市場調査レポート
商品コード
1152306
FASTとAVODサービス市場における広告ベースのOTTの成長Ad-Based OTT: Growth in FAST and AVOD Services |
FASTとAVODサービス市場における広告ベースのOTTの成長 |
出版日: 2022年10月31日
発行: Parks Associates
ページ情報: 英文 50 Pages
納期: 即日から翌営業日
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当レポートでは、FASTとAVODサービス市場について調査し、広告ベースのオンラインビデオの成長促進要因を探り、市場のリーダーをプロファイルしながら、広告ベースのコンテンツを視聴する消費者の嗜好を評価します。また、広告ベースのオンラインビデオサービスを利用している世帯数を定量化し、視聴者数の5年間の成長予測を掲載しています。
This report explores factors driving the growth of ad-based online video, profiles and compares market leaders, and assesses consumer preferences in watching ad-based content. It quantifies the number of households using ad-based online video services and includes a five-year forecast of viewer growth.
"Ad-supported OTT has converged on two programming models: linear, also known as FAST (Free Ad-Supported Television), and on-demand, also known as AVOD (Ad-supported Video On Demand). Ad-based services are benefiting from the current uncertain economic climate. Consumers are evaluating discretionary spending, and switching from legacy pay-TV or subscription-based streaming services is a means of cutting costs," said Alan Bullock, Senior Contributing Analyst, Parks Associates.