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市場調査レポート
商品コード
1475868

マッシュルームパウダー市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年

Mushroom Powder Market by Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031


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ページ情報
英文 400 Pages
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2~5営業日
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マッシュルームパウダー市場:地域別(北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年
出版日: 2024年04月29日
発行: Persistence Market Research
ページ情報: 英文 400 Pages
納期: 2~5営業日
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概要

Persistence Market Research社のマッシュルームパウダー市場レポートでは、2024年から2031年までの市場力学、成長要因、課題、新興動向の包括的な分析を提供しています。マッシュルームパウダー市場の現状と将来展望についての洞察を提供します。

世界のマッシュルームパウダー市場は、2024年の55億1,000万米ドルから2031年には83億1,000万米ドルまで、複合年間成長率(CAGR)6.3%で成長すると予測されます。

主な洞察

  • 推定市場規模(2024年):55億1,000万米ドル
  • 予測市場規模(2031年):83億1,000万米ドル
  • 世界市場成長率(CAGR 2024年~2031年):6.3%

マッシュルームパウダー市場-調査範囲

マッシュルームパウダーは様々なキノコ種から抽出され、その栄養的利点と食品、医薬品、化粧品業界における多目的な用途により人気を集めています。本レポートでは、マッシュルームパウダーの需要拡大を支える主な要因として、マッシュルームの摂取に伴う健康効果に対する消費者の意識の高まり、天然素材やオーガニック素材への嗜好の高まり、加工技術の進歩などについて概説しています。

市場成長の促進要因:

市場の成長はいくつかの要因によって促進されます。まず、健康的な食生活の傾向の高まりと天然植物由来原料への需要が、栄養補助食品および飲食品中の機能性原料としてのマッシュルームパウダーの消費を促進しています。さらに、生活習慣病の有病率の高まりとキノコの健康促進特性に対する認識が市場の成長に寄与しています。さらに、抽出技術や製品処方の革新により、きのこ粉末の生物学的利用能と機能性が向上し、様々な産業への応用が拡大しています。

市場抑制要因:

見通しは明るいもの、マッシュルームパウダー市場は特定の課題に直面しています。原料の入手可能性の制限、きのこ栽培の季節変動、品質管理の問題などの要因は、市場の安定性と製品の一貫性に影響を与える可能性があります。さらに、キノコの調達や加工に関する規制要件、表示規制、安全性への懸念は、メーカーやサプライヤーにとって市場参入やコンプライアンスの課題となっています。さらに、価格の変動、サプライチェーンの混乱、栄養補助食品の代替供給源との競合は、市場の成長と収益性を阻害する可能性があります。

市場機会:

マッシュルームパウダー市場には、技術革新と多様化の大きな機会があります。メーカーは、進化する消費者の嗜好や業界の需要に対応するため、生物活性化合物、風味、機能性を強化した新規マッシュルーム粉末製剤の開発に注力することができます。さらに、戦略的パートナーシップ、共同研究、研究開発への投資は、製品の差別化、新たな市場セグメントへの拡大、地理的多様化を促進します。さらに、マーケティング施策、教育キャンペーン、製品認証は、消費者のきのこ粉末製品に対する信頼、信用、受容を高め、市場への浸透と普及を促進します。

本レポートで扱う主な質問

  • 2024年から2031年までのマッシュルームパウダー市場の予想CAGRは?
  • マッシュルームパウダー市場の成長を促進する主な要因は何か?
  • マッシュルームパウダー市場で最大の市場シェアを握るマッシュルーム品種は?
  • マッシュルームパウダーの世界市場における主要プレイヤーは?
  • マッシュルームパウダー市場で競合を維持するために主要企業はどのような戦略を採用しているか?

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

  • 市場範囲/分類
  • 市場の定義/範囲/制限

第3章 主要な市場動向

  • 市場に影響を与える主な動向
  • 製品イノベーション/開発動向

第4章 重要成功要因

  • 製品の採用/使用状況分析
  • 製品のUSP/特徴
  • 戦略的プロモーション戦略
  • 認証/クレーム

第5章 世界のマッシュルームパウダー市場の需要分析

  • 過去の市場規模(数量)分析、2019~2023年
  • 現在および将来の市場数量(数量)予測、2024~2031年
  • 前年比成長動向分析

第6章 世界のマッシュルームパウダー市場-価格分析

  • 地域別価格分析
  • 世界平均価格分析ベンチマーク

第7章 世界のマッシュルームパウダー市場の需要(金額および規模)分析

  • 過去の市場金額(金額)分析、2019-2023年
  • 現在および将来の市場金額(金額)予測、2024~2031年
    • 前年比成長動向分析
    • 絶対的収益の機会分析

第8章 市場背景

  • マクロ経済要因
  • 予測要因-関連性と影響
  • バリューチェーン
  • COVID-19危機-影響評価
  • 世界の栄養補助食品市場概要
  • 世界の食品・飲料業界の概要
  • 世界の化粧品およびパーソナルケア市場概要
  • 業界価値とサプライチェーン分析
  • 市場力学
  • 世界需給分析

第9章 世界のマッシュルームパウダー市場分析、由来別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)と数量分析、2019-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)と数量分析・予測、2024-2031年
    • オーガニック
    • 従来型
  • 由来別市場魅力度分析

第10章 世界のマッシュルームパウダー市場分析、原料タイプ別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)と数量分析、2019-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)と数量分析・予測、2024-2031年
    • シイタケ
    • 霊芝(レイシ)
    • イノノトゥス・オブリクウス(チャガ)
    • ヤマブシタケ
    • オフィオコルディセプス・シネンシス(冬虫夏草)
    • その他
  • 原料タイプ別の市場魅力度分析

第11章 世界のマッシュルームパウダー市場分析、用途別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)と数量分析、2019-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)と数量分析・予測、2024-2031年
    • 食品・飲料業界
    • 化粧品・パーソナルケア
    • 食品サービス
    • 栄養補助食品
    • 小売/家庭用
  • アプリケーション別の市場魅力度分析

第12章 世界のマッシュルームパウダー市場分析、流通チャネル別

  • イントロダクション/主な調査結果
  • 過去の市場規模(金額)と数量分析、2019-2023年
  • 現在および将来の市場規模(金額)と数量分析・予測、2024-2031年
    • ビジネスツービジネス
    • 消費者へのビジネス
      • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
      • 専門店
      • オンライン小売
  • 流通チャネル別市場魅力度分析

第13章 世界のマッシュルームパウダー市場分析、地域別

  • イントロダクション
  • 過去の市場規模(金額)と数量分析、2019-2023年
  • 現在の市場規模(金額)と数量分析・予測、2024-2031年
    • 北米
    • ラテンアメリカ
    • 欧州
    • 南アジアおよび太平洋
    • 東アジア
    • 中東およびアフリカ(MEA)
  • 地域別市場魅力度分析

第14章 北米のマッシュルームパウダー市場分析

第15章 ラテンアメリカのマッシュルームパウダー市場分析

第16章 欧州のマッシュルームパウダー市場分析

第17章 南アジアおよび太平洋地域のマッシュルームパウダー市場分析

第18章 東アジアのマッシュルームパウダー市場分析

第19章 中東およびアフリカのマッシュルームパウダー市場分析

第20章 市場構造分析

  • 企業階層別市場分析(マッシュルームパウダー)
  • 主要企業の市場シェア分析
  • 市場プレゼンス分析

第21章 競合分析

  • 競合ダッシュボード
  • 競合ベンチマーク
  • 競合の詳細
    • MYCELIUM SONA BIOTECH PRIVATE LIMITED
    • Paul E. Stamets and Fungi Perfecti, LLC,
    • Om Mushroom Superfood
    • Rooted Active Naturals
    • Elite Ingredients
    • Nammex(North American Medicinal Mushroom Extracts)
    • Chitosanlab
    • Dr Noel's Mushroom Powder
    • Mahogany Organics Pvt. Ltd.
    • Myriad Mycology
    • Woodland Foods
    • Runherb Inc.
    • Nanjing NutriHerb BioTech Co. Ltd.
    • Others(On Additional Request)

第22章 使用される前提条件と頭字語

第23章 調査手法

目次
Product Code: PMRREP28909

The Mushroom Powder Market report by Persistence Market Research offers a comprehensive analysis of market dynamics, growth factors, challenges, and emerging trends from the period 2024 to 2031. It provides insights into the current state and future outlook of the Mushroom Powder Market.

The global mushroom powder market is projected to grow at a compound annual growth rate (CAGR) of 6.3% from USD 5.51 billion in 2024 to USD 8.31 billion by 2031.

Key Insights:

  • Estimated Market Size (2024): USD 5.51 Billion
  • Projected Market Size (2031): USD 8.31 Billion
  • Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 6.3%

Mushroom Powder Market - Report Scope:

Mushroom powder is derived from various mushroom species and is gaining popularity due to its nutritional benefits and versatile applications in food, pharmaceuticals, and cosmetics industries. The report outlines key drivers behind the growing demand for mushroom powder, including increasing consumer awareness of health benefits associated with mushroom consumption, rising preference for natural and organic ingredients, and advancements in processing technologies.

Market Growth Drivers:

The market's growth is fueled by several factors. Firstly, the rising trend of healthy eating habits and the demand for natural, plant-based ingredients drive the consumption of mushroom powder as a nutritional supplement and functional ingredient in food and beverage products. Additionally, the growing prevalence of lifestyle diseases and awareness of the health-promoting properties of mushrooms contribute to market growth. Moreover, innovations in extraction techniques and product formulations enhance the bioavailability and functionality of mushroom powder, expanding its applications across various industries.

Market Restraints:

Despite the positive outlook, the Mushroom Powder Market faces certain challenges. Factors such as limited availability of raw materials, seasonal variations in mushroom cultivation, and quality control issues may impact market stability and product consistency. Moreover, regulatory requirements, labeling regulations, and safety concerns regarding mushroom sourcing and processing pose challenges to market entry and compliance for manufacturers and suppliers. Additionally, price fluctuations, supply chain disruptions, and competition from alternative sources of nutritional supplements may hinder market growth and profitability.

Market Opportunities:

The Mushroom Powder Market offers significant opportunities for innovation and diversification. Manufacturers can focus on developing novel mushroom powder formulations with enhanced bioactive compounds, flavors, and functionalities to meet evolving consumer preferences and industry demands. Moreover, strategic partnerships, collaborations, and investments in research and development facilitate product differentiation, expansion into new market segments, and geographical diversification. Furthermore, marketing initiatives, educational campaigns, and product certifications enhance consumer confidence, trust, and acceptance of mushroom powder products, driving market penetration and adoption.

Key Questions Addressed in the Report:

  • What is the Expected CAGR of the Mushroom Powder Market from 2024 to 2031?
  • What are the Key Factors Driving the Growth of the Mushroom Powder Market?
  • Which Mushroom Varieties Hold the Largest Market Share in the Mushroom Powder Market?
  • Who are the Key Players in the Global Mushroom Powder Market?
  • What Strategies are Adopted by Leading Companies to Stay Competitive in the Mushroom Powder Market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Key players in the Mushroom Powder Market include MYCELIUM SONA BIOTECH PRIVATE LIMITED, Paul E. Stamets and Fungi Perfecti, LLC, Om Mushroom Superfood, Rooted Active Naturals, Elite Ingredients, Nammex (North American Medicinal Mushroom Extracts), Chitosanlab, Dr Noel's Mushroom Powder, Mahogany Organics Pvt. Ltd. These companies focus on product innovation, sourcing of high-quality mushrooms, sustainable cultivation practices, and certification of organic and non-GMO products to maintain a competitive edge in the market. Market players also invest in research and development, strategic partnerships, and marketing campaigns to expand their product portfolio, enter new markets, and strengthen their brand presence in the mushroom powder industry.

Key Companies Profiled:

  • MYCELIUM SONA BIOTECH PRIVATE LIMITED
  • Paul E. Stamets and Fungi Perfecti, LLC,
  • Om Mushroom Superfood
  • Rooted Active Naturals
  • Elite Ingredients
  • Nammex (North American Medicinal Mushroom Extracts)
  • Chitosanlab
  • Dr Noel's Mushroom Powder
  • Mahogany Organics Pvt. Ltd.
  • Myriad Mycology
  • Woodland Foods
  • Runherb Inc.
  • Nanjing NutriHerb BioTech Co. Ltd.

Mushroom Powder Market Segmentation:

By Nature:

  • Organic
  • Conventional

By Ingredient Type:

  • Lentinula Edodes (Shiitake)
  • Ganoderma Lucidum (Reishi)
  • Inonotus Obliquus (Chaga)
  • Hericium Erinaceus (Lion's Mane)
  • Ophiocordyceps Sinensis (Cordyceps)
  • Others

By Application:

  • Food and Beverage Industry
  • Cosmetics and Personal Care
  • Foodservice
  • Nutraceutical
  • Retail/Household

By Distribution Channel:

  • Business to Business
  • Business to Consumer
  • Hypermarkets/Supermarkets
  • Specialty Stores
  • Online Retail

By Region:

  • North America
  • Latin America
  • Europe
  • South Asia and Pacific
  • East Asia
  • Middle East & Africa

Table of Contents

1. Executive Summary

  • 1.1. Global Market Outlook
  • 1.2. Demand Side Trends
  • 1.3. Supply Side Trends
  • 1.4. Technology Roadmap
  • 1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

  • 2.1. Market Coverage / Taxonomy
  • 2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

  • 3.1. Key Trends Impacting the Market
  • 3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

  • 4.1. Product Adoption / Usage Analysis
  • 4.2. Product USPs / Features
  • 4.3. Strategic Promotional Strategies
  • 4.4. Certifications/Claims

5. Global Mushroom Powder Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
  • 5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2031
  • 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Global Mushroom Powder Market - Pricing Analysis

  • 6.1. Regional Pricing Analysis
  • 6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Mushroom Powder Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2031

  • 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
  • 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2031
    • 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
    • 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

  • 8.1. Macro-Economic Factors
    • 8.1.1. Global GDP Growth Outlook
    • 8.1.2. Global Industry Value Added
    • 8.1.3. Global Food Security Index
    • 8.1.4. Final Consumption Expenditure
    • 8.1.5. Global Rank - Ease of Doing Business Rank
    • 8.1.6. Global Rank - Trading Across Borders
    • 8.1.7. Inflation on Consumer Prices
    • 8.1.8. Global Exports of Goods & Services
    • 8.1.9. Global Imports of Goods & Services
  • 8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
    • 8.2.1. Top Companies Historical Growth
    • 8.2.2. GDP Growth forecast
    • 8.2.3. Manufacturing Industry forecast
    • 8.2.4. Business Climate
  • 8.3. Value Chain
    • 8.3.1. Raw Material Suppliers
    • 8.3.2. Product Manufacturers
    • 8.3.3. End Users
  • 8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
    • 8.4.1. Current Statistics
    • 8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
    • 8.4.3. Likely Rebound
  • 8.5. Global Nutraceuticals Market Overview
  • 8.6. Global Food and Beverage Industry Overview
  • 8.7. Global Cosmetics and Personal Care Market Overview
  • 8.8. Industry Value and Supply Chain Analysis
  • 8.9. Market Dynamics
    • 8.9.1. Drivers
    • 8.9.2. Restraints
    • 8.9.3. Opportunity Analysis
  • 8.10. Global Supply Demand Analysis

9. Global Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Nature

  • 9.1. Introduction / Key Findings
  • 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2019-2023
  • 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2024-2031
    • 9.3.1. Organic
    • 9.3.2. Conventional
  • 9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature

10. Global Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Ingredient Type

  • 10.1. Introduction / Key Findings
  • 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Ingredient Type, 2019-2023
  • 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Ingredient Type, 2024-2031
    • 10.3.1. Lentinula Edodes (Shiitake)
    • 10.3.2. Ganoderma Lucidum (Reishi)
    • 10.3.3. Inonotus Obliquus (Chaga)
    • 10.3.4. Hericium Erinaceus (Lion's Mane)
    • 10.3.5. Ophiocordyceps Sinensis (Cordyceps)
    • 10.3.6. Others
  • 10.4. Market Attractiveness Analysis By Ingredient Type

11. Global Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Application

  • 11.1. Introduction / Key Findings
  • 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
  • 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2031
    • 11.3.1. Food and Beverage Industry
    • 11.3.2. Cosmetics and Personal Care
    • 11.3.3. Foodservice
    • 11.3.4. Nutraceutical
    • 11.3.5. Retail/Household
  • 11.4. Market Attractiveness Analysis By Application

12. Global Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Distribution Channel

  • 12.1. Introduction / Key Findings
  • 12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
  • 12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2031
    • 12.3.1. Business to Business
    • 12.3.2. Business to Consumer
      • 12.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
      • 12.3.2.2. Specialty Stores
      • 12.3.2.3. Online Retail
  • 12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

13. Global Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031, by Region

  • 13.1. Introduction
  • 13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
  • 13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2031
    • 13.3.1. North America
    • 13.3.2. Latin America
    • 13.3.3. Europe
    • 13.3.4. South Asia and Pacific
    • 13.3.5. East Asia
    • 13.3.6. Middle East and Africa (MEA)
  • 13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 14.1. Introduction
  • 14.2. Pricing Analysis
  • 14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 14.4.1. By Country
      • 14.4.1.1. U.S.
      • 14.4.1.2. Canada
    • 14.4.2. By Nature
    • 14.4.3. By Ingredient Type
    • 14.4.4. By Application
    • 14.4.5. By Distribution Channel
  • 14.5. Market Attractiveness Analysis
    • 14.5.1. By Country
    • 14.5.2. By Nature
    • 14.5.3. By Ingredient Type
    • 14.5.4. By Application
    • 14.5.5. By Distribution Channel
  • 14.6. Market Trends
  • 14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Latin America Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 15.1. Introduction
  • 15.2. Pricing Analysis
  • 15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 15.4.1. By Country
      • 15.4.1.1. Brazil
      • 15.4.1.2. Mexico
      • 15.4.1.3. Argentina
      • 15.4.1.4. Rest of Latin America
    • 15.4.2. By Nature
    • 15.4.3. By Ingredient Type
    • 15.4.4. By Application
    • 15.4.5. By Distribution Channel
  • 15.5. Market Attractiveness Analysis
    • 15.5.1. By Country
    • 15.5.2. By Nature
    • 15.5.3. By Ingredient Type
    • 15.5.4. By Application
    • 15.5.5. By Distribution Channel
  • 15.6. Market Trends
  • 15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. Europe Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 16.1. Introduction
  • 16.2. Pricing Analysis
  • 16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 16.4.1. By Country
      • 16.4.1.1. Germany
      • 16.4.1.2. Italy
      • 16.4.1.3. France
      • 16.4.1.4. U.K.
      • 16.4.1.5. Spain
      • 16.4.1.6. BENELUX
      • 16.4.1.7. Russia
      • 16.4.1.8. Rest of Europe
    • 16.4.2. By Nature
    • 16.4.3. By Ingredient Type
    • 16.4.4. By Application
    • 16.4.5. By Distribution Channel
  • 16.5. Market Attractiveness Analysis
    • 16.5.1. By Country
    • 16.5.2. By Nature
    • 16.5.3. By Ingredient Type
    • 16.5.4. By Application
    • 16.5.5. By Distribution Channel
  • 16.6. Market Trends
  • 16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. South Asia and Pacific Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 17.1. Introduction
  • 17.2. Pricing Analysis
  • 17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 17.4.1. By Country
      • 17.4.1.1. India
      • 17.4.1.2. ASEAN
      • 17.4.1.3. Oceania
      • 17.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
    • 17.4.2. By Nature
    • 17.4.3. By Ingredient Type
    • 17.4.4. By Application
    • 17.4.5. By Distribution Channel
  • 17.5. Market Attractiveness Analysis
    • 17.5.1. By Country
    • 17.5.2. By Nature
    • 17.5.3. By Ingredient Type
    • 17.5.4. By Application
    • 17.5.5. By Distribution Channel
  • 17.6. Market Trends
  • 17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. East Asia Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 18.1. Introduction
  • 18.2. Pricing Analysis
  • 18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 18.4.1. By Country
      • 18.4.1.1. China
      • 18.4.1.2. Japan
      • 18.4.1.3. South Korea
    • 18.4.2. By Nature
    • 18.4.3. By Ingredient Type
    • 18.4.4. By Application
    • 18.4.5. By Distribution Channel
  • 18.5. Market Attractiveness Analysis
    • 18.5.1. By Country
    • 18.5.2. By Nature
    • 18.5.3. By Ingredient Type
    • 18.5.4. By Application
    • 18.5.5. By Distribution Channel
  • 18.6. Market Trends
  • 18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Middle East and Africa Mushroom Powder Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2031

  • 19.1. Introduction
  • 19.2. Pricing Analysis
  • 19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
  • 19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2031
    • 19.4.1. By Country
      • 19.4.1.1. GCC Countries
      • 19.4.1.2. Turkey
      • 19.4.1.3. Northern Africa
      • 19.4.1.4. South Africa
      • 19.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
    • 19.4.2. By Nature
    • 19.4.3. By Ingredient Type
    • 19.4.4. By Application
    • 19.4.5. By Distribution Channel
  • 19.5. Market Attractiveness Analysis
    • 19.5.1. By Country
    • 19.5.2. By Nature
    • 19.5.3. By Ingredient Type
    • 19.5.4. By Application
    • 19.5.5. By Distribution Channel
  • 19.6. Market Trends
  • 19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
  • 19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Market Structure Analysis

  • 20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Mushroom Powder)
  • 20.2. Market Share Analysis of Top Players
  • 20.3. Market Presence Analysis

21. Competition Analysis

  • 21.1. Competition Dashboard
  • 21.2. Competition Benchmarking
  • 21.3. Competition Deep Dive
    • 21.3.1. MYCELIUM SONA BIOTECH PRIVATE LIMITED
      • 21.3.1.1. Overview
      • 21.3.1.2. Product Portfolio
      • 21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.1.4. Sales Footprint
      • 21.3.1.5. Strategy Overview
    • 21.3.2. Paul E. Stamets and Fungi Perfecti, LLC,
      • 21.3.2.1. Overview
      • 21.3.2.2. Product Portfolio
      • 21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.2.4. Sales Footprint
      • 21.3.2.5. Strategy Overview
    • 21.3.3. Om Mushroom Superfood
      • 21.3.3.1. Overview
      • 21.3.3.2. Product Portfolio
      • 21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.3.4. Sales Footprint
      • 21.3.3.5. Strategy Overview
    • 21.3.4. Rooted Active Naturals
      • 21.3.4.1. Overview
      • 21.3.4.2. Product Portfolio
      • 21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.4.4. Sales Footprint
      • 21.3.4.5. Strategy Overview
    • 21.3.5. Elite Ingredients
      • 21.3.5.1. Overview
      • 21.3.5.2. Product Portfolio
      • 21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.5.4. Sales Footprint
      • 21.3.5.5. Strategy Overview
    • 21.3.6. Nammex (North American Medicinal Mushroom Extracts)
      • 21.3.6.1. Overview
      • 21.3.6.2. Product Portfolio
      • 21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.6.4. Sales Footprint
      • 21.3.6.5. Strategy Overview
    • 21.3.7. Chitosanlab
      • 21.3.7.1. Overview
      • 21.3.7.2. Product Portfolio
      • 21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.7.4. Sales Footprint
      • 21.3.7.5. Strategy Overview
    • 21.3.8. Dr Noel's Mushroom Powder
      • 21.3.8.1. Overview
      • 21.3.8.2. Product Portfolio
      • 21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.8.4. Sales Footprint
      • 21.3.8.5. Strategy Overview
    • 21.3.9. Mahogany Organics Pvt. Ltd.
      • 21.3.9.1. Overview
      • 21.3.9.2. Product Portfolio
      • 21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.9.4. Sales Footprint
      • 21.3.9.5. Strategy Overview
    • 21.3.10. Myriad Mycology
      • 21.3.10.1. Overview
      • 21.3.10.2. Product Portfolio
      • 21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.10.4. Sales Footprint
      • 21.3.10.5. Strategy Overview
    • 21.3.11. Woodland Foods
      • 21.3.11.1. Overview
      • 21.3.11.2. Product Portfolio
      • 21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.11.4. Sales Footprint
      • 21.3.11.5. Strategy Overview
    • 21.3.12. Runherb Inc.
      • 21.3.12.1. Overview
      • 21.3.12.2. Product Portfolio
      • 21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.12.4. Sales Footprint
      • 21.3.12.5. Strategy Overview
    • 21.3.13. Nanjing NutriHerb BioTech Co. Ltd.
      • 21.3.13.1. Overview
      • 21.3.13.2. Product Portfolio
      • 21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.13.4. Sales Footprint
      • 21.3.13.5. Strategy Overview
    • 21.3.14. Others (On Additional Request)
      • 21.3.14.1. Overview
      • 21.3.14.2. Product Portfolio
      • 21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
      • 21.3.14.4. Sales Footprint
      • 21.3.14.5. Strategy Overview

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology