市場調査レポート
商品コード
1210894
コーヒークリーマーの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別、性質別、形態別、用途別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Coffee Creamer Market Size study & Forecast, by Product Type by Nature, by Form, by Application, by Sales Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
コーヒークリーマーの世界市場規模調査・予測:製品タイプ別、性質別、形態別、用途別、販売チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のコーヒークリーマー市場は、2021年に約171億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.6%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
Cコーヒークリーマーは、よりクリーミーで、より厚く、少し甘い風味を持っています。ミルクとは異なり、コーヒークリーマーにはカロリーと脂肪があります。それは、人工香料、砂糖、人工フレーバーなどの追加成分が含まれています。コーヒークリーム市場は、健康的な製品に支出する消費者の意欲の上昇と自宅でコーヒーの消費の増加などの要因のため拡大しています。また、コーヒーを販売するカフェやコーヒーショップ、レストランの数も徐々に増加しており、コーヒークリーマーの需要を高めると予想されます。コーヒークリーマーの市場成長に影響を与えると予想されるもう一つの要因は、消費者の消費力および一人当たりのコーヒー消費量の増加です。
Statistaによると、2020年の世界の非アルコール飲料市場の売上は1兆380億5,400万米ドルで、2021年には1兆1,552億500万米ドルに増加すると予測されています。さらに、非乳製品の消費の増加、Ready to Drinkの需要の増加、カフェの店舗数の増加が、市場の成長を後押ししています。しかし、コーヒークリーマーの高コストと価格の変動は、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
世界のコーヒークリーマー市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域が含まれています。北米は、地域市場の乳糖不耐症の消費者の増加、地域のターゲット人口の上昇のために、収益の面でスペースを支配しました。さらに、アジア太平洋地域は、フレーバーコーヒーに多くを費やした消費者の好みの数の上昇などの要因に起因する重要な速度を持っていると予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Coffee Creamer Market is valued approximately USD 17.14 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.6% over the forecast period 2022-2029. Ccoffee creamer is creamier, and thicker and has a little sweet flavour. Unlike milk, coffee creamer has calories and fat. It contains added ingredients such as artificial flavors, sugar, artificial flavors. The Coffee Creamer market is expanding because of factors such as rising consumer willingness to spend on healthy products and increased consumption of coffees at home. The number of cafes, coffee shops, and restaurants that sell coffee is also gradually growing, which is anticipated to raise demand for coffee creamer. Another factor that is anticipated to have an impact on market growth for coffee creamers is an increase in consumer spending power and per capita coffee consumption.
According to Statista, in year 2020, Worldwide non-alcoholic beverage market revenue stood at USD 1038,054 million which increased to USD 1155205 million in year 2021 and it is projected to reach at USD 144158 million by year 2025. Furthermore, rising consumption of non-dairy products and rising demand for ready to drink and rising number of cafe outlets is favoring the growth of market. However, the high cost of Coffee Creamer and fluctuation in prices stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Coffee Creamer Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue, owing to the increasing number of lactose intolerant consumers in the regional market, rising number of target population in the region. Furthermore, Asia Pacific region is expected to have a significant rate owing to factors such as rising number of consumer preference to spent more on flavored coffee.
Major market players included in this report are:
Nestle S.A.
Danone SA
Royal FrieslandCampina NV
Land O'Lakes, Inc.
Almer Malaysia SDN BHD
Custom Food Group
Fujian Jumbo Grand Food Co. Ltd.
Jacobs Douwe Egberts BV
Jiangxi Weirbao Food and Biotechnology Co. Ltd.
TreeHouse Foods Inc.
Recent Developments in the Market:
Global Coffee Creamer Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product Type, Nature, Form, Application, Type, Sales Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Dairy-based Creamer
Non-dairy Creamer
By Nature:
Organic
Conventional
By Form
Powder Coffee Creamer
Liquid Coffee Creamer
By Application:
Residential
Commercial
By Sales Channel:
Direct
Indirect
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World