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市場調査レポート
商品コード
1438565

造園ツール:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)

Landscaping Tools - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 140 Pages | 納期: 2~3営業日

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造園ツール:市場シェア分析、業界動向と統計、成長予測(2024~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

造園ツール市場規模は2024年に323億6,000万米ドルと推定され、2029年までに413億1,000万米ドルに達すると予測されており、予測期間(2024年から2029年)中に5%のCAGRで成長します。

造園ツール- 市場

主なハイライト

  • 長期的には、先進国と新興諸国の住宅および商業プロジェクトにおける都市園芸と造園の増加傾向が、主要な市場プレーヤーによる革新的な造園ツールの発売と相まって、予測期間中の造園ツール市場の成長を促進する可能性があります。
  • 世界中の多くの国が、屋内/都市園芸を導入することにより、有機的で環境に優しい環境への移行を進めています。したがって、屋内/都市園芸に興味のある顧客は、小型手動工具や電動工具などのガーデニングに使用される造園ツールの売上を伸ばす可能性があります。
  • 地域の中でも北米は、芝生や園芸用具への支出の増加、自分で食物を栽培する利点についての意識の高まり、健康意識の高まり、先進技術の利用可能性などにより、主要な市場を独占しています。

造園ツール市場動向

キッチン/屋内ガーデニングの成長動向

屋内/家庭菜園は、家庭の要件を満たすために住宅内で作物を栽培する実践です。この傾向により、消費者にガーデニングのための簡単で便利な手段を提供する造園ツールの需要が高まっています。

老舗企業は消費者に自宅で新鮮な果物や野菜を栽培するためのソリューションを提供しています。新興企業や新興企業は市場の可能性に注目し、屋内家庭菜園の需要が高い新しい州で事業を拡大しています。

統計・プログラム実施省(MoSPI)によると、インドでは家庭菜園の総価値が年々増加しており、インド市場での造園道具の売上を増やす機会が生まれています。また、園芸工具への支出の増加により、予測期間中に世界中で造園ツールの需要が高まる可能性があります。

北米が市場を独占

造園と芝生の手入れは、北米で急成長しているビジネスです。この分野は、移民とアメリカ第一世代に主流経済への出発点と入り口を提供する、低コストで多大な労力を費やす職業です。この業界の成長は、造園ツールの使用に好影響を与えています。米国人口の約80%が都市部に住んでいます。環境問題への関心が高まる中、国民はより質の高い空気とレクリエーション活動のために緑豊かな裏庭に注目しており、国内で造園の人気が高まり、ガーデニングツールの使用が促進されていることを示しています。

カナダの都市人口の生活水準の向上とライフスタイルの改善は、企業オフィスがオープンスペースの景観づくりを余儀なくされる2つの主な要因です。美化されたオフィスは従業員に良い影響を与えることが観察されています。景観整備は不動産の価値を高める効果があることも知られています。したがって、ほとんどの不動産会社は、物件周辺エリアの改善と地域内の景観エリアの拡大に資金を費やしています。カナダの造園は、さまざまな形態のエコツーリズムの1つとなっています。ホテルは、緑地を見渡すために追加料金を支払うゲストから年間約600~700万米ドルの追加収入を得ています。そのため、建物内やその周囲の景観を積極的に利用するホテルが増えています。したがって、政策の変更、地理的および人口統計上の適合性、および先進技術の使用が、北米の造園ツール市場を牽引すると予想される主な要因となります。

造園ツール業界の概要

造園ツール市場は、多くの大規模、中小企業、中規模のメーカーによってかなり統合されています。市場の主要企業には、Andreas Stihl AG &Co. KG、Husqvarna AB、MTD Products Inc.、Robert Bosch GmbH、Stanley Black &Decker Inc.、Honda Power Equipment、およびThe Toro Corp.が含まれます。製品の革新と買収が主要な要素です。これらの企業は、革新的な技術を使用して市場シェアを拡大し、生産能力を向上させる戦略をとっていました。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場の定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場力学

  • 市場概要
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 代替製品の脅威
    • 新規参入業者の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の激しさ

第5章 市場セグメンテーション

  • 製品
    • 芝刈り機
    • パワーツール
    • ハンドツール
    • その他の造園ツール
  • エンドユーザー
    • 住宅
    • 商業
  • 地域
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
      • メキシコ
      • 北米のその他の地域
    • 欧州
      • ドイツ
      • 英国
      • フランス
      • ロシア
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋地域
      • 中国
      • 日本
      • インド
      • 韓国
      • その他アジア太平洋地域
    • 南米
      • ブラジル
      • アルゼンチン
      • その他南米
    • 中東とアフリカ
      • 南アフリカ
      • エジプト
      • その他中東およびアフリカ

第6章 競合情勢

  • 市場シェア分析
  • Most Adapted Strategies
  • 企業プロファイル
    • Andreas Stihl AG &Co. KG
    • Husqvarna AB
    • MTD Products Inc.
    • Robert Bosch GmbH
    • Stanley Black &Decker Inc.
    • The Toro Co.
    • Honda Power Equipment
    • Falcon Garden Tools
    • Fiskars Corporation
    • Makita Corporation

第7章 市場機会と将来の動向

目次
Product Code: 67537

The Landscaping Tools Market size is estimated at USD 32.36 billion in 2024, and is expected to reach USD 41.31 billion by 2029, growing at a CAGR of 5% during the forecast period (2024-2029).

Landscaping Tools - Market

Key Highlights

  • Over the long run, the increasing trend of urban gardening and landscaping in residential and commercial projects in developed and developing countries, coupled with the launch of innovative landscaping tools by major market players, may propel the growth of the landscaping tools market during the forecast period.
  • Many countries worldwide have been shifting to an organic, eco-friendly environment by installing indoor/urban gardening. Hence, customers interested in indoor/urban gardening may boost the sales of landscaping tools used for gardening, such as small hand tools and power tools.
  • Among the regions, North America is the major dominating market due to the increased spending on lawn and gardening tools, rising awareness about the benefits of growing your own food, increasing health consciousness, and the availability of advanced technology.

Landscaping Tools Market Trends

Growing Trend of Kitchen/Indoor Gardening

Indoor/kitchen gardening is a practice of growing crops in residential houses to meet household requirements. This trend has raised the demand for landscaping tools that provide consumers with easy and convenient measures for gardening.

Established companies are offering consumers solutions for growing fresh fruits and vegetables in their own homes. New and emerging companies are noticing the potential in the market and expanding their businesses in the new provinces where the demand for indoor kitchen gardening is high.

According to the Ministry of Statistics and Program Implementation (MoSPI), the gross value from the kitchen gardens has been increasing every year in India, thus creating an opportunity to increase the sales of landscaping tools in the Indian market. Also, the escalating expenditure on garden tools may boost the demand for landscaping tools worldwide during the forecast period.

North America Dominates the Market

Landscaping and lawn care is a booming business in North America. This sector is a low-cost and high-sweat-equity profession that offers immigrants and first-generation Americans a starting point and a gateway into the mainstream economy. The growth of this industry has a favorable impact on the use of landscaping tools. About 80% of the US population stays in urban areas. With the increasing environmental concerns, the people in the country are focusing on a green backyard for better quality air and recreational activities, indicating an increase in the popularity of landscaping in the country and driving the use of gardening tools.

The increasing standard of living and improved lifestyle of the Canadian urban population are two major factors forcing corporate offices to go for landscaping in their open spaces. It has been observed that a beautified office has a positive impact on its employees. Landscaping is also known to improve the value of the property. Thus, most real estate companies are spending on improving the area around the property and expanding the landscaped area in the region. Landscaping in Canada has become one of the many forms of eco-tourism. Hotels earn about USD 6-7 million annually in additional revenue from guests willing to pay extra to overlook the green space. Hence, more hotels are willing to use landscaping in and around their buildings. Therefore, policy changes, geographic and demographic suitability, and the use of advanced technology are the major factors expected to drive the market for landscaping tools in North America.

Landscaping Tools Industry Overview

The landscaping tools market is fairly consolidated with many large, small, and medium-sized manufacturers. The top players in the market include Andreas Stihl AG & Co. KG, Husqvarna AB, MTD Products Inc., Robert Bosch GmbH, Stanley Black & Decker Inc., Honda Power Equipment, and The Toro Corp. Product innovations and acquisitions are the primary strategies followed by these companies to increase their market share and improve their production capabilities using innovative technology.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.4.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Threat of Substitute Products
    • 4.4.4 Threat of New Entrants
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Product
    • 5.1.1 Lawnmowers
    • 5.1.2 Power Tools
    • 5.1.3 Hand Tools
    • 5.1.4 Other Landscaping Tools
  • 5.2 End User
    • 5.2.1 Residential
    • 5.2.2 Commercial
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Russia
      • 5.3.2.5 Spain
      • 5.3.2.6 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 Japan
      • 5.3.3.3 India
      • 5.3.3.4 South Korea
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East and Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Egypt
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Share Analysis
  • 6.2 Most Adapted Strategies
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 Andreas Stihl AG & Co. KG
    • 6.3.2 Husqvarna AB
    • 6.3.3 MTD Products Inc.
    • 6.3.4 Robert Bosch GmbH
    • 6.3.5 Stanley Black & Decker Inc.
    • 6.3.6 The Toro Co.
    • 6.3.7 Honda Power Equipment
    • 6.3.8 Falcon Garden Tools
    • 6.3.9 Fiskars Corporation
    • 6.3.10 Makita Corporation

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS