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市場調査レポート
商品コード
1631635

欧州の家庭用電気グリル:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)

Europe Household Electric Grills - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
2~3営業日
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適宜更新あり
価格
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欧州の家庭用電気グリル:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2025~2030年)
出版日: 2025年01月05日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
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概要

欧州の家庭用電気グリル市場は、予測期間中に5%を超えるCAGRで推移すると予想されています。

Europe Household Electric Grills-Market-IMG1

また、電気グリルは煙が出ない、電気グリルで焼く料理は油の消費量が少なくヘルシーであるなど、衛生的な要因からも好まれています。屋内用と屋外用があります。屋内用バーベキューは、外での調理が現実的でない住宅でスペースを節約できるため、住宅部門で人気があります。天候が変化するため、屋内バーベキューは最良の選択肢のひとつとされています。屋内グリルの操作は簡単です。

電気グリルは現在、Wi-FiやBluetoothサービスのようなすべての高度な機能が統合されています。また、スマートな電気グリルは、彼らは最小限の労力で調理のプロセスを容易にするので、欧州の人々に好まれる選択肢となっています。スマートな機能は、欧州の都市部に住む人々の大多数にとって、忙しいライフスタイルを送る彼らの側から最小限の労力で済む電気グリルをさらに魅力的なものにしています。また、電気グリルの大半は、イタリア、ドイツ、オランダなどの国々でオンライン・チャネルを通じて注文されています。

欧州の家庭用電気グリル市場動向

高度で洗練された機能

ドイツでは、家庭でのグリル料理に対する消費者の嗜好の高まりから、電気グリルの採用が増加しました。.そのため、煙以外の屋内グリル利用が製品需要を促進します。電気グリルは手ごろな価格で汎用性が高く、少人数の家族で調理する場合に適しています。電気グリルにスマートな機能が追加されたことで、電気グリルの需要がさらに高まっています。欧州の都市部に住む人々のライフスタイルも、電気グリル市場の成長を高める要因のひとつです。簡単な使用方法と高度な機能は、電気グリルを好むための重要な要素です。従って、これらの要因が予測期間中の市場成長をリードすると予想されます。

行事やアウトドアでのファーストフード嗜好の高まり

欧州各国では、グリル料理がファーストフード愛好家文化の一部となっているため、炊き出しの人気の高まりが電気グリル製品の売上を促進しています。ハース、パティオ&バーベキュー協会(HPBA)によると、人々は外食よりもバーベキューの方がリラックスできると考えています。グリル料理は、この地域の消費者のライフスタイルの一部として、食品の風味と味への情熱とともに新しい動向となっています。欧州のほとんどの地域の人々は、レストランやホテルのような商業的な場所を訪れ、バーベキューは彼らにとって好ましい選択肢です。これは、商業部門での電気グリル市場の成長の増加につながった。

欧州の家庭用電気グリル産業の概要

本レポートでは、欧州の家庭用電気グリル市場の主要企業を取り上げています。市場シェアでは、上位企業が市場の約50%以上を占めています。しかし、市場のかなりの部分は、いくつかの中規模産業を含む他の企業によって共有されています。

追加特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月間のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • バリューチェーン/サプライチェーン分析
  • ポーターズ5フォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • 業界の技術的進歩に関する洞察
  • COVIDの影響-19

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • 電気グリドル
    • 電気スモーカー
  • エンドユーザー別
    • 住宅
    • 業務
  • タイプ別
    • 屋内
    • 屋外
  • 地域別
    • ドイツ
    • イタリア
    • スペイン
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Alpina
    • Sammic
    • Elangrill
    • Rosinox
    • Euromax
    • Argos Limited
    • Copreci
    • Broilmaster
    • Spectrum Brands
    • Bull Europe Limited
    • Lynx Grills
    • Masterbuilt*

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 90414

The Europe Household Electric Grills Market is expected to register a CAGR of greater than 5% during the forecast period.

Europe Household Electric Grills - Market - IMG1

With growing consumer inclination towards grilling delicious food at home without the necessity of checking the temperature, adding charcoal and other hassles, electric grills came into existence.Also Electric Grills are prefered for hygienic factors such as they are smoke free and the grilled food in Electric Grills consumes less oil which makes it a healthy option to eat. It is available in both indoor and outdoor versions. Indoor barbecues are popular in the residential sector since they save space in residences where outside cooking isn't practical. Because of the changing weather, indoor barbecues are regarded as one of the best alternatives. The indoor grill is simple to operate.

The electric grills are now integrated with all advanced features like Wi-Fi and Bluetooth services . Also the smart electric grills have become a prefered choice to the people in Europe since they ease the process of cooking with minimal effort. The smart features make the Electric Grills even more appealing to the majority of people living in urban areas in the Europe as it requires minimal effort from their side owing to the fact that they have busy lifestyles. Also majority of the Electric Grills were ordered via online channels across countries like Italy, Germany and Netherlands.

Europe Household Electric Grills Market Trends

Advanced features with high sophistication

The adoption of electric grills across Germany experienced an increase on account of the increased preference of consumers for grilling meals at home. . Hence, indoor grill usage beyond smoke would promote product demand. It is affordable and versatile equipment and works well if one is cooking for a small family. The addition of smart features to the Electric Grills has further increased the rise in demand of electric grills. The lifestyles of majority of the people in urban areas in Europe is also another reason for the increase in the market growth of the Electric Grills Market. The easy usage and high advanced features are the key elements for prefering Electric Grills. Thus, these factors are anticipated to lead the growth of the market during the forecast period.

Increased preference for fast food during occassions and outdoors

The growing popularity of cookouts has propelled the sales of electric grill products as grilled food has become a part of the fast-food aficionado culture in various countries in Europe. As per Hearth, Patio & Barbecue Association (HPBA), people consider barbecues as more relaxing than dining out . The grilled food has become a new trend as a part of the consumer lifestyle in this region with a passion for flavor and taste in foods. People in most parts of the Europe visit commercial places like restaurants and hotels and barbecues is the prefered option for them . This has led to increase in the growth of Electric Grills market growth in the commercial sector.

Europe Household Electric Grills Industry Overview

The report covers major players in the Europe Household Electric Grills Market. In terms of market share, the top players constitute around more than 50% of the market . But the significant portion of the market is shared by other companies which include some medium scale industries.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Value Chain / Supply Chain Analysis
  • 4.5 Porters 5 Force Analysis
    • 4.5.1 Threat of New Entrants
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.4 Threat of Substitute Products
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Insights into Technological Advancements in the Industry
  • 4.7 Impact of COVID - 19

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Electric Griddles
    • 5.1.2 Electric Smokers
  • 5.2 By End -user
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Type
    • 5.3.1 Indoor
    • 5.3.2 Outdoor
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 Germany
    • 5.4.2 Italy
    • 5.4.3 Spain
    • 5.4.4 United Kingdom
    • 5.4.5 France
    • 5.4.6 Rest of the Europe

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Company Profiles
    • 6.1.1 Alpina
    • 6.1.2 Sammic
    • 6.1.3 Elangrill
    • 6.1.4 Rosinox
    • 6.1.5 Euromax
    • 6.1.6 Argos Limited
    • 6.1.7 Copreci
    • 6.1.8 Broilmaster
    • 6.1.9 Spectrum Brands
    • 6.1.10 Bull Europe Limited
    • 6.1.11 Lynx Grills
    • 6.1.12 Masterbuilt*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US