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市場調査レポート
商品コード
1518806

首・肩用マッサージ機市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年

Neck and Shoulder Massager Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033


出版日
ページ情報
英文 300 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.33円
首・肩用マッサージ機市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年
出版日: 2024年07月12日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 300 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社はこのほど、世界の首・肩用マッサージ機市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、市場促進要因・動向・機会・課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

  • 首・肩用マッサージ機市場規模(2024年):42億1,590万米ドル
  • 予測市場価値(2033年):86億4,070万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年):8.3%

首・肩用マッサージ機市場 - 調査範囲:

首・肩用マッサージ機は、筋肉の緊張、ストレス、長時間の座位、悪い姿勢、肉体労働に伴う不快感を緩和する上で重要な役割を果たします。これらの機器は、リラクゼーションを促進し、血液循環を改善するために、もみほぐし、振動、温熱療法、指圧を含む様々なマッサージ技術を提供します。首・肩用マッサージ機市場は、個人用と業務用の両方に対応しており、家庭、オフィス、スパ、理学療法センターなどで応用されています。市場成長の原動力は、定期的なマッサージの利点に対する意識の高まり、ヘルスケア支出の増加、治療効果とユーザーの快適性を高めるマッサージ機技術の進歩です。

市場成長の促進要因:

首・肩用マッサージ機の世界市場は、座りっぱなしのライフスタイルの普及が進み、首と肩の痛みの発生が増加していることなど、いくつかの重要な要因によって推進されています。ストレス解消や筋肉弛緩など、マッサージの治療効果に対する意識の高まりが市場拡大をさらに後押ししています。温熱療法や調節可能な強度設定の統合などの技術的進歩は、ユーザー体験を向上させ、市場成長を促進します。さらに、家庭用のポータブルでユーザーフレンドリーなマッサージ機の採用が増加していることや、ウェルネス動向の拡大は、市場企業がより幅広い消費者層にリーチするための新たな道を作り出しています。

市場抑制要因:

有望な成長見通しにもかかわらず、首・肩用マッサージ機市場は、製品コストの高さ、規制遵守、代替療法との競合に関する課題に直面しています。マッサージ機の安全性と有効性を規定する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、市場参入障壁と運営コストに影響を与えます。さらに、先進的なマッサージ機は高価であるため、特に価格に敏感な地域では市場浸透に課題があります。こうした経済的・規制的障壁に対処するには、安全で手頃な価格のマッサージ機ソリューションへのアクセスを促進するために、業界の利害関係者と政策立案者が協力する必要があります。

市場機会:

首・肩用マッサージ機市場は、技術革新、人口動向、消費者の嗜好の進化によって大きな成長機会がもたらされます。アプリ制御機能やパーソナライズされたマッサージプログラムなどのスマート技術の統合は、ユーザーの利便性と関与を高める。さらに、プロのウェルネスセンターや企業のウェルネスプログラムなど、家庭での使用以外にもマッサージ機の用途が拡大していることが、市場の範囲を広げ、技術革新を刺激しています。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いマッサージャーソリューションの導入は、新たな機会を活用し、ダイナミックなウェルネス環境における市場のリーダーシップを維持するために不可欠です。

本レポートで扱う主な質問

  • 首・肩用マッサージ機市場の世界の成長を促進する主な要因は何か?
  • どのマッサージ機の種類と用途がさまざまな環境での採用を促進しているか?
  • 技術の進歩は首・肩用マッサージ機市場の競合情勢をどのように変えているのか?
  • 首・肩用マッサージ機市場に貢献している主要企業はどこか、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
  • 世界の首・肩マッサージ機市場の新たな動向と将来性は?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/分類
  • 市場の定義/範囲/制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
  • 首・肩産業の将来展望
    • 成長を促進する要因
    • ブランドの流入
    • 革新的な流通とマーケティング戦略

第4章 世界の首・肩用マッサージ機市場の需要(数量)分析

  • 過去の市場規数量分析、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場数量予測、2024年~2033年
  • 前年比成長動向分析

第5章 世界の首・肩用マッサージ機市場 - 価格分析

  • 製品タイプ別の価格分析
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第6章 世界の首・肩用マッサージ機市場の需要分析

  • 過去の市場価値、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場価値予測、2024年~2033年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対額の機会分析

第7章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 予測要因 - 関連性と影響
  • 世界市場のPESTLE分析
  • 市場の投資実現可能性マトリックス
  • 世界市場のポーターのファイブフォース分析
  • 市場力学

第8章 世界市場分析:製品タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:製品タイプ別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模と数量の分析と予測:製品タイプ別、2024年~2033年
    • 振動マッサージ機
    • 手動マッサージ機
    • インパルスマッサージ機
    • 指圧マッサージ機
    • その他
  • 製品タイプ別の市場の魅力分析

第9章 世界市場分析:電源別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:電源別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模と数量の分析と予測:電源別、2024年~2033年
    • コードレス電気
    • コード式電気
  • 電源別の市場の魅力分析

第10章 世界市場分析:価格帯別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:価格帯別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模と数量の分析と予測:価格帯別、2024年~2033年
    • 100ドル以下
    • 100~200米ドル
    • 200~300米ドル
    • 300米ドル以上
  • 価格帯別の市場の魅力分析

第11章 世界市場分析:エンドユーザー別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:エンドユーザー別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模と数量の分析と予測:エンドユーザー別、2024年~2033年
    • スパとマッサージパーラー
    • 家庭用
    • 理学療法クリニック
    • 私立病院
    • その他
  • エンドユーザー別の市場の魅力分析

第12章 世界市場分析:販売チャネル別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:販売チャネル別、2019年~2023年
  • 現在および将来の市場規模と数量の分析と予測:販売チャネル別、2024年~2033年
    • 直接販売
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • 専門店
    • 百貨店
    • マルチブランドストア
    • オンライン小売業者
    • その他の販売チャネル
  • 販売チャネル別の市場の魅力分析

第13章 世界市場分析:地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模と数量分析:地域別、2019年~2023年
  • 現在の市場規模と数量の分析および予測:地域別、2024年~2033年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 東アジア
    • 南アジア
    • オセアニア
    • 中東・アフリカ
  • 地域別の市場の魅力分析

第14章 北米市場分析

第15章 ラテンアメリカ市場分析

第16章 欧州市場分析

第17章 南アジア市場分析

第18章 東アジア市場分析

第19章 オセアニア市場分析

第20章 中東・アフリカ市場分析

第21章 主要国の市場分析、2024年~2033年

  • イントロダクション
    • 主要国別の市場金額割合分析
    • 世界と国別の成長比較
  • 米国市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • カナダ市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • メキシコ市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • ブラジル市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • ドイツ市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • イタリア市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • 英国市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • 中国市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • 日本市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • 韓国市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • インド市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • オーストラリアとニュージーランドの市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別
  • 南アフリカ市場分析
    • 製品タイプ別
    • 電源別
    • 価格帯別
    • 販売チャネル別

第22章 市場構造分析

  • 企業階層別の市場分析
  • 市場集中
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第23章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合による価格分析
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • JSB Health &Fitness Pvt. Ltd.
    • Nekteck
    • OSIM International
    • HoMedics
    • Family Inada Co., Ltd.
    • FUJIIRYOKI
    • Human Touch
    • SKG
    • Panasonic Corp.
    • Beurer GmbH
    • Wenzhou Huifan Technology Co., Ltd
    • Prospera Corp.
    • CERAJADE KYOSUNGMED
    • Others

第24章 前提と頭字語

第25章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP13888

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide Neck and Shoulder Massager Market. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

  • Neck and Shoulder Massager Market Size (2024E): USD 4215.9 Mn
  • Projected Market Value (2033F): USD 8640.7 Mn
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.3%

Neck and Shoulder Massager Market - Report Scope:

Neck and shoulder massagers play a crucial role in providing relief from muscle tension, stress, and discomfort associated with prolonged sitting, poor posture, and physical exertion. These devices offer various massage techniques, including kneading, vibration, heat therapy, and shiatsu, to promote relaxation and improve blood circulation. The neck and shoulder massager market caters to both personal and professional use, with applications in homes, offices, spas, and physiotherapy centers. Market growth is driven by increasing awareness of the benefits of regular massage, rising healthcare expenditures, and advancements in massager technology, enhancing treatment efficacy and user comfort.

Market Growth Drivers:

The global neck and shoulder massager market is propelled by several key factors, including the growing prevalence of sedentary lifestyles, leading to increased incidences of neck and shoulder pain. The rising awareness about the therapeutic benefits of massage, such as stress relief and muscle relaxation, further drives market expansion. Technological advancements, such as the integration of heat therapy and adjustable intensity settings, offer improved user experiences and foster market growth. Moreover, the increasing adoption of portable and user-friendly massagers for home use and the expansion of wellness trends create new avenues for market players to reach a wider consumer base.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the neck and shoulder massager market faces challenges related to high product costs, regulatory compliance, and competition from alternative therapies. Stringent regulations governing the safety and efficacy of massagers impose compliance burdens on manufacturers, affecting market entry barriers and operational costs. Furthermore, the high cost of advanced massagers poses challenges for market penetration, particularly in price-sensitive regions. Addressing these economic and regulatory barriers requires collaboration between industry stakeholders and policymakers to promote access to safe and affordable massager solutions.

Market Opportunities:

The neck and shoulder massager market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving consumer preferences. The integration of smart technologies, such as app-controlled features and personalized massage programs, enhances user convenience and engagement. Furthermore, the expanding application of massagers beyond home use, including in professional wellness centers and corporate wellness programs, broadens the market scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of cost-effective massager solutions are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic wellness landscape.

Key Questions Answered in the Report:

  • What are the primary factors driving the growth of the neck and shoulder massager market globally?
  • Which massager types and applications are driving adoption across different settings?
  • How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the neck and shoulder massager market?
  • Who are the key players contributing to the neck and shoulder massager market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
  • What are the emerging trends and future prospects in the global neck and shoulder massager market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global neck and shoulder massager market, including HoMedics, Brookstone, and Panasonic Corporation, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced massager solutions, including heat therapy massagers, portable devices, and app-integrated massagers, catering to diverse consumer needs and preferences. Collaborations with wellness centers, retail distributors, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on clinical research, evidence-based practice, and consumer education fosters market growth and enhances user satisfaction in the rapidly evolving wellness landscape.

Key Companies Profiled:

  • JSB Health & Fitness Pvt. Ltd
  • Nekteck
  • OSIM International
  • HoMedics
  • Family Inada Co., Ltd.
  • FUJIIRYOKI
  • Human Touch
  • SKG
  • Panasonic Corp.
  • Beurer GmbH
  • Wenzhou Huifan Technology Co., Ltd
  • Prospera Corp.
  • CERAJADE KYOSUNGMED

Key Segments Covered in Neck and Shoulder Massager Industry Research

Product Type

  • Vibrating Massagers
  • Manual Massagers
  • Impulse Massagers
  • Shiatsu Massagers

Power Type

  • Cordless
  • Corded

Price Range

  • Below US$ 100
  • US$ 100- US$ 200
  • US$ 200- US$ 300
  • US$ 300 and Above

End User

  • Spas & Massage Parlors
  • Households
  • Physiotherapy Clinics
  • Private Hospitals

Sales Channel

  • Direct Sales
  • Hypermarkets/Supermarkets
  • Specialty Stores
  • Departmental Stores
  • Multi-Brand Stores
  • Online Retailers
  • Other Sales Channels

Region

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • East Asia
  • South Asia
  • Oceania
  • Middle East & Africa (MEA)

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Overview
  • 1.2. Summary of Key Statistics
  • 1.3. Summary of Key Findings
  • 1.4. Product Evolution Analysis
  • 1.5. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage/Taxonomy
  • 2.2. Market Definition/Scope/Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Future Prospects of Neck and Shoulder Industry
    • 3.2.1. Factors Fuelling Growth
    • 3.2.2. Influx of Brands
    • 3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Global Neck and Shoulder Massager Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
  • 4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
  • 4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Global Neck and Shoulder Massager Market - Pricing Analysis

  • 5.1. Pricing Analysis By Product Type
  • 5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Neck and Shoulder Massager Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
    • 6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

  • 7.1. Macro-Economic Factors
    • 7.1.1. GDP Growth Outlook
    • 7.1.2. Consumer Spending Outlook
    • 7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
    • 7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook
    • 7.1.5. Income Group Population Overview
    • 7.1.6. Per Capita Disposable Income
  • 7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 7.2.1. Top Companies Historical Growth
    • 7.2.2. Increasing number of Students across the world.
    • 7.2.3. Urbanization Growth Outlook
    • 7.2.4. Others
  • 7.3. PESTLE Analysis of Global Market
  • 7.4. Investment Feasibility Matrix of Market
  • 7.5. Porter's Five Forces Analysis of Global Market
  • 7.6. Market Dynamics
    • 7.6.1. Drivers
    • 7.6.2. Restraints
    • 7.6.3. Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type

  • 8.1. Introduction / Key Findings
  • 8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis by Product Type, 2019-2023
  • 8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2024-2033
    • 8.3.1. Vibrating Massagers
    • 8.3.2. Manual Massagers
    • 8.3.3. Impulse Massagers
    • 8.3.4. Shiatsu Massagers
    • 8.3.5. Others
  • 8.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type

9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Power

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis by Flavor, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis and Forecast by Flavor, 2024-2033
    • 9.3.1. Cordless Electric
    • 9.3.2. Corded Electric
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis by Flavor

10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Price Range

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis by Price Range, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis and Forecast by Price Range, 2024-2033
    • 10.3.1. Below US$ 100
    • 10.3.2. US$ 100- US$ 200
    • 10.3.3. US$ 200- US$ 300
    • 10.3.4. US$ 300 and Above
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis by Price Range

11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis by End User, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
    • 11.3.1. Spas & Massage Parlours
    • 11.3.2. Households
    • 11.3.3. Physiotherapy Clinics
    • 11.3.4. Private Hospitals
    • 11.3.5. Others
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis by End User

12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel

  • 12.1. Introduction / Key Findings
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis by Sales Channel, 2019-2023
  • 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033
    • 12.3.1. Direct Sales
    • 12.3.2. Hypermarkets/Supermarkets
    • 12.3.3. Specialty Stores
    • 12.3.4. Departmental Stores
    • 12.3.5. Multi-brand Stores
    • 12.3.6. Online Retailers
    • 12.3.7. Other Sales Channel
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel

13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
  • 13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume ('000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
    • 13.3.1. North America
    • 13.3.2. Latin America
    • 13.3.3. Europe
    • 13.3.4. East Asia
    • 13.3.5. South Asia
    • 13.3.6. Oceania
    • 13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis by Region

14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. U.S.
      • 14.4.1.2. Canada
    • 14.4.2. By Product Type
    • 14.4.3. By Power
    • 14.4.4. By Price Range
    • 14.4.5. By Sales Channel
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Product Type
    • 14.5.3. By Power
    • 14.5.4. By Price Range
    • 14.5.5. By Sales Channel

15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Brazil
      • 15.4.1.2. Mexico
      • 15.4.1.3. Rest of Latin America
    • 15.4.2. By Product Type
    • 15.4.3. By Power
    • 15.4.4. By Price Range
    • 15.4.5. By Sales Channel
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Product Type
    • 15.5.3. By Power
    • 15.5.4. By Price Range
    • 15.5.5. By Sales Channel

16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. Germany
      • 16.4.1.2. Italy
      • 16.4.1.3. France
      • 16.4.1.4. U.K.
      • 16.4.1.5. Spain
      • 16.4.1.6. Rest of Europe
    • 16.4.2. By Product Type
    • 16.4.3. By Power
    • 16.4.4. By Price Range
    • 16.4.5. By Sales Channel
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Product Type
    • 16.5.3. By Power
    • 16.5.4. By Price Range
    • 16.5.5. By Sales Channel

17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. India
      • 17.4.1.2. Thailand
      • 17.4.1.3. Indonesia
      • 17.4.1.4. Malaysia
      • 17.4.1.5. Rest of South Asia
    • 17.4.2. By Product Type
    • 17.4.3. By Power
    • 17.4.4. By Price Range
    • 17.4.5. By Sales Channel
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Product Type
    • 17.5.3. By Power
    • 17.5.4. By Price Range
    • 17.5.5. By Sales Channel

18. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Pricing Analysis
  • 18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 18.4.1. By Country
      • 18.4.1.1. China
      • 18.4.1.2. Japan
      • 18.4.1.3. South Korea
    • 18.4.2. By Product Type
    • 18.4.3. By Power
    • 18.4.4. By Price Range
    • 18.4.5. By Sales Channel
  • 18.5. Market Attractiveness Analysis
    • 18.5.1. By Country
    • 18.5.2. By Product Type
    • 18.5.3. By Power
    • 18.5.4. By Price Range
    • 18.5.5. By Sales Channel

19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 19.1. Introduction
  • 19.2. Pricing Analysis
  • 19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 19.4.1. By Country
      • 19.4.1.1. Australia
      • 19.4.1.2. New Zealand
    • 19.4.2. By Product Type
    • 19.4.3. By Power
    • 19.4.4. By Price Range
    • 19.4.5. By Sales Channel
  • 19.5. Market Attractiveness Analysis
    • 19.5.1. By Country
    • 19.5.2. By Product Type
    • 19.5.3. By Power
    • 19.5.4. By Price Range
    • 19.5.5. By Sales Channel

20. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 20.1. Introduction
  • 20.2. Pricing Analysis
  • 20.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 20.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 20.4.1. By Country
      • 20.4.1.1. GCC Countries
      • 20.4.1.2. Northern Africa
      • 20.4.1.3. South Africa
      • 20.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
    • 20.4.2. By Product Type
    • 20.4.3. By Power
    • 20.4.4. By Price Range
    • 20.4.5. By Sales Channel
  • 20.5. Market Attractiveness Analysis
    • 20.5.1. By Country
    • 20.5.2. By Product Type
    • 20.5.3. By Power
    • 20.5.4. By Price Range
    • 20.5.5. By Sales Channel

21. Key Countries' Market Analysis 2024-2033

  • 21.1. Introduction
    • 21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 21.2. U.S. Market Analysis
    • 21.2.1. By Product Type
    • 21.2.2. By Power
    • 21.2.3. By Price Range
    • 21.2.4. By Sales Channel
  • 21.3. Canada Market Analysis
    • 21.3.1. By Product Type
    • 21.3.2. By Power
    • 21.3.3. By Price Range
    • 21.3.4. By Sales Channel
  • 21.4. Mexico Market Analysis
    • 21.4.1. By Product Type
    • 21.4.2. By Power
    • 21.4.3. By Price Range
    • 21.4.4. By Sales Channel
  • 21.5. Brazil Market Analysis
    • 21.5.1. By Product Type
    • 21.5.2. By Power
    • 21.5.3. By Price Range
    • 21.5.4. By Sales Channel
  • 21.6. Germany Market Analysis
    • 21.6.1. By Product Type
    • 21.6.2. By Power
    • 21.6.3. By Price Range
    • 21.6.4. By Sales Channel
  • 21.7. Italy Market Analysis
    • 21.7.1. By Product Type
    • 21.7.2. By Power
    • 21.7.3. By Price Range
    • 21.7.4. By Sales Channel
  • 21.8. U.K. Market Analysis
    • 21.8.1. By Product Type
    • 21.8.2. By Power
    • 21.8.3. By Price Range
    • 21.8.4. By Sales Channel
  • 21.9. China Market Analysis
    • 21.9.1. By Product Type
    • 21.9.2. By Power
    • 21.9.3. By Price Range
    • 21.9.4. By Sales Channel
  • 21.10. Japan Market Analysis
    • 21.10.1. By Product Type
    • 21.10.2. By Power
    • 21.10.3. By Price Range
    • 21.10.4. By Sales Channel
  • 21.11. S. Korea Market Analysis
    • 21.11.1. By Product Type
    • 21.11.2. By Power
    • 21.11.3. By Price Range
    • 21.11.4. By Sales Channel
  • 21.12. India Market Analysis
    • 21.12.1. By Product Type
    • 21.12.2. By Power
    • 21.12.3. By Price Range
    • 21.12.4. By Sales Channel
  • 21.13. Australia and New Zealand Market Analysis
    • 21.13.1. By Product Type
    • 21.13.2. By Power
    • 21.13.3. By Price Range
    • 21.13.4. By Sales Channel
  • 21.14. South Africa Market Analysis
    • 21.14.1. By Product Type
    • 21.14.2. By Power
    • 21.14.3. By Price Range
    • 21.14.4. By Sales Channel

22. Market Structure Analysis

  • 22.1. Market Analysis by Tier of Companies (Neck and Shoulder)
  • 22.2. Market Concentration
  • 22.3. Market Share Analysis of Top Players
  • 22.4. Market Presence Analysis
    • 22.4.1. By Regional footprint of Players
    • 22.4.2. Product foot print by Players
    • 22.4.3. Channel Foot Print by Players

23. Competition Analysis

  • 23.1. Competition Dashboard
  • 23.2. Pricing Analysis by Competition
  • 23.3. Competition Benchmarking
  • 23.4. Competition Deep Dive
    • 23.4.1. JSB Health & Fitness Pvt. Ltd.
      • 23.4.1.1. Overview
      • 23.4.1.2. Product Portfolio
      • 23.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.1.4. Sales Footprint
      • 23.4.1.5. Strategy Overview
        • 23.4.1.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.1.5.2. Product Strategy
        • 23.4.1.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.2. Nekteck
      • 23.4.2.1. Overview
      • 23.4.2.2. Product Portfolio
      • 23.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.2.4. Sales Footprint
      • 23.4.2.5. Strategy Overview
        • 23.4.2.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.2.5.2. Product Strategy
        • 23.4.2.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.3. OSIM International
      • 23.4.3.1. Overview
      • 23.4.3.2. Product Portfolio
      • 23.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.3.4. Sales Footprint
      • 23.4.3.5. Strategy Overview
        • 23.4.3.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.3.5.2. Product Strategy
        • 23.4.3.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.4. HoMedics
      • 23.4.4.1. Overview
      • 23.4.4.2. Product Portfolio
      • 23.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.4.4. Sales Footprint
      • 23.4.4.5. Strategy Overview
        • 23.4.4.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.4.5.2. Product Strategy
        • 23.4.4.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.5. Family Inada Co., Ltd.
      • 23.4.5.1. Overview
      • 23.4.5.2. Product Portfolio
      • 23.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.5.4. Sales Footprint
      • 23.4.5.5. Strategy Overview
        • 23.4.5.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.5.5.2. Product Strategy
        • 23.4.5.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.6. FUJIIRYOKI
      • 23.4.6.1. Overview
      • 23.4.6.2. Product Portfolio
      • 23.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.6.4. Sales Footprint
      • 23.4.6.5. Strategy Overview
        • 23.4.6.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.6.5.2. Product Strategy
        • 23.4.6.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.7. Human Touch
      • 23.4.7.1. Overview
      • 23.4.7.2. Product Portfolio
      • 23.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.7.4. Sales Footprint
      • 23.4.7.5. Strategy Overview
        • 23.4.7.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.7.5.2. Product Strategy
        • 23.4.7.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.8. SKG
      • 23.4.8.1. Overview
      • 23.4.8.2. Product Portfolio
      • 23.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.8.4. Sales Footprint
      • 23.4.8.5. Strategy Overview
        • 23.4.8.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.8.5.2. Product Strategy
        • 23.4.8.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.9. Panasonic Corp.
      • 23.4.9.1. Overview
      • 23.4.9.2. Product Portfolio
      • 23.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.9.4. Sales Footprint
      • 23.4.9.5. Strategy Overview
        • 23.4.9.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.9.5.2. Product Strategy
        • 23.4.9.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.10. Beurer GmbH
      • 23.4.10.1. Overview
      • 23.4.10.2. Product Portfolio
      • 23.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.10.4. Sales Footprint
      • 23.4.10.5. Strategy Overview
        • 23.4.10.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.10.5.2. Product Strategy
        • 23.4.10.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.11. Wenzhou Huifan Technology Co., Ltd
      • 23.4.11.1. Overview
      • 23.4.11.2. Product Portfolio
      • 23.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.11.4. Sales Footprint
      • 23.4.11.5. Strategy Overview
        • 23.4.11.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.11.5.2. Product Strategy
        • 23.4.11.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.12. Prospera Corp.
      • 23.4.12.1. Overview
      • 23.4.12.2. Product Portfolio
      • 23.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.12.4. Sales Footprint
      • 23.4.12.5. Strategy Overview
        • 23.4.12.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.12.5.2. Product Strategy
        • 23.4.12.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.13. CERAJADE KYOSUNGMED
      • 23.4.13.1. Overview
      • 23.4.13.2. Product Portfolio
      • 23.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.13.4. Sales Footprint
      • 23.4.13.5. Strategy Overview
        • 23.4.13.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.13.5.2. Product Strategy
        • 23.4.13.5.3. Channel Strategy
    • 23.4.14. Others
      • 23.4.14.1. Overview
      • 23.4.14.2. Product Portfolio
      • 23.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 23.4.14.4. Sales Footprint
      • 23.4.14.5. Strategy Overview
        • 23.4.14.5.1. Marketing Strategy
        • 23.4.14.5.2. Product Strategy
        • 23.4.14.5.3. Channel Strategy

24. Assumptions and Acronyms Used

25. Research Methodology