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市場調査レポート
商品コード
1441573

バーベキューグリル:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)

Barbeque Grill - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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バーベキューグリル:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

バーベキューグリル市場規模は、2024年に67億7,000万米ドルと推定され、2029年までに83億2,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.20%のCAGRで成長します。

バーベキューグリル-マーケット

若い消費者のライフスタイルや食生活の変化、屋外パーティーや社交的な集まりの増加傾向により、ブリスケット、豚肩肉、豚カルビなど、低温でじっくり調理されるバーベキューの需要が増加しています。この要因は、今後数年間の業界の成長に貢献すると予想されます。

消費者の食生活の変化により、クイックサービスのレストランや飲食店の数は増え続けています。さらに、バーベキューレストランの数と人気は急速に成長しています。多忙な仕事スケジュールのため、ほとんどの若い消費者は屋外の飲食店やレストランで食事をすることを好みます。消費者、特に若い世代は、新しくてユニークな料理を味わったり試したりすることを好みます。さらに、ほとんどのバーベキューレストランではライブクッキング、豊富なビュッフェ、活気のある雰囲気、素晴らしい音楽を提供するところが増えており、これが予測期間中のバーベキューグリルの成長を促進すると予想されます。

バーベキューグリルの市場シェア拡大に貢献している重要な傾向の1つは、オンラインで販売されるグリルの数が増加していることです。幅広いサイズのバーベキューグリルが入手できるようになり、マーケティングや販売促進活動の強化と相まって、バーベキューグリルに対する消費者の関心と需要が高まっています。

他のすべての製品とは異なり、バーベキュー(BBQ)グリルはCOVID-19感染症のパンデミックの影響を受けませんでした。世界中でレストランが閉鎖されたり入店が困難になったり、政府が命じたロックダウンにより、自宅で料理をするようになった人が増えました。 2021年 11月に発表された消費者調査によると、グリル所有者全体の38%が過去2年間に新しいグリルを購入しました。

BBQグリル市場動向

炭火バーベキューグリルが市場を席巻

炭火バーベキューは、主にアウトドアで使用される調理器具の一種です。炭火バーベキューは通常持ち運びが可能で、キャンプやピクニックに使用できます。最近、ホテル業界では炭火バーベキューが広く使われています。家族でも利用されています。無公害の木炭を実現するための技術革新が、この市場の主な促進要因となっています。塊状木炭市場は、量と金額の両方で世界のバーベキューグリル用木炭市場を独占しました。塊炭は他の炭に比べて燃焼が早く、灰の発生が少なく、高温になるためです。また、灰分が少なく発熱量が高いため、エンドユーザーの採用が促進されます。他の木炭バーベキューグリルには、押し出し木炭、木炭ブリケット、シュガーチャコールグリルがあります。

北米が市場を独占している

2023年には、北米が世界のバーベキュー市場の50%以上を占めるようになるでしょう。米国、カナダ、メキシコなどの国の消費者が何らかの祝日を祝うとき、焦点はバーベキュー料理を食べることに集中することがよくあります。米国の成人のほぼ3分の2(64%)がグリルまたはスモーカーを所有しており、カナダの成人では72%以上、つまり10人中7人がグリルまたはスモーカーを所有しています。ハース、パティオ、およびハース・パティオ・アンド・カンパニーが実施した調査によると、彼らはさまざまな機会に料理を楽しんでおり、その中には独立記念日の68%、戦没将兵追悼記念日の56%、労働者の日の56%、父の日の42%、母の日の29%が含まれています。 2021年のバーベキュー協会の統計と2022年の数値はわずかに増加しました。

BBQグリル業界の概要

このレポートは、世界のバーベキューグリル市場で活動する主要な国際プレーヤーをカバーしています。市場シェアの点では、現在、Middleby Corporation LLC、Napoleon、Weber-Stephen Products、Traeger、NexGrillなど、いくつかの大手企業が市場を独占しています。しかし、技術の進歩と製品の革新に伴い、中堅企業から中小企業は新たな契約を獲得し、新たな市場に参入することで市場での存在感を高めています。一流ブランドが特別な商品を扱う専門店をオープンしています。企業はまた、市場での知名度とブランド認知度を高めるために、限定版のプロモーション、差別化、販売を行っています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察とダイナミクス

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 業界のバリューチェーン分析
  • 業界の魅力-ポーターのファイブフォース分析
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ
  • 業界の技術進歩に関する洞察
  • 市場を形成するさまざまな規制動向に関する洞察
  • COVID-19の市場への影響

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品別
    • ガス
    • 木炭
    • 電気
  • 用途別
    • 家庭
    • 商業
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米
    • アジア太平洋
      • インド
      • 中国
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • その他欧州
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場集中の概要
  • 企業プロファイル
    • The Middleby Corporation
    • Weber-Stephen Products LLC
    • Napoleon
    • Newell Brand Inc.
    • Traeger Grills
    • Nexgrill Industries, Inc.
    • Landmann
    • WC Bradley Co.
    • Spectrum Brands, Inc.
    • Broilmaster
    • Primo Ceramic Grills
    • The Coleman Company, Inc.*

第7章 市場機会と将来の動向

第8章 免責事項と出版社について

目次
Product Code: 93758

The Barbeque Grill Market size is estimated at USD 6.77 billion in 2024, and is expected to reach USD 8.32 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.20% during the forecast period (2024-2029).

Barbeque Grill - Market

Changes in young consumers' lifestyles and eating habits, as well as the growing trend of outdoor parties and social gatherings, have increased demand for low and slow-cooked barbeques such as brisket, pork shoulder, and pork ribs. This factor is expected to contribute to the industry's growth in the coming years.

Because of changing consumer eating habits, the number of quick-service restaurants and eateries continues to grow. Furthermore, the number and popularity of barbeque restaurants are growing rapidly. Because of their hectic work schedules, most young consumers prefer to eat at outdoor eateries and restaurants. Consumers, especially the young generation, like to taste and experiment with new and unique food dishes. Furthermore, most barbeque restaurants are increasingly offering live cooking, extensive buffet spreads, lively ambiance, and great music, which is expected to favor the growth of the BBQ grill during the forecast period.

One important trend that is helping to increase the market share for barbecue grills is the rising number of grills being sold online. The availability of barbecue grills in a wider range of sizes, combined with increased marketing and promotional efforts, is increasing consumer interest in and demand for barbecue grills.

Unlike all other products, the barbeque (BBQ) grill was unaffected by the COVID-19 pandemic. With restaurants closed or difficult to enter, as well as government-mandated lockdowns around the world, more people began cooking at home. According to consumer research published in November 2021, 38% of all grill owners purchased a new grill in the past two years.

BBQ Grill Market Trends

Charcoal Barbeque Grills are Dominating the Market

A charcoal barbecue is a kind of cooking equipment mainly used for outdoor settings. The charcoal barbecue is usually portable and can be used for camping or picnic. Recently, charcoal barbecue has been widely used in the hotel industry. It is also used in families. Technological innovations in attaining pollution-free charcoal are majorly driving this segment of the market. The lump charcoal market dominated the global barbecue grill charcoal market by both volume and value. This is because the lump charcoal burns quickly produce less ash and gains high temperature compared to other types. Also, its low ash content and high calorific value encourage end users to adopt it. The other Charcoal barbeque grills are Extruded Charcoal, Charcoal Briquettes, and Sugar Charcoal grills.

North America is Dominating the Market

In 2023, North America will account for more than 50% of the global barbecue market. When consumers in nations like the U.S., Canada, and Mexico celebrate any kind of holiday, the focus is frequently on eating barbecued food. Almost two-thirds (64%) of U.S. adults own a grill or smoker, while over 72%, i.e., 7 in 10 Canadian adults, own a grill or smoker. They enjoy cookouts on various occasions, including 68% on Independence Day, 56% on Memorial Day, 56% on Labor Day, 42% on Father's Day, and 29% on Mother's Day, according to a study conducted by Hearth, Patio, and Barbeque Association in 2021 and the figures showed a slight increase in 2022.

BBQ Grill Industry Overview

The report covers major international players operating in the global barbecue grill market. In terms of market share, a few of the major players currently dominate the market, like Middleby Corporation LLC, Napoleon, Weber-Stephen Products, Traeger, and NexGrill. However, with technological advancements and product innovations, midsize to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping into new markets. The leading brands are opening exclusive stores for special products. The companies are also promoting, differentiating, and selling limited editions to increase their visibility and brand awareness in the market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.2 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.3 Threat of New Entrants
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Insights into Technological Advancements in the Industry
  • 4.7 Insights on Various Regulatory Trends Shaping the Market
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product
    • 5.1.1 Gas
    • 5.1.2 Charcoal
    • 5.1.3 Electric
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Household
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Asia-Pacific
      • 5.3.2.1 India
      • 5.3.2.2 China
      • 5.3.2.3 Australia
      • 5.3.2.4 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.3 Europe
      • 5.3.3.1 Germany
      • 5.3.3.2 United Kingdom
      • 5.3.3.3 Rest of Europe
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 United Arab Emirates
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 South Africa
      • 5.3.5.4 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 The Middleby Corporation
    • 6.2.2 Weber-Stephen Products LLC
    • 6.2.3 Napoleon
    • 6.2.4 Newell Brand Inc.
    • 6.2.5 Traeger Grills
    • 6.2.6 Nexgrill Industries, Inc.
    • 6.2.7 Landmann
    • 6.2.8 W.C. Bradley Co.
    • 6.2.9 Spectrum Brands, Inc.
    • 6.2.10 Broilmaster
    • 6.2.11 Primo Ceramic Grills
    • 6.2.12 The Coleman Company, Inc.*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US