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市場調査レポート
商品コード
1439762
コンデンスミルク:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029)Condensed Milk - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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適宜更新あり
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コンデンスミルク:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024-2029) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
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コンデンスミルク市場規模は2024年に37億7,000万米ドルと推定され、2029年までに46億4,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.20%のCAGRで成長します。
COVID-19ウイルス感染症のパンデミックはコンデンスミルク市場にプラスの影響を与えると予想されます。パンデミック以来、コンデンスミルクの家庭消費需要が増加しています。しかし、すべての活動を停止する政府の規制により、世界のコンデンスミルク製造はパンデミックの影響を受けています。公共の集会場やレストランの閉鎖により、2020年には家庭外でのコンデンスミルクの消費が減少しました。
中期的には、コンデンスミルク市場は、賞味期限が長く、高品質で、デザートや菓子におけるコンデンスミルクの広範な用途に対する消費者の需要の高まりによって牽引されると予想されます。費用対効果の高い製品のイントロダクションが市場の成長を支援すると予想されます。加糖コンデンスミルクは開封後でも2週間程度と賞味期限が長いことや、長期使用、まとめ買い行動などのメリットがあり、製品の適用範囲の拡大が期待されます。
しかし、低糖食品の需要は、多用途の食品用途に使用するために主に甘味を加えたコンデンスミルクの成長を妨げる可能性があります。
キャンペーンやソーシャルメディアを通じて意識が広がり続けているため、あらゆる食品に乳製品を含まない代替品を求める需要が高まっています。さらに、乳糖不耐症の人々は、一般の人々と同じように恐れることなくデザートを楽しむことができると考えて、これらの製品を非常に高い割合で購入しています。持続可能な考え方を持つ人々は、ビーガン/非乳製品を好むようになりました。これらの製品は、製造時に動物虐待が一切行われていないことが保証されているからです。したがって、非乳製品を消費することの複数の利点により、ビーガンコンデンスミルク市場は将来的に大幅な成長を遂げると予想されます。植物由来の乳製品の輸出入が世界的に増加しているため、その影響は明らかです。
米国とカナダでは、デザートや菓子類における濃縮乳製品の需要が増加しています。需要の増加に関連する主な理由は、コンデンスミルクの取り扱いが簡単であることです。コンデンスミルクは缶、ボトル、チューブで入手でき、消費者が用途や量に応じて選択できます。さらに、北米の人々の多様なフレーバー需要により、フレーバーコンデンスミルク市場は成長しています。乳製品を含まない製品に対する消費者の考え方の変化も、乳糖不耐症やビーガンの消費者の間で大きな需要がある植物性コンデンスミルクの市場成長を促進しています。
コンデンスミルク市場は細分化されており、世界および地域の有力企業が市場シェアを獲得するために地元メーカーと競合しています。コンデンスミルクの世界市場では、製品革新の進歩が見られます。企業は、それほど細分化されていない市場を獲得するために、味付けされたオプションを開発しています。プレーヤーは、市場での地位を強化するために、地域企業の買収や製品イノベーションなどの市場戦略を採用しています。市場が進化し、より健康的な製品が登場する可能性があるため、研究開発への支出は増加しています。コンデンスミルク市場で活動する主要企業には、Nestle SA、Santini Foods, Inc.、Eagle Family Foods Group LLC、Arla Foods、およびHochwald Foods GmbHが含まれます。
The Condensed Milk Market size is estimated at USD 3.77 billion in 2024, and is expected to reach USD 4.64 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.20% during the forecast period (2024-2029).
COVID-19 pandemic is expected to positively impact the condensed milk market. The in-home consumption demand for condensed milk has increased since the pandemic. However, the manufacturing of condensed milk globally has been impacted by the pandemic because of the government regulations to shut down all activities. Closing public gathering areas and restaurants resulted in a drop in out-of-home consumption of condensed milk in 2020.
Over the medium term, the condensed milk market is expected to be driven by the rising demand of the consumer for products with longer shelf life, higher quality, and the extensive application of condensed milk in desserts and confectioneries. The introduction of cost-effective products is expected to support the market's growth. Benefits such as the long shelf life of sweetened condensed milk, which lasts for around two weeks even after opening the package, prolonged use of the product, and bulk purchasing behavior are expected to extend the product application scope.
However, the demand for low-sugar foods can hinder the growth of condensed milk, which is majorly sweetened for use in versatile food applications.
With continued awareness spread through campaigns and social media, the demand for dairy-free alternatives to all possible food products is rising. Moreover, the lactose intolerant population has been buying these products at very high rates, considering that they can enjoy desserts as fearlessly as common people. People of a sustainable mindset have also been preferring vegan/ non-dairy products because these products assure absolutely no animal cruelty at the time of their production. Thus, owing to the multiple benefits of consuming non-dairy products, the vegan condensed milk market is expected to witness considerable growth in the future. The effect has been evident as the import-export of plant-based dairy has increased globally.
The demand for concentrated milk products in desserts and confectioneries is increasing in the United States and Canada. The foremost reason associated with the growing demand is the easy handling of condensed milk, which is available in cans, bottles, and tubes for the consumer to choose as per the need of application and in terms of quantity. Further, the flavored condensed milk market is growing due to the diverse flavor demands of the North American population. The transforming consumer mindset concerning dairy-free products is also pumping the market growth of plant-based condensed milk, which is in huge demand among lactose-intolerant and vegan consumers.
The condensed milk market is fragmented, with leading global and regional players competing with local manufacturers to gain market share. The global market of condensed milk has been witnessing advancements in product innovation. Companies are developing flavored options to capture the not-so-fragmented market. The players have adopted market strategies like acquiring regional companies and product innovation to strengthen their market position. Expenditure on research and development has been increasing as the market has the potential to evolve and emerge with healthier products. Key players operating in the Condensed milk market include Nestle SA, Santini Foods, Inc., Eagle Family Foods Group LLC, Arla Foods, and Hochwald Foods GmbH.