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市場調査レポート
商品コード
1433930
ワイプ:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年)Wipes - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029) |
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カスタマイズ可能
適宜更新あり
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ワイプ:市場シェア分析、産業動向・統計、成長予測(2024~2029年) |
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 2~3営業日
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ワイプ市場規模は2024年に194億9,000万米ドルと推定され、2029年までに253億7,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5.42%のCAGRで成長します。
ここ数年、特に水へのアクセスが制限されている場合に、衛生維持のためのパーソナルケアワイプの使用が増加しており、市場を牽引しています。さらに、パーソナルケアワイプは使い捨てであるため、感染予防に効果があるため、消費者はパーソナルケアワイプをさらに購入するようになりました。幼児人口の増加、都市化の成長、個人衛生製品に対する女性消費者の支出の増加は、調査対象市場のパーソナルケアワイプセグメントにさらに影響を与えています。さらに、特に旅行中に顔を清潔にするための拭き取り用品の使用が消費者の間で増加しており、この拭き取り用品セグメントが市場拡大の大きな機会となっています。
北米は、都市化の進行、ライフスタイルの変化、家庭用およびパーソナルケア用ワイプを含む香り付きワイプのイントロダクション増加などのいくつかの要因により、ワイプ市場で大きな市場シェアを占めています。さらに、オンライン小売の急速な成長と製品イノベーションの増加が、北米、次いでアジア太平洋、欧州におけるワイプ市場の成長に貢献しています。さらに、アジア太平洋地域では、ベビーケア製品への支出の増加が、この地域のベビー用パーソナルケアワイプの売上に影響を与えています。中国やインドなどの新興経済諸国潜在的な買い手の数の大幅な増加が、この地域の市場を牽引すると予想されます。
世界のワイプ市場は非常に細分化されています。ワイプ市場における主要な主要企業には、世界的には、Rockline Industries, Inc.、Procter and Gamble Co.、Unilever Group、Suominen Corporation、Johnson &Johnson Inc.、Nice-Pak International Ltd.、Kimberly Clark Corporationなどが含まれます。
The Wipes Market size is estimated at USD 19.49 billion in 2024, and is expected to reach USD 25.37 billion by 2029, growing at a CAGR of 5.42% during the forecast period (2024-2029).
Increased use of personal care wipes for maintenance of hygiene, specifically when access to water is limited is driving the market from the last few years. Moreover, the benefits of personal care wipes for the prevention of infection due to their disposable nature are attracting consumers to buy more personal care wipes. Rising infant population, growth in urbanization, growing expenditure of female consumers on personal hygiene products are further influencing the personal care wipes segment in the market studied. Moreover, the use of facial wipes to clean face especially while traveling is on an increase among consumers owing to which facial wipes segment is presenting major opportunities for market expansion.
North America holds a significant market share in the wipes market owing to several factors including growing urbanization, changing lifestyles, and increasing the introduction of scented wipes including household and personal care wipes. In addition, the rapid growth of online retailing and increasing product innovation is contributing to wipes market growth in North America followed by Asia-Pacific and Europe. Moreover, in the Asia-Pacific region, growing expenditure on baby care products is influencing the sales of baby personal care wipes in the region. Significant growth in the number of potential buyers developing economies like China and India is expected to drive the market in the region.
The global wipes market is highly fragmented. Some of the major key players in the wipes market, globally includesRockline Industries, Inc.,Procter and Gamble Co.,Unilever Group,Suominen Corporation,Johnson & Johnson Inc.,Nice-Pak International Ltd.,Kimberly Clark Corporation, among others.