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市場調査レポート
商品コード
1433929

ブリスケット:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2024~2029年)

Brisket - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)


出版日
ページ情報
英文 90 Pages
納期
2~3営業日
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適宜更新あり
価格
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ブリスケット:市場シェア分析、産業動向、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 90 Pages
納期: 2~3営業日
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概要

ブリスケット市場規模は、2024年に356万トンと推定され、2029年までに438万トンに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.20%のCAGRで成長します。

ブリスケット-市場

主なハイライト

  • クリーンラベル製品への嗜好の高まりがブリスケット市場の成長を推進しています。
  • タンパク質が豊富な食品に対する需要の高まりも市場の成長に影響を与えています。さらに、グラスフェッドブリスケットの人気の高まりは、世界のブリスケット市場の成長を引き起こしている動向の1つです。さらに、グラスフェッドブリスケットに関連する健康上の利点に対する意識の高まりにより、消費者の間でグラスフェッドブリスケットの需要が増加しています。

ブリスケット市場の動向

肉加工品の需要の増加

多忙なライフスタイル、急速な都市化、新しいライフスタイル動向や食習慣の採用などの要因により、加工肉などのインスタント食品の需要が高まると考えられます。食品サービスおよび小売業界の成長により、ブリスケットなどの加工肉製品の供給が増加しています。肉製品の需要の増加は、食品小売企業が顧客に提供している種類、価格、サービスにも影響を受けています。食肉加工技術の革新により、市場に多様な製品がイントロダクションされ、より大きな消費者基盤が確保されています。世界中で加工肉製品の需要が高まっており、ブリスケット市場を牽引しています。

北米が大きな市場シェアを保持

地域には、北米がブリスケット市場で大きなシェアを占めており、予測期間中引き続き市場を独占すると予想されます。アジア太平洋地域は、主に高価値のタンパク質食品の需要の増加と組織化された小売業の成長により、高い潜在力を持っています。中国とインドはこの地域で最も急速に成長している国です。加工肉の健康被害に対する大衆の意識の高まりと、この地域での菜食主義の傾向の高まりにより、欧州でのブリスケットの消費率が減速しています。

ブリスケット業界の概要

世界のブリスケット市場は、地元および地域のプレーヤーが多国籍企業と激しく競争しており、非常に細分化されています。世界的にブリスケット市場における主要なプレーヤーには、Boston Brisket Company、National Beef Packing Company LLC、Tyson Foods、Hormel Foods Corporation、Conagra Brandsなどが含まれます。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の成果
  • 調査の前提
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手・消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • ポイントカット
    • フラットカット
  • 製品タイプ別
    • コンベンショナルブリスケット
    • オーガニックブリスケット
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東・アフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東とアフリカ

第6章 競合情勢

  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Boston Brisket Compnay
    • Conagra Brands
    • Hormel Foods Corporation
    • Tyson Foods
    • J. Freirich Foods
    • Goode Company
    • National Beef Packing Company LLC

第7章 市場機会と今後の動向

目次
Product Code: 67305

The Brisket Market size is estimated at 3.56 Million metric tons in 2024, and is expected to reach 4.38 Million metric tons by 2029, growing at a CAGR of 4.20% during the forecast period (2024-2029).

Brisket - Market

Key Highlights

  • The growing preference for clean labeled products is driving the market growth of brisket market.
  • The increasing demand for protein-rich food products is also influencing themarket growth. Moreover, the increasing popularity of grass-fed brisket, is one of the trends that is triggering the growth of the global brisket market. Furthermore,demand for grass-fed brisket is increasing among consumers owingto the increasing awareness about health benefits associated with it.

Brisket Market Trends

Increasing Demand for Processed Meat Products

Factors such as hectic lifestyle, rapid urbanization, adoption of new lifestyle trends and food habits will drive the demand for convenience food such as processed meat. Growth in food service and retail industry has led to increased supply of processed meat products such as brisket, the growing demand for meat products has also been influenced by variety, prices, and services that the food retail firms have been offering to their customers. Innovation in meat processing technologies has led to the introduction of diverse products in the market thus ensuring bigger consumer base. The growing demand for processed meat products across the globe is driving the brisket market.

North America Holds a Significant Market Share

In terms of geography, North America holds a significant market share in the brisket market and will continue to dominate the market for the forecasted period. Asia-pacific region has high potential mainly due to increasing demand for high-value protein food and growth in organized retail. China and India are the fastest growing countries in the region. Increased awareness among the masses about the health hazards of processed meat and growing veganisim trend in the region has slowed down the consumption rate of brisket in Europe.

Brisket Industry Overview

The global brisket market is highly fragemented with local and regional players competing fiercely with multinational companies. Some of the major key players in the brisket market, globally includes Boston Brisket Compnay, National Beef Packing Company LLC, Tyson Foods, Hormel Foods Corporation, Conagra Brands, among others.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Deliverables
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Point Cut
    • 5.1.2 Flat Cut
  • 5.2 By Product Type
    • 5.2.1 Conventional brisket
    • 5.2.2 Organic brisket
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Spain
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East & Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Boston Brisket Compnay
    • 6.3.2 Conagra Brands
    • 6.3.3 Hormel Foods Corporation
    • 6.3.4 Tyson Foods
    • 6.3.5 J. Freirich Foods
    • 6.3.6 Goode Company
    • 6.3.7 National Beef Packing Company LLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS