表紙:スマートホームの障壁:ノンユーザーの取り込み
市場調査レポート
商品コード
1223513

スマートホームの障壁:ノンユーザーの取り込み

Smart Home Barriers: Attracting Non-users

出版日: | 発行: Parks Associates | ページ情報: 英文 55 Slides | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.58円
スマートホームの障壁:ノンユーザーの取り込み
出版日: 2023年01月31日
発行: Parks Associates
ページ情報: 英文 55 Slides
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

スマートホーム業界は、以前から転機を迎えていると認識されています。しかし、ほとんどのスマート製品カテゴリはまだニッチレベルの採用であり、業界参入企業はアーリーアダプターから主流顧客へのキャズムを越えるための、最良の戦略を求め続けています。

当レポートでは、スマートホーム市場について調査分析し、現在市場に参加していない消費者たちの、高い価格やプライバシーとセキュリティへの懸念といった、スマートホーム導入の障壁を評価しています。また、スマートホームデバイスの採用に対する主な促進要因と障壁を調査しています。

目次

調査手法と重要な用語

エグゼクティブサマリー

スマートホーム市場:価値の証明

購入の抑制要因

購入の促進要因

コストは最大の抑制要因か 価格の手頃さ vs. 価値

付録

目次

The smart home industry has been at a perceived inflection point for some time. However, most smart product categories still have niche-level adoption and industry players continue to evaluate the best strategies to cross the chasm from early adopter to mainstream buyer. This research evaluates barriers to smart home adoption, such as high prices and privacy and security concerns, among consumers not currently engaged in the smart home market. It investigates the top drivers and barriers for smart home device adoption.

Table of Contents

Methodology & Key Terms

Executive Summary

Smart Home Market: Proving Value

Purchase Inhibitors

Purchase Incentives

Is Cost the Biggest Inhibitor? Affordability vs. Value

Appendix

  • Demographic distribution and sizing of key respondent segments
  • Defining broadband households
  • Guide to reading Parks Associates charts
  • Additional research from Parks Associates