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市場調査レポート
商品コード
1683918

国際エクスプレスサービス-市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)

International Express Service - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 460 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
国際エクスプレスサービス-市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年03月18日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 460 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

国際エクスプレスサービス市場規模は、2024年に654億4,000万米ドルと推定され、2030年には967億7,000万米ドルに達し、市場推計・予測期間(2024年~2030年)のCAGRは6.74%で成長すると予測されます。

International Express Service-Market-IMG1

2022年現在、米国とカナダにおけるeコマース収益のうち、越境取引によるものはわずか3%に過ぎないです。

  • 北米では、米国・メキシコ・カナダ協定(USMCA)の実施により、小規模小売事業者はエクスプレス配送業者による費用削減の恩恵を受けています。同様に、アジア太平洋諸国は、税関手続きの簡素化や貿易障壁の削減など、国境を越えた貿易を促進するためのイニシアチブをいくつか打ち出しています。これにより、国際エクスプレス・サービスが活動しやすい環境が整いました。例えば、インドはUAEと包括的経済連携協定(CEPA)を締結しました。
  • COVID-19の大流行とeコマースの成長は、消費者のオンライン注文の増加に伴い、国際エクスプレス・サービス市場に拍車をかけた。この地域では、国際エクスプレス・デリバリー・サービスを提供するために、宅配便会社とeコマース・プレーヤーの提携が一般的になりつつあります。例えば、DHLは急成長しているB2CおよびB2Bブランド向けのeコマースプラットフォームであるBigCommerceとの提携を発表し、オンラインビジネスのオーナーが世界中に商品ポートフォリオを拡大できるよう支援しています。2022年現在、米国とカナダにおけるeコマース収益のうち、越境取引によるものはわずか3%に過ぎないです。一方、メキシコではeコマース収益の5%を越境取引が占めています。今後数年間で、北米における越境B2C eコマースは徐々に拡大すると予想されます。
  • 医療機器の国際エクスプレス・サービスは、より迅速で便利なヘルスケア・サービスに対する需要の高まりなど、いくつかの要因によって増加しています。北米(特に米国)には最大手のヘルスケア宅配サービスプロバイダーが存在するため、世界の医療宅配便市場を独占しています。ヘルスケア製品の国際エクスプレス・デリバリー・サービスは、今後数年で成長すると予想されます。

需要の増加、国境を越えた貿易、eコマースの台頭により、国際エクスプレス・デリバリー・サービスが世界的に成長

  • 北米では米国が市場を独占しています。米国の大手小売業者は、2021年に67%の米国人が当日配達を期待していることから、特に航空貨物を利用した国際当日配達やエクスプレス配達を世界200カ所以上に提供しています。小売業者は、国際即日配達配送の場合、一部の配達物を60分以内に受け取ることができます。2022年の時点で、即日配達や時間指定配達のために特別に毎日2,000便以上を運航している企業もあります。フェデックス、DHL、UPSはこうしたサービスを提供する主な小売業者です。
  • 2022年には、ドイツの繊維・衣料品貿易が国際エクスプレスサービスの需要を牽引しました。ドイツは408億米ドルの繊維製品を輸出し、625億米ドル以上の商品を輸入しました。衣料品の貿易相手国は中国がトップで、スイスが主要輸出市場でした。また、フランスの香水と化粧品貿易は大きな需要を生み出しました。米国からの輸入だけで570億米ドルと、国際エクスプレス・サービスの需要を生み出す重要な役割を果たしました。
  • 国際エクスプレスの需要は、中国やインドのような国々でも大きいです。例えば、都市内、長距離、国際/香港・マカオ・台湾のエクスプレス・デリバリー事業量は、それぞれエクスプレス・デリバリー事業量全体の11.6%、86.6%、1.8%を占めています。インドのASLは、翌日および当日の航空輸送需要が増加したため、クイックジェットを再開しました。アマゾン・エアは2023年にインドで航空貨物サービスを開始しました。配送のスピードアップが目的で、そのためにQuikjetに投資し、インドの主要4都市でアマゾンの荷物を独占的に輸送しています。アマゾン・エアは110機のジェット機を保有し、世界70カ所に就航しています。

世界の国際エクスプレスサービス市場の動向

北米の輸送・保管市場は2022年に21.35%、6,426億米ドルに拡大。

  • アジア太平洋地域は、世界の海上貿易の大部分を扱う海運を中心に輸送需要が増加しています。この地域は、世界で最も繁忙なコンテナ港の9つを誇り、世界の地上貨物輸送の40%以上を占めています。2050年までに、この地域の貨物輸送需要は3倍になると予測されています。一方、ドイツは輸送・倉庫部門のリーダー的存在となり、フランスや英国を抜き、輸出入で世界第3位にランクされています。交通インフラを改善するため、ドイツ政府は2022年に連邦高速道路に120億ユーロ(128億1,000万米ドル)以上、水路に約18億1,000万米ドルの投資を計画しています。
  • 2022年の世界の対外直接投資(FDI)フローは前年比24%減の1兆2,860億米ドル、ルクセンブルクを除くと5%減となりました。米国は引き続きFDI流入先のトップで、3,180億米ドルを受け入れ、次いで中国が低水準ながら1,800億米ドルを受け入れました。国境を越えた合併・買収(M&A)活動は減速し、取引件数は減少したが、グリーンフィールド投資の見通しは引き続き良好でした。
  • 北米の輸送・保管は、2021年の前年比14.31%から2022年には同21.35%へと大幅な成長を遂げました。この成長は様々な輸送面を網羅し、総額6,426億米ドルに達しました。2022年、米国運輸省は港湾インフラ開発プログラムを導入し、港湾機能を改善し、サプライチェーンの信頼性を高め、雇用機会を創出するため、22州の41プロジェクトに7億300万米ドル以上を割り当てた。

ロシアのウクライナ侵攻により、世界の原油・石油製品市場は1年以上にわたって混乱しました。

  • 2022年、ガソリンの世界平均価格は1リットル当たり1.22米ドルと、前年から19%上昇し、COVID-19以前の水準を上回りました。景気回復に伴う2021年の反騰に続き、2022年は戦争に伴う供給途絶リスクによる原油上昇を受けて価格が上昇しました。欧州のガソリン価格は他の地域に比べて最も高いです。特にアイスランド、ノルウェー、デンマーク、ギリシャ、フィンランド、オランダのガソリン価格は1ガロン当たり7.6米ドルと高いです。
  • ブレント原油価格は2022年上半期に大幅に上昇したが、下半期は総じて下落しました。2022年のブレント原油スポット価格は平均でバレル当たり100米ドルでした。OPECの原油総生産量は、2022年第3四半期の平均2,920万b/dから第4四半期には2,860万b/dに減少しました。2023年のOPEC原油生産量は平均2,890万バレル/日と予想されます。ロシアとサウジアラビアが日量130万バレルの減産を続けているため、昨年11月以降、原油価格はピークに達しています。
  • ディーゼルは原油から生産されるため、価格はディーゼル価格と密接にリンクしています。米国と世界のディーゼル価格は、世界のディーゼル供給への懸念から2022年春に急上昇しました。原油価格は2022年後半に下落したが、米国ディーゼル先物価格は季節需要と欧州のディーゼル供給懸念により、2022年10月に再び上昇し、1ガロン当たり3.95米ドルとなりました。ロシアは欧州最大のディーゼル供給国です。2023年には、欧州がロシアから輸入するはずだったディーゼルの大半を他の地域からの輸入に置き換えることができたため、欧州と米国でディーゼル価格が下落しました。

国際エクスプレス業界の概要

国際エクスプレスサービス市場はかなり統合されており、上位5社で71.98%を占めています。この市場の主要企業は以下の通り。 DHL Group, FedEx, La Poste Group, SF Express(KEX-SF)and United Parcel Service of America, Inc.(UPS)(sorted alphabetically).

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 エグゼクティブサマリーと主な調査結果

第2章 レポートのオファー

第3章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲
  • 調査手法

第4章 主要産業動向

  • 人口動態
  • 経済活動別GDP分布
  • 経済活動別GDP成長率
  • インフレ率
  • 経済パフォーマンスとプロファイル
    • eコマース産業の動向
    • 製造業の動向
  • 運輸・倉庫業のGDP
  • 輸出動向
  • 輸入動向
  • 燃料価格
  • 物流実績
  • インフラ
  • 規制の枠組み
    • アルゼンチン
    • オーストラリア
    • ブラジル
    • カナダ
    • チリ
    • 中国
    • エジプト
    • フランス
    • ドイツ
    • インド
    • インドネシア
    • イタリア
    • 日本
    • マレーシア
    • メキシコ
    • オランダ
    • ナイジェリア
    • パキスタン
    • フィリピン
    • カタール
    • ロシア
    • サウジアラビア
    • 南アフリカ
    • スペイン
    • スイス
    • タイ
    • アラブ首長国連邦
    • 英国
    • 米国
    • ベトナム
  • バリューチェーンと流通チャネル分析

第5章 市場セグメンテーション

  • 出荷重量
    • 重量
    • 軽量
    • 中重量
  • ルート
    • 地域間
    • 地域内
  • エンドユーザー産業
    • eコマース
    • 金融サービス(BFSI)
    • ヘルスケア
    • 製造業
    • 第一次産業
    • 卸売・小売業(オフライン)
    • その他
  • 地域
    • アフリカ
      • 国別
      • エジプト
      • ナイジェリア
      • 南アフリカ
      • その他のアフリカ
    • アジア太平洋
      • 国別
      • オーストラリア
      • 中国
      • インド
      • インドネシア
      • 日本
      • マレーシア
      • パキスタン
      • フィリピン
      • タイ
      • ベトナム
      • その他のアジア太平洋
    • 欧州
      • 国別
      • アルバニア
      • ブルガリア
      • クロアチア
      • チェコ共和国
      • デンマーク
      • エストニア
      • フィンランド
      • フランス
      • ドイツ
      • ハンガリー
      • アイスランド
      • イタリア
      • ラトビア
      • リトアニア
      • オランダ
      • ノルウェー
      • ポーランド
      • ルーマニア
      • ロシア
      • スロバキア共和国
      • スロベニア
      • スペイン
      • スウェーデン
      • スイス
      • 英国
      • その他の欧州
    • GCC
      • 国別
      • カタール
      • サウジアラビア
      • アラブ首長国連邦
      • その他のGCC
    • 北米
      • 国別
      • カナダ
      • メキシコ
      • 米国
      • その他の北米
    • 南米
      • 国別
      • アルゼンチン
      • ブラジル
      • チリ
      • その他の南米
    • 世界のその他の地域

第6章 競合情勢

  • 主要な戦略動向
  • 市場シェア分析
  • 企業情勢
  • 企業プロファイル
    • Aramex
    • CJ Logistics Corporation
    • DHL Group
    • FedEx
    • International Distributions Services(including GLS)
    • Kintetsu Group Holdings
    • La Poste Group
    • Otto GmbH & Co. KG
    • SF Express(KEX-SF)
    • SG Holdings Co., Ltd.
    • Toll Group
    • United Parcel Service of America, Inc.(UPS)

第7章 CEOへの主な戦略的質問CEOへの主な戦略的質問

第8章 付録

  • 世界概要
    • 概要
    • ファイブフォース分析フレームワーク
    • 世界・バリューチェーン分析
    • 市場力学(DROs)
    • 技術の進歩
  • 情報源と参考文献
  • 図表リスト
  • 主要洞察
  • データパック
  • 用語集
目次
Product Code: 50001608

The International Express Service Market size is estimated at 65.44 billion USD in 2024, and is expected to reach 96.77 billion USD by 2030, growing at a CAGR of 6.74% during the forecast period (2024-2030).

International Express Service - Market - IMG1

Only 3% of e-commerce revenue was from cross-border transactions in the US and Canada as of 2022

  • In North America, small retail businesses benefit from reduced expenses by express delivery carriers, resulting from the implementation of the United States-Mexico-Canada Agreement (USMCA). Similarly, the countries in Asia-Pacific have launched several initiatives to promote cross-border trade, including simplifying customs procedures and reducing trade barriers. This has created a more favorable environment for international express services to operate. For instance, India signed a Comprehensive Economic Partnership Agreement (CEPA) with the UAE.
  • The COVID-19 pandemic and e-commerce growth fueled the international express service market, as consumers ordered more online. Partnerships between courier companies and e-commerce players are becoming more common in the region to provide international express delivery services. For instance, DHL announced a partnership with BigCommerce, an e-commerce platform for fast-growing and established B2C and B2B brands, to help online business owners expand their portfolio of products worldwide. As of 2022, only 3% of e-commerce revenue was from cross-border transactions in the United States and Canada. Whereas in Mexico, cross-border accounted for 5% of e-commerce revenue. Over the upcoming years, cross-border B2C e-commerce in North America is expected to expand gradually.
  • International express services for medical devices have been increasing due to several factors, including increasing demand for faster and more convenient healthcare services. North America (especially the US) dominates the global medical courier market due to the presence of some of the biggest healthcare courier service providers. International express delivery services for healthcare products are expected to grow in the coming years.

Globally growing international express delivery services owing to increasing demand, cross-border trade, and rising e-commerce

  • The United States dominates the market in North America. Major retailers in the United States provide international same-day and express delivery, specifically via air cargo, to more than 200 locations globally, as 67% of Americans expected same-day delivery in 2021. Retailers are able to pick up some deliveries under 60 minutes for international same-day delivery shipping. Some companies operated more than 2,000 daily flights specifically to facilitate same-day and time-sensitive deliveries as of 2022. FedEx, DHL, and UPS are some of the main retailers providing these services.
  • In 2022, Germany's textile and clothing trade drove demand for international express services. Germany exported textiles worth USD 40.8 billion and imported goods worth over USD 62.5 billion. China was the top clothing trading partner, and Switzerland was the major export market. Also, France's perfumes and cosmetics trade created significant demand. Imports from the United States alone played a crucial role, valued at USD 57 billion, in generating demand for international express services.
  • International express demand has also been significant in countries like China and India. For instance, the volume of intra-city, long-distance, and international/Hong Kong, Macao, and Taiwan express delivery business accounted for 11.6%, 86.6%, and 1.8% of the total express delivery business volume, respectively. ASL in India restarted Quikjet as demand for next-day and same-day air transport increased. Amazon Air launched an air cargo service in India in 2023. The aim is to speed up deliveries, for which it invested in Quikjet to transport packages for Amazon across four major Indian cities exclusively. Amazon Air has 110 jets that reach 70 locations worldwide.

Global International Express Service Market Trends

The North American transportation and storage market increased to 21.35% in 2022, valued at USD 642.60 billion, with investment boost

  • Asia Pacific is experiencing increased demand for transportation, especially in shipping, which handles a significant portion of global seaborne trade. This region boasts nine of the world's busiest container ports and accounts for more than 40% of global surface freight transport. By 2050, freight transport demand in the region is projected to triple. Meanwhile, Germany has become a leader in the transportation and warehousing sector, surpassing France and the United Kingdom, ranking third globally in imports and exports. To improve transportation infrastructure, the German government plans to invest over EUR 12 billion (USD 12.81 billion) in federal highways and about USD 1.81 billion in waterways in 2022.
  • Global foreign direct investment (FDI) flows in 2022 fell by 24%, totaling USD 1,286 billion, or a 5% decrease when excluding Luxembourg, compared to the previous year. The United States remained the top destination for FDI inflows, receiving USD 318 billion, followed by China with USD 180 billion, although at lower levels. Cross-border merger and acquisition (M&A) activity slowed down with fewer deals, while the outlook for greenfield investment remained positive.
  • Transportation and storage in North America saw a significant growth boost, rising from 14.31% YoY in 2021 to 21.35% YoY in 2022, driven by increased demand for e-commerce warehousing and distribution centers. This growth encompassed various transportation facets, reaching a total value of USD 642.60 billion. In 2022, the US Department of Transportation introduced the Port Infrastructure Development Program, allocating more than USD 703 million for 41 projects in 22 states to improve port capabilities, enhance supply chain reliability, and create job opportunities.

For over a year, Russia's invasion of Ukraine disrupted global crude oil and petroleum product markets

  • In 2022, the global average price of gasoline at the pump was USD 1.22 per liter, a 19% increase from the previous year, exceeding pre-COVID-19 levels. Following the 2021 rebound amid economic recovery, 2022 prices hiked following crude oil increase due to supply disruption risk amid war. Gasoline prices in Europe are the highest compared to other regions. Gasoline is particularly expensive in Iceland, Norway, Denmark, Greece, Finland, and the Netherlands at USD 7.6 per gallon.
  • The Brent crude oil price rose significantly in the first half of 2022 but generally declined in the second half of the year. The Brent crude oil spot price averaged USD 100 per barrel in 2022. Total OPEC crude oil production fell from an average of 29.2 million b/d in Q3 2022 to 28.6 million b/d in Q4 2022. In 2023, OPEC crude oil production is expected to average 28.9 million barrels per day. Oil prices have peaked since last November as Russia and Saudi Arabia continue to cut 1.3 million barrels daily from their output, even as global demand rises to near-record levels.
  • Diesel is produced from crude oil, so prices are closely linked to diesel prices. Diesel prices in the United States and globally increased rapidly in the spring of 2022 because of concerns about global diesel supply. Although crude oil prices declined in the second half of 2022, US diesel futures prices rose again in October 2022 to USD 3.95 per gallon due to seasonal demand and diesel supply concerns for Europe. Russia has been Europe's largest supplier of diesel. In 2023, diesel prices declined in Europe and the United States as Europe has been able to replace most of the diesel it would have imported from Russia with imports from other regions.

International Express Service Industry Overview

The International Express Service Market is fairly consolidated, with the top five companies occupying 71.98%. The major players in this market are DHL Group, FedEx, La Poste Group, SF Express (KEX-SF) and United Parcel Service of America, Inc. (UPS) (sorted alphabetically).

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY & KEY FINDINGS

2 REPORT OFFERS

3 INTRODUCTION

  • 3.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 3.2 Scope of the Study
  • 3.3 Research Methodology

4 KEY INDUSTRY TRENDS

  • 4.1 Demographics
  • 4.2 GDP Distribution By Economic Activity
  • 4.3 GDP Growth By Economic Activity
  • 4.4 Inflation
  • 4.5 Economic Performance And Profile
    • 4.5.1 Trends in E-Commerce Industry
    • 4.5.2 Trends in Manufacturing Industry
  • 4.6 Transport And Storage Sector GDP
  • 4.7 Export Trends
  • 4.8 Import Trends
  • 4.9 Fuel Price
  • 4.10 Logistics Performance
  • 4.11 Infrastructure
  • 4.12 Regulatory Framework
    • 4.12.1 Argentina
    • 4.12.2 Australia
    • 4.12.3 Brazil
    • 4.12.4 Canada
    • 4.12.5 Chile
    • 4.12.6 China
    • 4.12.7 Egypt
    • 4.12.8 France
    • 4.12.9 Germany
    • 4.12.10 India
    • 4.12.11 Indonesia
    • 4.12.12 Italy
    • 4.12.13 Japan
    • 4.12.14 Malaysia
    • 4.12.15 Mexico
    • 4.12.16 Netherlands
    • 4.12.17 Nigeria
    • 4.12.18 Pakistan
    • 4.12.19 Philippines
    • 4.12.20 Qatar
    • 4.12.21 Russia
    • 4.12.22 Saudi Arabia
    • 4.12.23 South Africa
    • 4.12.24 Spain
    • 4.12.25 Switzerland
    • 4.12.26 Thailand
    • 4.12.27 UAE
    • 4.12.28 United Kingdom
    • 4.12.29 United States
    • 4.12.30 Vietnam
  • 4.13 Value Chain & Distribution Channel Analysis

5 MARKET SEGMENTATION (includes Market Value in USD, Forecasts up to 2030 and analysis of growth prospects)

  • 5.1 Shipment Weight
    • 5.1.1 Heavy Weight Shipments
    • 5.1.2 Light Weight Shipments
    • 5.1.3 Medium Weight Shipments
  • 5.2 Route
    • 5.2.1 Inter-Region
    • 5.2.2 Intra-Region
  • 5.3 End User Industry
    • 5.3.1 E-Commerce
    • 5.3.2 Financial Services (BFSI)
    • 5.3.3 Healthcare
    • 5.3.4 Manufacturing
    • 5.3.5 Primary Industry
    • 5.3.6 Wholesale and Retail Trade (Offline)
    • 5.3.7 Others
  • 5.4 Region
    • 5.4.1 Africa
      • 5.4.1.1 By Country
      • 5.4.1.1.1 Egypt
      • 5.4.1.1.2 Nigeria
      • 5.4.1.1.3 South Africa
      • 5.4.1.1.4 Rest of Africa
    • 5.4.2 Asia Pacific
      • 5.4.2.1 By Country
      • 5.4.2.1.1 Australia
      • 5.4.2.1.2 China
      • 5.4.2.1.3 India
      • 5.4.2.1.4 Indonesia
      • 5.4.2.1.5 Japan
      • 5.4.2.1.6 Malaysia
      • 5.4.2.1.7 Pakistan
      • 5.4.2.1.8 Philippines
      • 5.4.2.1.9 Thailand
      • 5.4.2.1.10 Vietnam
      • 5.4.2.1.11 Rest of Asia Pacific
    • 5.4.3 Europe
      • 5.4.3.1 By Country
      • 5.4.3.1.1 Albania
      • 5.4.3.1.2 Bulgaria
      • 5.4.3.1.3 Croatia
      • 5.4.3.1.4 Czech Republic
      • 5.4.3.1.5 Denmark
      • 5.4.3.1.6 Estonia
      • 5.4.3.1.7 Finland
      • 5.4.3.1.8 France
      • 5.4.3.1.9 Germany
      • 5.4.3.1.10 Hungary
      • 5.4.3.1.11 Iceland
      • 5.4.3.1.12 Italy
      • 5.4.3.1.13 Latvia
      • 5.4.3.1.14 Lithuania
      • 5.4.3.1.15 Netherlands
      • 5.4.3.1.16 Norway
      • 5.4.3.1.17 Poland
      • 5.4.3.1.18 Romania
      • 5.4.3.1.19 Russia
      • 5.4.3.1.20 Slovak Republic
      • 5.4.3.1.21 Slovenia
      • 5.4.3.1.22 Spain
      • 5.4.3.1.23 Sweden
      • 5.4.3.1.24 Switzerland
      • 5.4.3.1.25 United Kingdom
      • 5.4.3.1.26 Rest of Europe
    • 5.4.4 GCC
      • 5.4.4.1 By Country
      • 5.4.4.1.1 Qatar
      • 5.4.4.1.2 Saudi Arabia
      • 5.4.4.1.3 UAE
      • 5.4.4.1.4 Rest of GCC
    • 5.4.5 North America
      • 5.4.5.1 By Country
      • 5.4.5.1.1 Canada
      • 5.4.5.1.2 Mexico
      • 5.4.5.1.3 United States
      • 5.4.5.1.4 Rest of North America
    • 5.4.6 South America
      • 5.4.6.1 By Country
      • 5.4.6.1.1 Argentina
      • 5.4.6.1.2 Brazil
      • 5.4.6.1.3 Chile
      • 5.4.6.1.4 Rest of South America
    • 5.4.7 Rest of the World

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Key Strategic Moves
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Landscape
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Aramex
    • 6.4.2 CJ Logistics Corporation
    • 6.4.3 DHL Group
    • 6.4.4 FedEx
    • 6.4.5 International Distributions Services (including GLS)
    • 6.4.6 Kintetsu Group Holdings
    • 6.4.7 La Poste Group
    • 6.4.8 Otto GmbH & Co. KG
    • 6.4.9 SF Express (KEX-SF)
    • 6.4.10 SG Holdings Co., Ltd.
    • 6.4.11 Toll Group
    • 6.4.12 United Parcel Service of America, Inc. (UPS)

7 KEY STRATEGIC QUESTIONS FOR CEP CEOS

8 APPENDIX

  • 8.1 Global Overview
    • 8.1.1 Overview
    • 8.1.2 Porter's Five Forces Framework
    • 8.1.3 Global Value Chain Analysis
    • 8.1.4 Market Dynamics (DROs)
    • 8.1.5 Technological Advancements
  • 8.2 Sources & References
  • 8.3 List of Tables & Figures
  • 8.4 Primary Insights
  • 8.5 Data Pack
  • 8.6 Glossary of Terms