表紙:コーヒークリーマー市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
市場調査レポート
商品コード
1136136

コーヒークリーマー市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)

Coffee creamer Market - Growth, Trends, and Forecasts (2022 - 2027)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 155 Pages | 納期: 2~3営業日

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コーヒークリーマー市場- 成長、動向、予測(2022年~2027年)
出版日: 2022年10月13日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 155 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

コーヒークリーマー市場は、予測期間である2022年から2027年にかけて、CAGR4.5%を記録すると予測されています。

コーヒークリーマー製品の需要は、コーヒーのような非アルコール飲料の需要増と厳密に関連しています。ホットとコールドの両方でコーヒー飲料の需要の高まりは、世界中でこれらのコーヒー製品の販売を推進しています。これらの製品は、しばしば味を追加し、コーヒーを濃くする消費者によって好まれています。これらのコーヒークリーム製品の販売を推進風味のコーヒーのための需要のこのシフト、液体コーヒークリーム製品は一般的に内のブレンドする傾向があるし、均等に簡単に配布することができます粉末コーヒークリームと比較すると、市場の消費者によって好まれているです。

コーヒークリーム製品の主な機能の1つは、準備の最小限の関与と自宅でRTDコーヒーの経験を提供することです。これは、消費者の好きな味の製品を選択し、自宅でこれらの風味のコーヒーを準備する市場で容易にします。市場でのフレーバーコーヒークリーマーの需要のおかげで、メーカーはユニークな風味のフレーバーコーヒークリーマーの提供を開始しました。例えば、2021年1月、ダノンノースアメリカはポストホールディングス社と提携し、フルーティペブルスとココアペブルスのシリアルフレーバーにインスパイアされたコーヒークリーマーのペアを発売しました。別の会社、スターバックス、製品ポートフォリオのユニークなフレーバーコーヒークリームを提供しています。味のいくつかは、シナモンドルチェラテ、ホワイトチョコレートモカ、キャラメルマキアートなどがあります。同社は、これらの味を密接に味と専用のRTDコーヒーの小売スペースで提供される味を模倣することを主張します。

COVID-19の発生により、消費者が様々なフレーバーのコーヒーを家庭で飲むようになったことで、コーヒークリーマーの需要が増加しました。これは主に、コーヒーに新しい風味を消費する傾向があるためです。また、これらのコーヒークリーマーは、市場の消費者が大量に製品を購入することを容易にする、より長い貯蔵寿命を持っている傾向があります。

主な市場動向

消費者のビーガンやフリーフロムコーヒークリーマーへの嗜好の変化

さまざまな食品・飲料製品に含まれる化学物質ベースの添加物や成分の摂取が及ぼす影響に対する認識が高まるにつれ、クリーンラベルやフリーフロム(無添加)をうたった食品・飲料への需要が高まっています。多くの消費者がビーガンになったことで、植物由来のコーヒークリーマーの需要が市場で大幅に増加しました。ビーガン製品を摂取することによる健康上の利点が、市場における従来製品よりもビーガン由来のコーヒークリーマーの選択を消費者に促しています。特に、世界中の消費者の間で増加している乳糖不耐症の若い人口から、オート麦、アーモンド、ココナッツミルク、および多くから作られた乳製品なしのクリーマーの需要が増加しています。そのため、革新的なフレーバーを持つ乳製品不使用のクリーマーの幅広いポートフォリオを持つプレーヤーが増えています。2022年、ネスレはCoffeeMateというブランドで、フレンチバニラとキャラメルという2つの新しいフレーバーの植物由来のコーヒークリーマーを発売しました。

コーヒークリーマー市場を独占する北米

コーヒークリーマーは、その風味と保存期間の長さから、消費者に頻繁に利用されています。家庭で消費されるコーヒー飲料の需要が高まるにつれて、コーヒークリーマーのニーズも高まっています。例えば、米国農務省海外農業サービスによると、2020年の米国国内のコーヒー消費量は60キログラム袋2300万個と推定されており、2015年の60キログラム袋2358万個を少し上回ると報告されています。さらに、お客様はアレルゲンを含むコーヒークリームのブランドを避けたいため、クリーンラベルのアイテムを選択する傾向があります。ビーガン、シュガーフリーなどのクリーンラベルの商品の購入は、乳糖不耐症、肥満、その他の慢性疾患を取り巻く健康への懸念が高まっていることが背景にあります。このような需要を受けて、市場のメーカーはクリーンラベルの製品を市場に投入しています。例えば、2020年9月、ダノンブランドのインターナショナルディライトは、シュガーフリーを謳ったコーヒークリーマーのパッケージをリニューアルしました。新しいパッケージでは、「Zero Sugar」を製品の前面中央に配置し、顧客がその主張に気づきやすくなっています。

競合情勢

コーヒークリーマーの市場は非常に細分化されており、国内外のプレーヤーで構成されています。コーヒークリーマーの主要プレイヤーには、Nestle SA、Danone SA、Walmart Inc、Heartland Food Products Group、Leaner Creamer LLC、Bay Valley Foods LLC、Nutpods、Shamrock Foods Company、Califia Farms LLC、Dean Foods、およびその他が挙げられます。同市場は競争が激しく、大手企業は市場でのトップポジションを獲得するために大規模な戦略的投資を行っています。例えば、2022年1月、大手乳製品ブランドであるChobaniは、Sweet &Creamy、French Vanilla、Chocolate Hazelnut、Caramel Macchiatoという4つのフレーバーで展開する植物由来のコーヒークリーマーを発売しています。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • アナリストによる3ヶ月間のサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査対象範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場の力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターズファイブフォース分析
    • 新規参入業者の脅威
    • 買い手/消費者の交渉力
    • 供給企業の交渉力
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係

第5章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • 粉末コーヒークリーナー
    • リキッドクリーマー
  • 流通経路別
    • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
    • コンビニエンスストア
    • オンラインショップ
    • その他流通チャネル
  • 地域別内訳
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • その他北米地域
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • ロシア
      • イタリア
      • スペイン
      • その他の欧州
    • アジア太平洋地域
      • インド
      • 中国
      • 日本
      • オーストラリア
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他の南米地域
    • 中東およびアフリカ
      • 南アフリカ
      • サウジアラビア
      • その他中東・アフリカ地域

第6章 競合情勢

  • 主要プレイヤーの最も採用されている戦略
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Nestle SA
    • Danone SA
    • Heartland food products Group
    • Leaner Creamer LLC
    • Walmart Inc.
    • Shamrock Foods Company
    • Bay Valley Foods LLC
    • Califia Farms LLC
    • Dean Foods
    • HP Hood LLC

第7章 市場機会と将来動向

第8章 COVID-19が市場に与える影響

目次
Product Code: 92083

The coffee creamer market is projected to register a CAGR of 4.5% during the forecast period, 2022-2027.

The demand for coffee creamer products is strictly associated with the increasing demand for non-alcoholic beverages like coffee. The growing demand for coffee beverages both in hot and cold forms is propelling the sales of these coffee products across the world. These products are often preferred by consumers to add flavor and thicken the coffee. This shift in demand for flavored coffee propelling the sales of these coffee creamer products, liquid coffee creamer products are commonly preferred by the consumers in the market as liquid creamer tends to blend within and can be evenly distributed easily when compared to powdered coffee creamer.

One of the primary functions of the coffee creamer products is to provide an RTD coffee experience at home with minimal involvement in preparation. This facilitates the consumers in the market to choose products of their favorite flavors and prepare those flavored coffees at home. Owing to the demand for flavored coffee creamers in the market, manufacturers started offering flavored coffee creamers with unique flavors. For instance, in Jan 2021, Danone North America partnered with Post Holdings, Inc. to launch a pair of coffee creamers inspired by Fruity Pebbles and Cocoa Pebbles cereal flavors. Another company, Starbucks offers their unique flavored coffee creamers in its product portfolio. A few of the flavors include, cinnamon dolce latte, white chocolate mocha, caramel macchiato and more. The company claims that these flavors closely imitates the taste and flavors offered in their dedicated RTD coffee retail spaces.

Due to the outbreak of COVID-19, the demand for coffee creamers increased with consumers shift in demand towards at home consumption of coffee with various flavors. This is mainly due to the inclination towards consuming novelty flavors in coffee. In addition, these coffee creamers tend to have a longer shelf life which facilitates the consumers in the market purchase products in bulk quantities.

Key Market Trends

Shift in consumers preference towards vegan and free-from coffee creamers

With the increasing awareness about the impact of consumption of various chemicals-based additives/ingredients via various food & beverage products, there has been increasing demand for food & beverages with clean-label claims and free-from claims.​ The demand for plant-based coffee creamers has significantly increased in the market as many consumers are turning vegan. The health benefits of consuming vegan products encourage consumers to choose vegan-originated coffee creamers over conventional products in the market. There is a growing demand for dairy-free creamers made from oat, almond, coconut milk, and more, especially from the younger population with an increasing lactose intolerance among consumers around the world. Thus, an increasing number of players have a broad portfolio of dairy-free creamers with innovative flavors. In 2022, Nestle launched its plant-based coffee creamer under the brand, CoffeeMate in two new flavors, French Vanilla and Caramel.

North America dominates the coffee creamer market

Due to their flavor and prolonged shelf life, coffee creamers are frequently used by consumers. As the demand for coffee beverages for household consumption rises in the area, so does the need for coffee creamer. For instance, the USDA Foreign Agricultural Services reported that domestic coffee consumption in the United States in 2020 was estimated at 23 million 60-kilogram bags, which is a bit more than the 23.58 million 60-kilogram bags in 2015. Additionally, customers are more likely to choose items with clean labels because they want to avoid coffee creamer brands that contain allergens. Purchases of items with clean labels, such as vegan, sugar-free, and other options, are driven by the rising health concerns surrounding lactose intolerance, obesity, and other chronic diseases. Owing to the demand manufacturers in the market are introducing clean labeled products into the market. For instance, in September 2020, International Delight, a Danone Brand redesigned packaging for coffee creamers with a Sugar-Free claim. The new packaging puts "Zero Sugar" front and center of the products, making it easy for customers to notice the claim.

Competitive Landscape

The Coffee Creamers market is highly fragmented and comprises domestic and international players. The leading players in the Coffee Creamer include Nestle SA, Danone SA, Walmart Inc, Heartland Food Products Group, Leaner Creamer LLC, Bay Valley Foods LLC, Nutpods, Shamrock Foods Company, Califia Farms LLC, Dean Foods, and others. The market is highly competitive, with major players making major strategic investments in order to attain the top position in the market. For Instance, In January 2022, Chobani, a leading dairy foods brand, launched Plant-Based Coffee Creamers that are available in four flavors namely, Sweet & Creamy, French Vanilla, Chocolate Hazelnut, and Caramel Macchiato.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Porters Five Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Powdered Coffee Creamer
    • 5.1.2 Liquid Creamer
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarket & Hypermarkets
    • 5.2.2 Convenience stores
    • 5.2.3 Online Retail Stores
    • 5.2.4 Other Distribution Channels
  • 5.3 By Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 United Kingdom
      • 5.3.2.2 Germany
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Italy
      • 5.3.2.6 Spain
      • 5.3.2.7 Rest of the Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 India
      • 5.3.3.2 China
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of south America
    • 5.3.5 Middle-East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Saudi Arabia
      • 5.3.5.3 Rest of Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most adopted strategies of leading players
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Nestle SA
    • 6.3.2 Danone SA
    • 6.3.3 Heartland food products Group
    • 6.3.4 Leaner Creamer LLC
    • 6.3.5 Walmart Inc.
    • 6.3.6 Shamrock Foods Company
    • 6.3.7 Bay Valley Foods LLC
    • 6.3.8 Califia Farms LLC
    • 6.3.9 Dean Foods
    • 6.3.10 HP Hood LLC

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID 19 ON THE MARKET