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市場調査レポート
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1444767

ハラール化粧品の世界市場:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)

Halal Cosmetic Products - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 130 Pages | 納期: 2~3営業日

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ハラール化粧品の世界市場:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界のハラール化粧品の市場規模は、2024年に915億米ドルに達し、2024~2029年の予測期間中にCAGR 7.48%で成長し、2029年までに1,312億3,000万米ドルに達すると予測されております。

ハラール化粧品-市場

パンデミックは、クリーム、フェイスクリーム、アイケア、消毒剤などの新しい製品ラインの機会を生み出しました。この流行により、アイケア、アイメイクアップ、ハンドクリーム、フェイスクリームなどのマスク上の製品に対する消費者の需要が変化しました。世界中の伝統的な市場のほとんどは飽和しつつあります。しかし、イスラム教徒コミュニティは世界中で急速に成長する消費者向け製品とセグメントを開発しています。近年最も急速な成長を遂げている最も有望な分野の1つは、ハラール化粧品市場です。この部門は、世界中のパーソナルケアおよび化粧品メーカーにとって重要な成長の機会を提供します。たとえば、2021年6月、スキンケア会社Flora & Noorはハラールスキンケア製品ラインを導入しました。同社は、クレンザー、化粧水、美容液、保湿剤、マスクに加えて、ボディバター、スクラブ、バスボムなどのボディ製品も提供しています。 Flora & Noorは、floraandnoor.com、Walmart.com、Amazon、Miiriyaで購入できます。

カラー化粧品は、自分たちのライフスタイルや外見をイスラムの規則と結びつけるイスラム教徒の若者が増加していることにより、世界のハラール化粧品市場の中で最も速い成長率で成長しています。ハラール化粧品の範囲では、化粧品の規制は、平均的なユーザーの宗教的儀式への参加に直接的または間接的に影響を及ぼしません。彼らは動物虐待を行わず、環境に配慮し、身体を傷つけず(天然製剤、有機栽培の製品、農薬や身体に有害と考えられる成分を含まない製品を食べる)、企業の社会的責任を果たします(これにはフェアトレードや労働者の搾取はありません)。

ハラール化粧品の市場動向

イスラム教徒人口の増加によりハラール化粧品の需要が高まる

ハラール化粧品は、宗教的忠誠を遵守する身だしなみや動向の美容製品に対する需要の高まりにより、イスラム教徒の消費者の間で大幅に採用されています。ハラール化粧品市場は、世界中でハラール化粧品の需要が高まっていることから、化粧品市場を開拓するために製品基盤を拡大しています。たとえば、2021年10月、Mikyajyは中東の少女向けの新しい100%ハラールカラー化粧品を発表しました。アルコール、ゼラチン、ケラチン、コラーゲンを含まないナチュラル化粧品です。彼らはビーガンでもあり、動物実験も行っていません。世界のハラール化粧品市場の成長は、増加するイスラム教徒人口の購買力の上昇によって推進されています。サウジアラビア、イラン、アラブ首長国連邦、マレーシア、インドネシアなどの国々では、ファッションやメイクアップへの関心をイスラムへの忠誠心と結びつけたいという若いイスラム教徒女性の願望と、ファッションやメイクアップの動向に同様に興味を持っている消費者がハラール化粧品の消費を加速させています。世界のハラール化粧品産業を刺激するでしょう。これらの要因は、世界のハラール化粧品市場で活動する多国籍企業にとって有利な機会を生み出します。

中東地域の化粧品需要が急増

中東地域における化粧品の需要は急速に増加しており、米国とサウジアラビアは世界最大の新興市場の一つとなっています。この地域にはイスラム教徒の人口が多いため、ハラール化粧品には成長の有利な機会が与えられています。さらに、サウジアラビアは中東でも有数の化粧品およびフレグランス製品市場を持っています。この国の消費者は、化粧品の成長を補うために、自分の外見に多額の費用を費やす傾向があります。この国ではイスラム教徒の割合が高いため、ハラール化粧品やフレグランスの需要が高まっています。このような要因により、世界のブランドやオンライン小売業者は需要を取り込むために商品を拡大することができました。この地域でのハラール認証製品の需要を受けて、サウジアラビアのPIF(公的投資基金)は2022年10月にHalal Products Development Companyという新会社を設立しました。同社はサウジアラビアでパーソナルケア製品と化粧品を現地で製造し、ハラール認証製品を世界中に輸出します。

ハラール化粧品産業の概要

世界のハラール化粧品市場は、国内外のさまざまなプレーヤーが存在する競争の激しい市場です。幅広いハラール化粧品を扱う企業としては、Ecotrail Personal Care、IVY Beauty Corporation、The dUCk Group、Clara International Beauty Group、INIKA Organicなどが挙げられます。メーカーは、調査対象の市場がもたらす機会を活用して収益基盤を拡大することに重点を置いています。製品の発売、評判の高い本物の組織による認証、地理的存在と製品提供の面での拡大は、市場でメーカーが採用した競争戦略の一部です。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果と調査の前提条件
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • スキンケア
    • ヘアケア
    • カラーコスメ
    • フレグランス
  • 流通チャネル
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • 専門店
    • コンビニエンスストア
    • オンライン小売店
    • その他の流通チャネル
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他の北米
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • ロシア
      • スペイン
      • イタリア
      • その他の欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他のアジア太平洋
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他の中東・アフリカ

第6章 競合情勢

  • 有力企業が採用した戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • INIKA Organic
    • IVY Beauty Corporation
    • Clara International Beauty Group
    • Ecotrail Personal Care(Iba Halal Care)
    • The dUCk Group
    • INGLOT Cosmetics
    • Sampure Minerals
    • Halal Beauty Cosmetics
    • Talent Cosmetics Co. Ltd
    • Amara Halal Cosmetics

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 55359

The Halal Cosmetic Products Market size is estimated at USD 91.5 billion in 2024, and is expected to reach USD 131.23 billion by 2029, growing at a CAGR of 7.48% during the forecast period (2024-2029).

Halal Cosmetic Products - Market

The pandemic has created opportunities for new product lines such as creams, face creams, eye care, and sanitizers. The outbreak has modified consumer demand for above-the-mask products such as eye care, eye makeup, hand creams, face creams, and others. Most of the traditional markets across the globe are getting saturated. However, the Muslim community is developing fast-growing consumer products and segments worldwide. One of these most promising segments witnessing the fastest growth in recent years is the halal cosmetics products market. This segment offers a key growth opportunity for personal care and cosmetics manufacturers worldwide. For instance, in June 2021, the skin care company Flora & Noor introduced a line of halal skin care. The company offers body products like body butter, scrubs, and bath bombs, in addition to cleansers, toners, serums, moisturizers, and masks. Flora & Noor is available at floraandnoor.com, Walmart.com, Amazon, and Miiriya.

Color cosmetic products are growing at the fastest growth rate in the global halal cosmetic products market, attributable to the increasing number of young Muslim population associating their lifestyle and appearance with Islamic rules. In the range of halal cosmetics, regulations for cosmetics do not directly or indirectly affect the average user to participate in religious rituals. They are free from animal cruelty, caring for the environment, not harming one's body (eating natural formulations, organically grown products, and those free from pesticides or ingredients deemed harmful to the body), and fulfilling corporate social responsibility (which includes fair trade and no exploitation of workers).

Halal Cosmetic Products Market Trends

Growing Muslim Population Boost the Demand for Halal Cosmetics

Halal cosmetics have witnessed significant adoption among Muslim consumers owing to the increased demand for personal grooming and trending beauty products that adhere to religious loyalties. The halal cosmetics market has expanded its product base to tap into the cosmetics market, owing to increased demand for halal cosmetic products worldwide. For instance, in October 2021, Mikyajy unveiled their new 100% halal color cosmetics for the Middle Eastern girl. These natural cosmetics are free of alcohol, gelatin, keratin, and collagen. They're also vegan and cruelty-free. The growth of the global halal cosmetics market has driven owing to the rise in purchasing power of the growing Muslim population. The desire of young Muslim women to associate their interest in fashion & makeup with Islamic loyalties in countries such as Saudi Arabia, Iran, United Arab Emirates, Malaysia, and Indonesia and consumers equally interested in fashion and makeup trends have fueled the consumption of halal cosmetics, which will spur the global halal cosmetics industry. These factors create lucrative opportunities for multinational players operating in the global halal cosmetics market.

Burgeoning Demand for Cosmetics From Middle-East Region

Demand for cosmetic products in the Middle East Region is increasing rapidly, with the United States Emirates and Saudi Arabia being one of the largest emerging markets globally. This region has a large Muslim population, thus giving halal cosmetic products a lucrative opportunity for growth. Furthermore, Saudi Arabia has one of the prominent markets for cosmetics and fragrance products in the Middle East. Consumers in the country tend to spend substantially on their appearance, supplementing cosmetics growth. The high percentage of the Muslim population in the country has resulted in a rise in demand for halal cosmetics and fragrances. Such factors have allowed global brands and online retailers to expand their offerings to capture the demand. Owing to the demand for halal-certified products in the region, Saudi Arabian PIF (Public Investment Fund) launched its new company named Halal Products Development Company in October 2022. The company aims to manufacture personal care and cosmetic products locally in Saudi Arabia and to export halal-certified products across the world.

Halal Cosmetic Products Industry Overview

The global halal cosmetic products market is a highly competitive market, with the presence of various domestic and international players. Some players with a wide range of halal cosmetics products are Ecotrail Personal Care, IVY Beauty Corporation, The dUCk Group, Clara International Beauty Group, and INIKA Organic, among others. Manufacturers are focusing on leveraging opportunities posed by the market studied to expand their revenue base. Product launches, certifications by reputed and authentic organizations, and expansions in terms of geographical presence & product offerings were a few of the competitive strategies adopted by the manufacturers in the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables and Study Assumptions
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Skin Care
    • 5.1.2 Hair Care
    • 5.1.3 Color Cosmetics
    • 5.1.4 Fragrances
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Specialty Stores
    • 5.2.3 Convenience Stores
    • 5.2.4 Online Retail Stores
    • 5.2.5 Other Distribi
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Spain
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Strategies adopted by leading players
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 INIKA Organic
    • 6.3.2 IVY Beauty Corporation
    • 6.3.3 Clara International Beauty Group
    • 6.3.4 Ecotrail Personal Care (Iba Halal Care)
    • 6.3.5 The dUCk Group
    • 6.3.6 INGLOT Cosmetics
    • 6.3.7 Sampure Minerals
    • 6.3.8 Halal Beauty Cosmetics
    • 6.3.9 Talent Cosmetics Co. Ltd
    • 6.3.10 Amara Halal Cosmetics

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS