デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1337630

医薬品無菌試験の世界市場の規模とシェアの分析:タイプ別、製品タイプ別、試験タイプ別、用途別、エンドユーザー別 - 産業需要の予測(~2030年)

Pharmaceutical Sterility Testing Market Size and Share Analysis Report by Type, Product Type, Test Type, Application, End User - Global Industry Demand Forecast to 2030

出版日: | 発行: Prescient & Strategic Intelligence | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 2~3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=160.11円
医薬品無菌試験の世界市場の規模とシェアの分析:タイプ別、製品タイプ別、試験タイプ別、用途別、エンドユーザー別 - 産業需要の予測(~2030年)
出版日: 2023年08月01日
発行: Prescient & Strategic Intelligence
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界の医薬品無菌試験の市場規模は、2030年までに29億5,390万米ドルに達し、2023年~2030年の成長率は11.2%となる見込みです。これは、バイオテクノロジー企業や製薬企業の発展、研究開発活動の増加、疾病の発生率の増加、医療産業に対する政府の多額の支出によるものです。

害虫による疾患の発生の増加は、効果的で安全な治療薬の製造に向けた研究開発活動の増加をもたらしました。また、COVID-19のような重篤なウイルス感染症を予防するための研究や、有効で安全なワクチンの開発を中心とした研究が続けられていることも、産業に好影響を与えています。

血液悪性腫瘍の発生は増加しています。Leukemia & Lymphoma Societyによると、米国では3分に1人が白血病、骨髄腫、リンパ腫に罹患しています。遺伝子治療や免疫細胞治療などのバイオ医薬品は、血液がんの代替治療として急速に受け入れられています。これは、これらの治療薬がこの種の疾患に対して高い有効性と効能を持っているためです。

2022年までに、アウトソーシングカテゴリが60%のシェアで産業をリードしました。これは、アウトソーシングが中小規模の製薬企業に有利であることから普及しているためです。

さらに、製薬企業にとって、アウトソーシングは治療の専門知識と作業効率を高め、オンデマンドサービスを利用しやすくし、地理的プレゼンスの向上を支援します。

さらに、多くの中小企業は、品質の高い無菌試験の要件を満たすための十分なリソースを持たないことから、FDAの規則に合格するためにアウトソーシングを求めています。

北米市場は、2022年に40%の大きなシェアを占めました。これは、主要製薬企業やバイオファーマ企業のプレゼンス、バイオテクノロジー産業や製薬産業における研究開発活動の増加、製品の導入の増加、慢性疾患の高い発生率、研究開発施設の設立に対する政府の支援政策などがあります。

さらに、強力な医療政策の存在、厳格な医薬品承認の必要性、医薬品の安全性に対する一般市民の意識の高まり、先進技術の受け入れの増加、数種類以上の血液悪性腫瘍を治療するための遺伝子治療や細胞治療の発売などが、この地域の産業の発展に寄与しています。

また、欧州は収益シェアで北米に次ぎます。これは、この地域の多くの国々で国民皆保険制度が形成され、医療製品への要求が大きく高まったためです。医薬品の安全性についての厳格な規制政策の採用も、産業の成長に寄与している主な要因です。

デジタルプラットフォームの受け入れの拡大は、医薬品無菌試験の需要に好影響を及ぼしており、この動向は今後数年間も続くと思われます。

当レポートでは、世界の医薬品無菌試験市場について調査分析し、市場力学、各地域の市場収益、競合情勢などの情報を提供しています。

目次

第1章 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 業界の専門家/KOLの声

第5章 市場の指標

第6章 産業の見通し

  • 市場力学
    • 動向
    • 促進要因
    • 抑制要因/課題
    • 促進要因/抑制要因の影響の分析
  • COVID-19の影響
  • ポーターのファイブフォース分析

第7章 世界市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)
  • 市場収益:地域別(2017年~2030年)

第8章 北米市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)
  • 市場収益:国別(2017年~2030年)

第9章 欧州市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)
  • 市場収益:国別(2017年~2030年)

第10章 アジア太平洋市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)
  • 市場収益:国別(2017年~2030年)

第11章 中南米市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)
  • 市場収益:国別(2017年~2030年)

第12章 中東・アフリカ市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)
  • 市場収益:国別(2017年~2030年)

第13章 米国市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第14章 カナダ市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第15章 ドイツ市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第16章 フランス市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第17章 英国市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第18章 イタリア市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第19章 スペイン市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第20章 日本市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第21章 中国市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第22章 インド市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第23章 オーストラリア市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第24章 韓国市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第25章 ブラジル市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第26章 メキシコ市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第27章 サウジアラビア市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第28章 南アフリカ市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第29章 アラブ首長国連邦市場

  • 概要
  • 市場収益:タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:製品タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:試験タイプ別(2017年~2030年)
  • 市場収益:用途別(2017年~2030年)
  • 市場収益:エンドユーザー別(2017年~2030年)

第30章 競合情勢

  • 市場参入企業とその提供品のリスト
  • 主要企業の競合ベンチマーキング
  • 主要企業の製品ベンチマーキング
  • 最近の戦略的発展

第31章 企業プロファイル

  • Steris plc
  • Boston Analytical
  • Sartorius AG
  • Arbro Pharmaceuticals Private Limited & Auriga Research Private Limited
  • Lucideon Limited
  • Pace Analytical Life Sciences, LLC
  • SGS SA
  • Sotera Health Company
  • Merck KGaA
  • Pall Corporation
  • Charles River Laboratories International, Inc
  • Thermo Fisher Scientific Inc
  • Almac Group Limited
  • Pacific BioLabs
  • BIOMERIEUX S.A.

第32章 付録

目次
Product Code: 12675

The pharmaceutical sterility testing market will reach USD 2,953.9 million by 2030, growing at a rate of 11.2% during 2023-2030. This is because of the development of biotech and pharma firms, an increase in their R&D activities, an increase in the incidence of diseases, and substantial government spending on the healthcare industry.

The increasing occurrence of diseases in the pest has brought about an increase in R&D activities for the manufacturing of effective and safe therapeutics. Regarding this, the continuing studies on the preventing severe viral infections, such as the novel coronavirus, and those centered on the expansion of effective and safe vaccines have a positive impact on the industry.

The occurrence of hematological malignancies is increasing. As per the Leukemia & Lymphoma Society, every 3 minutes, a person is identified with leukemia, myeloma, or lymphoma in the U.S. Biopharma, for example gene, and immune cell therapies are quickly being accepted as a substitute treatment for hematological cancers. This is due to the fact that such therapeutics have high effectiveness and efficacy against these kinds of diseases.

The outsourcing category led the industry, with a 60% share, in 2022. This is due to the fact that outsourcing is becoming popular among small and medium-sized pharma firms because of the advantages provided to them.

Furthermore, for pharma firms, outsourcing surges therapeutic expertise and working efficiency, makes on demand services accessible, and assists in the development of their geographical presence.

Moreover, many small and medium-sized companies do not have the satisfactory resources for fulfilling their requirements for quality sterility testing and, consequently, desire outsourcing to pass FDA rules.

North America pharmaceutical sterility testing market had a major share of 40%, in 2022. This is credited to the presence of leading pharma and biopharma players, increasing R&D activities in the biotech and pharma industry, increasing number of product introductions, high occurrence of chronic ailments, and supportive policies of the government for the setup of R&D facilities.

Furthermore, the existence of strong healthcare policies, strict drug approval needs, increasing public consciousness of drug safety, increasing acceptance of pioneering technologies, and the launch of gene and cell therapies for treating more than a few hematologic malignancies are resultant in the development of the regional industry.

Furthermore, Europe follows North America in terms of revenue share. This is attributable to the formation of universal public healthcare systems in numerous nations in the region, which has considerably increased the requirement for healthcare products. The employment of stringent regulatory policies with regards to the safety of drugs is another key factor contributing to the growth of the industry.

The increasing acceptance of digital platforms has a positive impact on the demand for pharmaceutical sterility testing, and this will be the trend in the years to come as well.

Table of Contents

Chapter 1. Research Scope

  • 1.1. Research Objectives
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Analysis Period
  • 1.4. Market Size Breakdown by Segments
    • 1.4.1. Market size breakdown, by type
    • 1.4.2. Market size breakdown, by product type
    • 1.4.3. Market size breakdown, by test type
    • 1.4.4. Market size breakdown, by application
    • 1.4.5. Market size breakdown, by end user
    • 1.4.6. Market size breakdown, by region
    • 1.4.7. Market size breakdown, by country
  • 1.5. Market Data Reporting Unit
    • 1.5.1. Value
  • 1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

  • 2.1. Secondary Research
    • 2.1.1. Paid
    • 2.1.2. Unpaid
    • 2.1.3. P&S Intelligence database
  • 2.2. Primary Research
  • 2.3. Market Size Estimation
  • 2.4. Data Triangulation
  • 2.5. Currency Conversion Rates
  • 2.6. Assumptions for the Study
  • 2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Voice of Industry Experts/KOLs

Chapter 5. Market Indicators

Chapter 6. Industry Outlook

  • 6.1. Market Dynamics
    • 6.1.1. Trends
    • 6.1.2. Drivers
    • 6.1.3. Restraints/challenges
    • 6.1.4. Impact analysis of drivers/restraints
  • 6.2. Impact of COVID-19
  • 6.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 6.3.1. Bargaining power of buyers
    • 6.3.2. Bargaining power of suppliers
    • 6.3.3. Threat of new entrants
    • 6.3.4. Intensity of rivalry
    • 6.3.5. Threat of substitutes

Chapter 7. Global Market

  • 7.1. Overview
  • 7.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 7.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 7.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 7.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 7.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)
  • 7.7. Market Revenue, by Region (2017-2030)

Chapter 8. North America Market

  • 8.1. Overview
  • 8.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 8.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 8.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 8.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 8.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)
  • 8.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 9. Europe Market

  • 9.1. Overview
  • 9.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 9.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 9.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 9.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 9.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)
  • 9.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 10. APAC Market

  • 10.1. Overview
  • 10.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 10.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 10.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 10.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 10.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)
  • 10.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 11. LATAM Market

  • 11.1. Overview
  • 11.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 11.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 11.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 11.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 11.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)
  • 11.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 12. MEA Market

  • 12.1. Overview
  • 12.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 12.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 12.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 12.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 12.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)
  • 12.7. Market Revenue, by Country (2017-2030)

Chapter 13. U.S. Market

  • 13.1. Overview
  • 13.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 13.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 13.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 13.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 13.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 14. Canada Market

  • 14.1. Overview
  • 14.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 14.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 14.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 14.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 14.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 15. Germany Market

  • 15.1. Overview
  • 15.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 15.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 15.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 15.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 15.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 16. France Market

  • 16.1. Overview
  • 16.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 16.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 16.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 16.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 16.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 17. U.K. Market

  • 17.1. Overview
  • 17.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 17.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 17.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 17.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 17.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 18. Italy Market

  • 18.1. Overview
  • 18.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 18.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 18.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 18.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 18.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 19. Spain Market

  • 19.1. Overview
  • 19.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 19.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 19.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 19.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 19.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 20. Japan Market

  • 20.1. Overview
  • 20.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 20.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 20.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 20.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 20.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 21. China Market

  • 21.1. Overview
  • 21.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 21.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 21.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 21.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 21.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 22. India Market

  • 22.1. Overview
  • 22.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 22.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 22.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 22.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 22.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 23. Australia Market

  • 23.1. Overview
  • 23.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 23.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 23.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 23.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 23.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 24. South Korea Market

  • 24.1. Overview
  • 24.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 24.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 24.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 24.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 24.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 25. Brazil Market

  • 25.1. Overview
  • 25.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 25.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 25.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 25.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 25.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 26. Mexico Market

  • 26.1. Overview
  • 26.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 26.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 26.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 26.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 26.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 27. Saudi Arabia Market

  • 27.1. Overview
  • 27.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 27.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 27.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 27.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 27.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 28. South Africa Market

  • 28.1. Overview
  • 28.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 28.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 28.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 28.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 28.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 29. U.A.E. Market

  • 29.1. Overview
  • 29.2. Market Revenue, by Type (2017-2030)
  • 29.3. Market Revenue, by Product type (2017-2030)
  • 29.4. Market Revenue, by Test type (2017-2030)
  • 29.5. Market Revenue, by Application (2017-2030)
  • 29.6. Market Revenue, by End user (2017-2030)

Chapter 30. Competitive Landscape

  • 30.1. List of Market Players and their Offerings
  • 30.2. Competitive Benchmarking of Key Players
  • 30.3. Product Benchmarking of Key Players
  • 30.4. Recent Strategic Developments

Chapter 31. Company Profiles

  • 31.1. Steris plc
    • 31.1.1. Business overview
    • 31.1.2. Product and service offerings
    • 31.1.3. Key financial summary
  • 31.2. Boston Analytical
    • 31.2.1. Business overview
    • 31.2.2. Product and service offerings
  • 31.3. Sartorius AG
    • 31.3.1. Business overview
    • 31.3.2. Product and service offerings
  • 31.4. Arbro Pharmaceuticals Private Limited & Auriga Research Private Limited
    • 31.4.1. Business overview
    • 31.4.2. Product and service offerings
  • 31.5. Lucideon Limited
    • 31.5.1. Business overview
    • 31.5.2. Product and service offerings
  • 31.6. Pace Analytical Life Sciences, LLC
    • 31.6.1. Business overview
    • 31.6.2. Product and service offerings
  • 31.7. SGS SA
    • 31.7.1. Business overview
    • 31.7.2. Product and service offerings
    • 31.7.3. Key financial summary
  • 31.8. Sotera Health Company
    • 31.8.1. Business overview
    • 31.8.2. Product and service offerings
    • 31.8.3. Key financial summary
  • 31.9. Merck KGaA
    • 31.9.1. Business overview
    • 31.9.2. Product and service offerings
    • 31.9.3. Key financial summary
  • 31.10. Pall Corporation
    • 31.10.1. Business overview
    • 31.10.2. Product and service offerings
  • 31.11. Charles River Laboratories International, Inc
    • 31.11.1. Business overview
    • 31.11.2. Product and service offerings
    • 31.11.3. Key financial summary
  • 31.12. Thermo Fisher Scientific Inc
    • 31.12.1. Business overview
    • 31.12.2. Product and service offerings
    • 31.12.3. Key financial summary
  • 31.13. Almac Group Limited
    • 31.13.1. Business overview
    • 31.13.2. Product and service offerings
  • 31.14. Pacific BioLabs
    • 31.14.1. Business overview
    • 31.14.2. Product and service offerings
  • 31.15. BIOMERIEUX S.A.
    • 31.15.1. Business overview
    • 31.15.2. Product and service offerings
    • 31.15.3. Key financial summary

Chapter 32. Appendix

  • 32.1. Abbreviations
  • 32.2. Sources and References
  • 32.3. Related Reports