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市場調査レポート
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1649489

スキン包装の世界市場:予測(2025年~2030年)

Global Skin Packaging Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
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英文 148 Pages
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即日から翌営業日
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スキン包装の世界市場:予測(2025年~2030年)
出版日: 2025年01月17日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

世界のスキン包装市場はCAGR4.33%で成長し、2025年の135億2,900万米ドルから、2030年には167億2,600万米ドルになると予測されています。

個人の可処分所得の増加により、高級赤身肉や鶏肉製品の消費が増加し、製品の保存期間を効果的に延長するスキン包装の需要が急増しています。各種食肉の消費パターンは、ライフスタイルの選択、生活水準、購買力、製品価格と密接に関連しています。近年、平均所得と可処分所得の増加により、中低所得層の消費能力が向上し、食肉への支出を促しています。アメリカ人のための食生活指針(2020年~2025年版)」では、鶏肉はすべての種類の鶏肉、七面鳥、アヒル、ガチョウ、ギニー、ウズラやキジなどの狩猟鳥類に分類されています。鶏肉は米国における動物性タンパク質消費量の13.9%、総タンパク質摂取量の7.2%を占めます。他の種類の鶏肉は、動物性タンパク質のわずか0.2%、総タンパク質摂取量の0.1%にすぎません。鶏肉は米国で一人当たり最も消費されている食肉であり、その消費量は着実に増加しており、1960年以来3倍以上に増加し、家禽類は世界で最も消費されている動物肉となっています。

スキン包装市場の主な促進要因

  • 長期保存可能な製品に対する需要の高まり:長期保存可能な製品に対するニーズが、スキン包装市場の成長を促進すると予想されます。スキン包装は、熱で形成された薄いプラスチックフィルムを使って製品を基材に密封するもので、食品、医療、消費財の各分野で広く利用されています。スキン包装の主な利点は、製品をよりよく保護し、鮮度を保ち、賞味期限を延長できることです。これは、特に食品業界において、新鮮で安全な製品を求める消費者の要求に応えようとするメーカーにとって、ますます魅力的なものとなっています。

消費者が製品の鮮度と安全性をより意識するようになるにつれ、汚染を防ぎ、風味を保ち、使い勝手を向上させるパッケージングソリューションへのニーズが高まっています。スキン包装は、製品の完全性を維持しながら腐敗を効果的に防止し、劣化につながる湿度、温度、光などの外的要因の影響を最小限に抑えます。メーカーが生鮮品の賞味期限を延ばそうとしているため、スキン包装の採用が増加し、市場成長に大きな勢いを与える可能性が高いです。さらに、スキン包装の持続可能性と性能を向上させる包装材料や技術の先進化は、スキン包装の人気上昇にさらに貢献しています。

このレポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者選好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域だけでなく新興地域もカバーする詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的作戦を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果に優れています。

どのような用途で利用されていますか?

業界と市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2030年までの実績データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • セグメントと各国を含む地域の収益成長および予測分析
  • 企業のプロファイリング(戦略、製品、財務状況、主な発展など)

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析

第5章 スキン包装の世界市場:材料別

  • イントロダクション
  • ポリエチレン
  • PVC
  • イオノマー
  • PET

第6章 スキン包装の世界市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 日用消費財(FMCG)
  • 食品・飲料
  • 小売り
  • その他

第7章 スキン包装の世界市場:地域別

  • 世界概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • 欧州
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州地域
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • その他中東・アフリカ地域
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • 台湾
    • タイ
    • インドネシア
    • その他アジア太平洋

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意、コラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第9章 企業プロファイル

  • Plastopil
  • Multivac
  • WestRock Company
  • G.Mondini Spa
  • Amcor plc
  • Berry Global Inc.
  • Sealed Air
  • Dow
  • Wentus
  • Durapak
目次
Product Code: KSI061613620

The global skin packaging market is projected to grow at a CAGR of 4.33%, from US$13.529 billion in 2025 to US$16.726 billion in 2030.

Increasing disposable income among individuals has led to a rise in the consumption of premium quality red meat and poultry products, driving a surge in demand for skin packaging, which effectively extends product shelf life. The consumption patterns of various types of meat are closely linked to lifestyle choices, living standards, and purchasing power, as well as product pricing. In recent years, the increase in average income and disposable income has enhanced the spending capacity of low- and middle-income populations, prompting them to spend more on meat. Meanwhile, higher-income consumers are increasingly willing to invest in premium meat options.The Dietary Guidelines for Americans (2020-2025) categorize poultry to include all types of chicken, turkey, duck, geese, guineas, and game birds such as quail and pheasant. Chicken accounts for 13.9% of animal protein consumption in the United States and 7.2% of total protein intake. Other poultry types contribute a mere 0.2% of animal protein and 0.1% of total protein consumption. Chicken is the most consumed meat per capita in the U.S., with its consumption steadily increasing-more than tripling since 1960-making poultry the most consumed type of animal meat globally.

Key Drivers of the Global Skin Packaging Market

  • Growing Demand for Longer Shelf-Life Products: The need for products with extended shelf life is expected to drive growth in the skin packaging market. Skin packaging involves sealing a product onto a substrate using a thin, heat-formed plastic film and is widely utilized across food, medical, and consumer goods sectors. The primary advantage of skin packaging is its ability to better protect products, preserve freshness, and extend shelf life. This has become increasingly appealing to manufacturers aiming to meet consumer demands for fresh and safe products, particularly in the food industry.

As consumers become more conscious about product freshness and safety, there is an escalating need for packaging solutions that prevent contamination, preserve flavor, and enhance usability. Skin packaging effectively prevents spoilage while maintaining product integrity and minimizing the impact of external factors such as humidity, temperature, and light that can lead to degradation. As manufacturers seek to prolong the shelf life of perishable goods, the adoption of skin packaging is likely to rise, providing significant momentum for market growth. Additionally, advancements in packaging materials and technologies that improve the sustainability and performance of skin packaging further contribute to its increasing popularity.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The global skin packaging market is segmented and analyzed as follows:

By Material Type

  • Polyethylene
  • PVC
  • Ionomer
  • PET

By End-User

  • Fast-Moving Consumer Goods (FMCG)
  • Food & Beverage
  • Retail
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Rest of South America
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Rest of Europe
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Rest of the Middle East and Africa
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Rest of Asia-Pacific

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis

5. GLOBAL SKIN PACKAGING MARKET BY MATERIAL TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Polyethylene
  • 5.3. PVC
  • 5.4. Ionomer
  • 5.5. PET

6. GLOBAL SKIN PACKAGING MARKET BY END-USER

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Fast-Moving Consumer Goods (FMCG)
  • 6.3. Food & Beverage
  • 6.4. Retail
  • 6.5. Others

7. GLOBAL SKIN PACKAGING MARKET BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Global Overview
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. United States
    • 7.2.2. Canada
    • 7.2.3. Mexico
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. Brazil
    • 7.3.2. Argentina
    • 7.3.3. Rest of South America
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. United Kingdom
    • 7.4.2. Germany
    • 7.4.3. France
    • 7.4.4. Italy
    • 7.4.5. Spain
    • 7.4.6. Rest of Europe
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. Saudi Arabia
    • 7.5.2. United Arab Emirates
    • 7.5.3. Rest of Middle East and Africa
  • 7.6. Asia-Pacific
    • 7.6.1. China
    • 7.6.2. India
    • 7.6.3. Japan
    • 7.6.4. South Korea
    • 7.6.5. Taiwan
    • 7.6.6. Thailand
    • 7.6.7. Indonesia
    • 7.6.8. Rest of Asia-Pacific

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Plastopil
  • 9.2. Multivac
  • 9.3. WestRock Company
  • 9.4. G.Mondini Spa
  • 9.5. Amcor plc
  • 9.6. Berry Global Inc.
  • 9.7. Sealed Air
  • 9.8. Dow
  • 9.9. Wentus
  • 9.10. Durapak