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市場調査レポート
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1444732

乳がんスクリーニング検査:世界市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Global Breast Cancer Screening Test - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 115 Pages | 納期: 2~3営業日

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乳がんスクリーニング検査:世界市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 115 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界の乳がんスクリーニング検査市場規模は、2024年に29億5,000万米ドルと推定され、2029年までに44億5,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に8.55%のCAGRで成長します。

世界の乳がんスクリーニング検査- 市場

COVID-19のパンデミックは、感染拡大を最小限に抑えるために乳がん検診が中止されたため、乳がん検診市場に大きな影響を与えました。たとえば、Journal of Medical Screeningによって2021年10月に発表された研究によると、多くの乳房画像診断業務は、COVID-19のパンデミック中に患者とスタッフのウイルスへの曝露を減らすために、意図的にマンモグラフィーを中止しました。これはパンデミック中の市場の成長に大きな影響を与えました。しかし、乳がん検診はCOVID-19感染症のパンデミック中も重要であり、さまざまなヘルスケア機関がCOVID-19の流行下で乳がんを管理するためにバーチャルウェビナーや遠隔医療相談を実施しました。乳がん啓発月間は、画像診断検査と早期スクリーニングの重要性について女性を啓発するために、世界レベルで毎年 10月に祝われます。毎年行われる国際保健キャンペーンは、病気への意識を高め、その原因、予防、診断、治療、治癒に関する調査に資金を提供することを目的としています。COVID-19のパンデミックは初期段階では市場に大きな影響を与えたが、制限が解除され、診断センターがスクリーニング検査を再開してからスクリーニング機械の需要が高まって以来、過去2年間で市場は回復しました。

この市場の成長の要因としては、乳がんの早期発見に対する意識の高まり、乳がんの発生率の増加、政府の取り組みや支援の増加などが挙げられます。乳がんを早期に検出すると、生存率の向上、治療選択肢の数、生活の質の向上など、望ましい結果が得られます。乳がんの発生率の上昇は、予測期間中の市場の成長に貢献しています。 2022年 7月に更新されたBreastcancer.orgによると、米国では新たに287,850人の浸潤性乳がん症例が診断され、51,400人の新たな非浸潤性(非浸潤性)乳がん症例が診断されると予想されています。発展途上国と先進国全体で乳がんスクリーニング検査のニーズが高まっているため、市場は予測期間中に成長すると予想されます。

さらに、革新的な戦略の開発における主要企業のイニシアチブの高まりにより、予測期間中の市場の成長が促進されると予想されます。たとえば、LifeCellは2022年 3月に、女性の乳がんリスクを評価する包括的な遺伝子スクリーニング検査であるブレストスクリーニングパネルを発売しました。このような取り組みは乳がん検診の導入増加につながり、市場の成長を促進します。

ただし、マンモグラフィーに関連する論争とスクリーニング検査の高額なコストが市場の成長を妨げると予想されます。

乳がんスクリーニング検査市場動向

マンモグラム部門は乳がんスクリーニング検査市場で優位を占めると予想される

画像検査は乳がんのスクリーニング検査として最も一般的に使用されており、最も信頼性が高いと考えられています。マンモグラフィーは、乳がんのスクリーニングに最も広く使用されている検査です。マンモグラフィーは乳がんのスクリーニングの標準技術であるため、世界中の政府およびその他のヘルスケア機関は、50歳から75歳までの女性へのアクセスを改善する取り組みを行っています。

さらに、デジタル乳房トモシンセシスはマンモグラフィーの診断精度を向上させることができ、マンモグラフィーの曖昧または疑わしい所見を評価するために使用されます。 3Dマンモグラフィーは、乳房トモシンセシスとして知られる新しい技術です。乳房周りのさまざまな角度からの写真を組み合わせて、3Dのような画像を作成するプロセスです。このテクノロジーはクリニックでさらに広く利用できるようになってきています。このような進歩は、世界中での採用の増加により市場の成長を促進するでしょう。

マンモグラフィー関連の取り組みも好調であり、セグメントの成長も促進されることが期待されます。たとえば、オーストラリア政府の国家検診プログラム「Breast Screen Australia」によれば、50~74歳の女性は2年ごとに無料のマンモグラフィーを受ける必要があります。 Cancer Australiaは2020年 9月に、乳がんの初期段階での早期診断のための乳房画像処理について議論する一連の規制を発表しました。

2022年 5月、VolparaHealthは、SBI/ACR Breast Imaging Symposium 2022でパーソナライズされた乳房ケアを提供するための統合プラットフォームの最新製品を発表しました。VolparaのAI主導の乳房ソフトウェアツールは、マンモグラフィーの品質とレポート、体積乳房密度測定、がんリスク評価を向上させます。市場関係者によるこのような開発は、市場の成長を加速するのに役立ちます。

北米が市場を独占しており、予測期間にも同様の成長が予想される

北米地域では、米国が最大の市場シェアを占めています。これは主に、乳がんの発生率の増加と、がんの早期発見に対する国民の意識の高まりに起因すると考えられます。発達したヘルスケアインフラの存在により、米国の市場が推進されると予想されます。

2022年5月に発表されたニュースによると、2030年までに「乳がんによる死亡者ゼロ」を達成するという目標の一環として、米国国立乳がん財団(NBCF)は20の調査イニシアチブに1,240万米ドル以上の資金提供を発表しました。乳がんを減らすというこのような目標は、この地域の予測期間中に調査された市場の成長を促進すると予想されます。

また、Canadian Medical Association Journalの2022年 5月の報告書によると、2022年にカナダで新たに乳がんの症例が28,600件発生すると推定されており、これは2022年にカナダの女性で新たに診断されたがんの合計の25%を占めます。

さらに、この地域での啓発キャンペーンや無料の乳がん検診キャンプも、予測期間中に市場の成長を促進すると予想されます。たとえば、2022年 10月、ペンシルベニア病院は米国がん協会、フィラデルフィアのメキシコ総領事館、ユニビジョン65と提携して、フィラデルフィア地域の無保険または十分保険に加入していない女性に無料のマンモグラフィーを提供することで、毎年乳がん検診イベントを主催しました。

したがって、上記の要因により、乳がん検診市場は予測期間中に北米で推進されると予想されます。

乳がんスクリーニング検査業界の概要

乳がんスクリーニング検査市場は適度な競争があり、いくつかの主要企業で構成されています。現在、市場シェアの点では、少数の大手企業が市場を独占しています。国民の間での意識の高まりとスクリーニング検査の進歩により、他の数社の小規模企業が市場に参入すると予想され、かなりのシェアを握るようになるかもしれないです。乳がんスクリーニング検査市場で大きなシェアを握る主要な市場プレーヤーには、Koninklijke Philips NV、GEヘルスケア、富士フイルムホールディングス、Hologic Inc.などが含まれます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
    • 乳がんの早期発見に対する意識の向上
    • 乳がんの発生率の増加
    • 政府の取り組みと支援の増加
  • 市場抑制要因
    • マンモグラフィーに関する論争
    • 新興諸国におけるスクリーニング検査の高額な費用
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 検査別
    • ゲノム検査
    • 画像検査
      • マンモグラム
      • 超音波
      • MRI
      • 断層撮影
      • その他の画像検査
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 中東とアフリカ
      • GCC
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • F. Hoffmann-La Roche Ltd
    • Myriad Genetics, Inc.
    • Koninklijke Philips NV
    • Carestream Health
    • GE Healthcare
    • Fujifilm Holdings Corporation
    • NanoString Technologies, Inc.
    • Siemens Healthineers
    • Hologic Inc.
    • Quest Diagnostics Incorporated

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 54404

The Global Breast Cancer Screening Test Market size is estimated at USD 2.95 billion in 2024, and is expected to reach USD 4.45 billion by 2029, growing at a CAGR of 8.55% during the forecast period (2024-2029).

Global Breast Cancer Screening Test - Market

The COVID-19 pandemic significantly impacted the breast cancer screening test market due to the halt of breast cancer screening to minimize the spread of infection. For instance, according to the study published in October 2021 by the Journal of Medical Screening, many breast imaging practices purposely stopped mammograms to reduce patient and staff exposure to the virus during the COVID-19 pandemic. This significantly impacted the market growth during the pandemic. However, breast cancer screening remained important during the COVID-19 pandemic, for which various healthcare institutions conducted virtual webinars and telehealth consultations to manage breast cancer during COVID-19. Breast cancer awareness month is celebrated in October every year on a global level to educate women about diagnostic imaging tests and the importance of early screening. The annual international health campaign aims to raise disease awareness and fund research into its cause, prevention, diagnosis, treatment, and cure. Though the COVID-19 pandemic substantially impacted the market in its initial phases, the market recovered in the last two years since the restrictions were lifted and diagnostic centers resumed screening tests leading to a higher demand for screening machines.

Factors responsible for the growth of this market include the increasing awareness about the early detection of breast cancer, the growing incidence of breast cancer, and the increasing government initiatives and support. Early detection of breast cancer can lead to desired outcomes, including increased survival rate, number of treatment options, and improved quality of life. The rising incidence of breast cancer is helping the market to grow in the forecast period. As per Breastcancer.org, updated in July 2022, 287,850 new cases of invasive breast cancer are expected to be diagnosed in the United States, along with 51,400 new cases of non-invasive (in situ) breast cancer cases. Since there is a rising need for breast cancer screening tests across developing and developed nations, the market is expected to grow during the forecast period.

Furthermore, the rising initiative of key players in developing innovative strategies is expected to drive market growth over the forecast period. For instance, in March 2022, LifeCell launched Breast Screen Panel, a comprehensive genetic screening test assessing women's risk of breast cancer. Such initiatives will lead to increased adoption of breast cancer screening, driving the market growth.

However, controversies related to mammography and the high cost of screening tests are expected to hinder the market growth.

Breast Cancer Screening Test Market Trends

Mammograms segment is Expected to Dominate in the Breast Cancer Screening Test Market

The imaging test is the most commonly used screening test for breast cancer, which is considered the most reliable. Mammograms are the most widely used tests to screen for breast cancer. Since mammography is the standard technique for screening breast cancer, governments and other healthcare organizations worldwide are taking initiatives to improve access to women between 50 and 75. For instance, according to the National Cancer Institute (NCI), Updated in October 2021, The NCI is funding the tomosynthesis mammographic imaging screening trial (TMIST), a large-scale randomized breast screening trial that will compare the number of advanced cancers detected in women screened for five years with 3-D mammography to the number detected in women screened with 2-D mammography.

Furthermore, digital breast tomosynthesis can increase mammography's diagnostic accuracy and is used to assess equivocal or suspicious mammography findings. 3-D mammography, often known as breast tomosynthesis, is a new technology. This process combines photos from various angles around the breast to create a 3-D-like image. This technology is becoming more widely available in clinics. Such advancements will drive market growth due to higher adoption across the world.

The favorable initiatives related to mammograms are also expected to boost segment growth. For instance, as per the government's national screening program in Australia, Breast Screen Australia, women aged 50-74 need to undergo free mammograms every two years. Cancer Australia, in September 2020, released a set of regulations where breast imaging for early diagnosis in the initial stages of breast cancer was discussed.

In May 2022, VolparaHealth introduced updated products for its integrated platform to deliver personalized breast care at the SBI/ACR Breast Imaging Symposium 2022. Volpara's AI-driven breast software tools improve mammography quality and reporting, volumetric breast density measurements, and cancer risk assessment. Such developments by market players assist in accelerating market growth.

North America Dominates the Market and Expected to do Same in the Forecast Period

In the North American region, the United States holds the largest market share. This can be majorly attributed to the increasing incidence rates of breast cancer and rising awareness among the population for the early detection of cancer. The presence of the developed healthcare infrastructure is expected to propel the market in the United States.

According to the news published in May 2022, as part of a goal to achieve "zero fatalities from breast cancer" by 2030, the United States National Breast Cancer Foundation (NBCF) announced funding of over USD 12.4 million for 20 research initiatives. Such goals to reduce breast cancer are expected to drive the growth of the market studied over the forecast period in this region.

Also, as per Canadian Medical Association Journal, May 2022 report, an estimated 28,600 new breast cancer cases were estimated to occur in Canada in 2022, accounting for 25% of total new cancer diagnosed in women in Canada in 2022.

Moreover, awareness campaigns and free breast cancer screening camps in the region are also expected to propel the market growth during the forecast period. For instance, in October 2022, Pennsylvania Hospital partnered with the American Cancer Society, the Consulate of Mexico in Philadelphia, and Univision 65 to host an annual breast cancer screening event, by providing free mammograms to uninsured and underinsured women in the Philadelphia community.

Therefore, owing to the above-mentioned factors, the breast cancer screening market is expected to drive in North America over the forecast period.

Breast Cancer Screening Test Industry Overview

The breast cancer screening test market is moderately competitive and consists of several major players. A few major players currently dominate the market in terms of market share. With the increasing awareness among the population and rising advances in screening tests, a few other smaller players are expected to enter the market and may come to hold a substantial share. The key market players that hold significant shares in the breast cancer screening test market include Koninklijke Philips NV, GE Healthcare, Fujifilm Holdings, and Hologic Inc., among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Increasing Awareness about Early Detection of Breast Cancer
    • 4.2.2 Growing Incidence of Breast Cancer
    • 4.2.3 Increasing Government Initiatives and Support
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Controversies Related to Mammography
    • 4.3.2 High Cost of Screening Tests in the Developing Countries
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION (Market Size by Value - USD million)

  • 5.1 By Test
    • 5.1.1 Genomic Tests
    • 5.1.2 Imaging Test
      • 5.1.2.1 Mammograms
      • 5.1.2.2 Ultrasound
      • 5.1.2.3 MRI
      • 5.1.2.4 Tomography
      • 5.1.2.5 Other Imaging Tests
  • 5.2 Geography
    • 5.2.1 North America
      • 5.2.1.1 United States
      • 5.2.1.2 Canada
      • 5.2.1.3 Mexico
    • 5.2.2 Europe
      • 5.2.2.1 Germany
      • 5.2.2.2 United Kindgom
      • 5.2.2.3 France
      • 5.2.2.4 Italy
      • 5.2.2.5 Spain
      • 5.2.2.6 Rest of Europe
    • 5.2.3 Asia-Pacific
      • 5.2.3.1 China
      • 5.2.3.2 Japan
      • 5.2.3.3 India
      • 5.2.3.4 Australia
      • 5.2.3.5 South Korea
      • 5.2.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 5.2.4 Middle East & Africa
      • 5.2.4.1 GCC
      • 5.2.4.2 South Africa
      • 5.2.4.3 Rest of Middle East & Africa
    • 5.2.5 South America
      • 5.2.5.1 Brazil
      • 5.2.5.2 Argentina
      • 5.2.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 F. Hoffmann-La Roche Ltd
    • 6.1.2 Myriad Genetics, Inc.
    • 6.1.3 Koninklijke Philips N.V.
    • 6.1.4 Carestream Health
    • 6.1.5 GE Healthcare
    • 6.1.6 Fujifilm Holdings Corporation
    • 6.1.7 NanoString Technologies, Inc.
    • 6.1.8 Siemens Healthineers
    • 6.1.9 Hologic Inc.
    • 6.1.10 Quest Diagnostics Incorporated

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS