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市場調査レポート
商品コード
1644319
米国の非弾性床カバー材:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)United States Non-Resilient Floor Covering - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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米国の非弾性床カバー材:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年) |
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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米国の非弾性床カバー材市場規模は2025年に87億6,000万米ドルと推計され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは4.33%で、2030年には108億3,000万米ドルに達すると予測されます。
米国は世界第2位の床材市場で、予測期間中は緩やかな成長が見込まれます。建設市場の成長、特に住宅建設が市場を牽引すると予測されます。非弾力性床材が適している技術主導の新しいデザインから、自然素材と人工素材の組み合わせの床材が好まれるため、成長し、需要の高い床材市場の一つとなっています。非弾性フローリングはコンクリートに接着されているため、メンテナンスが容易で安価であることから、消費者は非弾性フローリング市場を好んでおり、非弾性フローリングの需要増につながっています。
特に住宅、建築、建設に向けた投資やプロジェクトの増加に伴い、無反発フローリング業界は需要の増加を目の当たりにしています。新築住宅の購入に向けた国民の関心の高まりや政府の取り組みが、予測期間中の非弾力性床材の市場全体の需要をさらに高めています。
米国の非弾力性フローリング市場は、新技術と長寿命化によって構成された、様々な色とフィッティングタイプの手描きまたは多くのデジタルアート作品による新しく革新的なデザインの膨大な種類を提供しています。米国の非弾力性フローリング市場では、セラミック、石、木、ラミネート、コンクリートの分野が最も顕著なカテゴリーとして浮上しています。
具体的には、これらの材料で構成されるセグメントが、現在の非弾力フローリング市場で最大のシェアを占めています。これらの床材は、耐久性、美観、多用途性により大きな人気を得ており、消費者の多様なニーズに応えています。
コンクリート床を持つ大きな利点の一つは、完全にカスタマイズ可能であることであり、色の選択、テクスチャ、パターン、および仕上げオプションが無限のデザインの可能性を兼ね備えています。加えて、コンクリート床は非常に丈夫で長持ちし、メンテナンスも簡単です。そのため、コンクリート床材は多様な選択肢を提供することから、その需要は拡大すると予想され、それに伴い非耐震床材市場も拡大すると思われます。
米国の非弾性床カバー材市場は全国的に競争が激しく、競合企業が非常に多いです。床材メーカーによる技術革新や提携が市場にチャンスをもたらしています。そのため、米国の非弾性床カバー材市場は非常に競争が激しく、強い市場となっています。
Florida Tiles、Marraziなどの多国籍チェーンとそのブランドは広く有名ですが、Shaw Industries、Mohawk Industries、M&A後の多くのような米国の非弾性床カバー材グループは、強化された技術革新と提携し、非弾力性床材製品のためのより多くのプラットフォームを提供することに焦点を当てている、したがって、米国の非弾性床カバー材市場を新たな高みに導き、予測期間を通じて成長すると予想されます。
The United States Non-Resilient Floor Covering Market size is estimated at USD 8.76 billion in 2025, and is expected to reach USD 10.83 billion by 2030, at a CAGR of 4.33% during the forecast period (2025-2030).
The United States is the second-largest floor-covering market in the world and is forecasted to register moderate growth during the forecast period. The growing construction market, especially residential construction, is forecasted to drive the market. It is one of the growing and highly demanded flooring markets as people prefer the combo of natural and man-made flooring from technology-driven and new designs for which non-resilient flooring is appropriate. The consumer much prefers the non-resilient flooring market because it's easier and cheaper to maintain as these floors are glued down to the concrete leading to an increase in demand for non-resilient flooring.
With rising investment and projects, especially towards housing, building, and construction, the non-resilient flooring industry is witnessing an increase in demand. Growing public interest and government initiatives toward buying new houses is further enhancing the overall market demand for non-resilient flooring during the forecast period.
The United States non-resilient flooring market offers a huge variety of newly innovated designs with hand paintings or many digital artworks in different colours and fitting types, made up with new technologies and increased longevity. In the non-resilient flooring market of the United States, the ceramic, stone, wood, laminate, and concrete segment has emerged as the most prominent category.
Specifically, the segment comprising these materials holds the largest share in the non-resilient flooring market in the current year. These flooring options have gained significant popularity due to their durability, aesthetics, and versatility, meeting the diverse needs of consumers.
One of the major advantages of having concrete floors is they are completely customizable, and colour choices, textures, patterns, and finish options combine for limitless design possibilities. In addition, concrete floors are extremely durable, long-lasting, and easy to maintain. Therefore, due to the wide variety of choices it gives, the concrete flooring demand is expected to grow, and owing to this, the non-resilient market will also rise.
The United States non-resilient floor covering market is highly competitive across the country, offering a huge number of competitive players. Innovations and partnerships by flooring players yield opportunities in the market. Thus it has made the United States non-resilient floor covering market very competitive and strong.
Multinational chains and their brands, such as Florida Tiles, Marrazi, and others, are widely famous, but altogether the United States non-resilient floor covering groups such as Shaw Industries, Mohawk Industries, and many more after mergers and acquisitions have been focusing on tying up with enhanced technology innovations and offering more platforms for non-resilient flooring products, thus, leading the United States non-resilient floor covering market to the new heights and expected to grow throughout the forecasted period.