表紙:レストラン家具市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
市場調査レポート
商品コード
1258782

レストラン家具市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)

Restaurant Furniture Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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レストラン家具市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年04月14日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

家具市場は、今後5年間で5%のCAGRで推移すると予想されています。

レストランでは、家具の設置が重要な役割を果たします。適切な座席は、ゲストの食事体験のシーンを作り出します。しかし、美的センスがすべてではありません。座席のキャパシティや家具の使用頻度など、考慮しなければならない点はまだまだあります。

レストラン業界は常に進化しており、レストランオーナーの間で人気のある家具の動向も同じです。飲食店の家具は、他のものと同様、年月とともに変化し、季節によっても変化します。ある年は布張りの椅子を多用し、またある年は肘掛け付きのレストランチェアを見かけるかもしれません。文字通りの最新動向を追うのは得策ではありませんが、レストランの内装に流行の要素を取り入れることで、常に最新の情報を得ることができます。

カスタム家具は、経済が拡大しているときに需要が高くなります。家具市場は活況を呈しており、今後数年でさらに大きく拡大することが予想されます。

COVID-19のパンデミックは、政府の閉鎖を通じてレストラン業界に影響を与え、労働者の解雇やレストランやオーナーの収入減を招き、独立系レストランの存続を脅かすことになっています。

レストラン家具の市場動向

パティオファニチャーの需要拡大

パティオ家具は、ガーデン家具やアウトドア家具とも呼ばれ、屋外での使用に特化して設計された家具の一種です。屋外用家具分野の売上は、2023年に517億7,000万米ドルに達します。同市場は毎年4.85%の成長が見込まれています(2023-2028年のCAGR)。世界比較では、米国での収益が最も多くなっています(2023年に177億9000万米ドル)

レストラン家具業界の成長は、主にホテル、リゾート、オープンスペース、公共庭園におけるパティオ家具製品のニーズの高まりによってもたらされています。こうした動向は、主に海辺の地域や丘の駅、風光明媚な場所、歴史的建造物などで観察されます。また、バルコニー、庭園、ポーチなど、より美しく快適なデザインを提供するために、消費者の関心は屋外エリアの強化に変わりつつあり、業界の発展を支えています。

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アジア太平洋地域が最も高い成長を遂げると予想されます。

まもなく、アジア太平洋地域におけるレストラン家具の需要が増加し、より高品質なレストラン家具の市場を牽引することが予想されます。

消費者所得の増加、人口動態の変化、アジア新興国の良好なマクロ経済見通しが、レストランの改装需要を促進すると予想されます。ブランドの成長は、革新性、卓越した小売業、特定の市場カテゴリーにカスタマイズされた価格設定に決定的に依存する可能性があります。

現在では、レストラン家具をリーズナブルな価格で購入できるようになったため、すべての消費者が家具を購入する際にオンライン小売プラットフォームを好み、頼りにしています。アジア太平洋地域のレストラン家具市場に影響を与える2つの主な要因は、ライフスタイルの改善と可処分所得の増加です。

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レストラン家具の産業概要

本レポートでは、レストラン家具市場で事業を展開する主要な海外プレイヤーを取り上げています。市場シェアの面では、現在、一部の大手企業が市場を細分化しています。しかし、技術の進歩や製品の革新に伴い、中~小規模の企業が新規契約の獲得や新市場の開拓により、市場での存在感を高めています。

その他の特典:

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3ヶ月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学と洞察

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 産業バリューチェーン分析
  • 産業の魅力- ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • 市場における技術革新の洞察
  • 市場に関する政府規制の洞察
  • COVID-19の市場への影響について

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • ダイニングセット
    • シーティングファニチャー
  • アプリケーション別
    • 飲食店
    • スナックバー
    • ホテル・バー
  • 地域別に見る
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • その他アジア太平洋地域
    • 欧州
      • ドイツ
      • フランス
      • 英国
      • その他欧州
    • 中東・アフリカ地域
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東とアフリカ
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米地域

第6章 競合情勢

  • 市場集中の概要
  • 企業プロファイル
    • American Signature
    • Ashley Furniture Industry
    • Casblanca
    • Forever Patio
    • Custom Seating
    • Herman Miller
    • HNI
    • IKEA
    • Otto(Crate & Barrel)
    • Scavolini
    • Homecrest Outdoor Living

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 免責事項および当社について

目次
Product Code: 93746

The furniture market is expected to register a CAGR of 5% over the next five years.

In restaurants, furniture setup plays an important role; The right seating sets the scene for guests' dining experience. Nevertheless, it's not all about aesthetics. Seating capacity and constant furniture use are just a couple more aspects that must be considered.

The restaurant industry is constantly evolving, and so are the furniture trends that are popular among restaurant owners. Like everything else, restaurant furniture changes over the years and even from season to season. One year restaurants might be using a lot of upholstered chairs, and another year, you'll see restaurant chairs with armrests. Following the latest trend in the letter is not a good idea, but you can stay current by including trendy elements in your restaurant decor.

Custom furnishing is in high demand when the economy is expanding. The furniture market is booming and is expected to expand by much more in the coming years.

The COVID-19 pandemic impacted the restaurant industry via government closures, resulting in layoffs of workers and loss of income for restaurants and owners and threatening the survival of independent restaurants.

Restaurant Furniture Market Trends

Increasing Demand for Patio Furniture

Patio furniture, also called Garden furniture or outdoor furniture, is a type of furniture specifically designed for outdoor use. Revenue in the Outdoor Furniture segment amounts to USD51.77bn in 2023. The market is expected to grow annually by 4.85% (CAGR 2023-2028). In global comparison, most revenue is generated in the United States (USD17,790.00m in 2023). About total population figures, per-person revenues of xx are generated in 2023.

The growth of the restaurant furniture industry is primarily driven by the rising need for patio furniture products in hotels, resorts, open spaces, and public gardens. These trends are mainly observed in seaside areas, hill stations, scenic beauty places, and historical monuments. In addition, consumer attention is changing to enhancing outside areas to provide more aesthetically pleasing and comfortable designs in balconies, gardens, and porches, supporting industry development.

Restaurant Furniture Market - IMG1

Asia-Pacific is Expected to Witness the Highest Growth

Shortly, there will be an increasing demand for restaurant furniture in Asia-Pacific regions, which is expected to drive the market for more high-quality restaurant furniture.

Rising consumer income, changing demographics, and a good macroeconomic outlook in emerging Asian nations are anticipated to drive demand for restaurant renovation. The growth of a brand may depend critically on innovation, excellence in retailing, and pricing customized to specific market categories.

Nowadays, due to the accessibility of a large range of restaurant furnishings goods at reasonable costs, every consumer prefers and relies on online retail platforms to purchase furniture. The two main drivers influencing the restaurant furniture market in the Asia-Pacific region are improving lifestyles and rising disposable income.

Restaurant Furniture Market - IMG2

Restaurant Furniture Industry Overview

The report covers the major international players operating in the restaurant furniture market. In terms of market share, some of the major players currently fragment the market. However, with technological advancements and product innovations, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping into new markets.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS AND INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Industry Value Chain Analysis
  • 4.5 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.5.1 Threat of New Entrants
    • 4.5.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.5.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.5.4 Threat of Substitutes
    • 4.5.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.6 Insights of Technology Innovations in the Market
  • 4.7 Insights on Government Regulations on the Market
  • 4.8 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Dining Sets
    • 5.1.2 Seating Furniture
  • 5.2 By Application
    • 5.2.1 Restaurants
    • 5.2.2 Snack Bar
    • 5.2.3 Hotels and Bars
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Asia-Pacific
      • 5.3.2.1 China
      • 5.3.2.2 India
      • 5.3.2.3 Japan
      • 5.3.2.4 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.3 Europe
      • 5.3.3.1 Germany
      • 5.3.3.2 France
      • 5.3.3.3 United Kingdom
      • 5.3.3.4 Rest of Europe
    • 5.3.4 Middle East and Africa
      • 5.3.4.1 United Arab Emirates
      • 5.3.4.2 Saudi Arabia
      • 5.3.4.3 South Africa
      • 5.3.4.4 Rest of Middle East and Africa
    • 5.3.5 South America
      • 5.3.5.1 Brazil
      • 5.3.5.2 Argentina
      • 5.3.5.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles
    • 6.2.1 American Signature
    • 6.2.2 Ashley Furniture Industry
    • 6.2.3 Casblanca
    • 6.2.4 Forever Patio
    • 6.2.5 Custom Seating
    • 6.2.6 Herman Miller
    • 6.2.7 HNI
    • 6.2.8 IKEA
    • 6.2.9 Otto (Crate & Barrel)
    • 6.2.10 Scavolini
    • 6.2.11 Homecrest Outdoor Living*

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER AND ABOUT US