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市場調査レポート
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1403800

水着:市場シェア分析、産業動向と統計、2024~2029年の成長予測

Swimwear - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2024 - 2029

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 158 Pages | 納期: 2~3営業日

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水着:市場シェア分析、産業動向と統計、2024~2029年の成長予測
出版日: 2024年01月04日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 158 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

水着市場規模は2024年に132億5,000万米ドルと推定・予測され、2029年には153億5,000万米ドルに達し、予測期間中(2024~2029年)のCAGRは2.98%で成長すると予測されます。

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ファッション動向の変化に伴い、生地のデザイン、動向、着心地といった主要要因が市場を牽引する大きな役割を果たしています。メーカーやデザイナーは、水着の着心地が消費者の購買意思決定に与える影響が大きいことから、着心地の良さに重点を置いています。トレンディなプリントや便利なカットといった付加価値の人気が、市場の成長をさらに後押ししています。伸縮性と効能を向上させる生地を開発するためにネオプレン繊維を取り入れるなど、製品イノベーションの高まりと技術の進歩により、水着市場は今後数年間で高い売上を記録すると予想されます。

世界中で水着小売店の出店数が増加していることが、世界全体の水着売上を大きく押し上げています。Saltwater CollectiveやMinnow Bathersは、カナダなどの地域で水着市場をリードする企業であり、全国に店舗を拡大することでシェアを拡大し続けています。その他、Londre、Knix、Decathlonなどがカナダで営業しています。伸縮性と効能を向上させる生地を開発するためにネオプレン繊維を取り入れることが、市場の成長を後押ししています。

水着市場の動向

消費者の水遊び志向の高まり

スポーツ活動の重要性、特に健康上の理由と国際的なスポーツイベントの増加により、人々のスポーツやレクリエーション活動への参加が促進されています。フィットネスやウォーター・スポーツに参加する人々の増加は、水泳やその他のウォーター・スポーツ活動に適したエレガントで快適なスイムウェアを市場に投入する機会を生み出しました。水泳にはさまざまなメリットがあるため、フィットネスとして水泳を選ぶ人が増えています。また、水泳への参加を促進するキャンペーンが各国で増えていることも、ここ数年の水着需要の牽引役となっています。こうしたキャンペーンは、より多くの消費者に水泳への参加を促し、地域社会とスポーツ団体の結びつきを強めています。

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アジア太平洋が突出したシェアを占める

アジア太平洋は、予測期間中、他の地域よりも高い成長率を示すと予想されます。インドや中国のような新興経済諸国は、水着の需要において大きな可能性を秘めています。例えば、中国の水着市場を牽引しているのは、水泳を最良の身体運動と考え、ウォータースポーツに熱中している膨大な人口です。そのため、国内外のメーカーの多くは、屋内水泳用の実用的なデザインに注力すると同時に、性能、快適性、デザイン、スタイルといった要素に大きな関心を寄せています。レジャーやレクリエーションとしての水泳への嗜好の高まりと相まって、生活用品への支出が増加していることも、アジア太平洋の水着市場の成長を後押ししています。政府機関や非営利団体によるプールの整備や維持に向けた投資の増加は、間接的に水着の市場価値を高めています。

水着産業概要

水着市場は競争が激しいです。水着市場で事業を展開する主要企業は、競争上の優位性を獲得するため、使用材料、価格、品揃え、サイズなどの面で製品を発売し、市場での差別化を図っています。Pentland Group PLC(Speedo International Limited)は、この市場で最も積極的な企業の1つであり、数多くの提携、製品革新、事業拡大を行っています。ブランド志向の消費者が世界中で増加する中、大手企業はリサイクル材料を使用した持続可能な水着を投入することで、消費者の注目を集める戦略を採っています。水着市場の他の主要企業には、Pentland Group PLC、Swimwear Anywhere Inc.、Adidas AG、Puma SE、LVMH Moet Hennessy Louis Vuittonなどがあります。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ
    • 女性用水着
    • 男性用水着
    • ゴーグル・スイムキャップ
  • 流通チャネル
    • オンラインストア
    • オフラインストア
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他の北米地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他の欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他のアジア太平洋
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • その他の中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Pentland Group PLC
    • Jockey International Inc
    • LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
    • Nike Inc.
    • Perry Ellis International Inc.
    • Chanel Group
    • H&M
    • Puma SE
    • Fendi
    • Adidas AG

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項

目次
Product Code: 50667
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The Swimwear Market size is estimated at USD 13.25 billion in 2024, and is expected to reach USD 15.35 billion by 2029, growing at a CAGR of 2.98% during the forecast period (2024-2029).

With the changing fashion trends, key factors such as design, trend, and comfort of the fabric play a major role in driving the market. Manufacturers and designers focus on the comfort level of swimwear, as it has a high impact on the consumer's purchase decision. The popularity of value-added features, such as trendy prints and convenient cuts, is further driving the market's growth. Due to rising product innovations and advancing technologies, such as the incorporation of neoprene fiber to develop fabrics that improve their elasticity and efficacy, the swimwear market is expected to witness high sales in the coming years.

The rising number of swimwear retail outlets opening across the world significantly boosts the sales of overall swimwear sales worldwide. Saltwater Collective and Minnow Bathers are leading players in the swimwear market in regions like Canada, and they continue to strengthen their value share by expanding their footprint across the country. Some of the other well-known swimwear outlets operating in the country are Londre, Knix, Decathlon, and others. The incorporation of neoprene fiber to develop fabrics that improve their elasticity and efficacy aids the market's growth.

Swimwear Market Trends

Growing Consumer Inclination Toward Water Activities

The importance of sports activities, especially for health reasons, and the increasing number of international sports events are encouraging the involvement of people in sports and recreational activities. The increase in the number of people participating in fitness and water sports has created an opportunity for the players to introduce elegant and comfortable swimwear suitable for swimming and other water sports activities. Due to the benefits associated with swimming, a number of people are inclined to opt for this activity as a fitness regime. An increasing number of campaigns in various countries to improve participation in swimming has also played a key role in driving the demand for swimwear in the last few years. These campaigns encourage more consumers to participate in swimming and strengthen links between the community and sports organizations.

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Asia-Pacific Holds a Prominent Share

The Asia-Pacific region is expected to experience a higher growth rate than the other regions during the forecast period. Fast-developing economies, like India and China, show great potential in terms of demand for swimwear. For instance, the Chinese swimwear market is driven by the country's huge population that is finding a passion for water sports, as they consider swimming as the best form of physical exercise, which may help in driving strong demand for swimwear products in China. Therefore, most local and foreign manufacturers are focusing on practical designs for indoor swimming and, at the same time, giving greater attention to factors like performance, comfort, design, and style. Increasing expenditure on lifestyle goods, coupled with an increasing preference for swimming as a leisure and recreational activity, is also driving the growth of the swimwear market in Asia-Pacific. Growing investments by government and non-profit organizations toward the development and maintenance of swimming pools are indirectly raising the market value of swimwear.

Swimwear Industry Overview

The swimwear market is highly competitive. The key companies operating in the swimwear market are differentiating in the market by product launches in terms of the material used, price, range, and size, in order to gain a competitive advantage. Pentland Group PLC (Speedo International Limited) is one of the most active companies in the market, with numerous partnerships, product innovations, and expansions. With the increasing number of brand-conscious consumers across the world, major players are adopting strategies to draw the attention of consumers by introducing sustainable swimwear that is made using recycled material. Some of the other major companies in the swimwear market included Pentland Group PLC, Swimwear Anywhere Inc., Adidas AG, Puma SE, and LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Women's Swimwear
    • 5.1.2 Men's Swimwear
    • 5.1.3 Goggles and Swim Caps
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Online Stores
    • 5.2.2 Offline Stores
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Pentland Group PLC
    • 6.3.2 Jockey International Inc
    • 6.3.3 LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton
    • 6.3.4 Nike Inc.
    • 6.3.5 Perry Ellis International Inc.
    • 6.3.6 Chanel Group
    • 6.3.7 H&M
    • 6.3.8 Puma SE
    • 6.3.9 Fendi
    • 6.3.10 Adidas AG

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER