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市場調査レポート
商品コード
1697380

脱脂粉乳市場:将来予測 (2025年~2030年)

Skimmed Milk Powder Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 140 Pages
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即日から翌営業日
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脱脂粉乳市場:将来予測 (2025年~2030年)
出版日: 2025年02月06日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 140 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

脱脂粉乳市場はCAGR 6.69%で成長し、2025年の329億2,600万米ドルから2030年には455億1,800万米ドルに達すると推定されます。

脱脂乳には健康を害する化学物質が含まれていません。脱脂乳を使用することで、人々は多くの脂肪を摂取することなく、牛乳のあらゆる利点を享受することができます。脱脂粉乳のメーカーは、革新的な製品に対する需要の高まりに対応するため、新しく創造的な製品を提供しています。これには、人気の高い地域限定商品の開発、若年層への訴求、機能性を高めた脱脂粉乳の提供などが含まれます。

市場動向:

  • 脱脂粉乳は、低脂肪、高タンパク、高カルシウム、低カロリーなど、さまざまな利点があります。世界の肥満の増加により、脱脂粉乳のニーズは増加すると思われます。WHOによると、2022年には世界の8人に1人が肥満と共存しています。2022年には、18歳以上の25億人が太り過ぎです。
  • 脱脂粉乳は、全体的な健康と幸福を維持するために特定の栄養素を必要とします。ネスレは2023年11月にN3ミルクを開発したと発表するなど、革新的な製品が市場に投入されています。この牛乳は、中国でN3ブランドの新しい粉ミルクシリーズとして発売されました。これにはフルクリームと脱脂粉乳が含まれます。これらは高タンパクで、家族全員のバランスのとれた食生活をサポートします。
  • アジア太平洋:中国、日本、インド、韓国などの主要経済国がこの地域を支配しています。ASEAN諸国など、急成長している新興国もこの地域です。そのほか、インド、パキスタン、中国は世界最大の生乳生産国です。
  • 北米:米国では、いくつかの有力企業が市場を牽引しています。これらの企業は製品の革新と開発において重要な役割を果たしています。ベーカリー製品、乳児用調製粉乳、菓子類、冷菓などの需要が大きいです。

本レポートで取り上げられている主要企業には、Nestle、Dairy America、Alpen Dairies、Nova Dairy Products、Amul、Dana Dairy Groupなどがあります。

本レポートの主な利点

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者の嗜好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域だけでなく新興地域もカバーする詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場促進要因と将来動向:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 行動可能な提言:ダイナミックな環境の中で、新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的意思決定に洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果が高いです。

どのような用途で利用されていますか?

業界・市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響

分析範囲

  • 過去のデータ(2022~2024年)と予測データ (2025~2030年)
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合企業のポジショニング・戦略・市場シェア分析
  • 収益成長率と予測分析:セグメント別・地域別 (国別)
  • 企業プロファイリング (戦略、製品、財務情報、主な動向など)

脱脂粉乳市場は以下のセグメント別に分析されます:

製品種類別

  • 全粉乳(カウミルクパウダー)
  • ブラック脱脂粉乳
  • ホワイト脱脂粉乳
  • グリーン脱脂粉乳
  • ウーロン茶用脱脂粉乳

用途別

  • ベーカリー製品
  • 菓子類
  • 栄養食品
  • 乳児用調製粉乳
  • 冷凍デザート
  • ドライミックス

包装手段別

  • 未包装脱脂粉乳
  • 袋入り脱脂粉乳
  • インスタント脱脂粉乳
  • 瓶詰・缶詰脱脂粉乳

流通経路別

  • スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
  • コンビエンスストア
  • オンライン

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • 英国
  • フランス
  • スペイン
  • その他
  • 中東・アフリカ
  • UAE
  • イスラエル
  • その他アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • 韓国
  • インド
  • インドネシア
  • 台湾
  • タイ
  • その他

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場スナップショット

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 分析範囲
  • 市場セグメンテーション

第3章 ビジネス情勢

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • ポリシーと規制
  • 戦略的推奨事項

第4章 技術展望

第5章 脱脂粉乳市場:製品種類別

  • イントロダクション
  • 全粉乳
  • ブラック脱脂粉乳
  • ホワイト脱脂粉乳
  • グリーン脱脂粉乳
  • ウーロン茶用脱脂粉乳

第6章 脱脂粉乳市場:用途別

  • イントロダクション
  • ベーカリー製品
  • 菓子類
  • 栄養食品
  • 乳児用調製粉乳
  • 冷凍デザート
  • ドライミックス

第7章 脱脂粉乳市場:包装手段別

  • イントロダクション
  • 未包装脱脂粉乳
  • 袋入り脱脂粉乳
  • インスタント脱脂粉乳
  • 瓶詰・缶詰脱脂粉乳

第8章 脱脂粉乳市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン

第9章 脱脂粉乳市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 製品種類別
    • 用途別
    • 包装手段別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • 製品種類別
    • 用途別
    • 包装手段別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • 製品種類別
    • 用途別
    • 包装手段別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • 製品種類別
    • 用途別
    • 包装手段別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋地域
    • 製品種類別
    • 用途別
    • 包装手段別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 企業合併・買収 (M&A)、合意、事業協力
  • 競合ダッシュボード

第11章 企業プロファイル

  • Nestle
  • Dairy America
  • Alpen Dairies
  • Nova Dairy products
  • Amul
  • Arla Foods amba
  • Olam International
  • Dana Dairy Group
  • Darigold
  • Fonterra Co-operative Group
  • Lactalis Ingredients
  • Royal FrieslandCampina N.V.

第12章 付録

  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット
  • 分析手法
  • 略語
目次
Product Code: KSI061617295

The skimmed milk powder market is estimated to grow at a CAGR of 6.69%, reaching US$45.518 billion in 2030 from US$32.926 billion in 2025.

Skimmed milk does not contain any chemicals that can harm health. With skimmed milk, people can enjoy all the benefits of milk without consuming a lot of fat. Manufacturers of skimmed milk powder are offering new and creative products to cater to the growing demand for innovative products. This includes creating popular regional products, appealing to younger customers, and presenting skimmed milk powder with increased functional features.

Market Trends:

  • Skimmed milk powder has multiple benefits, such as a low-fat content, a higher protein content, more calcium, and does not contain a lot of calories. Due to growing obesity worldwide, the need for skimmed milk powder is likely to increase. According to the WHO, in 2022, 1 in 8 people in the world were living with obesity. In 2022, 2.5 billion people 18 years and older were overweight. Skimmed milk powder is perfect for people to control their weight.
  • Skimmed milk powder requires specific nutrients to maintain overall health and well-being. Innovative products, such as Nestle announced that it had developed N3 milk in November 2023, are being launched in the market. The milk was introduced in a new range of powdered milk in China under the N3 brand. This includes a full cream and a skimmed milk product. These are high in protein to support a well-balanced diet for the entire family. These innovations are necessary to sustain the growing competition.
  • Asia Pacific: Major economies like China, Japan, India, and South Korea dominate the region. Some of the fastest-growing emerging economies are from this region, such as ASEAN countries. Besides, India, Pakistan, and China are the largest milk producers in the world.
  • North America: In the United States, the market is driven by several prominent players. These companies play a crucial role in product innovations and development. The region has a large demand for bakery products, infant formula, confectionery, and frozen desserts among others.

Some of the major players covered in this report include Nestle, Dairy America, Alpen Dairies, Nova Dairy Products, Amul, and Dana Dairy Group among others.

Key Benefits of this Report:

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, and other sub-segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decisions to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data from 2022 to 2024 & forecast data from 2025 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The skimmed milk powder market has been analyzed through the following segments:

By Product Type

  • Cow Milk Powder
  • Black Skim Milk Powder
  • White Skim Milk Powder
  • Green Skim Milk Powder
  • Oolong Skim Milk Powder

By Application

  • Bakery Products
  • Confectionery
  • Nutritional Foods
  • Infant Formula
  • Frozen Desserts
  • Dry Mixes

By Packaging

  • Loose Skim Milk Powder
  • Bagged Skim Milk Powder
  • Instant Skim Milk Powder
  • Bottled & Canned Skim Milk Powder

By Distribution Channel

  • Supermarkets & Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Online

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • UK
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • South Korea
  • India
  • Indonesia
  • Taiwan
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. MARKET SNAPSHOT

  • 2.1. Market Overview
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Scope of the Study
  • 2.4. Market Segmentation

3. BUSINESS LANDSCAPE

  • 3.1. Market Drivers
  • 3.2. Market Restraints
  • 3.3. Market Opportunities
  • 3.4. Porter's Five Forces Analysis
  • 3.5. Industry Value Chain Analysis
  • 3.6. Policies and Regulations
  • 3.7. Strategic Recommendations

4. TECHNOLOGICAL OUTLOOK

5. SKIMMED MILK POWDER MARKET BY PRODUCT TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Cow Milk Powder
  • 5.3. Black Skim Milk Powder
  • 5.4. White Skim Milk Powder
  • 5.5. Green Skim Milk Powder
  • 5.6. Oolong Skim Milk Powder

6. SKIMMED MILK POWDER MARKET BY APPLICATION

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Bakery Products
  • 6.3. Confectionery
  • 6.4. Nutritional Foods
  • 6.5. Infant Formula
  • 6.6. Frozen Desserts
  • 6.7. Dry Mixes

7. SKIMMED MILK POWDER MARKET BY PACKAGING

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Loose Skim Milk Powder
  • 7.3. Bagged Skim Milk Powder
  • 7.4. Instant Skim Milk Powder
  • 7.5. Bottled & Canned Skim Milk Powder

8. SKIMMED MILK POWDER MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Supermarkets & Hypermarkets
  • 8.3. Convenience Stores
  • 8.4. Online

9. SKIMMED MILK POWDER MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Product Type
    • 9.2.2. By Application
    • 9.2.3. By Packaging
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. USA
      • 9.2.5.2. Canada
      • 9.2.5.3. Mexico
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Product Type
    • 9.3.2. By Application
    • 9.3.3. By Packaging
    • 9.3.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
      • 9.3.5.2. Argentina
      • 9.3.5.3. Others
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Product Type
    • 9.4.2. By Application
    • 9.4.3. By Packaging
    • 9.4.4. By Distribution Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. United Kingdom
      • 9.4.5.2. Germany
      • 9.4.5.3. France
      • 9.4.5.4. Spain
      • 9.4.5.5. Others
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Product Type
    • 9.5.2. By Application
    • 9.5.3. By Packaging
    • 9.5.4. By Distribution Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
      • 9.5.5.2. UAE
      • 9.5.5.3. Others
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Product Type
    • 9.6.2. By Application
    • 9.6.3. By Packaging
    • 9.6.4. By Distribution Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. China
      • 9.6.5.2. Japan
      • 9.6.5.3. India
      • 9.6.5.4. South Korea
      • 9.6.5.5. Taiwan
      • 9.6.5.6. Others

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Nestle
  • 11.2. Dairy America
  • 11.3. Alpen Dairies
  • 11.4. Nova Dairy products
  • 11.5. Amul
  • 11.6. Arla Foods amba
  • 11.7. Olam International
  • 11.8. Dana Dairy Group
  • 11.9. Darigold
  • 11.10. Fonterra Co-operative Group
  • 11.11. Lactalis Ingredients
  • 11.12. Royal FrieslandCampina N.V.

12. APPENDIX

  • 12.1. Currency
  • 12.2. Assumptions
  • 12.3. Base and Forecast Years Timeline
  • 12.4. Key benefits for the stakeholders
  • 12.5. Research Methodology
  • 12.6. Abbreviations