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市場調査レポート
商品コード
1439762

コンデンスミルク:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)

Condensed Milk - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)


出版日
ページ情報
英文 120 Pages
納期
2~3営業日
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適宜更新あり
価格
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コンデンスミルク:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

コンデンスミルク市場規模は2024年に37億7,000万米ドルと推定され、2029年までに46億4,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.20%のCAGRで成長します。

コンデンスミルク- 市場

COVID-19ウイルス感染症のパンデミックはコンデンスミルク市場にプラスの影響を与えると予想されます。パンデミック以来、コンデンスミルクの家庭消費需要が増加しています。しかし、すべての活動を停止する政府の規制により、世界のコンデンスミルク製造はパンデミックの影響を受けています。公共の集会場やレストランの閉鎖により、2020年には家庭外でのコンデンスミルクの消費が減少しました。

中期的には、コンデンスミルク市場は、賞味期限が長く、高品質で、デザートや菓子におけるコンデンスミルクの広範な用途に対する消費者の需要の高まりによって牽引されると予想されます。費用対効果の高い製品のイントロダクションが市場の成長を支援すると予想されます。加糖コンデンスミルクは開封後でも2週間程度と賞味期限が長いことや、長期使用、まとめ買い行動などのメリットがあり、製品の適用範囲の拡大が期待されます。

しかし、低糖食品の需要は、多用途の食品用途に使用するために主に甘味を加えたコンデンスミルクの成長を妨げる可能性があります。

コンデンスミルク市場の動向

乳製品を含まない製品への需要の高まり

キャンペーンやソーシャルメディアを通じて意識が広がり続けているため、あらゆる食品に乳製品を含まない代替品を求める需要が高まっています。さらに、乳糖不耐症の人々は、一般の人々と同じように恐れることなくデザートを楽しむことができると考えて、これらの製品を非常に高い割合で購入しています。持続可能な考え方を持つ人々は、ビーガン/非乳製品を好むようになりました。これらの製品は、製造時に動物虐待が一切行われていないことが保証されているからです。したがって、非乳製品を消費することの複数の利点により、ビーガンコンデンスミルク市場は将来的に大幅な成長を遂げると予想されます。植物由来の乳製品の輸出入が世界的に増加しているため、その影響は明らかです。

北米は最大の市場として際立っています

米国とカナダでは、デザートや菓子類における濃縮乳製品の需要が増加しています。需要の増加に関連する主な理由は、コンデンスミルクの取り扱いが簡単であることです。コンデンスミルクは缶、ボトル、チューブで入手でき、消費者が用途や量に応じて選択できます。さらに、北米の人々の多様なフレーバー需要により、フレーバーコンデンスミルク市場は成長しています。乳製品を含まない製品に対する消費者の考え方の変化も、乳糖不耐症やビーガンの消費者の間で大きな需要がある植物性コンデンスミルクの市場成長を促進しています。

コンデンスミルク業界の概要

コンデンスミルク市場は細分化されており、世界および地域の有力企業が市場シェアを獲得するために地元メーカーと競合しています。コンデンスミルクの世界市場では、製品革新の進歩が見られます。企業は、それほど細分化されていない市場を獲得するために、味付けされたオプションを開発しています。プレーヤーは、市場での地位を強化するために、地域企業の買収や製品イノベーションなどの市場戦略を採用しています。市場が進化し、より健康的な製品が登場する可能性があるため、研究開発への支出は増加しています。コンデンスミルク市場で活動する主要企業には、Nestle SA、Santini Foods, Inc.、Eagle Family Foods Group LLC、Arla Foods、およびHochwald Foods GmbHが含まれます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替製品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • 乳製品
    • 非乳製品
  • 包装タイプ別
    • チューブ
    • ボトル
  • 流通チャネル別
    • スーパーマーケットとハイパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • 専門店
    • オンライン小売
    • その他
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • スペイン
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • イタリア
      • ロシア
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場シェア分析
  • 最も採用されている戦略
  • 企業プロファイル
    • Eagle Family Foods Group LLC
    • Nestle SA
    • Santini Foods, Inc.
    • Hochwald Foods GmbH
    • Arla Foods
    • Dana Dairy Group
    • Amul
    • Nature's Charm
    • United Dairy Ltd.
    • Morinaga Milk Industry Co.,Ltd.

第7章 市場機会と将来の動向

第8章 COVID-19の市場への影響

目次
Product Code: 68018

The Condensed Milk Market size is estimated at USD 3.77 billion in 2024, and is expected to reach USD 4.64 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.20% during the forecast period (2024-2029).

Condensed Milk - Market

COVID-19 pandemic is expected to positively impact the condensed milk market. The in-home consumption demand for condensed milk has increased since the pandemic. However, the manufacturing of condensed milk globally has been impacted by the pandemic because of the government regulations to shut down all activities. Closing public gathering areas and restaurants resulted in a drop in out-of-home consumption of condensed milk in 2020.

Over the medium term, the condensed milk market is expected to be driven by the rising demand of the consumer for products with longer shelf life, higher quality, and the extensive application of condensed milk in desserts and confectioneries. The introduction of cost-effective products is expected to support the market's growth. Benefits such as the long shelf life of sweetened condensed milk, which lasts for around two weeks even after opening the package, prolonged use of the product, and bulk purchasing behavior are expected to extend the product application scope.

However, the demand for low-sugar foods can hinder the growth of condensed milk, which is majorly sweetened for use in versatile food applications.

Condensed Milk Market Trends

Elevating Demand for Non-Dairy Based Product Offerings

With continued awareness spread through campaigns and social media, the demand for dairy-free alternatives to all possible food products is rising. Moreover, the lactose intolerant population has been buying these products at very high rates, considering that they can enjoy desserts as fearlessly as common people. People of a sustainable mindset have also been preferring vegan/ non-dairy products because these products assure absolutely no animal cruelty at the time of their production. Thus, owing to the multiple benefits of consuming non-dairy products, the vegan condensed milk market is expected to witness considerable growth in the future. The effect has been evident as the import-export of plant-based dairy has increased globally.

North America stands out as the Largest Market

The demand for concentrated milk products in desserts and confectioneries is increasing in the United States and Canada. The foremost reason associated with the growing demand is the easy handling of condensed milk, which is available in cans, bottles, and tubes for the consumer to choose as per the need of application and in terms of quantity. Further, the flavored condensed milk market is growing due to the diverse flavor demands of the North American population. The transforming consumer mindset concerning dairy-free products is also pumping the market growth of plant-based condensed milk, which is in huge demand among lactose-intolerant and vegan consumers.

Condensed Milk Industry Overview

The condensed milk market is fragmented, with leading global and regional players competing with local manufacturers to gain market share. The global market of condensed milk has been witnessing advancements in product innovation. Companies are developing flavored options to capture the not-so-fragmented market. The players have adopted market strategies like acquiring regional companies and product innovation to strengthen their market position. Expenditure on research and development has been increasing as the market has the potential to evolve and emerge with healthier products. Key players operating in the Condensed milk market include Nestle SA, Santini Foods, Inc., Eagle Family Foods Group LLC, Arla Foods, and Hochwald Foods GmbH.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Dairy
    • 5.1.2 Non-Dairy
  • 5.2 By Packaging Type
    • 5.2.1 Cans
    • 5.2.2 Tubes
    • 5.2.3 Bottles
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 5.3.2 Convenience Stores
    • 5.3.3 Specialty Stores
    • 5.3.4 Online Retails
    • 5.3.5 Others
  • 5.4 Geography
    • 5.4.1 North America
      • 5.4.1.1 United States
      • 5.4.1.2 Canada
      • 5.4.1.3 Mexico
      • 5.4.1.4 Rest of North America
    • 5.4.2 Europe
      • 5.4.2.1 Spain
      • 5.4.2.2 United Kingdom
      • 5.4.2.3 Germany
      • 5.4.2.4 France
      • 5.4.2.5 Italy
      • 5.4.2.6 Russia
      • 5.4.2.7 Rest of Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
      • 5.4.3.1 China
      • 5.4.3.2 Japan
      • 5.4.3.3 India
      • 5.4.3.4 Australia
      • 5.4.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.4 South America
      • 5.4.4.1 Brazil
      • 5.4.4.2 Argentina
      • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle-East and Africa
      • 5.4.5.1 South Africa
      • 5.4.5.2 Saudi Arabia
      • 5.4.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Share Analysis
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Eagle Family Foods Group LLC
    • 6.3.2 Nestle S. A.
    • 6.3.3 Santini Foods, Inc.
    • 6.3.4 Hochwald Foods GmbH
    • 6.3.5 Arla Foods
    • 6.3.6 Dana Dairy Group
    • 6.3.7 Amul
    • 6.3.8 Nature's Charm
    • 6.3.9 United Dairy Ltd.
    • 6.3.10 Morinaga Milk Industry Co.,Ltd.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET