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市場調査レポート
商品コード
1645038

欧州のポータブル洗濯機:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)

Europe Portable Washing Machine - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
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価格
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欧州のポータブル洗濯機:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

欧州のポータブル洗濯機市場規模は2025年に25億6,000万米ドルと推定され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは4.18%で、2030年には31億5,000万米ドルに達すると予測されます。

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主なハイライト

  • 欧州の洗濯機市場の主な動向の1つは、ハイテク製品のイントロダクションです。革新的なハイテク家電に対する需要の高まりが、欧州におけるポータブル洗濯機の人気に拍車をかけています。このようなスマートなハイテク製品は、必要不可欠な機能を提供するだけでなく、使った金額に対して最高の価値を提供します。製品の革新とポートフォリオの拡張が、欧州の洗濯機市場の成長を促す2つの主な要因です。
  • ミニ洗濯機は、環境問題への関心の高まりと厳しい規制に後押しされ、高い需要を経験しています。ミニ洗濯機市場は、エネルギー効率の高い節水型家電製品へのニーズの高まりと、便利で持ち運び可能なオプションへの需要により拡大しています。
  • 市場の成長には、限られたスペースに直面する都市人口の増加、一人暮らしの増加傾向、便利で時間の節約になる家電製品に対する需要、環境維持に対する意識の高まり、エネルギー効率の高い洗濯機に対する要望など、いくつかの要因が寄与しています。

欧州のポータブル洗濯機市場動向

労働人口の増加

  • 欧州の労働人口が増加し続けるにつれ、洗濯機器の需要と供給も増加しています。この動向は、個人の時間が限られている現在のライフスタイルへの対応です。そのため、洗濯工程全体の労力を軽減できる洗濯機などのランドリー機器は、ユーザーの時間を大幅に節約できる有力な選択肢となっています。
  • 欧州では、忙しい生活を送る勤労者が増えていることが、洗濯機器のオンライン販売急増の主な要因となっています。人々は便利なことに、希望の商品を検索し、クリックするだけで購入することができます。時間とエネルギーを節約できるため、実店舗に出向く必要がなく、洗濯機器の購入にオンライン・プラットフォームを好む個人はかなり多いです。
  • さらに、eコマース・プラットフォームの中には、割賦支払いオプション(EMI)を含む魅力的なオファーで顧客を魅了し、大規模な顧客基盤を構築しているところもあります。さらに、こうした洗濯機の価格は、オフラインの店舗で購入するよりも手頃なことが多いです。

ドイツにおける小型家電の成長

  • ドイツでは、家電製品に対する需要の高まりを受けて、家電製造業が活況を呈しています。ドイツの都市化の進展、ブランド革新、顧客嗜好の変化、企業のマーケティング&広告が、同国の小型家電市場を牽引する主な要因です。
  • 所得水準の上昇により、多くの消費者がポータブル洗濯機などの小型家電を購入しています。家電のスマートベンダーも、家電市場に大きな可能性を見出しています。ドイツの消費者は省エネスマート家電に関心が高く、小型でエネルギー効率の良い家電製品を好みます。

欧州のポータブル洗濯機産業概要

欧州のポータブル洗濯機市場は非常に断片化されており、競争も激しいです。欧州には世界の大ブランドがいくつもあります。予測期間を通じて、調査対象市場は成長の見込みがあり、市場競争の激化が予想されます。市場競争は激しく、複数の企業が大きなシェアを占めています。市場を独占している主要企業は、Whirlpool, Bosch, Electrolux, LG and Samsungです。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
    • 可処分所得の増加が市場成長を牽引
  • 市場抑制要因
    • オンラインランドリーサービスの拡大とコインランドリーの存在が抑制要因
  • 市場機会
    • 技術進歩による携帯洗濯機への需要
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • COVID-19の市場への影響
  • 技術の進歩に関する洞察

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • トップローダー
    • フロントローダー
  • 用途別
    • 住宅用
    • 商用
  • 販売チャネル別
    • オンライン
    • オフライン
  • 地域別
    • ドイツ
    • イタリア
    • フランス
    • その他欧州

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Whirlpool
    • Bosch
    • Electrolux
    • LG
    • Samsung
    • Miele
    • Haier
    • Hitachi
    • Kenmore
    • Beko

第7章 今後の市場動向

第8章 免責事項

目次
Product Code: 50001755

The Europe Portable Washing Machine Market size is estimated at USD 2.56 billion in 2025, and is expected to reach USD 3.15 billion by 2030, at a CAGR of 4.18% during the forecast period (2025-2030).

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Key Highlights

  • One of the main trends in the European washing machine market is the introduction of high-tech products. The increasing demand for innovative high-tech appliances has fueled the popularity of portable washing machines in Europe. These smart, high-tech products not only offer essential features but also provide the highest value for the money spent. Product innovation and portfolio extensions are the two main factors driving the growth of the European washing machine market.
  • Mini-washing machines are experiencing high demand, driven by increasing environmental concerns and stringent regulations. The market for mini washing machines is expanding due to the growing need for energy-efficient and water-saving appliances, as well as the demand for convenient and portable options.
  • Several factors contribute to the market's growth, including the rising urban population facing limited space, the increasing trend of living alone, the demand for convenient and time-saving appliances, growing awareness of environmental sustainability, and the desire for energy-efficient washing machines.

Europe Portable Washing Machine Market Trends

Number Of Working People Increases

  • As Europe's working population continues to grow, so does the demand and supply of laundry equipment. This trend is a response to the current lifestyle where individuals have limited personal time. Therefore, laundry appliances, such as washing machines capable of reducing the labor required for the entire washing process, have become a viable option, saving users a significant amount of time.
  • The increasing number of working individuals in Europe, leading busy lives, is a primary factor contributing to the surge in online sales of laundry equipment. People can conveniently search for desired products and make purchases with just a click. A substantial number of individuals prefer online platforms for buying washing equipment due to the time and energy savings, eliminating the need to visit physical stores.
  • Moreover, some e-commerce platforms entice customers with attractive offers, including installment payment options (EMIs), to build a large customer base. Additionally, the prices of these washing machines are often more affordable compared to those in offline stores.

Positive Growth of Small Appliances in Germany

  • The appliance manufacturing industry is booming in Germany as a result of the growing demand for appliances. Germany's growing urbanization, brand innovation, changing customer preferences, and corporate marketing & advertising are the primary factors driving the small home appliances market in the country.
  • Many consumers are purchasing small household appliances such as portable washing machines as a result of increasing income levels. Smart vendors of consumer electronics also see great potential in the home appliances market. German consumers are more interested in energy-saving smart home appliances and prefer small, energy-efficient appliances.

Europe Portable Washing Machine Industry Overview

The European portable washing machine market is highly fragmented. and competitive. It is home to several big global brands. Throughout the forecast period, the market under study offers growth prospects, which is anticipated to intensify market competition. The market under study is competitive, with several firms owning sizeable shares. The major players dominating the market are Whirlpool, Bosch, Electrolux, LG and Samsung.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions & Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
    • 4.1.1 Upsurge in Disposable Income Drives the Market Growth
  • 4.2 Market Restraints
    • 4.2.1 The Expansion of Online Laundry Services and the Existence of Laundromats is Restraint
  • 4.3 Market Opportunities
    • 4.3.1 Demand for Technological Advancements Portable Washing Machine
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.5 Impact of COVID-19 on the Market
  • 4.6 Insights on Technological Advancements

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Top Loader
    • 5.1.2 Front Loader
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Online
    • 5.3.2 Offline
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 Germany
    • 5.4.2 Italy
    • 5.4.3 France
    • 5.4.4 Rest of Europe

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1

Whirlpool

    • 6.2.2 Bosch
    • 6.2.3 Electrolux
    • 6.2.4 LG
    • 6.2.5 Samsung
    • 6.2.6 Miele
    • 6.2.7 Haier
    • 6.2.8 Hitachi
    • 6.2.9 Kenmore
    • 6.2.10 Beko*

7 FUTURE MARKET TRENDS

8 DISCLAIMER