by 2027.
Marketers and business owners can make better decisions to grow their businesses by having a metric for measuring customer satisfaction. Companies use customer journey analytics for their ability to improve customer experience, increase customer retention and lifetime value, and grow revenue. With a clearer picture of the customer story backed by real-time data, organizations can see exactly how someone behaves on their website or any other platform. Consistent customer support throughout the customer journey is becoming increasingly important for business success. Businesses have been focusing heavily on developing analytics technologies in recent years in order to gain a high-level consumer base. Customer journey analytics can be of assistance to these specific industries, through traffic analytics and e-commerce analytics.