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市場調査レポート
商品コード
1433930

ワイプ:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)

Wipes - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 110 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ワイプ:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

ワイプ市場規模は2024年に194億9,000万米ドルと推定され、2029年までに253億7,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.42%のCAGRで成長します。

ワイプ-マーケット

主なハイライト

  • 消費者の衛生意識の高まりは、ワイプ市場の成長の主な要因の1つです。ここ数年、用途の多様化から、親密タイプ、ウェットタイプ、流せるタイプ、フェミニンタイプ、香り付きタイプなど、さまざまな種類のワイプが登場しています。
  • リサイクル可能な化学物質や再生可能資源から作られたクリーンラベル製品への需要の高まりにより、予測期間中に家庭用ワイプを含むワイプ市場の成長が促進されると予想されます。

ワイプの市場動向

パーソナルケアワイプの需要の増加

ここ数年、特に水へのアクセスが制限されている場合に、衛生維持のためのパーソナルケアワイプの使用が増加しており、市場を牽引しています。さらに、パーソナルケアワイプは使い捨てであるため、感染予防に効果があるため、消費者はパーソナルケアワイプをさらに購入するようになりました。幼児人口の増加、都市化の成長、個人衛生製品に対する女性消費者の支出の増加は、調査対象市場のパーソナルケアワイプセグメントにさらに影響を与えています。さらに、特に旅行中に顔を清潔にするための拭き取り用品の使用が消費者の間で増加しており、この拭き取り用品セグメントが市場拡大の大きな機会となっています。

北米が大きな市場シェアを保持

北米は、都市化の進行、ライフスタイルの変化、家庭用およびパーソナルケア用ワイプを含む香り付きワイプのイントロダクション増加などのいくつかの要因により、ワイプ市場で大きな市場シェアを占めています。さらに、オンライン小売の急速な成長と製品イノベーションの増加が、北米、次いでアジア太平洋、欧州におけるワイプ市場の成長に貢献しています。さらに、アジア太平洋地域では、ベビーケア製品への支出の増加が、この地域のベビー用パーソナルケアワイプの売上に影響を与えています。中国やインドなどの新興経済諸国潜在的な買い手の数の大幅な増加が、この地域の市場を牽引すると予想されます。

ワイプ業界の概要

世界のワイプ市場は非常に細分化されています。ワイプ市場における主要な主要企業には、世界的には、Rockline Industries, Inc.、Procter and Gamble Co.、Unilever Group、Suominen Corporation、Johnson &Johnson Inc.、Nice-Pak International Ltd.、Kimberly Clark Corporationなどが含まれます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ
    • パーソナルケア用ワイプ
      • ベビーワイプ
      • 顔用ワイプ
      • ハンド・ボディワイプ
      • 衛生ワイプ
    • 家庭用ワイプ
    • その他の製品タイプ
  • 販売チャネル
    • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • 専門店
    • オンライン小売
    • その他のチャネル
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Rockline Industries, Inc.
    • Diamond Wipes International, Inc.
    • Procter and Gamble Co.
    • Kimberly Clark Corporation
    • Nice-Pak International Ltd.
    • Meridian Industries Inc.
    • Unilever Group
    • La Fresh Group, Inc.
    • Unicharm International
    • Johnson & Johnson Inc.
    • Suominen Corporation
    • DUDE Products, Inc.

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 67317

The Wipes Market size is estimated at USD 19.49 billion in 2024, and is expected to reach USD 25.37 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.42% during the forecast period (2024-2029).

Wipes - Market

Key Highlights

  • Growinghygiene awareness among consumers is one of the major factors for the growth of the wipes market. From the last few years, various kindsof wipes such as intimate, wet, flushable, feminine, and scented have been introduced owing to their diversified applications.
  • Growing demand for clean-label products made from recyclable chemicals and renewable resources is expected to fuel the wipes market growth including household wipes during the forecast period.

Wipes Market Trends

Increasing Demand for Personal Care Wipes

Increased use of personal care wipes for maintenance of hygiene, specifically when access to water is limited is driving the market from the last few years. Moreover, the benefits of personal care wipes for the prevention of infection due to their disposable nature are attracting consumers to buy more personal care wipes. Rising infant population, growth in urbanization, growing expenditure of female consumers on personal hygiene products are further influencing the personal care wipes segment in the market studied. Moreover, the use of facial wipes to clean face especially while traveling is on an increase among consumers owing to which facial wipes segment is presenting major opportunities for market expansion.

North America Holds a Significant Market Share

North America holds a significant market share in the wipes market owing to several factors including growing urbanization, changing lifestyles, and increasing the introduction of scented wipes including household and personal care wipes. In addition, the rapid growth of online retailing and increasing product innovation is contributing to wipes market growth in North America followed by Asia-Pacific and Europe. Moreover, in the Asia-Pacific region, growing expenditure on baby care products is influencing the sales of baby personal care wipes in the region. Significant growth in the number of potential buyers developing economies like China and India is expected to drive the market in the region.

Wipes Industry Overview

The global wipes market is highly fragmented. Some of the major key players in the wipes market, globally includesRockline Industries, Inc.,Procter and Gamble Co.,Unilever Group,Suominen Corporation,Johnson & Johnson Inc.,Nice-Pak International Ltd.,Kimberly Clark Corporation, among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product Type
    • 5.1.1 Personal Care Wipes
      • 5.1.1.1 Baby Wipes
      • 5.1.1.2 Facial Wipes
      • 5.1.1.3 Hand & Body Wipes
      • 5.1.1.4 Personal Hygiene Wipes
    • 5.1.2 Household Wipes
    • 5.1.3 Other Product Types
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Convenience Stores
    • 5.2.3 Specialty Stores
    • 5.2.4 Online Retail
    • 5.2.5 Other Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Spain
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East & Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Rockline Industries, Inc.
    • 6.3.2 Diamond Wipes International, Inc.
    • 6.3.3 Procter and Gamble Co.
    • 6.3.4 Kimberly Clark Corporation
    • 6.3.5 Nice-Pak International Ltd.
    • 6.3.6 Meridian Industries Inc.
    • 6.3.7 Unilever Group
    • 6.3.8 La Fresh Group, Inc.
    • 6.3.9 Unicharm International
    • 6.3.10 Johnson & Johnson Inc.
    • 6.3.11 Suominen Corporation
    • 6.3.12 DUDE Products, Inc.

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS