デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1689778

社会性と情動の学習:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025年~2030年)

Social And Emotional Learning - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.03円
社会性と情動の学習:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

社会性と情動の学習の市場規模は2025年に91億5,000万米ドルと推定され、予測期間(2025~2030年)のCAGRは0.22%で、2030年には92億5,000万米ドルに達すると予測されます。

社会性と情動の学習-Market-IMG1

主要ハイライト

  • 社会性と情動の学習(Social-emotional learning:SEL)とは、自己認識、自己制御、対人関係スキルの開発を意味し、学校、職場、人生のさまざまな場面で成功を収めるために不可欠です。社会性と情動のスキルが高い人は、日常的な課題に対処する能力が高く、学業、仕事、社会的なメリットを経験することができます。効果的な問題解決から自己規律まで,衝動の制御から感情の管理まで,それ以上のことまで,SELは,子ども,成人,地域社会に肯定的で永続的な効果をもたらすための土台を築きました。
  • SELは、生徒が私生活でも学業でも成功するための土台を築く上で、極めて重要な役割を果たします。子どもたちに社会性と情動のスキルを身につけさせることで、知識を吸収する能力が高まり、調和のとれた学校環境が育まれます。SELの取り組みを効果的に実施することは,教育現場における生徒の成果に直接的な影響を与えます。調査によると,問題解決,自己規律,感情調整,共感などの社会性と情動のコンピテンシーを習得することは,学業成績の向上,いじめなどの有害な社会的行為の減少,支援的な教室の雰囲気の醸成につながります。
  • 公立学校におけるSEL(とそれに匹敵する教育理論)の導入は、2020年以降、特に米国で議論が高まっています。学校のカリキュラムにおける社会性と情動の学習の効果を分析するために,数多くの調査研究が進行中です。最近の調査では,SELには,感情的ストレスの軽減,対処メカニズムの強化,いじめの減少など,数多くの利点があることが示されています。さらに,SELは,生徒が成人期を迎えるにあたり,社会で十分な知識を持ち,説明責任を果たし,思いやりのある人間になるために必要なスキルを身につけさせることの重要性を強調しています。
  • SELの実施と学校における社会的力学の改善との統計的相関関係は、身体的攻撃や障害を持つ生徒に対するいじめの減少を通じて明らかです。教育セグメントの市場成長は、スマートデバイスの普及とデジタル化の進展に後押しされています。教育セクタのデジタル化に伴い、学習環境の世界の近代化と変革の中で、社会教育や情操教育の重要性が増しています。さらに、デジタルインフラの促進を目的とした政府の取り組みが、SELの導入を推進する上で重要な役割を果たしています。
  • 社会性と情動の学習(Social and Emotional Learning:SEL)を基本的なカリキュラムの不可欠な部分として採用することを提唱する上で、世界中のさまざまな政府や組織が重要な役割を果たしています。米国では,連邦政府の施策が,州や地区レベルでSELを広範に実施するための環境を整え,すべての生徒がその利点を享受できるようにする上で極めて重要です。SELを教育プログラムに組み込むことで、学業成績の向上、規律問題の減少、社会的相互作用の強化など、多くの利点が得られることが証明されています。SELはまた、児童や青少年の精神的・情緒的な幸福を促進します。
  • 革新的な学習アプローチを取り入れる際、多くの教育者が困難に直面しています。さらに,社会性と情動の学習(SEL)を促進するために,現在の教育の枠組みを調整しなければならないです。生徒のユニークな要求に応えるカリキュラムの設計は,教育機関にとって世界の課題です。新興国でのSELイニシアチブに必要な多額の財政投資は、市場において大きな障害となることが予想されます。
  • COVID-19の大流行後、オンライン学習からオンラインとオフラインを組み合わせた学習への移行が進んでいます。この移行は、世界中の生徒と教育者にさまざまな課題をもたらしました。教育者は、オンラインとオフラインの学習形態の要求に素早く適応しながら、私生活を両立させなければならなかりました。パンデミックは社会性と情動の学習(SEL)の重要性を浮き彫りにし、子どもたちの教育と成長により総合的なアプローチが必要であることを強調しました。

社会性と情動の学習市場動向

小学校セグメントがSEL市場を牽引

  • 小学校ではSELの導入が進んでいるため、今後数年間で市場が大幅に拡大すると予測されています。この導入は、集中力や記憶力といった生徒の認知能力を高めると同時に、前向きな考え方を育むことを目的としています。最終的な目標は、生徒が効果的に教育活動に取り組むために必要なスキルを身につけることです。社会性と情動の学習(SEL)は、生徒が自分自身の考えや感情を理解し、自己認識を育み、地域社会や国際社会の他者への共感を培うことを促進しようとするものです。
  • アイオワ州ノースウェスタン大学の報告によると、社会性と情動の学習(SEL)を優先する教育者が増えているといいます。児童や青少年のメンタルヘルスや行動障害が増加の一途をたどる中、SELは小学校の教室でますます不可欠になっています。SELを実施することで、教師は生徒の学習意欲をサポートしながら、個々のニーズに対応することができます。具体的な要件が明らかになれば,教師は生徒や学級に最も適したSELプログラムを選ぶことができ,すべての生徒のニーズに効果的に対応できるようになります。
  • 社会性と情動の学習(SEL)を教室に取り入れることで、生徒は、これらの重要なスキルを身につけ、応用する機会を十分に得ることができます。そうすることで、スキルが強化されるだけでなく、心に刻み込まれるようになります。次第にSELは、教育者が教育と学習のプロセスの理解ための視点となります。さらに、生徒にとって、これらのスキルは、共感力を育み、積極的に貢献し、レジリエンスを培うための入り口となり、最終的には思いやりのある有能な成人に形成されます。
  • 国立大学によれば、社会性と情動の学習(SEL)は、生徒の思考や感情に対する理解力を高め、自己認識を育み、地域社会や国際社会における他者への共感を培うことを目的として、教育機関で実施されています。学校で社会性と情動の学習と開発を取り入れる利点は、子どもたちが多様な背景や特性を持つ人々と接することにあります。このような体験は、子どもたちに社会的課題を与え、自己認識を促し、自分の言動が他者に与える影響を把握することを可能にします。
  • 2024年3月、Primrose Schoolsはi9 Sportsと協力し、フィットネスと社会性と情動の学習を中心としたテーマを取り入れることで、サマー・アドベンチャー・クラブの体験をより充実したものにしました。i9 Sportsは、子どもたちが楽しくスポーツ活動を行えるよう、年齢に応じた指導を行うとともに、利便性にも貢献しています。最近の「スーパーヒーロートレーニングプログラム」や「スパーキングチェンジ」のテーマは、魅力的なゲームやアクティビティを通して、チームビルディングや心身の発達を促します。
  • さらに、米国、韓国、インド、その他の国々で小学校への就学率が高まっていることも、市場を牽引すると予想されます。K.R.マンガラム大学は、社会性と情動の学習(SEL)の開発を包含する包括的教育を優先しました。この理念は、学問的な卓越性だけでなく、情緒的知性や社会的責任も備えた人材を育成する上で極めて重要です。SELの統合を確実にするため、KRMUは様々な科目やコースにおいてSELをカリキュラムに組み込んでいます。さらに同大学は、学生の精神的健康と情緒的幸福に応えるため、広範なカウンセリングサービスを提供しています。

北米が最大の市場シェアを占める

  • 北米は、SELソリューションの採用が拡大していることから、大きな市場シェアを占めると予測されています。この地域市場の成長は、主にカナダや米国などの新興諸国が牽引しています。カナダ、米国、メキシコでは、多くの州が社会性と情動の学習ソリューションとプログラムを教育システムに取り入れています。さらに、北米地域の政府はSEL機能の導入への投資を増やしています。こうした要因により、さまざまなSELソリューションやソフトウェアの需要が大幅に高まると予想されます。
  • SEL能力の採用は、大半の州で広まっています。CASELの報告によると、過去10年間に45州がSEL能力を導入し、15州が過去3年間にSEL基準を拡大または採用しました。同州初等中等教育局の広報担当者によると、就学前の生徒のみを対象としたSEL基準を持っていたミズーリ州は、幼稚園児から12年生までの基準を策定し、2023年8月までに実施する予定だといいます。この大幅な導入率は、この地域の市場成長に大きく貢献すると予想されます。
  • さらに、放課後のSELプログラムは、子どもたちや青年の適応力や進級を促す上で重要な役割を果たしていることが、前年4月に全南北アメリカ議会会議(NCSL)が実施した調査で浮き彫りになりました。この調査では、SELプログラムに参加した地域の青少年が、自己認識の向上、積極的な社会的スキルの開発、規律違反の減少、学習への取り組みと学業達成の向上を目の当たりにしていることが示されました。小学校の増加や、地域全体の学校への就学率の急増が予想され、市場の成長を促進すると期待されています。
  • 2023年12月、州教育長室(Office of the State Superintendent of Education:OSSE)は、DCの公立学校と公立チャータースクールの生徒を対象とした社会性と情動の学習(Social-Emotional Learning:SEL)基準の草案を発表し、一般からの意見を求めました。この基準が最終決定されれば、幼稚園から成人教育までの生徒が対象となります。その第一の目標は、生徒の情緒的な幸福、社会的な交流、学問的な成長、これらすべてが生徒の人間的な成長と教育や人生における成功に欠かせないものであることを優先した、支援的な学校環境を作ることです。
  • さらに、2023年11月、米国における社会性と情動のカリキュラムプログラムの主要な提供者であるAperture Education and Committee for Childrenは、共同開発した4つの評価を導入するための協力を発表しました。これらの評価は,エビデンスによる社会性と情動のプログラムの効果を,学校が実証できるようにすることを目的としています。ApertureのDESSA製品群から得られたこれらの評価は、Committee for Childrenのセカンド・ステッププログラムを強化するものです。これらのプログラムは,研究に根ざしたものであり,教室の内外で,子どもたちの日常生活の中で社会性と情動の学習(SEL)を育成するように作られている。
  • 米国政府からの資金提供やイニシアチブの急増は、市場の需要を押し上げると予想されます。その一例として、2023年12月、学力回復に取り組むバイデン-ハリス政権の取り組みは、数学と読解における生徒の達成を支援することを包含していました。米国教育省は、教育革新・研究(EIR)助成金プログラムを通じて、教育の公平性を促進することを目的に、2億7,700万米ドルの新たな助成金の割り当てを発表しました。

社会性と情動の学習産業概要

社会性と情動の学習市場は適度にセグメント化されています。社会性と情動の学習(SEL)市場には、Emotional ABCs、Everfi Inc.、Committee for Childrenのような有力企業が参入しています。

  • 2024年3月、調査ベースの社会性と情動の学習(SEL)プログラムを提供する非営利団体であるコミッティ・フォー・チルドレンは、「セカンド・ステップ・ハイスクール」の導入を発表しました。このプログラムは、高校生がこの重要な時期に自信を持って課題に立ち向かえるよう、実践的な社会性と情動のスキルを身につけられるようデザインされた研究ベースのプログラムです。このプログラムは、高校生がより良いコミュニケーションを図り、ストレスを効果的に処理し、挫折に対処し、あらゆる努力において卓越性を追求するための社会的・情緒的ライフスキルを身につけることを支援するものです。
  • 2024年1月、小学校向け社会性と情動の学習(SEL)の先駆的プロバイダであるThinkEd Corporationは、米国でHeroes Madeを導入。この動きは、教育技術の領域における大きな進歩を意味します。この革新的な社会性と情動の学習(SEL)プラットフォームを米国の教育者と生徒に導入することで、デジタルインタラクションを従来のコミュニケーション手法とユニークな方法で組み合わせることができます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査想定と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 産業の魅力-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • 代替品の脅威
  • COVID-19のSEL産業への影響評価

第5章 市場力学

  • 市場の促進要因
    • 政府組織による社会的情緒的学習への取り組みの増加
    • K-12セグメントにおけるコンピューティングの進歩
  • 市場課題
    • 新興諸国におけるSELのための莫大な資本要件

第6章 市場セグメンテーション

  • コンポーネント別
    • ソリューション
    • サービス別
  • エンドユーザー別
    • 幼稚園
    • 小学校
    • 中学校・高等学校
  • 地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Emotional ABCs Inc.
    • EVERFI Inc.
    • Committee for Children(Second Steps)
    • The Social Express Inc.
    • Everyday Speech
    • Peekapak Inc.
    • Purpose Prep.(Weld North LLC)
    • Nearpod Inc.
    • Aperture Education LLC
    • Kickboard Inc.
    • Taproot Learning
    • Rethink ED
    • Evolution Labs
    • Panorama Education
    • BASE Educational Services Pvt. Ltd

第8章 投資分析

第9章 市場の将来展望

目次
Product Code: 68162

The Social And Emotional Learning Market size is estimated at USD 9.15 billion in 2025, and is expected to reach USD 9.25 billion by 2030, at a CAGR of 0.22% during the forecast period (2025-2030).

Social And Emotional Learning - Market - IMG1

Key Highlights

  • Social-emotional learning (SEL) refers to the development of self-awareness, self-control, and interpersonal skills that are essential for achieving success in school, work, and various aspects of life. Those who possess strong social-emotional skills are better equipped to navigate everyday challenges and experience academic, professional, and social benefits. From effective problem-solving to self-discipline, from impulse control to emotion management, and beyond, SEL lays the groundwork for positive, lasting effects on children, adults, and communities.
  • SEL plays a crucial role in laying the groundwork for students to thrive in both their personal and academic lives. By arming children with social-emotional skills, they become more adept at absorbing knowledge and fostering a harmonious school environment. Effective implementation of SEL initiatives has a direct impact on students' achievements within educational settings. Research indicates that mastering social-emotional competencies, such as problem-solving, self-discipline, emotional regulation, and empathy, leads to enhanced academic performance, decreased instances of harmful social conduct such as bullying, and the cultivation of a supportive classroom atmosphere.
  • The implementation of SEL (and comparable educational theories) in public schools has been a topic of growing debate since 2020, particularly in the United States. Numerous research studies are ongoing to analyze the effects of social-emotional learning in the school curriculum. Recent research has shown that SEL has numerous advantages, such as reducing emotional stress, enhancing coping mechanisms, and decreasing instances of bullying. Additionally, SEL underscores the significance of equipping students with the necessary skills to become informed, accountable, and compassionate individuals in society as they transition into adulthood.
  • The statistical correlation between the implementation of SEL and the improvement of social dynamics in schools is evident through the reduction of physical aggression and bullying toward students with disabilities. The market growth in the education sector is being propelled by the widespread use of smart devices and increasing digitalization. As the educational sector undergoes digitization, social and emotional education is becoming increasingly important in the global modernization and transformation of the learning environment. Additionally, government initiatives aimed at promoting digital infrastructure are playing a crucial role in driving the adoption of SEL.
  • Various governments and organizations worldwide play a crucial role in advocating for the adoption of Social and Emotional Learning (SEL) as an integral part of the fundamental curriculum. In the United States, federal policies are pivotal in establishing an environment that facilitates the widespread implementation of SEL at state and district levels, ensuring that all students can reap its advantages. The integration of SEL into educational programs has proven to yield numerous benefits, such as improved academic achievements, decreased disciplinary problems, and enhanced social interactions. SEL also fosters the promotion of mental and emotional well-being among children and adolescents.
  • Numerous educators face difficulties when incorporating innovative learning approaches. Additionally, the current educational framework must be adjusted to facilitate social-emotional learning (SEL). Designing a curriculum that caters to the unique requirements of students poses a global challenge for educational institutions. The substantial financial investment needed for SEL initiatives in developing nations is anticipated to be a major obstacle in the market.
  • After the COVID-19 pandemic, there has been a transition from online learning to a combination of online and offline learning. This shift has presented various challenges for students and educators across the globe. Educators have had to juggle their personal lives while quickly adapting to the demands of online and offline modes of learning. The pandemic highlighted the importance of social and emotional learning (SEL) and has underscored the necessity for a more holistic approach to children's education and growth.

Social And Emotional Learning Market Trends

The Elementary Schools Segment Drives the SEL Market

  • The elementary school sector is projected to experience substantial expansion in the upcoming years due to the increasing implementation of SEL by these educational establishments. This implementation aims to enhance the cognitive abilities of students, such as concentration and memory while fostering a positive mindset. Ultimately, the goal is to equip students with the necessary skills to effectively engage in their educational pursuits. Social and emotional learning (SEL) endeavors to facilitate students in comprehending their own thoughts and emotions, fostering self-awareness, and cultivating empathy towards others in their local and global communities.
  • Northwestern University, Iowa, reports that an increasing number of educators are prioritizing social and emotional learning (SEL). As mental health and behavioral disorders among children and adolescents continue to rise, SEL is becoming increasingly essential in elementary school classrooms. By implementing SEL, teachers are able to support students' enthusiasm for learning while also addressing their individual needs. Once the specific requirements have been identified, teachers can select the most suitable SEL program for their students and classrooms, ensuring that every student's needs are effectively addressed.
  • By incorporating social and emotional learning (SEL) into the classroom, students are provided with ample chances to acquire and apply these crucial skills. This ensures that the skills are not only reinforced but also remain ingrained in their minds. Gradually, SEL becomes the perspective through which educators comprehend the process of teaching and learning. Moreover, for students, these skills serve as the gateway to developing empathy, making positive contributions, and cultivating resilience, ultimately shaping them into compassionate and capable adults.
  • As per the National University, social and emotional learning (SEL) is implemented in educational institutions with the objective of enhancing students' comprehension of their thoughts and emotions, fostering self-awareness, and cultivating empathy toward others within their community and the global society. The advantage of incorporating social and emotional learning and development in schools lies in the exposure of children to individuals who possess diverse backgrounds and characteristics. This exposure presents them with social challenges, facilitates self-awareness, and enables them to grasp the impact of their words and actions on others.
  • In March 2024, Primrose Schools collaborated with i9 Sports to elevate the Summer Adventure Club experience by incorporating themes centered around fitness and social-emotional learning. i9 Sports contributes by delivering age-appropriate guidance that ensures enjoyable sports activities for children while also providing convenience. The recently introduced "Superhero Training Program" and "Sparking Change" themes foster team building, as well as physical and mental development, through engaging games and activities.
  • Moreover, the growing enrollment rate in elementary schools across the United States, South Korea, India, and other countries is expected to drive the market. K.R. Mangalam University prioritized a comprehensive education that encompasses the development of Social and Emotional Learning (SEL). This philosophy is crucial in nurturing individuals who possess not only academic excellence but also emotional intelligence and social responsibility. To ensure the integration of SEL, KRMU incorporates it into the curriculum across different subjects and courses. Additionally, the university provides extensive counseling services to cater to the mental health and emotional well-being of its students.

North America to Hold the Largest Market Share

  • North America is projected to hold a significant market share due to the growing adoption of SEL solutions. The regional market's growth is primarily driven by developed countries such as Canada and the United States. In Canada, the United States, and Mexico, numerous provinces are incorporating social and emotional learning solutions and programs into their education systems. Furthermore, governments in the North American region are increasing their investments in the implementation of SEL capabilities. These factors are expected to significantly enhance the demand for various SEL solutions and software.
  • The adoption of SEL competencies has been widespread across the majority of states. In the last 10 years, 45 states have implemented SEL competencies, while 15 states have expanded or adopted SEL standards in the past three years, as reported by CASEL. Missouri, which had SEL standards solely for pre-K students, developed standards for K-12 students and planned to implement them by August 2023, according to a spokesperson from the state's Department of Elementary and Secondary Education. This substantial rate of adoption is expected to greatly contribute to the growth of the region's market.
  • In addition, after-school SEL programs have played a crucial role in fostering the adaptability and advancement of children and teenagers, as highlighted in a survey conducted by the National Conference of State Legislatures (NCSL) in April of the preceding year. The survey demonstrated that youngsters in the locality who take part in SEL programs witness an increase in self-awareness, development of positive social skills, decrease in disciplinary incidents, and enhancement in engagement and academic accomplishments. The anticipated growth of elementary schools and the surge in enrollment rates in schools across the region are expected to propel market growth.
  • In December 2023, the Office of the State Superintendent of Education (OSSE) unveiled the draft for social-emotional learning (SEL) standards for students in DC public and public charter schools, seeking input from the public. Once finalized, these standards will cater to students ranging from kindergarten to adult education. The primary goal is to create a supportive school environment that prioritizes students' emotional well-being, social interactions, and academic growth, all of which are crucial for their personal development and success in education and life.
  • Moreover, in November 2023, Aperture Education and Committee for Children, the primary providers of social-emotional curriculum programs in the United States, announced their collaboration to introduce four co-developed assessments. These assessments are intended to help schools demonstrate the impact of evidence-based social and emotional programs. Drawing from the Aperture DESSA suite, these assessments enhance the Committee for Children's Second Step programs. These programs are rooted in research and are crafted to cultivate social-emotional learning (SEL) in children's daily lives, both within and beyond the classroom.
  • The surge in funding and initiatives from the US government is anticipated to boost market demand. As an illustration, in December 2023, the efforts of the Biden-Harris Administration to tackle academic recovery encompassed providing assistance for students' achievements in math and reading. The Department of Education in the United States disclosed the allocation of USD 277 million in fresh grant awards through the Education Innovation and Research (EIR) grant program, aiming to promote educational equity.

Social And Emotional Learning Industry Overview

The social and emotional learning market is moderately fragmented. The social and emotional learning (SEL) market consists of influential players such as Emotional ABCs, Everfi Inc., and Committee for Children. Some of these essential actors currently manage the market in terms of market share. These significant players with a noticeable share in the market are concentrating on expanding their customer base across foreign countries. These businesses leverage strategic collaborative actions to improve their market share and enhance profitability.

  • March 2024: Committee for Children, a nonprofit organization with a research-based social-emotional learning (SEL) program, announced the introduction of Second Step High School, which is a research-based program designed to help high schoolers with practical social and emotional skills that help them face challenges in this pivotal phase with confidence. This program helped them develop social and emotional life skills to communicate better, handle stress effectively, manage setbacks, and strive for excellence in every endeavor they pursue.
  • January 2024: ThinkEd Corporation, a pioneering provider of Social-Emotional Learning (SEL) for elementary schools, introduced Heroes Made in the United States. This move signifies a major advancement in the realm of educational technology. The introduction of this innovative social-emotional learning (SEL) platform to American educators and students combines digital interactions with conventional communication methods in a unique way.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumption and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.2.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.2.3 Threat of New Entrants
    • 4.2.4 Intensity of Competitive Rivalry
    • 4.2.5 Threat of Substitutes
  • 4.3 Assessment of the Impact of COVID-19 on the SEL Industry

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 Increasing Social and Emotional Learning Initiatives by Government Organizations
    • 5.1.2 Progress in Computing in the K-12 Sector
  • 5.2 Market Challenges
    • 5.2.1 Huge Capital Requirement for SEL Across Developing Countries

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Component
    • 6.1.1 Solutions
    • 6.1.2 Services
  • 6.2 By End User
    • 6.2.1 Pre-K
    • 6.2.2 Elementary School
    • 6.2.3 Middle and High Schools
  • 6.3 By Geography
    • 6.3.1 North America
    • 6.3.2 Europe
    • 6.3.3 Asia-Pacific

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles
    • 7.1.1 Emotional ABCs Inc.
    • 7.1.2 EVERFI Inc.
    • 7.1.3 Committee for Children (Second Steps)
    • 7.1.4 The Social Express Inc.
    • 7.1.5 Everyday Speech
    • 7.1.6 Peekapak Inc.
    • 7.1.7 Purpose Prep. (Weld North LLC)
    • 7.1.8 Nearpod Inc.
    • 7.1.9 Aperture Education LLC
    • 7.1.10 Kickboard Inc.
    • 7.1.11 Taproot Learning
    • 7.1.12 Rethink ED
    • 7.1.13 Evolution Labs
    • 7.1.14 Panorama Education
    • 7.1.15 BASE Educational Services Pvt. Ltd

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OUTLOOK OF THE MARKET