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市場調査レポート
商品コード
1555619

スリーブラベル市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測

Sleeve Labels Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033


出版日
ページ情報
英文 300 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
スリーブラベル市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2033年予測
出版日: 2024年09月09日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 300 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社はこのほど、世界のスリーブラベル市場に関する詳細な調査レポートを発行し、市場促進要因・動向・機会・課題など、不可欠な市場力学を包括的に分析しています。当レポートでは、市場の構造に関する詳細な洞察を提供し、業界の主な発展に焦点を当てています。

主な洞察

  • スリーブラベル市場規模(2024E):167億米ドル
  • 予測市場価値(2033F):247億米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年から2033年まで):4.4%

スリーブラベル市場:調査範囲

スリーブラベルは、360度のブランディング、高いビジュアルアピール、多様な製品パッケージングへの柔軟な適用を提供する能力により、パッケージング業界で脚光を浴びています。飲食品、医薬品、パーソナルケアなどの業界でスリーブラベルの採用が増加していることが、主に市場成長の原動力となっています。複雑な容器形状にフィットし、高品質で鮮明な印刷が可能なその汎用性により、競争の激しい市場で製品の差別化を図る上で好ましい選択肢となっています。

市場成長の促進要因:

いくつかの要因が世界のスリーブラベル市場の成長を促進しています。特に飲食品分野では、製品の視認性と消費者の関心を高めることができるプレミアムパッケージングソリューションに対する需要が高まっています。また、環境に優しくリサイクル可能な包装ニーズに対応できるスリーブラベルの能力も、人気の高まりに寄与しています。さらに、デジタル印刷や持続可能な素材の革新など、ラベリング技術の進歩が市場拡大にさらに拍車をかけています。

市場抑制要因:

有望な見通しとは裏腹に、スリーブラベル市場は一定の課題に直面しています。高い生産コストと、シュリンクスリーブラベル、特に多層材料から作られるラベルのリサイクルに関連する複雑さが、市場成長の主な障壁となっています。さらに、包装廃棄物管理に関連する厳しい環境規制や、一部の地域では持続可能なラベル素材の採用が限定的であることも、スリーブラベルの広範な導入の妨げとなる可能性があります。

市場機会:

スリーブラベル市場は、特に革新的なパッケージング・ソリューションへの需要が高まっている新興市場において、大きな成長機会をもたらしています。持続可能な素材や生分解性素材へのシフトは、環境に優しいスリーブラベルの開発に新たな道を開いています。さらに、QRコードや拡張現実などの要素を取り入れたスマートパッケージングの利用が増加しており、家電やパーソナルケアなどの産業におけるスリーブラベルの用途拡大に大きな可能性をもたらしています。

レポートが回答する主な質問

  • 世界のスリーブラベル市場を牽引する主な要因は何か?
  • スリーブラベルの採用が最も進んでいる産業と地域はどこか?
  • 印刷・ラベリング技術の進歩は市場の競合情勢にどのような影響を与えているか?
  • スリーブラベル市場のリーディングプレイヤーは誰で、どのような戦略で市場ポジションを維持しているのか?
  • 世界のスリーブラベル市場の新たな動向と将来展望は?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/分類
  • 市場の定義/範囲/制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
  • スリーブラベル業界の将来展望
    • 成長を促進する要因
    • ブランドの流入
    • 革新的な流通とマーケティング戦略

第4章 世界のスリーブラベル市場の需要分析

  • 市場数量分析、2019~2023年
  • 市場規模予測、2024~2033年
  • 前年比成長動向分析

第5章 世界のスリーブラベル市場- 価格分析

  • 製品タイプ別の価格分析
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第6章 世界のスリーブラベル市場の需要(金額)分析

  • 市場金額分析、2019~2023年
  • 市場金額予測、2024~2033年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対的収益機会

第7章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 予測要因- 関連性と影響
  • 世界のスリーブラベル市場のPESTLE分析
  • スリーブラベル市場の投資実現可能性マトリックス
  • ポーターのファイブフォースによる世界のスリーブラベル市場の分析
  • 市場力学

第8章 世界のスリーブラベル市場分析:製品タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 市場規模(金額および数量)分析、2019~2023年
  • 市場規模(金額および数量)分析と予測、2024~2033年
    • ストレッチスリーブラベル
    • シュリンクスリーブラベル
  • 市場の魅力分析

第9章 世界のスリーブラベル市場分析:材料別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 市場規模(金額および数量)分析、2019~2023年
  • 市場規模(金額および数量)分析と予測、2024~2033年
    • ポリエチレンテレフタレートグリコール(PETG)スリーブラベル
    • ポリ塩化ビニル(PVC)スリーブラベル
    • 配向性ポリスチレン(OPS)スリーブラベル
    • ポリプロピレン(PP)スリーブラベル
    • ポリエチレン(PE)スリーブラベル
      • HDPEスリーブラベル
      • LDPEスリーブラベル
      • LLDPEスリーブラベル
    • その他(ポリ乳酸等)
  • 市場の魅力分析

第10章 世界のスリーブラベル市場分析:印刷技術別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 市場規模(金額および数量)分析、2019~2023年
  • 市場規模(金額および数量)分析と予測、2024~2033年
    • グラビア印刷
    • フレキソ印刷
    • オフセット印刷
    • デジタル
    • 活版印刷
  • 市場の魅力分析

第11章 世界のスリーブラベル市場分析:最終用途別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 市場規模(金額および数量)分析、2019~2023年
  • 市場規模(金額および数量)分析と予測、2024~2033年
    • 食品用スリーブラベル
      • ベーカリーおよび菓子類用スリーブラベル
      • 乳製品用スリーブラベル
      • ベビーフード用スリーブラベル
      • 冷凍食品用スリーブラベル
      • その他(スイーツ・セイボリースナック)
    • 飲料用スリーブラベル
      • アルコール製品用スリーブラベル
      • ノンアルコール製品用スリーブラベル
    • 医薬品用スリーブラベル
    • パーソナルケアおよびホームケア用スリーブラベル
      • トイレタリー用スリーブラベル
      • ヘアケアとスキンケア用スリーブラベル
      • ベビーケア用スリーブラベル
      • その他(表面ケア、芳香剤など)
    • 化学薬品用スリーブラベル
    • その他の産業用スリーブラベル
  • 市場の魅力分析

第12章 世界のスリーブラベル市場分析:地域別

  • イントロダクション
  • 市場規模(金額および数量)分析、2019~2023年
  • 市場規模(金額および数量)分析と予測、2024~2033年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 東アジア
    • 南アジア
    • オセアニア
    • 中東およびアフリカ(中東・アフリカ)
  • 地域別市場の魅力分析

第13章 北米のスリーブラベル市場分析

第14章 ラテンアメリカのスリーブラベル市場分析

第15章 欧州のスリーブラベル市場分析

第16章 南アジアのスリーブラベル市場分析

第17章 東アジアのスリーブラベル市場分析

第18章 オセアニアのスリーブラベル市場分析

第19章 中東およびアフリカのスリーブラベル市場分析

第20章 主要国のスリーブラベル市場分析、2024年

  • イントロダクション
  • 米国スリーブラベル市場分析
  • カナダのスリーブラベル市場分析
  • メキシコのスリーブラベル市場分析
  • ブラジルのスリーブラベル市場分析
  • ドイツスリーブラベル市場分析
  • イタリアのスリーブラベル市場分析
  • 英国スリーブラベル市場分析
  • 中国スリーブラベル市場分析
  • 日本スリーブラベル市場分析
  • 韓国スリーブラベル市場分析
  • インドスリーブラベル市場分析
  • オーストラリアとニュージーランドのスリーブラベル市場分析
  • 南アフリカのスリーブラベル市場分析

第21章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析(スリーブレーベル)
  • 市場集中
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第22章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合による価格分析
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • Fuji Seal International, Inc
    • Avery Dennison Corporation
    • CCL Industries Inc.
    • Multi-Color Corporation
    • Fort Dearborn Company
    • Huhtamaki Oyj
    • Klockner Pentaplast Europe GmbH &Co. KG
    • Amcor Plc
    • Berry Global Inc
    • Consolidated Label Co. Inc.
    • Resource Label Group, LLC.
    • Other Players(As Requested)

第23章 使用される前提条件と頭字語

第24章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP9854

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the global Sleeve Labels Market, offering a comprehensive analysis of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. The report provides detailed insights into the structure of the market, highlighting key developments in the industry.

Key Insights:

  • Sleeve Labels Market Size (2024E): USD 16.7 Bn
  • Projected Market Value (2033F): USD 24.7 Bn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.4%

Sleeve Labels Market - Report Scope:

Sleeve labels are gaining prominence in the packaging industry due to their ability to offer 360-degree branding, high visual appeal, and flexibility in application across diverse product packaging. The increasing adoption of sleeve labels in industries such as food and beverages, pharmaceuticals, and personal care is primarily driving market growth. Their versatility in fitting complex container shapes and delivering high-quality print clarity makes them a preferred choice for product differentiation in highly competitive markets.

Market Growth Drivers:

Several factors are propelling the growth of the global sleeve labels market. These include the rising demand for premium packaging solutions that can enhance product visibility and consumer engagement, particularly in the food and beverage sector. Sleeve labels' ability to cater to eco-friendly and recyclable packaging needs is also contributing to their growing popularity. Additionally, advancements in labeling technology, such as digital printing and sustainable material innovations, are further fueling market expansion.

Market Restraints:

Despite the promising outlook, the sleeve labels market faces certain challenges. High production costs and the complexities associated with the recycling of shrink sleeve labels, particularly those made from multi-layered materials, are key barriers to market growth. Moreover, stringent environmental regulations related to packaging waste management and the limited adoption of sustainable label materials in some regions can hinder the broader implementation of sleeve labels.

Market Opportunities:

The sleeve labels market presents substantial growth opportunities, particularly in emerging markets where demand for innovative packaging solutions is on the rise. The shift towards sustainable and biodegradable materials is opening new avenues for the development of eco-friendly sleeve labels. In addition, the increasing use of smart packaging, incorporating elements like QR codes and augmented reality, offers significant potential for the expansion of sleeve label applications in industries like consumer electronics and personal care.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the global sleeve labels market?
  • Which industries are seeing the highest adoption of sleeve labels, and in which regions?
  • How are advancements in printing and labeling technologies influencing the competitive landscape of this market?
  • Who are the leading players in the sleeve labels market, and what strategies are they using to maintain their market positions?
  • What are the emerging trends and future prospects in the global sleeve labels market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key players in the global sleeve labels market, including major industry participants like CCL Industries, Berry Global, and Klockner Pentaplast, are focusing on product innovation, sustainable packaging solutions, and strategic partnerships to strengthen their market presence. These companies are investing in research and development to introduce environmentally friendly materials and improve the functionality of sleeve labels. Collaborative efforts with end-users in high-growth industries, such as food and beverages and pharmaceuticals, are crucial for market expansion and competitiveness. Furthermore, the focus on aligning with regulatory requirements for sustainable packaging practices is driving the continuous enhancement of product offerings, ensuring long-term growth in the sleeve labels market.

Key Companies Profiled:

  • Fuji Seal International, Inc.
  • Avery Dennison Corporation
  • CCL Industries Inc.
  • Multi-Color Corporation
  • Fort Dearborn Company
  • Huhtamaki Oyj
  • Klockner Pentaplast Europe GmbH & Co. KG
  • Amcor Plc
  • Berry Global Inc
  • Consolidated Label Co. Inc.
  • Resource Label Group, LLC.

Key Segments Covered in Sleeve Labels Industry Research

Product Type

  • Stretch Sleeve Labels
  • Shrink Sleeve Labels

Material

  • Polythene Terephthalate Glycol (PETG) Sleeve Labels
  • Polyvinyl Chloride (PVC) Sleeve Labels
  • Oriented Polystyrene (OPS) Sleeve Labels
  • Polypropylene (PP) Sleeve Labels
  • Polyethylene (PE) Sleeve Labels

Printing Technology

  • Rotogravure Printing
  • Flexographic Printing
  • Offset Printing
  • Digital
  • Letterpress Printing

End Use

  • Food
  • Beverages
  • Pharmaceuticals
  • Chemicals

Region

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • East Asia
  • South Asia
  • Oceania
  • Middle East & Africa (MEA)

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Overview
  • 1.2. Summary of Key Statistics
  • 1.3. Summary of Key Findings
  • 1.4. Product Evolution Analysis
  • 1.5. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage/Taxonomy
  • 2.2. Market Definition/Scope/Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Future Prospects of Sleeve Labels Industry
    • 3.2.1. Factors Fuelling Growth
    • 3.2.2. Influx of Brands
    • 3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Global Sleeve Labels Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
  • 4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
  • 4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Global Sleeve Labels Market - Pricing Analysis

  • 5.1. Pricing Analysis By Product Type
  • 5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Sleeve Labels Market Demand (in Value or Printing Technology in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
  • 6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
    • 6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

  • 7.1. Macro-Economic Factors
    • 7.1.1. GDP Growth Outlook
    • 7.1.2. Consumer Spending Outlook
    • 7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
    • 7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook
    • 7.1.5. Income Group Population Overview
    • 7.1.6. Per Capita Disposable Income
  • 7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 7.2.1. Top Companies Historical Growth
    • 7.2.2. Urbanization Growth Outlook
    • 7.2.3. Others
  • 7.3. PESTLE Analysis of Global Sleeve Labels Market
  • 7.4. Investment Feasibility Matrix of Sleeve Labels Market
  • 7.5. Porter's Five Forces Analysis of Global Sleeve Labels Market
  • 7.6. Market Dynamics
    • 7.6.1. Drivers
    • 7.6.2. Restraints
    • 7.6.3. Opportunity Analysis

8. Global Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Product Type, 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2024-2033
    • 8.3.1. Stretch Sleeve Labels
    • 8.3.2. Shrink Sleeve Labels
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type

9. Global Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Material

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Material, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Material, 2024-2033
    • 9.3.1. Polythene Terephthalate Glycol (PETG) Sleeve Labels
    • 9.3.2. Polyvinyl Chloride (PVC) Sleeve Labels
    • 9.3.3. Oriented Polystyrene (OPS) Sleeve Labels
    • 9.3.4. Polypropylene (PP) Sleeve Labels
    • 9.3.5. Polyethylene (PE) Sleeve Labels
      • 9.3.5.1. HDPE Sleeve Labels
      • 9.3.5.2. LDPE Sleeve Labels
      • 9.3.5.3. LLDPE Sleeve Labels
    • 9.3.6. Others (Polylactic Acid, etc.)
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis by Material

10. Global Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Printing Technology

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Printing Technology, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Printing Technology, 2024-2033
    • 10.3.1. Rotogravure Printing
    • 10.3.2. Flexographic Printing
    • 10.3.3. Offset Printing
    • 10.3.4. Digital
    • 10.3.5. Letterpress Printing
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis by Printing Technology

11. Global Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End Use

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By End Use, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
    • 11.3.1. Sleeve Labels for Food
      • 11.3.1.1. Sleeve Labels for Bakery & Confectionaries
      • 11.3.1.2. Sleeve Labels for Dairy Products
      • 11.3.1.3. Sleeve Labels for Baby Food
      • 11.3.1.4. Sleeve Labels for Frozen Foods
      • 11.3.1.5. Others (Sweet & Savory Snacks)
    • 11.3.2. Sleeve Labels for Beverages
      • 11.3.2.1. Sleeve Labels for Alcoholic Products
      • 11.3.2.2. Sleeve Labels for Non-alcoholic Products
    • 11.3.3. Sleeve Labels for Pharmaceuticals
    • 11.3.4. Sleeve Labels for Personal Care & Home Care
      • 11.3.4.1. Sleeve Labels for Toiletries
      • 11.3.4.2. Sleeve Labels for Hair & Skin Care
      • 11.3.4.3. Sleeve Labels for Baby Care
      • 11.3.4.4. Others (Surface Care, Air Freshener, etc.)
    • 11.3.5. Sleeve Labels for Chemicals
    • 11.3.6. Sleeve Labels for Other Industrial
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use

12. Global Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Region, 2019-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. East Asia
    • 12.3.5. South Asia
    • 12.3.6. Oceania
    • 12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis by Region

13. North America Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. U.S.
      • 13.4.1.2. Canada
    • 13.4.2. By Product Type
    • 13.4.3. By Material
    • 13.4.4. By Printing Technology
    • 13.4.5. By End Use
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Product Type
    • 13.5.3. By Material
    • 13.5.4. By Printing Technology
    • 13.5.5. By End Use

14. Latin America Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Brazil
      • 14.4.1.2. Mexico
      • 14.4.1.3. Rest of Latin America
    • 14.4.2. By Product Type
    • 14.4.3. By Material
    • 14.4.4. By Printing Technology
    • 14.4.5. By End Use
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Product Type
    • 14.5.3. By Material
    • 14.5.4. By Printing Technology
    • 14.5.5. By End Use

15. Europe Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Germany
      • 15.4.1.2. Italy
      • 15.4.1.3. France
      • 15.4.1.4. U.K.
      • 15.4.1.5. Spain
      • 15.4.1.6. Rest of Europe
    • 15.4.2. By Product Type
    • 15.4.3. By Material
    • 15.4.4. By Printing Technology
    • 15.4.5. By End Use
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Product Type
    • 15.5.3. By Material
    • 15.5.4. By Printing Technology
    • 15.5.5. By End Use

16. South Asia Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. India
      • 16.4.1.2. Thailand
      • 16.4.1.3. Indonesia
      • 16.4.1.4. Malaysia
      • 16.4.1.5. Rest of South Asia
    • 16.4.2. By Product Type
    • 16.4.3. By Material
    • 16.4.4. By Printing Technology
    • 16.4.5. By End Use
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Product Type
    • 16.5.3. By Material
    • 16.5.4. By Printing Technology
    • 16.5.5. By End Use

17. East Asia Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. China
      • 17.4.1.2. Japan
      • 17.4.1.3. South Korea
    • 17.4.2. By Product Type
    • 17.4.3. By Material
    • 17.4.4. By Printing Technology
    • 17.4.5. By End Use
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Product Type
    • 17.5.3. By Material
    • 17.5.4. By Printing Technology
    • 17.5.5. By End Use

18. Oceania Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Pricing Analysis
  • 18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 18.4.1. By Country
      • 18.4.1.1. Australia
      • 18.4.1.2. New Zealand
    • 18.4.2. By Product Type
    • 18.4.3. By Material
    • 18.4.4. By Printing Technology
    • 18.4.5. By End Use
  • 18.5. Market Attractiveness Analysis
    • 18.5.1. By Country
    • 18.5.2. By Product Type
    • 18.5.3. By Material
    • 18.5.4. By Printing Technology
    • 18.5.5. By End Use

19. Middle East and Africa Sleeve Labels Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 19.1. Introduction
  • 19.2. Pricing Analysis
  • 19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 19.4.1. By Country
      • 19.4.1.1. GCC Countries
      • 19.4.1.2. Northern Africa
      • 19.4.1.3. South Africa
      • 19.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
    • 19.4.2. By Product Type
    • 19.4.3. By Material
    • 19.4.4. By Printing Technology
    • 19.4.5. By End Use
  • 19.5. Market Attractiveness Analysis
    • 19.5.1. By Country
    • 19.5.2. By Product Type
    • 19.5.3. By Material
    • 19.5.4. By Printing Technology
    • 19.5.5. By End Use

20. Key Countries' Sleeve Labels Market Analysis, 2024

  • 20.1. Introduction
    • 20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 20.2. U.S. Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.2.1. By Product Type
    • 20.2.2. By Material
    • 20.2.3. By Printing Technology
    • 20.2.4. By End Use
  • 20.3. Canada Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.3.1. By Product Type
    • 20.3.2. By Material
    • 20.3.3. By Printing Technology
    • 20.3.4. By End Use
  • 20.4. Mexico Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.4.1. By Product Type
    • 20.4.2. By Material
    • 20.4.3. By Printing Technology
    • 20.4.4. By End Use
  • 20.5. Brazil Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.5.1. By Product Type
    • 20.5.2. By Material
    • 20.5.3. By Printing Technology
    • 20.5.4. By End Use
  • 20.6. Germany Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.6.1. By Product Type
    • 20.6.2. By Material
    • 20.6.3. By Printing Technology
    • 20.6.4. By End Use
  • 20.7. Italy Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.7.1. By Product Type
    • 20.7.2. By Material
    • 20.7.3. By Printing Technology
    • 20.7.4. By End Use
  • 20.8. U.K. Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.8.1. By Product Type
    • 20.8.2. By Material
    • 20.8.3. By Printing Technology
    • 20.8.4. By End Use
  • 20.9. China Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.9.1. By Product Type
    • 20.9.2. By Material
    • 20.9.3. By Printing Technology
    • 20.9.4. By End Use
  • 20.10. Japan Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.10.1. By Product Type
    • 20.10.2. By Material
    • 20.10.3. By Printing Technology
    • 20.10.4. By End Use
  • 20.11. S. Korea Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.11.1. By Product Type
    • 20.11.2. By Material
    • 20.11.3. By Printing Technology
    • 20.11.4. By End Use
  • 20.12. India Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.12.1. By Product Type
    • 20.12.2. By Material
    • 20.12.3. By Printing Technology
    • 20.12.4. By End Use
  • 20.13. Australia and New Zealand Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.13.1. By Product Type
    • 20.13.2. By Material
    • 20.13.3. By Printing Technology
    • 20.13.4. By End Use
  • 20.14. South Africa Sleeve Labels Market Analysis
    • 20.14.1. By Product Type
    • 20.14.2. By Material
    • 20.14.3. By Printing Technology
    • 20.14.4. By End Use

21. Market Structure Analysis

  • 21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Sleeve Labels)
  • 21.2. Market Concentration
  • 21.3. Market Share Analysis of Top Players
  • 21.4. Market Presence Analysis
    • 21.4.1. By Regional footprint of Players
    • 21.4.2. Product foot print by Players
    • 21.4.3. Channel Foot Print by Players

22. Competition Analysis

  • 22.1. Competition Dashboard
  • 22.2. Pricing Analysis by Competition
  • 22.3. Competition Benchmarking
  • 22.4. Competition Deep Dive
    • 22.4.1. Fuji Seal International, Inc
      • 22.4.1.1. Overview
      • 22.4.1.2. Product Portfolio
      • 22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.1.4. Sales Footprint
      • 22.4.1.5. Strategy Overview
        • 22.4.1.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.1.5.2. Product Strategy
        • 22.4.1.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.2. Avery Dennison Corporation
      • 22.4.2.1. Overview
      • 22.4.2.2. Product Portfolio
      • 22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.2.4. Sales Footprint
      • 22.4.2.5. Strategy Overview
        • 22.4.2.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.2.5.2. Product Strategy
        • 22.4.2.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.3. CCL Industries Inc.
      • 22.4.3.1. Overview
      • 22.4.3.2. Product Portfolio
      • 22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.3.4. Sales Footprint
      • 22.4.3.5. Strategy Overview
        • 22.4.3.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.3.5.2. Product Strategy
        • 22.4.3.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.4. Multi-Color Corporation
      • 22.4.4.1. Overview
      • 22.4.4.2. Product Portfolio
      • 22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.4.4. Sales Footprint
      • 22.4.4.5. Strategy Overview
        • 22.4.4.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.4.5.2. Product Strategy
        • 22.4.4.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.5. Fort Dearborn Company
      • 22.4.5.1. Overview
      • 22.4.5.2. Product Portfolio
      • 22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.5.4. Sales Footprint
      • 22.4.5.5. Strategy Overview
        • 22.4.5.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.5.5.2. Product Strategy
        • 22.4.5.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.6. Huhtamaki Oyj
      • 22.4.6.1. Overview
      • 22.4.6.2. Product Portfolio
      • 22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.6.4. Sales Footprint
      • 22.4.6.5. Strategy Overview
        • 22.4.6.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.6.5.2. Product Strategy
        • 22.4.6.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.7. Klockner Pentaplast Europe GmbH & Co. KG
      • 22.4.7.1. Overview
      • 22.4.7.2. Product Portfolio
      • 22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.7.4. Sales Footprint
      • 22.4.7.5. Strategy Overview
        • 22.4.7.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.7.5.2. Product Strategy
        • 22.4.7.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.8. Amcor Plc
      • 22.4.8.1. Overview
      • 22.4.8.2. Product Portfolio
      • 22.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.8.4. Sales Footprint
      • 22.4.8.5. Strategy Overview
        • 22.4.8.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.8.5.2. Product Strategy
        • 22.4.8.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.9. Berry Global Inc
      • 22.4.9.1. Overview
      • 22.4.9.2. Product Portfolio
      • 22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.9.4. Sales Footprint
      • 22.4.9.5. Strategy Overview
        • 22.4.9.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.9.5.2. Product Strategy
        • 22.4.9.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.10. Consolidated Label Co. Inc.
      • 22.4.10.1. Overview
      • 22.4.10.2. Product Portfolio
      • 22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.10.4. Sales Footprint
      • 22.4.10.5. Strategy Overview
        • 22.4.10.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.10.5.2. Product Strategy
        • 22.4.10.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.11. Resource Label Group, LLC.
      • 22.4.11.1. Overview
      • 22.4.11.2. Product Portfolio
      • 22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.11.4. Sales Footprint
      • 22.4.11.5. Strategy Overview
        • 22.4.11.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.11.5.2. Product Strategy
        • 22.4.11.5.3. Channel Strategy
    • 22.4.12. Other Players (As Requested)
      • 22.4.12.1. Overview
      • 22.4.12.2. Product Portfolio
      • 22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 22.4.12.4. Sales Footprint
      • 22.4.12.5. Strategy Overview
        • 22.4.12.5.1. Marketing Strategy
        • 22.4.12.5.2. Product Strategy
        • 22.4.12.5.3. Channel Strategy

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology