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市場調査レポート
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1571731

ベビーアパレル市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年

Baby Apparel Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Outerwear, Underwear), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030


出版日
ページ情報
英文 80 Pages
納期
2~10営業日
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ベビーアパレル市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、流通チャネル別、地域別、セグメント予測、2024年~2030年
出版日: 2024年09月20日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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概要

ベビーアパレル市場の成長と動向:

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のベビーアパレル市場規模は2030年までに2,482億5,000万米ドルに達し、予測期間中にCAGR 4.8%で拡大すると予測されています。

乳幼児の利便性、安全性、快適性に関する意識の高まりが、世界中の市場を牽引する主要因になると予想されます。さらに、子供のファッションやスタイリッシュなウェアに対する親の関心の高まりは、今後数年間で市場規模を拡大すると予想されます。

各国政府は、ベビーウェアをより安全なものにするため、繊維産業を規制し、新たな政策を打ち出しています。米国消費者製品安全委員会(Consumer Product Safety Commission)によると、炎が広がる時間に基づいて、3つの異なるクラスの可燃性で規制が設けられました。さらに、ベビーファッションを促進し、特に乳児、幼児、子供向けの新しいファッションを発表するために、世界各地でいくつかのファッションショーや見本市が開催されています。例えば、2020年6月にはアルメニアのエレバンで、乳幼児・子供向けの新製品を発表する専門展示会「World of Childhood 2020」が開催されます。

インターネットにアクセスする人口の増加に伴い、親たちはフェイスブック、インスタグラム、ピンタレストなどのソーシャルメディア・ウェブサイトから最新のファッション情報を得る機会が増えています。また、Flipkart、Amazon、Alibabaなどのeコマースサイトが提供するキャンペーンや魅力的な割引により、世界中の親たちの間でオンラインショッピングの普及が進んでいます。

主なベビーアパレルメーカーには、Carter's, Inc.、Cotton On Group、Nike, Inc.、Industria de Diseno Textil, S.A.、Naartjieなどがあります。市場参入企業は、市場規模を拡大するために、重要な戦略ツールとして製品革新を採用すると予測されています。例えば、2018年10月、Carter's, Inc.は、特に5ポンド未満の未熟児のために設計されたアパレルの最新コレクションを発売すると発表しました。さらに、中国やインドを含む新興経済諸国におけるオフラインおよびオンラインパートナーとの提携の形成とともに、事業部設立への支出の増加は、今後数年間も主な戦略であり続けると予想されます。

ベビーアパレル市場レポートハイライト

  • 製品別では、アウターウェアベビーアパレルセグメントが世界市場を独占し、2023年には68.3%の売上シェアを占めました。
  • オンラインチャネルは、無料配送やクーポン特典など、購入者に優れた利便性を提供するため、2024年から2030年にかけて最も速いCAGRを経験すると予想されます。
  • アジア太平洋地域は、中国やインドなどの国々で労働者階級の親が増加していることから、2023年から2030年にかけて最も速いCAGRで拡大すると予測されています。
  • 北米はベビーアパレル市場をリードし、2023年には33.4%以上のシェアを占めました。

目次

第1章 調査手法と範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 ベビーアパレル市場の変数、動向、範囲

  • 市場系統の見通し
    • 親市場の見通し
    • 関連市場見通し
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売/小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場 促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 業界分析ツール
    • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場参入戦略

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と嗜好
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用動向
  • 観察と推奨事項

第5章 ベビーアパレル市場:製品の推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 製品別市場推計・予測、2018年から2030年

第6章 ベビーアパレル市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネル変動分析と市場シェア、2023年と2030年
  • 流通チャネル別市場推計・予測、2018年から2030年

第7章 ベビーアパレル市場:地域の推定・動向分析

  • ベビーアパレル市場シェア、地域別、2023年および2030年、10億米ドル
  • 北米
    • 米国
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
  • 中東およびアフリカ

第8章 競合情勢

  • 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
  • 企業分類
  • 企業ヒートマップ分析
  • 企業プロファイル
    • Carter's, Inc.
    • Cotton On Group
    • H&M Group
    • Nike, Inc.
    • The Children's Place, Inc.(Gymboree Group, Inc.)
    • INDITEX
    • Naartjie(TRUWORTHS)
    • Providence Clothing Co.
    • Organic &More(Net Paradigm India Private Limited)
    • Reliance Retail Ventures Limited
目次
Product Code: GVR-3-68038-669-1

Baby Apparel Market Growth & Trends:

The global baby apparel market size is expected to reach USD 248.25 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 4.8% over the forecast period. Rising awareness regarding convenience, safety, and comfort of infants and toddlers is expected to be the key factor driving the market across the globe. Moreover, increasing parents' focus on the kid's fashion and stylish wear is expected to expand the market scope over the next few years.

The governments of various countries are regulating the textile industry and framing new policies in order to make baby's wearing apparel safer. According to the United States Consumer Product Safety Commission, the regulation was established in three different classes of flammability based on the time of flame spread. In addition, several fashion shows and trade exhibitions are held around the world in order to promote the baby fashion and launch new fashion, especially for infants, toddlers, and kids. For instance, 'World of Childhood 2020', a specialized exhibition to launch new products for infants, toddlers, and kids, is going to be held in June 2020 at Yerevan, Armenia.

With the increasing population accessing the internet, parents are getting more updates of the latest fashion from the social media websites such as Facebook, Instagram, Pinterest, and other media platforms. In addition, promotions and attractive discounts offered by the e-commerce websites such as Flipkart, Amazon, and Alibaba are increasing the adoption of online shopping among the parents across the globe.

Major baby apparel manufacturers include Carter's, Inc.; Cotton On Group; Nike, Inc.; Industria de Diseno Textil, S.A.; and Naartjie. The industry participants are projected to adopt product innovation as a key strategic tool in order to expand their market size. For instance, in October 2018, Carter's, Inc., announced to launch a latest collection of apparels, especially designed for premature babies under five pounds. Additionally, increasing spending on the establishment of business units, along with formation of alliances with offline and online partners in developing economies including China and India, is expected to remain a key strategy over the next few years.

Baby Apparel Market Report Highlights:

  • By product, outerwear baby apparel segment dominated the global market and accounted for the revenue share of 68.3% in 2023 owing to inclination of new parents towards keeping their babies in attractive dresses
  • The online channel is expected to experience the fastest CAGR from 2024 to 2030 as they offer excellent convenience to the buyers in terms of free door delivery and coupon benefits
  • Asia Pacific is projected to expand at the fastest CAGR from 2023 to 2030 on account of increasing number of working class parents in countries such as China and India
  • North America led the baby apparel market and held a share of more than 33.4% in 2023

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation& Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Snapshot
  • 2.2. Segment Snapshot
  • 2.3. Competitive Landscape Snapshot

Chapter 3. Baby Apparel Market Variables, Trends, & Scope

  • 3.1. Market Lineage Outlook
    • 3.1.1. Parent Market Outlook
    • 3.1.2. Related Market Outlook
  • 3.2. Industry Value Chain Analysis
    • 3.2.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.2.2. Profit Margin Analysis
  • 3.3. Market Dynamics
    • 3.3.1. Market Driver Analysis
    • 3.3.2. Market Restraint Analysis
    • 3.3.3. Industry Challenges
    • 3.3.4. Industry Opportunities
  • 3.4. Industry Analysis Tools
    • 3.4.1. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Market Entry Strategies

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends & Preferences
  • 4.3. Factors Influencing Buying Decisions
  • 4.4. Consumer Product Adoption Trends
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Baby Apparel Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 5.2. Baby Apparel Market Estimates & Forecast, By Product, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.1. Outerwear
      • 5.2.1.1. Outerwear Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 5.2.2. Underwear
      • 5.2.2.1. Underwater Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 6. Baby Apparel Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
  • 6.2. Baby Apparel Market Estimates & Forecast, By Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.1. Offline
      • 6.2.1.1. Offline Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)
    • 6.2.2. Online
      • 6.2.2.1. Online Market Estimates & Forecasts, 2018 to 2030 (USD Million)

Chapter 7. Baby Apparel Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Baby Apparel Market Share, By Region, 2023 & 2030, USD Billion
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. North America Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. U.S.
      • 7.2.2.1. U.S. Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Europe Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. UK
      • 7.3.2.1. UK Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Germany
      • 7.3.3.1. Germany Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. France
      • 7.3.4.1. France Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Asia Pacific Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. China
      • 7.4.2.1. China Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. India
      • 7.4.3.1. India Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Latin America
    • 7.5.1. Latin America Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Brazil
      • 7.5.2.1. Brazil Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Middle East and Africa Baby Apparel Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Landscape

  • 8.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
  • 8.2. Company Categorization
  • 8.3. Company Heat Map Analysis
  • 8.4. Company Profiles
    • 8.4.1. Carter's, Inc.
      • 8.4.1.1. Participant's Overview
      • 8.4.1.2. Financial Performance
      • 8.4.1.3. Product Benchmarking
      • 8.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.2. Cotton On Group
      • 8.4.2.1. Participant's Overview
      • 8.4.2.2. Financial Performance
      • 8.4.2.3. Product Benchmarking
      • 8.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.3. H&M Group
      • 8.4.3.1. Participant's Overview
      • 8.4.3.2. Financial Performance
      • 8.4.3.3. Product Benchmarking
      • 8.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.4. Nike, Inc.
      • 8.4.4.1. Participant's Overview
      • 8.4.4.2. Financial Performance
      • 8.4.4.3. Product Benchmarking
      • 8.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.5. The Children's Place, Inc. (Gymboree Group, Inc.)
      • 8.4.5.1. Participant's Overview
      • 8.4.5.2. Financial Performance
      • 8.4.5.3. Product Benchmarking
      • 8.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.6. INDITEX
      • 8.4.6.1. Participant's Overview
      • 8.4.6.2. Financial Performance
      • 8.4.6.3. Product Benchmarking
      • 8.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.7. Naartjie (TRUWORTHS)
      • 8.4.7.1. Participant's Overview
      • 8.4.7.2. Financial Performance
      • 8.4.7.3. Product Benchmarking
      • 8.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.8. Providence Clothing Co.
      • 8.4.8.1. Participant's Overview
      • 8.4.8.2. Financial Performance
      • 8.4.8.3. Product Benchmarking
      • 8.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.9. Organic & More (Net Paradigm India Private Limited)
      • 8.4.9.1. Participant's Overview
      • 8.4.9.2. Financial Performance
      • 8.4.9.3. Product Benchmarking
      • 8.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
    • 8.4.10. Reliance Retail Ventures Limited
      • 8.4.10.1. Participant's Overview
      • 8.4.10.2. Financial Performance
      • 8.4.10.3. Product Benchmarking
      • 8.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives