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市場調査レポート
商品コード
1687713
子供服- 市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)Children's Wear - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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子供服- 市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年) |
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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子供服市場規模は2025年に2億8,673万米ドルと推定され、2030年には3億7,209万米ドルに達すると予測され、予測期間(2025年~2030年)のCAGRは5.35%です。
子供服市場は、アパレル業界で最も有利なセグメントのひとつです。同市場は、人口動態、マクロ経済、社会動向の組み合わせにより、同カテゴリーの売上に支えられ、小売額の伸びで紳士服と婦人服の両方を追い抜くと予想されます。さらに、可処分所得の増加と労働人口の増加が市場の成長を牽引しています。子供用アパレルとフットウェアの製品カスタマイズの増加、技術革新、手頃な価格設定が、世界の市場成長の原動力となっています。
カスタマイズ、技術革新、ブランド保証、手頃な価格により、お揃いの服は今や子供と親の両方の間で人気の傾向となっています。この地域のセレブリティは子供とお揃いのウェアを広めています。インスタグラム、スナップチャット、ユーチューブ、その他多くのソーシャルメディアに登場する子供セレブたちは、最近の子供たちを惹きつける服の新しい動向に課題しています。例えば、インスタグラムの母娘デュオであるKikiandshradsは、クリエイティブで愛らしいアイデアで子供服を売り出しています。インスタグラムのページと子供たちのおかげで、市場は長期的に成長すると予想されます。
子供服市場は競争が激しいです。市場の主要企業には、カーターズ社、アディダスAG、ベネトングループSRL、ナイキ、ドルチェ&ガッバーナなどがあります。投資、製品革新、M&A、パートナーシップは、子供服市場の主要企業が採用する重要な戦略の一部です。また、ターゲット・マーケティングに注力し、新しいデザインのアパレルを発売することで製品のラインナップを拡大することで、製品のポジショニングを高め、消費者層に対応しています。
The Children's Wear Market size is estimated at USD 286.73 million in 2025, and is expected to reach USD 372.09 million by 2030, at a CAGR of 5.35% during the forecast period (2025-2030).
The children's wear market is one of the most lucrative segments in the apparel industry. The market is expected to overtake both men's and women's wear in terms of growth in retail value due to a combination of demographic, macroeconomic, and social trends, supported by sales in the category. Moreover, an increase in disposable income and a growing working population drive the market's growth. Increasing product customization, innovation, and affordable pricing of children's apparel and footwear are driving market growth worldwide.
Due to customization, innovations, brand assurance, and affordability, matching clothing is now a popular trend among both kids and parents. Celebrities in the region are promoting matching wear with their kids. Child celebrities on Instagram, Snapchat, Youtube, and many more social media sites are trying new trends in clothes that are attracting kids these days. For example, Kikiandshrads, a mother-daughter duo on Instagram, uses creative and adorable ideas to market children's clothing. Because of Instagram pages and children, the market is expected to grow in the long run.
The children's wear market is highly competitive. Some of the key players in the market include Carter's Inc., Adidas AG, Benetton Group SRL, Nike, and Dolce & Gabbana. Investments, product innovations, mergers and acquisitions, and partnerships are some of the significant strategies adopted by the key players in the children's wear market. Along with this, they are also focusing on target marketing and expanding their product offerings by launching new apparel designs to gain better positioning of products and cater to the demographic segment of consumers.