株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

水着の世界市場:繊維タイプ(ナイロン、ポリエステル、スパンデックス、その他)、エンドユーザー(男性、女性、子供)、流通チャネル(オフライン小売、オンライン小売)、および地域別の成長率、動向および予測

Swimwear Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025)

発行 Mordor Intelligence LLP 商品コード 704797
出版日 ページ情報 英文 110 Pages
納期: 2-3営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=111.19円で換算しております。
Back to Top
水着の世界市場:繊維タイプ(ナイロン、ポリエステル、スパンデックス、その他)、エンドユーザー(男性、女性、子供)、流通チャネル(オフライン小売、オンライン小売)、および地域別の成長率、動向および予測 Swimwear Market - Growth, Trends, and Forecast (2020 - 2025)
出版日: 2020年01月01日 ページ情報: 英文 110 Pages
概要

世界の水着市場は、2018年から2023年の予測期間中に、6.6%のCAGRを記録すると予想されています。観光の増加と、水泳の季節性人気の高まりによって、世界中の水着市場の成長が促進される可能性が高くなっています。高い断熱性、高い屈曲性、適切な表面摩擦、および軽量性などの特性を有するネオプレンのような布地の組み込みなど、製品の革新の増大は、ここ数年の市場動態を変化させています。消費者は、水着市場の成長を支える可能性が高い多機能のビーチコートおよびビーチウエアの魅力に引き付けられています。 FacebookやInstagramなどのソーシャルメディアプラットフォームの影響が拡大すると、水着製品の販売に大きな影響を与える可能性があります。例えば小規模の市場参入企業にとって、デジタル販売は小売業界で最も急速に成長しているセグメントの1つになっており、Instagramなどの写真共有プラットフォームはユーザーに水着製品を表示するカジュアルなフォーラムを提供しています。

当レポートでは、世界の水着市場を調査し、全体的な市場動向、繊維タイプ・エンドユーザー・流通チャネル・地域別の詳細動向、市場成長への影響要因の分析、競合情勢、主要企業のプロファイルなどを包括的にまとめています。

引きつけ

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査範囲
  • 調査成果
  • 調査の前提条件
  • 調査の段階

第2章 市場洞察

  • 市場概況
  • 市場動向
  • 業界の魅力 - ポーターのファイブフォース分析
    • サプライヤーの交渉力
    • 消費者の交渉力
    • 新規参入の脅威
    • 代替製品およびサービスの脅威
    • 競争度

第3章 市場力学

  • 成長要因
  • 阻害要因
  • 市場機会

第4章 市場セグメンテーション

  • 繊維タイプ
    • ナイロン
    • ポリエステル
    • スパンデックス
    • その他
  • エンドユーザー
    • 男性
    • 女性
    • 子供
  • 流通チャネル
    • オフライン小売店
    • オンライン小売店

第5章 地域別市場分析

  • 北米市場の分析(2018年~2023年)
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
    • その他
  • 欧州市場の分析(2018年~2023年)
    • スペイン
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • ロシアの
    • その他
  • アジア太平洋地域市場の分析(2018年~2023年)
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • その他
  • 南米市場の分析(2018年~2023年)
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他
  • 中東・アフリカ市場の分析(2018年~2023年)
    • 南アフリカ
    • サウジアラビア
    • その他

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 市場シェア分析
  • 主要企業が採用する戦略

第7章 企業プロファイル

  • Diana Sport
  • American Apparel, Inc.
  • Arena Italia SpA
  • NoZONE Clothing Limited
  • La Perla Group
  • O'Neill, Inc.
  • PARAH SpA
  • Perry Ellis International, Inc.
  • Jantzen Apparel LLC
  • PVH Corp.
  • Quiksilver, Inc
  • Seaspray Swimwear

第8章 免責事項

目次
Product Code: 50667

Market Overview

Global Swimwear Market is expected to register a CAGR of 6.3% during the forecast period, ()2019-2024).

  • Swimwear manufacturers and designers focus on the comfort level of swimwear, as it has a high impact on the consumer's purchase decision. Popularity of value-added features, such as trendy prints and convenient cuts, is driving the market growth.
  • Due to the rise in product innovations and advancing technologies, such as incorporation of neoprene fiber to develop fabrics that improve their elasticity and efficacy, the swimwear market is expected to witness high sales in the coming years.

Scope of the Report

Global Swimwear Market is segmented by product type such as women's swimwear, men's swimwear, goggles and swim caps. On the basis of distribution channel such as online stores and offline stores. Moreover, the study provides an analysis of the swimwear market in the emerging and established markets across the world, including North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa.

Key Market Trends

Growing Demand for Luxury Swimwear

Consumers are attracting towards multifunctional cover-up swimwear and beachwear which is likely to support the swimwear market growth.Most of the customers tend to incline toward habit and comfort. Brand loyalty and fitting of the swimsuit play a key role followed by style. Most of the consumers tend to stick to the same suit for every summer, especially in the western countries. Along with comfort, customers also want premium and multi-functional cover-up swimwear. This provides high scope for many players in the market with a wide range of opportunities and extended product portfolio catering the demand. Moreover, growing demand for luxury swimwear by women, increase in number of private and public swimming pools & clubs is influencing the market growth from last few years.

Asia-Pacific Region to witness Significant Demand for Women Swimwear

Growth in population, rise in health awareness, and product innovation are likely to propel the swimwear market growth in developed economies. Additionally, growth in participation rate of water sports and fitness among developing countries such as China and India at a domestic level is expected to influence the swimwear market in Asia-Pacific region. In Europe, western countries holds significant market share there is a relative growth in the acceptance of swimwear in western European countries in recent times. Increasing expenditure on lifestyle goods, coupled with an increasing preference for swimming as a leisure and recreational activity, are driving the growth of the swimwear market in South America region.

Competitive Landscape

Some of the major companies in the swimwear market Diana Sport., American Apparel, Inc., Arena Italia S.p.A., NoZONE Clothing Limited, La Perla Group, O'Neill, Inc., PARAH S.p.A, Perry Ellis International, Inc., Jantzen Apparel LLC, PVH Corp, Quiksilver, Inc, and Seaspray Swimwear., among others.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • Report customization as per the client's requirements
  • 3 months of analyst support

Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Women's Swimwear
    • 5.1.2 Men's Swimwear
    • 5.1.3 Goggles and Swim Caps
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Online Stores
    • 5.2.2 Offline Stores
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 United Arab Emirates
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Pentland Group PLC
    • 6.4.2 Hosa International Ltd
    • 6.4.3 Wacoal holdings Corporation
    • 6.4.4 Nike Inc.
    • 6.4.5 Perry Ellis International Inc.
    • 6.4.6 Swimwear Anywhere Inc.
    • 6.4.7 Arena SpA
    • 6.4.8 La Jolla Group
    • 6.4.9 LA Perla Group
    • 6.4.10 TYR Sport Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

Back to Top