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市場調査レポート
商品コード
1644319

米国の非弾性床カバー材:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)

United States Non-Resilient Floor Covering - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
適宜更新あり
価格
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米国の非弾性床カバー材:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

米国の非弾性床カバー材市場規模は2025年に87億6,000万米ドルと推計され、予測期間(2025-2030年)のCAGRは4.33%で、2030年には108億3,000万米ドルに達すると予測されます。

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米国は世界第2位の床材市場で、予測期間中は緩やかな成長が見込まれます。建設市場の成長、特に住宅建設が市場を牽引すると予測されます。非弾力性床材が適している技術主導の新しいデザインから、自然素材と人工素材の組み合わせの床材が好まれるため、成長し、需要の高い床材市場の一つとなっています。非弾性フローリングはコンクリートに接着されているため、メンテナンスが容易で安価であることから、消費者は非弾性フローリング市場を好んでおり、非弾性フローリングの需要増につながっています。

特に住宅、建築、建設に向けた投資やプロジェクトの増加に伴い、無反発フローリング業界は需要の増加を目の当たりにしています。新築住宅の購入に向けた国民の関心の高まりや政府の取り組みが、予測期間中の非弾力性床材の市場全体の需要をさらに高めています。

米国の非弾力性フローリング市場は、新技術と長寿命化によって構成された、様々な色とフィッティングタイプの手描きまたは多くのデジタルアート作品による新しく革新的なデザインの膨大な種類を提供しています。米国の非弾力性フローリング市場では、セラミック、石、木、ラミネート、コンクリートの分野が最も顕著なカテゴリーとして浮上しています。

具体的には、これらの材料で構成されるセグメントが、現在の非弾力フローリング市場で最大のシェアを占めています。これらの床材は、耐久性、美観、多用途性により大きな人気を得ており、消費者の多様なニーズに応えています。

コンクリート床を持つ大きな利点の一つは、完全にカスタマイズ可能であることであり、色の選択、テクスチャ、パターン、および仕上げオプションが無限のデザインの可能性を兼ね備えています。加えて、コンクリート床は非常に丈夫で長持ちし、メンテナンスも簡単です。そのため、コンクリート床材は多様な選択肢を提供することから、その需要は拡大すると予想され、それに伴い非耐震床材市場も拡大すると思われます。

米国の非弾性床カバー材市場の動向

建設セクターの成長が米国の非弾力性床材市場を牽引

  • 床材は一般的に新築や改築に必要とされるため、非弾性床カバー材市場は米国の建設業界の拡大によって牽引されています。
  • 米国国勢調査局(USCB)の報告によると、建設支出は近年着実に増加しており、これが床材市場の拡大を後押ししている可能性があります。
  • 新築のビルや複合施設では、その高い耐久性と持続可能性から、大多数の顧客が弾力性のある素材よりも非弾力性のある素材を好みます。

米国の非弾力性床材市場を牽引する技術の進歩

  • このカテゴリーを新たな高みへと引き上げるため、国内外のメーカーは、全面的に技術革新を強調した新商品や製品ラインを投入することで、こうした技術の恩恵を受けています。非弾性床カバー材業界は、装飾やサイズの技術的進歩により、ここ数年で変貌を遂げました。耐水性、ペルゴ・エクストリーム、クォーツ・サーフェス、レボタイルなど、数々の技術開発の恩恵を受けています。
  • 無毒性で低アレルギー性であるため、弾力性のない床材オプションは技術の進歩により人気が高まっており、アレルギーや呼吸器系の問題を抱える人にとって良い選択肢となっています。また、滑り止め加工が施されたタイルなどは、滑落事故が懸念される場所でも使用できます。

米国の非弾性床カバー材産業の概観

米国の非弾性床カバー材市場は全国的に競争が激しく、競合企業が非常に多いです。床材メーカーによる技術革新や提携が市場にチャンスをもたらしています。そのため、米国の非弾性床カバー材市場は非常に競争が激しく、強い市場となっています。

Florida Tiles、Marraziなどの多国籍チェーンとそのブランドは広く有名ですが、Shaw Industries、Mohawk Industries、M&A後の多くのような米国の非弾性床カバー材グループは、強化された技術革新と提携し、非弾力性床材製品のためのより多くのプラットフォームを提供することに焦点を当てている、したがって、米国の非弾性床カバー材市場を新たな高みに導き、予測期間を通じて成長すると予想されます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 総括

第4章 市場の洞察と力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 産業バリューチェーン分析
  • 市場における技術革新の影響に関する洞察
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • セラミックタイルフローリング
    • 石タイルフローリング
    • ラミネートタイルフローリング
    • ウッドタイルフローリング
    • その他の製品タイプ
  • エンドユーザー別
    • 住宅用
    • 商業用
  • 流通チャネル別
    • オンライン
    • オフライン

第6章 競合情勢

  • 市場集中度の概要
  • 企業プロファイル
    • Mohawk Industries Inc
    • Shaw Industries
    • Florida Tile Inc
    • Marazzi
    • Armstrong Flooring Inc
    • Mannington Mills Inc
    • Bruce flooring
    • Kronotex USA
    • FloorMuffler
    • Moreland Company USA*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 70975

The United States Non-Resilient Floor Covering Market size is estimated at USD 8.76 billion in 2025, and is expected to reach USD 10.83 billion by 2030, at a CAGR of 4.33% during the forecast period (2025-2030).

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The United States is the second-largest floor-covering market in the world and is forecasted to register moderate growth during the forecast period. The growing construction market, especially residential construction, is forecasted to drive the market. It is one of the growing and highly demanded flooring markets as people prefer the combo of natural and man-made flooring from technology-driven and new designs for which non-resilient flooring is appropriate. The consumer much prefers the non-resilient flooring market because it's easier and cheaper to maintain as these floors are glued down to the concrete leading to an increase in demand for non-resilient flooring.

With rising investment and projects, especially towards housing, building, and construction, the non-resilient flooring industry is witnessing an increase in demand. Growing public interest and government initiatives toward buying new houses is further enhancing the overall market demand for non-resilient flooring during the forecast period.

The United States non-resilient flooring market offers a huge variety of newly innovated designs with hand paintings or many digital artworks in different colours and fitting types, made up with new technologies and increased longevity. In the non-resilient flooring market of the United States, the ceramic, stone, wood, laminate, and concrete segment has emerged as the most prominent category.

Specifically, the segment comprising these materials holds the largest share in the non-resilient flooring market in the current year. These flooring options have gained significant popularity due to their durability, aesthetics, and versatility, meeting the diverse needs of consumers.

One of the major advantages of having concrete floors is they are completely customizable, and colour choices, textures, patterns, and finish options combine for limitless design possibilities. In addition, concrete floors are extremely durable, long-lasting, and easy to maintain. Therefore, due to the wide variety of choices it gives, the concrete flooring demand is expected to grow, and owing to this, the non-resilient market will also rise.

United States Non-Resilient Floor Covering Market Trends

Growth of Construction Sector is Driving the United States Non-Resilient Flooring Market

  • The market for non-resilient floor coverings is being driven by the expansion of the construction industry in the United States because flooring is typically needed for new construction and renovations.
  • The United States Census Bureau (USCB) reports that construction spending has been steadily rising in recent years, which may be helping the floor-covering market expand.
  • In new buildings and complexes, the majority of customers prefer non-resilient materials over resilient ones due to their high durability and sustainability.

Technological Advancements Driving Non-Resilient Flooring Market of United States

  • To raise the category to new heights, domestic and foreign manufacturers have benefited from those technologies by introducing new goods and product lines emphasizing innovation across the board. The non-resilient floor covering industry has transformed over the past few years due to technological advancements in decoration and sizes. The vision has benefited from numerous technological developments, including water resistance, Pergo Extreme, Quartz Surface, revo-tiles, and many others.
  • Since they are non-toxic and hypoallergenic, non-resilient flooring options are becoming more popular thanks to technological advancements, making them a good option for those with allergies or respiratory problems. Additionally, non-slip options such as textured tiles can be used in locations where slip and fall accidents are a concern.

United States Non-Resilient Floor Covering Industry Overview

The United States non-resilient floor covering market is highly competitive across the country, offering a huge number of competitive players. Innovations and partnerships by flooring players yield opportunities in the market. Thus it has made the United States non-resilient floor covering market very competitive and strong.

Multinational chains and their brands, such as Florida Tiles, Marrazi, and others, are widely famous, but altogether the United States non-resilient floor covering groups such as Shaw Industries, Mohawk Industries, and many more after mergers and acquisitions have been focusing on tying up with enhanced technology innovations and offering more platforms for non-resilient flooring products, thus, leading the United States non-resilient floor covering market to the new heights and expected to grow throughout the forecasted period.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXCEUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Insights on impact of technology and innovation in the Market
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.6.1 Threat of New Entrant
    • 4.6.2 Bargaining Power of Buyer/ Consumer
    • 4.6.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.6.4 Threat of Substitute Product
    • 4.6.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.7 Impact of COVID-19 on the market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Ceramic Tiles Flooring
    • 5.1.2 Stone Tiles Flooring
    • 5.1.3 Laminate Tiles Flooring
    • 5.1.4 Wood Tiles Flooring
    • 5.1.5 Other Product Types
  • 5.2 By End-User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Online
    • 5.3.2 Offline

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 Mohawk Industries Inc
    • 6.2.2 Shaw Industries
    • 6.2.3 Florida Tile Inc
    • 6.2.4 Marazzi
    • 6.2.5 Armstrong Flooring Inc
    • 6.2.6 Mannington Mills Inc
    • 6.2.7 Bruce flooring
    • 6.2.8 Kronotex USA
    • 6.2.9 FloorMuffler
    • 6.2.10 Moreland Company USA*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US