市場調査レポート
商品コード
1396033

紳士服市場:規模、シェア、動向分析- セグメント別、地域別、カテゴリー別、2027年までの実績と競合情勢

Menswear Market Size, Share and Trend Analysis by Segments, Region, Category Performance and Competitive Landscape to 2027

出版日: | 発行: GlobalData | ページ情報: 英文 54 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

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紳士服市場:規模、シェア、動向分析- セグメント別、地域別、カテゴリー別、2027年までの実績と競合情勢
出版日: 2023年11月23日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文 54 Pages
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本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

世界の紳士服の市場規模は2022年に1.7%成長し5,015億米ドルに達しましたが、これは為替レートの低迷と中国のロックダウンの継続により、ドルベースでのパンデミックからの回復が抑制されたためです。2022年のオンライン紳士服市場は1,333億米ドルに達し、総消費額の26.6%を占めています。

世界の紳士服市場は、2022年から2027年にかけてCAGR 4.4%で拡大すると予測されています。予測期間中、オンライン、スポーツウェア、ラグジュアリーが好調なセグメントとなる見込みです。刺激的な商品群と革新的なオムニチャネル体験を持つブランドが世界のメンズウェア市場でシェアを獲得すると予測されています。

当レポートでは、世界の紳士服市場について調査し、市場の概要とともに、2027年までのチャネル別、地域別実績、競合情勢、主要ブランドのプロファイルなどをまとめています。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 促進要因と抑制要因
  • 世界の紳士服市場の主な動向
  • ブランドは混雑したスポーツウェア市場で新たな収益源を模索
  • 継続的なファッションのカジュアル化に適応するフォーマルウェアのラインナップ
  • ストリートウェアメーカーは革新的な製品を開発する必要がある
  • 成功戦略
  • 2027年までの世界市場規模
  • 2027年までのチャネル別の実績
  • 2027年までの地域別の実績
  • 競合情勢:市場シェアとブランドプロファイル
  • 主要10ブランド:市場シェア(2021年~2023年)
  • 勝者と敗者の見通し
  • 主要ブランド:Hugo Boss
  • 主要ブランド:Levi's
  • 主要ブランド:Under Armour
  • 主要ブランド:Jack &Jones
  • 主要ブランド:Carhartt & Superdry
  • 注目のブランド

付録

  • 調査手法
  • お問い合わせ
目次

Abstract

The report includes analysis, brands, and trends associated with menswear in the Global Menswear Market to 2027 and the current issue

The global menswear market grew by 1.7% to reach $501.5bn in 2022, as weak exchange rates and persistent China lockdowns subdued the rebound from the pandemic in dollar terms. The online menswear market reached $133.3bn in 2022, accounting for 26.6% of total spend, as consumers remain more invested in the channel following the uptake during the pandemic.

Scope

  • Global menswear market to grow at a CAGR of 4.4% between 2022 and 2027 as consumer confidence takes time to rebuild following inflationary pressures
  • Online, sportswear and luxury to be outperforming segments in the forecast period
  • Brands with inspiring product ranges and innovative omnichannel experiences win share within the global menswear market

Reasons to Buy

  • Gain a comprehensive view of the menswear market and forecasts to 2027
  • Explore new opportunities that will allow you to align your product offerings and strategies to meet demand following the impact of current events on the apparel market
  • Investigate current and forecast trends in menswear categories to identify the opportunities offering the most potential
  • Understand who the main competitors are in the category and their price positioning

Table of Contents

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Drivers & Inhibitors
  • Key Trends in the Global Menswear Market
  • Brands seek new revenue streams within the crowded sportswear market
  • Formalwear ranges adapt to the continued casualization of fashion
  • Streetwear players must create innovative product to stand out
  • Strategies for Success
  • Global Market Size to 2027
  • Channel Performance to 2027
  • Regional Performance to 2027
  • Competitive Landscape: Market Shares & Brand Profiles
  • Top 10 Brands: Market Shares 2021-2023
  • Winners & Losers Outlook
  • Brands in Focus: Hugo Boss
  • Brands in Focus: Levi's
  • Brands in Focus: Under Armour
  • Brands in Focus: Jack & Jones
  • Brands in Focus: Carhartt & Superdry
  • Brands to Watch

Appendix

  • Methodology
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