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市場調査レポート
商品コード
1492332

ユーティリティ機器市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年

Utility Equipment Market: Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033


出版日
ページ情報
英文 303 Pages
納期
2~5営業日
カスタマイズ可能
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本日の銀行送金レート: 1USD=144.91円
ユーティリティ機器市場:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024年~2033年
出版日: 2024年06月03日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 303 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社はこのほど、ユーティリティ機器市場の詳細な分析を実施し、その世界情勢を幅広く掘り下げた包括的なレポートを発行しました。この詳細な出版物は、市場力学、動向、機会、課題に関する貴重な洞察を提供し、その構造の完全な概要を提供します。独占データと統計の裏付けをもとに、2024年から2033年までのユーティリティ機器市場の予測成長軌道を予測しています。

主な洞察

  • ユーティリティ機器市場規模(2024年):121億4,120万米ドル
  • 予測市場規模(2033年):190億8,310万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年):5.2%

ユーティリティ機器市場 - 調査範囲:

ユーティリティ機器には、様々な産業やインフラ整備に欠かせない幅広い装置や機械が含まれます。これには、発電設備、送配電インフラ、水処理プラント、廃棄物管理システムなどが含まれます。ユーティリティ機器市場は、政府機関、民間企業、公益事業に対応しており、部門を問わず信頼性が高く効率的なサービス提供のためのソリューションを提供しています。

市場成長の原動力は、世界の都市化、工業化、インフラ開拓の進展です。さらに、再生可能エネルギー源、スマートグリッド技術、持続可能な水管理手法への注目が高まっていることも、市場拡大に寄与しています。デジタル化、自動化、IoT統合などの技術進歩は、業務効率と資産パフォーマンスをさらに向上させ、市場の需要を促進しています。

市場成長の促進要因:

都市化と人口増加に伴う信頼性の高い電気、水、廃棄物管理サービスへの需要の高まり

進化する消費者ニーズと規制要件に対応するためのインフラ近代化・拡張プロジェクトへの投資

グリッドの回復力とエネルギー効率を高めるための再生可能エネルギー源とスマートグリッド技術の採用

機器の設計、材料、ソフトウェアソリューションにおける技術革新による性能向上とメンテナンスコストの削減

市場の抑制要因:

投資決定とプロジェクトスケジュールに影響を与える規制の複雑さと政策の不確実性

インフラ資金調達と開発イニシアチブに影響を及ぼす経済的制約と予算上の限界

よりクリーンで効率的なユーティリティソリューションへの移行を促す、環境問題への懸念と持続可能性の目標

サプライチェーンの混乱、地政学的緊張、自然災害が、機器の製造や供給業務にリスクをもたらす

市場機会:

分散型エネルギー資源、エネルギー貯蔵、分散型で回復力のあるユーティリティシステムを可能にするマイクログリッドソリューションなどの新たな動向

資産パフォーマンスとライフサイクル管理を最適化する、高度な分析、予知保全、遠隔監視技術の統合

持続可能なインフラへの革新と投資を促進する官民パートナーシップ、投資インセンティブ、規制改革

急速な都市化と工業化がユーティリティサービスの需要を促進するアジア太平洋、アフリカ、ラテンアメリカなどの新興市場への進出

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲 / 分類
  • 市場の定義 / 範囲 / 制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
  • 製品イノベーション / 開発動向

第4章 主な成功要因

  • 製品の採用 / 使用状況分析
  • 製品のUSP / 特徴
  • 戦略的プロモーション戦略

第5章 世界市場の需要分析

  • 過去の市場数量分析(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場数量予測(2024~2033年)
  • 前年比成長動向分析

第6章 世界市場 - 価格分析

  • 地域価格分析:製品別
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第7章 世界市場の需要分析

  • 過去の市場価値分析(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場価値予測(2024~2033年)
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対額の機会分析

第8章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 予測要因 - 関連性と影響
  • バリューチェーン
  • COVID-19危機 - 影響評価
  • 市場力学

第9章 世界市場分析:製品別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:製品別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と数量分析・予測:製品別(2024~2033年)
    • ゴミ収集車
    • ストリートスイーパー
    • 静的圧縮機
    • 冬季メンテナンス機器
    • 下水道・排水設備
  • 市場魅力度分析:製品別

第10章 世界市場分析:最終用途別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:最終用途別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と数量分析・予測:最終用途別(2024~2033年)
    • 公共ユーティリティ機器
    • 産業用ユーティリティ機器
    • 空港ユーティリティ機器
    • その他
  • 市場魅力度分析:最終用途別

第11章 世界市場分析:タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模と数量分析:タイプ別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と数量分析・予測:タイプ別(2024~2033年)
    • 電気ユーティリティ設備
    • 従来のユーティリティ機器
  • 市場魅力度分析:タイプ別

第12章 世界市場分析:地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模と数量分析:地域別(2019年~2023年)
  • 現在および将来の市場規模と数量分析・予測:地域別(2024~2033年)
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 東アジア
    • 南アジアと太平洋
    • 中東・アフリカ
  • 市場魅力度分析:地域別

第13章 北米市場分析

第14章 ラテンアメリカ市場分析

第15章 欧州市場分析

第16章 南アジアおよび太平洋市場分析

第17章 東アジア市場分析

第18章 中東・アフリカ市場分析

第19章 新興国市場分析

  • イントロダクション
    • 市場金額割合分析:主要国別
    • 世界と国別の成長比較
  • 米国市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • カナダ市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • メキシコ市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • ブラジル市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • ドイツ市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • イタリア市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • フランス市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • 英国市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • スペイン市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • ベネルクス市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • ロシア市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • 中国市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • 日本市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • 韓国市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • インド市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • ASEAN市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • オーストラリアとニュージーランドの市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • GCC諸国の市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • トルコ市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • 北アフリカ市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別
  • 南アフリカ市場分析
    • 製品別
    • 最終用途別
    • タイプ別

第20章 市場構造分析

  • 企業階層別の市場分析(ユーティリティ機器)
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第21章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • Dongfeng Motor Group Co., Ltd.
    • Bucher Industries AG
    • McNeilus Truck &Manufacturing, Inc.
    • Dennis Eagle LTD
    • FAUN Umwelttechnik GmbH &Co.KG
    • Zoomlion Heavy Industry Science &Technology Co. Ltd.
    • Hako Holding GmbH &Co KG
    • Heil Environmental Industries Ltd
    • Fayat Group(Dulevo International SpA)
    • Alfred Karcher SE &Co. KG
    • Elgin Sweeper Company(Federal Signal Corporation)
    • Hyva Global BV
    • Fujian Longma Environmental Sanitation Equipment Co., Ltd.
    • Alamo Group Inc.

第22章 前提と頭字語

第23章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP32731

Persistence Market Research recently conducted an in-depth analysis of the Utility Equipment Market, resulting in a comprehensive report that delves extensively into its global landscape. This detailed publication provides valuable insights into the market's dynamics, trends, opportunities, and challenges, offering a thorough overview of its structure. With the support of exclusive data and statistics, the research predicts the anticipated growth trajectory of the Utility Equipment Market spanning from 2024 to 2033.

Key Insights:

  • Utility Equipment Market Size (2024):US$ 12,141.20 million
  • Projected Market Value (2033):US$ 19,083.10 million
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024-2033):5.2%

Utility Equipment Market - Report Scope:

Utility equipment encompasses a wide range of devices and machinery crucial for various industries and infrastructure development. These include power generation equipment, transmission and distribution infrastructure, water treatment plants, and waste management systems. The utility equipment market caters to government agencies, private enterprises, and public utilities, offering solutions for reliable and efficient service delivery across sectors.

Market growth is driven by increasing urbanization, industrialization, and infrastructure development activities globally. Additionally, the growing focus on renewable energy sources, smart grid technologies, and sustainable water management practices contributes to market expansion. Technological advancements, such as digitization, automation, and IoT integration, further enhance operational efficiency and asset performance, driving market demand.

Market Growth Drivers:

Growing demand for reliable electricity, water, and waste management services amid urbanization and population growth.

Investments in infrastructure modernization and expansion projects to meet evolving consumer needs and regulatory requirements.

Adoption of renewable energy sources and smart grid technologies to enhance grid resilience and energy efficiency.

Technological innovations in equipment design, materials, and software solutions, improving performance and reducing maintenance costs.

Market Restraints:

Regulatory complexities and policy uncertainties impacting investment decisions and project timelines.

Economic constraints and budgetary limitations affecting infrastructure funding and development initiatives.

Environmental concerns and sustainability goals driving the shift towards cleaner, more efficient utility solutions.

Supply chain disruptions, geopolitical tensions, and natural disasters posing risks to equipment manufacturing and supply operations.

Market Opportunities:

Emerging trends such as distributed energy resources, energy storage, and microgrid solutions enabling decentralized and resilient utility systems.

Integration of advanced analytics, predictive maintenance, and remote monitoring technologies optimizing asset performance and lifecycle management.

Public-private partnerships, investment incentives, and regulatory reforms promoting innovation and investment in sustainable infrastructure.

Expansion into emerging markets, including Asia-Pacific, Africa, and Latin America, where rapid urbanization and industrialization drive demand for utility services.

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global utility equipment market, including Siemens AG, General Electric Company, ABB Ltd., Schneider Electric SE, and Eaton Corporation, focus on innovation, sustainability, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced equipment and solutions, including smart meters, renewable energy systems, and digital grid technologies, addressing evolving customer needs and regulatory requirements. Collaborations with utilities, government agencies, and technology providers facilitate market penetration and drive product innovation and differentiation.

Key Companies Profiled

  • Dongfeng Motor Group Co., Ltd.
  • Bucher Industries AG
  • McNeilus Truck & Manufacturing, Inc.
  • Dennis Eagle LTD
  • FAUN Umwelttechnik GmbH & Co.KG
  • Zoomlion Heavy Industry Science & Technology Co. Ltd.
  • Hako Holding GmbH & Co KG
  • Heil Environmental Industries Ltd
  • Fayat Group (Dulevo International S.p.A.)
  • Alfred Karcher SE & Co. KG
  • Elgin Sweeper Company (Federal Signal Corporation)
  • Hyva Global B.V.
  • Fujian Longma Environmental Sanitation Equipment Co., Ltd.
  • Alamo Group Inc.

Global Utility Equipment Market by Category

By Product, the Global Utility Equipment Market is segmented as:

  • Garbage Trucks
  • Street Sweeper
  • Static Compactors
  • Winter Maintenance Equipment
  • Sewer & Drainage Equipment

By End Use, the Global Utility Equipment Market is segmented as:

  • Municipal Utility Equipment
  • Industrial Utility Equipment
  • Airport Utility Equipment
  • Others

By Type, the Global Utility Equipment Market is segmented as:

  • Electric Utility Equipment
  • Conventional Utility Equipment

By Region, the Global Utility Equipment Market is segmented as:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • East Asia
  • South Asia Pacific
  • The Middle East and Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

  • 4.1. Product Adoption / Usage Analysis
  • 4.2. Product USPs / Features
  • 4.3. Strategic Promotional Strategies

5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
  • 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Global Market - Pricing Analysis

  • 6.1. Regional Pricing Analysis By Product
  • 6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

  • 8.1. Macro-Economic Factors
    • 8.1.1. Global Economic Growth Outlook
    • 8.1.2. Real GDP Growth
    • 8.1.3. Industry Value Added
    • 8.1.4. Urban Population
    • 8.1.5. Global Automotive Industry Outlook
    • 8.1.6. Other Key Macro-Economic Factors
  • 8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 8.2.1. Key Technology Impact
    • 8.2.2. Investment in New Manufacturing Facilities
    • 8.2.3. GDP Growth
    • 8.2.4. Manufacturing Value Added Growth
    • 8.2.5. Other Key Forecast Factors
  • 8.3. Value Chain
    • 8.3.1. List of Manufacturers
  • 8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
    • 8.4.1. Current Statistics
    • 8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
    • 8.4.3. Likely Rebound
  • 8.5. Market Dynamics
    • 8.5.1. Drivers
    • 8.5.2. Restraints
    • 8.5.3. Opportunity Analysis

9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
    • 9.3.1. Garbage Trucks
      • 9.3.1.1. Front Loaders
      • 9.3.1.2. Rear Loaders
      • 9.3.1.3. Side Loaders
    • 9.3.2. Street Sweeper
      • 9.3.2.1. By Type
        • 9.3.2.1.1. Compact
        • 9.3.2.1.2. Truck-Mounted
        • 9.3.2.1.3. Light
        • 9.3.2.1.4. Medium and Heavy
      • 9.3.2.2. By Technology
        • 9.3.2.2.1. Mechanical
        • 9.3.2.2.2. Vacuum
        • 9.3.2.2.3. Regenerative
        • 9.3.2.2.4. Sweepers & Washers
    • 9.3.3. Static Compactors
    • 9.3.4. Winter Maintenance Equipment
      • 9.3.4.1. Snow Ploughs
      • 9.3.4.2. Spreaders
      • 9.3.4.3. Liquid Sprayers
      • 9.3.4.4. Snow Blowers
    • 9.3.5. Sewer & Drainage Equipment
      • 9.3.5.1. Combination Units
      • 9.3.5.2. Recycler Units
      • 9.3.5.3. Jetting and Suction Units
      • 9.3.5.4. Gully Emptier, Dewatering and Transport
      • 9.3.5.5. Dry Suction and Hydro Excavation Equipment (Vacuum Excavators)
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Product

10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End Use

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
    • 10.3.1. Municipal Utility Equipment
    • 10.3.2. Industrial Utility Equipment
    • 10.3.3. Airport Utility Equipment
    • 10.3.4. Others
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By End Use

11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Type

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2033
    • 11.3.1. Electric Utility Equipment
    • 11.3.2. Conventional Utility Equipment
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Type

12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region

  • 12.1. Introduction
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
  • 12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
    • 12.3.1. North America
    • 12.3.2. Latin America
    • 12.3.3. Europe
    • 12.3.4. East Asia
    • 12.3.5. South Asia and the Pacific
    • 12.3.6. The Middle East and Africa (MEA)
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Pricing Analysis
  • 13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 13.4.1. By Country
      • 13.4.1.1. U.S.
      • 13.4.1.2. Canada
    • 13.4.2. By Product
    • 13.4.3. By End Use
    • 13.4.4. By Type
  • 13.5. Market Attractiveness Analysis
    • 13.5.1. By Country
    • 13.5.2. By Product
    • 13.5.3. By End Use
    • 13.5.4. By Type
  • 13.6. Market Trends
  • 13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. Brazil
      • 14.4.1.2. Mexico
      • 14.4.1.3. Rest of Latin America
    • 14.4.2. By Product
    • 14.4.3. By End Use
    • 14.4.4. By Type
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Product
    • 14.5.3. By End Use
    • 14.5.4. By Type
  • 14.6. Market Trends
  • 14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Germany
      • 15.4.1.2. Italy
      • 15.4.1.3. France
      • 15.4.1.4. The U.K.
      • 15.4.1.5. Spain
      • 15.4.1.6. BENELUX
      • 15.4.1.7. Russia
      • 15.4.1.8. Rest of Europe
    • 15.4.2. By Product
    • 15.4.3. By End Use
    • 15.4.4. By Type
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Product
    • 15.5.3. By End Use
    • 15.5.4. By Type
  • 15.6. Market Trends
  • 15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. India
      • 16.4.1.2. ASEAN
      • 16.4.1.3. ANZ
      • 16.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
    • 16.4.2. By Product
    • 16.4.3. By End Use
    • 16.4.4. By Type
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Product
    • 16.5.3. By End Use
    • 16.5.4. By Type
  • 16.6. Market Trends
  • 16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. China
      • 17.4.1.2. Japan
      • 17.4.1.3. South Korea
    • 17.4.2. By Product
    • 17.4.3. By End Use
    • 17.4.4. By Type
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Product
    • 17.5.3. By End Use
    • 17.5.4. By Type
  • 17.6. Market Trends
  • 17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. The Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Pricing Analysis
  • 18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
    • 18.4.1. By Country
      • 18.4.1.1. GCC Countries
      • 18.4.1.2. Turkey
      • 18.4.1.3. Northern Africa
      • 18.4.1.4. South Africa
      • 18.4.1.5. Rest of the Middle East and Africa
    • 18.4.2. By Product
    • 18.4.3. By End Use
    • 18.4.4. By Type
  • 18.5. Market Attractiveness Analysis
    • 18.5.1. By Country
    • 18.5.2. By Product
    • 18.5.3. By End Use
    • 18.5.4. By Type
  • 18.6. Market Trends
  • 18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Emerging Countries Market Analysis

  • 19.1. Introduction
    • 19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
    • 19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
  • 19.2. U.S. Market Analysis
    • 19.2.1. By Product
    • 19.2.2. By End Use
    • 19.2.3. By Type
  • 19.3. Canada Market Analysis
    • 19.3.1. By Product
    • 19.3.2. By End Use
    • 19.3.3. By Type
  • 19.4. Mexico Market Analysis
    • 19.4.1. By Product
    • 19.4.2. By End Use
    • 19.4.3. By Type
  • 19.5. Brazil Market Analysis
    • 19.5.1. By Product
    • 19.5.2. By End Use
    • 19.5.3. By Type
  • 19.6. Germany Market Analysis
    • 19.6.1. By Product
    • 19.6.2. By End Use
    • 19.6.3. By Type
  • 19.7. Italy Market Analysis
    • 19.7.1. By Product
    • 19.7.2. By End Use
    • 19.7.3. By Type
  • 19.8. France Market Analysis
    • 19.8.1. By Product
    • 19.8.2. By End Use
    • 19.8.3. By Type
  • 19.9. U.K. Market Analysis
    • 19.9.1. By Product
    • 19.9.2. By End Use
    • 19.9.3. By Type
  • 19.10. Spain Market Analysis
    • 19.10.1. By Product
    • 19.10.2. By End Use
    • 19.10.3. By Type
  • 19.11. BENELUX Market Analysis
    • 19.11.1. By Product
    • 19.11.2. By End Use
    • 19.11.3. By Type
  • 19.12. Russia Market Analysis
    • 19.12.1. By Product
    • 19.12.2. By End Use
    • 19.12.3. By Type
  • 19.13. China Market Analysis
    • 19.13.1. By Product
    • 19.13.2. By End Use
    • 19.13.3. By Type
  • 19.14. Japan Market Analysis
    • 19.14.1. By Product
    • 19.14.2. By End Use
    • 19.14.3. By Type
  • 19.15. S. Korea Market Analysis
    • 19.15.1. By Product
    • 19.15.2. By End Use
    • 19.15.3. By Type
  • 19.16. India Market Analysis
    • 19.16.1. By Product
    • 19.16.2. By End Use
    • 19.16.3. By Type
  • 19.17. ASEAN Market Analysis
    • 19.17.1. By Product
    • 19.17.2. By End Use
    • 19.17.3. By Type
  • 19.18. Australia and New Zealand Market Analysis
    • 19.18.1. By Product
    • 19.18.2. By End Use
    • 19.18.3. By Type
  • 19.19. GCC Countries Market Analysis
    • 19.19.1. By Product
    • 19.19.2. By End Use
    • 19.19.3. By Type
  • 19.20. Turkey Market Analysis
    • 19.20.1. By Product
    • 19.20.2. By End Use
    • 19.20.3. By Type
  • 19.21. Northern Africa Market Analysis
    • 19.21.1. By Product
    • 19.21.2. By End Use
    • 19.21.3. By Type
  • 19.22. South Africa Market Analysis
    • 19.22.1. By Product
    • 19.22.2. By End Use
    • 19.22.3. By Type

20. Market Structure Analysis

  • 20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Utility Equipment)
  • 20.2. Market Share Analysis of Top Players
  • 20.3. Market Presence Analysis

21. Competition Analysis

  • 21.1. Competition Dashboard
  • 21.2. Competition Benchmarking
  • 21.3. Competition Deep Dive
    • 21.3.1. Dongfeng Motor Group Co., Ltd.
      • 21.3.1.1. Overview
      • 21.3.1.2. Product Portfolio
      • 21.3.1.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.1.4. Sales Footprint
      • 21.3.1.5. Strategy Overview
    • 21.3.2. Bucher Industries AG
      • 21.3.2.1. Overview
      • 21.3.2.2. Product Portfolio
      • 21.3.2.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.2.4. Sales Footprint
      • 21.3.2.5. Strategy Overview
    • 21.3.3. McNeilus Truck & Manufacturing, Inc.
      • 21.3.3.1. Overview
      • 21.3.3.2. Product Portfolio
      • 21.3.3.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.3.4. Sales Footprint
      • 21.3.3.5. Strategy Overview
    • 21.3.4. Dennis Eagle LTD
      • 21.3.4.1. Overview
      • 21.3.4.2. Product Portfolio
      • 21.3.4.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.4.4. Sales Footprint
      • 21.3.4.5. Strategy Overview
    • 21.3.5. FAUN Umwelttechnik GmbH & Co.KG
      • 21.3.5.1. Overview
      • 21.3.5.2. Product Portfolio
      • 21.3.5.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.5.4. Sales Footprint
      • 21.3.5.5. Strategy Overview
    • 21.3.6. Zoomlion Heavy Industry Science & Technology Co. Ltd.
      • 21.3.6.1. Overview
      • 21.3.6.2. Product Portfolio
      • 21.3.6.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.6.4. Sales Footprint
      • 21.3.6.5. Strategy Overview
    • 21.3.7. Hako Holding GmbH & Co KG
      • 21.3.7.1. Overview
      • 21.3.7.2. Product Portfolio
      • 21.3.7.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.7.4. Sales Footprint
      • 21.3.7.5. Strategy Overview
    • 21.3.8. Heil Environmental Industries Ltd
      • 21.3.8.1. Overview
      • 21.3.8.2. Product Portfolio
      • 21.3.8.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.8.4. Sales Footprint
      • 21.3.8.5. Strategy Overview
    • 21.3.9. Fayat Group (Dulevo International S.p.A.)
      • 21.3.9.1. Overview
      • 21.3.9.2. Product Portfolio
      • 21.3.9.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.9.4. Sales Footprint
      • 21.3.9.5. Strategy Overview
    • 21.3.10. Alfred Karcher SE & Co. KG
      • 21.3.10.1. Overview
      • 21.3.10.2. Product Portfolio
      • 21.3.10.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.10.4. Sales Footprint
      • 21.3.10.5. Strategy Overview
    • 21.3.11. Elgin Sweeper Company (Federal Signal Corporation)
      • 21.3.11.1. Overview
      • 21.3.11.2. Product Portfolio
      • 21.3.11.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.11.4. Sales Footprint
      • 21.3.11.5. Strategy Overview
    • 21.3.12. Hyva Global B.V.
      • 21.3.12.1. Overview
      • 21.3.12.2. Product Portfolio
      • 21.3.12.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.12.4. Sales Footprint
      • 21.3.12.5. Strategy Overview
    • 21.3.13. Fujian Longma Environmental Sanitation Equipment Co., Ltd.
      • 21.3.13.1. Overview
      • 21.3.13.2. Product Portfolio
      • 21.3.13.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.13.4. Sales Footprint
      • 21.3.13.5. Strategy Overview
    • 21.3.14. Alamo Group Inc.
      • 21.3.14.1. Overview
      • 21.3.14.2. Product Portfolio
      • 21.3.14.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
      • 21.3.14.4. Sales Footprint
      • 21.3.14.5. Strategy Overview

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology