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市場調査レポート
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1445691

プレワークアウトサプリメント:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Pre-Workout Supplements - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 125 Pages | 納期: 2~3営業日

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プレワークアウトサプリメント:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 125 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

プレワークアウトサプリメント市場規模は、2024年に200億5,000万米ドルと推定され、2029年までに253億3,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.78%のCAGRで成長します。

プレワークアウトサプリメント-市場

COVID-19のパンデミックの結果として政府がロックダウンを課したため、健康を維持するために自宅で運動習慣を取り入れる消費者が増えました。この要因により、消費者の間でワークアウトサプリメントの必要性に対する意識が高まり、パフォーマンスを向上させるための栄養製品に対する需要が高まり、プレワークアウトサプリメントの需要が高まりました。消費者は、健康的なライフスタイルにつながる、運動、ヨガ、ジムなどのさまざまな習慣を実践しています。こうした習慣により、ワークアウト中に筋力を増強するための、オーガニック食品、スポーツ用品、プレワークアウトサプリメントなどの健康関連製品の需要が増加しています。ダイナミックなライフスタイルの重要性を拡大し、プロテインの利点に関するマインドフルネスを発展させることで、プレワークアウトサプリメントの台頭が生まれました。プレワークアウトサプリメントにはさまざまな形がありますが、消費者の間で最も好まれているのは粉末状です。粉末状のプレワークアウトサプリメントは、摂取しやすいため、より人気があります。より濃縮された有効成分が得られるため、ほとんどのエンドユーザーは粉末形態を好むことが観察されています。

プレワークアウトサプリメントの主な消費者には、アスリートやボディビルダーが含まれます。しかし、消費者の健康意識の高まりと可処分所得の増加により、レクリエーションやライフスタイルを目的としたカジュアルユーザーの間でプレワークアウトサプリメントの消費量が一貫して増加しています。一部のメーカーは、消費者を魅了するためにクリーンラベル製品を導入しています。 2022年 4月、GNCは、パフォーマンスの高いフィットネス愛好家やアスリート向けにPre-JYM X Pre-Workoutを開始しました。

しかし、新興経済国における適切な規制枠組みの欠如と副作用に対する認識の欠如により、予測期間中の市場の成長可能性は抑制されると予測されます。

プレワークアウトサプリメント市場動向

健康的なライフスタイル動向の影響拡大と非従来型ユーザーの増加

フィットネスセンターの数の拡大と購入者の協力的なペースが、プレワークアウトサプリメント市場を牽引しています。すぐに飲めるサプリメントへの関心の拡大により、市場は大きなブームを巻き起こしています。さらに、激しいトレーニングに取り組む消費者は、血管の拡張を促進し、より多くの酸素を筋肉に届けることができ、パフォーマンスが向上するため、プレワークアウトサプリメントを好みます。これらの要因により、今後数年間、プレワークアウトサプリメントなどのエネルギー増強製品の需要が高まると予想されます。プレワークアウト製品の主な消費者はアスリートやボディビルダーですが、市場ではレクリエーションやライフスタイルのユーザーの数が増加しています。 IHRSAによると、2022年に米国には約115,047のジム、ヘルスケア、フィットネスクラブのビジネスがありました。米国や欧州などの国々でのライフスタイルの変化と可処分所得の増加が、米国の消費者基盤の成長要因となっています。市場。フィットネスセンターとヘルスセンターの数の増加、地域住民の健康意識の高まり、国際レベルのプレーヤーの浸透の増加により、有望なビジネスの見通しが生まれています。さらに、栄養ベースのプレワークアウト製品の利点に対する意識の高まりにより、プレワークアウト製品業界の成長が加速しています。

アスリートや活動的な成人は、除脂肪体重の増加や体組成の改善など、さまざまなフィットネス目標を達成するために、プレワークアウトサプリメントを毎日の食事に取り入れています。これらの製品は、アスリートのパフォーマンスに影響を与える可能性のある身体的疲労、怪我、回復の遅れの影響も軽減します。

アジア太平洋は最も急速に成長する市場になると予想されている

この地域は、健康食品に対する人々の嗜好が変化しているため、最も急速に成長すると予想されています。ここ数年、アジア太平洋地域では、主にアスリートや激しい身体活動を行う個人の間で、プレワークアウトサプリメントが大きな人気を集めています。エネルギーレベルの向上と最適なワークアウトセッションを確保するためのプレワークアウトサプリメントに対する消費者の需要の高まりが、この地域の市場の成長を促進しました。

ここ数年、人々の健康への関心が高まり、ライフスタイルが変化しているため、ヘルスクラブやフィットネスセンターは着実に成長しています。 International Health, Racquet & Sportsclub Association(IHRSA)のデータによると、2020年には中国と南部で韓国にはこの地域で最も多くのヘルスクラブがあり、それぞれ27,000と6,590でした。日本とインドが同年に4,950のフィットネスクラブと3,813のフィットネスクラブで続いた。中国やインドなどの国々におけるライフスタイルの変化と可処分所得の増加が、市場の消費者基盤の成長要因となっています。

ほとんどのフィットネスクラブは、会員のニーズや好みを満たすために、プロテインサプリメント、栄養バー、エネルギードリンク、その他のプレワークアウト製品を販売しています。さらに、一部のフィットネスクラブでは、消費者がこれらの製品を選択できるよう栄養士を雇用しています。したがって、プレワークアウトサプリメントの人気と需要が増加しており、これは地域全体でヘルスセンターやフィットネスクラブの数が増加していることに直接関係しており、これらのサプリメントがこれらの製品の主要な流通チャネルとして機能しているためです。

したがって、健康と体型を維持することへの関心の高まり、スポーツへの参加の増加、ヘルスクラブ、スポーツクラブ、ジムの会員数の増加は、この地域のプレワークアウトサプリメント業界の成長に影響を与える重要な要因の一部です。

プレワークアウトサプリメント業界の概要

世界のプレワークアウトサプリメント市場は細分化されており、地域内および国際的な多数の競合企業で構成されています。市場の主要企業は、強力な消費者基盤を確立し、ひいては市場での尊敬される地位を確立するために、製品イノベーション、合併と買収、地理的拡大、パートナーシップなどの戦略に夢中になっています。市場の主要企業には、Herbalife Nutrition Ltd.、Amway、QNT SA、Nutrabolt、Glanbia PLCなどが含まれます。

たとえば、2019年12月、フィットネスブランドのゴールドジムは、粉末飲料のプライベートブランドメーカーであるティプトン・ミルズ・フーズと提携し、プロテインサプリメントやプレワークアウトパウダーなどの栄養補助食品を発売しました。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 業界の魅力- ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ
    • 粉末
    • カプセル/錠剤
    • 飲料
    • その他
  • 流通チャネル
    • ハイパーマーケット/スーパーマーケット
    • 専門店
    • オンライン小売店
    • その他
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • QNT SA
    • MusclePharm Corporation
    • Nutrabolt
    • BioTech USA Kft.
    • Amway Corporation
    • Abbott Laboratories
    • Glanbia PLC
    • Bulk
    • Herbalife Nutrition Ltd.
    • Nutrex Research, Inc.

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 71863

The Pre-Workout Supplements Market size is estimated at USD 20.05 billion in 2024, and is expected to reach USD 25.33 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.78% during the forecast period (2024-2029).

Pre-Workout Supplements - Market

The government imposed lockdowns as a result of the COVID-19 pandemic, which led to a growing number of consumers taking up exercise routines at home to stay physically fit. This factor resulted in a growing demand for nutritional products to enhance performance, coupled with growing awareness among consumers of the need for workout supplements, which drove the demand for pre-workout supplements. Consumers are performing different practices, such as exercise, yoga, and gym, that lead to a healthy lifestyle. These practices have increased the demand for health-related products like organic food, sports equipment, and pre-workout supplements in order to increase strength while working out. Expanding the significance of a dynamic way of life and developing mindfulness with respect to the advantages of proteins has led to the rise of pre-workout supplements. Pre-workout supplements come in a variety of forms, but powder form is the most preferred among consumers. Powdered pre-workout supplements are more popular because they're easy to consume. It has been observed that most end users prefer the powdered form because it offers a more concentrated dose of the active ingredients.

Major consumers of pre-workout supplements include athletes and bodybuilders. However, the consumption of pre-workout supplements has been consistently rising among casual users for recreational and lifestyle purposes, owing to increased health awareness and rising disposable income among consumers. Some manufacturers are also introducing clean-label products to attract consumers. In April 2022, GNC launched Pre-JYM X Pre-Workout for high-performing fitness enthusiasts and athletes.

However, the lack of proper regulatory frameworks in emerging economies and the lack of awareness about side effects are projected to restrain the market's growth potential over the forecast period.

Pre-Workout Supplements Market Trends

Growing Influence of Healthy Lifestyle Trends and Rising Number of Non-Traditional Users

The expanding number of fitness centers and the cooperative pace of purchasers are driving the pre-workout supplement market. Expanding interest in ready-to-drink supplements gives an enormous boom to the market. Moreover, consumers engaged in intense workouts prefer pre-workout supplements as they promote the dilation of blood vessels, allowing more oxygen to get delivered to muscles and resulting in enhanced performance. These factors are expected to drive the demand for energy-boosting products, such as pre-workout supplements, in the coming years. While athletes and bodybuilders are the prime consumers of pre-workout products, the market has been witnessing a rise in the number of recreational and lifestyle users. According to IHRSA, the United States had around 115,047 gym, health, and fitness club businesses in 2022. Changes in lifestyle and a rise in disposable incomes in countries such as the United States and Europe are driving factors for the growth of the consumer base in the market. An increase in the number of fitness and health centers, rising health awareness among the regional population, and increased penetration of international-level players are creating promising business prospects. Additionally, increasing awareness about the benefits of nutrition-based pre-workout products has accelerated the growth of the pre-workout product industry.

Athletes and active adults have been incorporating pre-workout supplements into their daily diets to achieve different fitness goals, such as gaining lean mass and improving body composition. These products also reduce physical fatigue, injury, and delayed recovery effects that can impact an athlete's performance.

Asia-Pacific is expected to be the fastest growing market

The region is expected to grow the fastest because people's tastes for healthy foods are changing.Over the past few years, pre-workout supplements have gained significant popularity in the Asia-Pacific region, mainly among athletes and other individuals involved in vigorous physical activities. Growing consumer demand for pre-workout supplements to ensure elevated energy levels and an optimum workout session has fostered the market's growth in this region.

In the past few years, health clubs and fitness centers have grown steadily because people are more worried about their health and their lifestyles are changing.According to data from the International Health, Racquet & Sportsclub Association (IHRSA), in 2020, China and South Korea had the most health clubs in the region, at 27,000 and 6,590, respectively. Japan and India followed with 4,950 and 3,813 health clubs in the same year. Changes in lifestyle and a rise in disposable incomes in countries such as China and India are driving factors for the growth of the consumer base in the market.

Most health clubs sell protein supplements, nutrition bars, energy drinks, and other pre-workout products to meet the needs and preferences of their members.Additionally, some health clubs hire dieticians to assist consumers with selecting these products. Therefore, pre-workout supplements have witnessed an increase in popularity and demand, directly related to the growing number of health centers and fitness clubs across the region, as these function as the primary distribution channels for these products.

Thus, the growing emphasis on staying healthy and in shape, rising participation in sports, and growing membership numbers at health clubs, sports clubs, and gyms are some of the key factors influencing the growth of the pre-workout supplement industry in this region.

Pre-Workout Supplements Industry Overview

The global pre-workout supplement market is fragmented and comprises numerous regional and international competitors. The market's major players are indulging in strategies like product innovation, mergers and acquisitions, geographical expansions, and partnerships to establish a strong consumer base and, in turn, an esteemed position in the market. Some leading players in the market include Herbalife Nutrition Ltd., Amway, QNT S.A., Nutrabolt, and Glanbia PLC, among others.

For instance, in December 2019, Gold's Gym, a fitness brand, collaborated with Tipton Mills Foods, a private-label manufacturer of powdered beverages, to launch nutritional supplements such as protein supplements and pre-workout powders.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Powder
    • 5.1.2 Capsule/ Tablet
    • 5.1.3 Drinks
    • 5.1.4 Other Types
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Hypermarket/Supermarket
    • 5.2.2 Specialty Stores
    • 5.2.3 Online Retail Stores
    • 5.2.4 Other Distribution Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 Germany
      • 5.3.2.4 France
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Russia
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 United Arab Emirates
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 QNT SA
    • 6.3.2 MusclePharm Corporation
    • 6.3.3 Nutrabolt
    • 6.3.4 BioTech USA Kft.
    • 6.3.5 Amway Corporation
    • 6.3.6 Abbott Laboratories
    • 6.3.7 Glanbia PLC
    • 6.3.8 Bulk
    • 6.3.9 Herbalife Nutrition Ltd.
    • 6.3.10 Nutrex Research, Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS