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市場調査レポート
商品コード
1197570

メンズウェア市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)

Menswear Market - Growth, Trends, and Forecasts (2023 - 2028)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 70 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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メンズウェア市場- 成長、動向、予測(2023年~2028年)
出版日: 2023年01月23日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 70 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界のメンズウェア市場は、予測期間である2022年から2027年にかけてCAGR5.7%で成長すると予想されています。

COVID-19は、政府が閉鎖し、製造工場や店舗が閉鎖に直面し、ウイルスの拡散を遅らせるためにイベントがキャンセルされるなど、世界のファッション業界に影響を及ぼしました。コロナウイルスの大流行は、世界中のファッションブランドに大きな影響を与えました。同時に、ファッション業界は消費者需要の課題にも直面しています。また、ファッションブランドがファッショナブルなフェイスマスクの製造にシフトすることで、新たな機会も生まれています。

消費者がラグジュアリーなライフスタイルを好むようになったことで、ミレニアル世代がラグジュアリーなファッションを選ぶようになりました。ファッションウェア、パーティーウェア、ナイトウェアに至るまで、消費者の購買意欲は旺盛です。

急速な成長と都市化の進展により、消費に余裕のある現代的な消費者層が生まれ、現在のファッションに対する情熱が高まっています。メンズウェアの分野では、オケージョンに特化した衣服の需要が伸びています。

メンズウェアの市場動向

男性におけるオンラインショッピング志向の高まり

インターネットやeコマースの普及により、ファッションに対する意識が高まり、ハイブランドや希少な商品を手に入れることができるようになりました。ここ数年、中国やインドなどの新興国における購買力の高まりから、各社がメンズウェアをターゲットにしています。メディアの影響力の高まりや、有名人の推薦、プロモーション割引、祝祭セールなどeコマース・プラットフォームが採用するマーケティング戦略は、今後数年間の市場成長を促進すると予想されます。さらに、オンラインユーザーの増加に伴い、オンライン取引やオンラインで消費される平均金額も着実に増加しています。ユーザーは、オンライン小売の手軽さ、便利さ、時間短縮の利点により、その場で商品を購入する準備ができています。オンライン決済や無料配送など、オンライン小売業者が提供するセキュリティ機能の強化、オンライン顧客サービスの向上、ショッピングサイトの顧客向けデザインの充実などが、顧客のオンラインショッピングに影響を与えています。

アジア太平洋地域はメンズウェア市場で力強い成長を遂げる見込み

メンズウェア業界は近年、中国とインドで大きな成長を遂げています。これは、男性の消費者が品質とスタイルを重視し、高品質の衣服を購入する傾向があるためです。インドは35歳以下の若年層が約65%を占め、メンズウェア市場を活性化させています。中国経済の急成長、都市部の中間層の購買力向上、ブランド認知度、衣料品の品質に対する要求が、中国のメンズウェア市場を牽引しています。メンズウェアのオンラインショッピングは、代替ショッピングチャネルとしてインターネットを受け入れる消費者の増加により、今後も成長を続け、メンズウェア市場の競争はますます激化すると考えられます。ミレニアル世代の男性たちが、欧州とアメリカのメンズウェアに影響を与える重要な原動力となるでしょう。

メンズウェア市場の競合他社分析

メンズウェア市場は非常に競争が激しいです。メンズウェア市場の主要な世界プレーヤーには、Gap Inc.、Aditya Birla Management Corporation Pvt.Ltd., Kering, Burberry Group PLC, Reebok, Gucci, Adidas, Dior, Nike, Inditex(Zara)などの企業が含まれます。これらのプレーヤーはすべて、世界のメンズウェア市場の上昇に積極的であり続けることが想定されます。これらのプレーヤーはすべて、世界のメンズウェア市場の上昇に積極的であり続けることが想定されています。

その他の特典。

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品タイプ別
    • トラウザー
    • デニム
    • Tシャツ
    • 冬物衣料
    • スポーツウェア
    • その他
  • 流通経路別
    • オフライン店舗
    • オンラインストア
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東
      • 南アフリカ共和国
      • サウジアラビア
      • その他の中東地域

第6章 競合情勢

  • 最も活発な企業
  • 最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Gap Inc.
    • Aditya Birla Management Corporation Pvt. Ltd
    • Inditex(Zara)
    • Kering
    • Nike
    • PVH Corp.
    • Adidas
    • Burberry Group PLC
    • Hermes
    • Reebok
    • Dior

第7章 市場機会と今後の動向

第8章 COVID-19の市場への影響

目次
Product Code: 65101

The global menswear market is expected to register a CAGR of 5.7% during the forecast period, 2022 to 2027.

COVID-19 affected the global fashion industry as governments closed, manufacturing plants and stores faced closures, and events were canceled to slow the spread of the virus. The coronavirus pandemic has had a major impact on fashion brands worldwide. At the same time, the fashion industry faces challenges in consumer demand. New opportunities also present themselves as fashion brands shift to making fashionable face masks.

The adoption of a luxury lifestyle among consumers has influenced the purchasing power to opt for luxury wears among millennial. People tend to spend on fashion wear, party wear, and even nightwear.

Rapid growth and rising urbanization lead to a modern class of consumers with more money to spend that develop a growing passion for current fashion. The demand for occasion-specific clothing is growing within the menswear segment.

Menswear Market Trends

Growing Inclination for Online Shopping among Men

A boosted exposure to the internet and e-commerce has improved the fashion consciousness and availability of high-end brands and rare products. Over the past few years, the companies have been targeting men's wear due to growing purchasing power in emerging economies, including China and India. The rising influence of media and marketing strategies adopted by e-commerce platforms such as celebrity endorsements, promotional discounts, and festive sales are anticipated to fuel the market's growth in the coming years. Moreover, with the increasing number of online users, there is a steady rise in online transactions and the average amount of money spent online. The users are ready to buy the goods on the spot due to online retail's ease, convenience, and time-saving advantages. The increased security features offered by online retailers, such as online payments, free delivery, improved online customer services, and the more customer-friendly design of shopping websites, influence customers to shop online.

Asia-Pacific to Experience Robust Growth in the Menswear Market

The menswear industry witnessed significant growth in recent years in China and India. This is because male shoppers tend to focus on quality and style, purchasing high-quality garments. India has most of a young population, about 65% below 35years of age, stimulating the menswear market. The rapid growth of China's economy, increasing purchasing power among China's urban middle-class customers, brand awareness, and demand for apparel quality drive the Chinese menswear market. The future of online shopping for men will continue to grow, owing to an increase in consumer acceptance of the internet as an alternative shopping channel; given this fact, the menswear market will increasingly become competitive. The new millennial generation of men will be the key drivers for both European and American influences in menswear.

Menswear Market Competitor Analysis

The menswear market is highly competitive. Some major key global players in the menswear market include Gap Inc., Aditya Birla Management Corporation Pvt. Ltd., Kering, Burberry Group PLC, Reebok, Gucci, Adidas, Dior, Nike, and Inditex (Zara), among others. All of these players are envisaged to remain active in the rise of the global men's wear market. All of these players are envisaged to remain active in the rise of the global men's wear market.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Trousers
    • 5.1.2 Denims
    • 5.1.3 T-shirts
    • 5.1.4 Winter wear
    • 5.1.5 Sports wear
    • 5.1.6 Others
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Offline Retail Stores
    • 5.2.2 Online Retail Stores
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Spain
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia-Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle-East
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Most Adopted Strategies
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Gap Inc.
    • 6.4.2 Aditya Birla Management Corporation Pvt. Ltd
    • 6.4.3 Inditex (Zara)
    • 6.4.4 Kering
    • 6.4.5 Nike
    • 6.4.6 PVH Corp.
    • 6.4.7 Adidas
    • 6.4.8 Burberry Group PLC
    • 6.4.9 Hermes
    • 6.4.10 Reebok
    • 6.4.11 Dior

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMACT OF COVID-19 ON THE MARKET