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市場調査レポート
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1627678

ジンジャーオイル市場:予測(2025年~2030年)

Ginger Oil Market - Forecasts from 2025 to 2030


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英文 156 Pages
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即日から翌営業日
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ジンジャーオイル市場:予測(2025年~2030年)
出版日: 2024年12月18日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 156 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

ジンジャーオイル市場はCAGR3.02%で成長し、2025年の125億3,500万米ドルから、2030年までには145億4,500万米ドルに達すると推定されます。

ジンジャーオイルは、ジンジャーの根茎から蒸留法によって抽出される濃縮エッセンシャルオイルです。温かく、強く、スパイシーな香りが特徴で、アロマセラピーに有用です。ジンジャーオイルは体を温める作用があり、肌、体、精神に安らぎと刺激を与えることで知られています。アーユルヴェーダでは古くから、不安、うつ、自信のなさ、熱意の欠如などの感情的な問題に対処するために使われてきました。このオイルは、主にその薬効成分により、複数の健康効果をもたらします。消化器系をサポートし、肌の健康を改善します。さらに、ジンジャーオイルは、心臓の健康を促進し、様々な心血管疾患のリスクを軽減し、人間の性欲を高めることが判明しています。

ジンジャーオイルの抽出プロセスと製品開発に関する研究開発への投資は、著しく増加しています。抗シワクリーム、シャンプー、スキンケア製品、ヘアケア製品へのジンジャーオイルの使用は着実に増加しています。さらに、動物用飼料サプリメントの調査においても、貴重なエッセンシャルオイルであることが証明されています。

世界市場における生姜の生産量の増加は、予測期間中のジンジャーオイル市場の成長を促進すると予想されます。生姜の生産は、インド、ナイジェリア、タンザニアなどの国々で長年にわたって著しく成長しています。同様に、エッセンシャルオイルやハーブ医薬品の需要の高まりは、世界のジンジャーオイル市場の成長をさらに押し上げると予測されています。

ジンジャーオイル市場の促進要因

  • 世界の関節炎患者の増加

ジンジャーオイルの世界市場の成長を促進する主な要因は、世界の関節炎の症例数の増加です。ジンジャーオイルには複数の薬効があり、関節炎の痛みを引き起こすホルモンや炎症性プロスタグランジンの生成を抑える働きがあります。ジンゲロール、ジンゲロン、ショウガオールなどが含まれており、腫れや炎症を抑えることが分かっています。複数の調査機関やマーケットリーダーが、ジンジャーオイルが関節炎に有益な特性を持つことを指摘しています。例えば、Versus Arthritisは、研究参加者の約63%が生姜は膝の痛みを軽減すると回答したと報告しています。

また、Versus Arthritisは、2023年には英国で約1,000万人が関節炎に苦しんでいると述べています。同機関の報告によると、イングランドとウェールズにおける変形性膝関節症の総症例数は、それぞれ453万8,461人と42万3,470人でした。さらに、イングランドとスコットランドにおける変形性股関節症の総症例は、それぞれ271万8,089例と25万7,654例でした。

同様に、カナダ統計局は、12歳以上の関節炎患者の大幅な増加を報告しています。2021年、この年齢層で記録された関節炎の総症例は608万7,600例で、2022年には628万1,200例に増加しました。2022年、18歳から34歳の関節炎患者数は25万3,200人、35歳から49歳の患者数は78万1,400人に達しました。

ジンジャーオイル市場の地理的展望:

  • アジア太平洋が世界のジンジャーオイル市場で大きなシェアを占めると予測されます。

アジア太平洋地域は、予測期間中にジンジャーオイルの世界市場で大きな成長を遂げると予測されています。アジア太平洋は、地域市場において最大の生姜生産国であるため、ジンジャーオイル生産において大きなシェアを占めています。インドはジンジャーオイルの主要生産国であり、市場全体のほぼ半分のシェアを占めて市場をリードしています。インドにおける生姜の生産量は、ここ数年で大きく伸びています。The Spice Board of Indiaはその報告書の中で、2022年会計年度から2023会計年度において、インド国内の生姜の総生産量は250万3,325トンを記録し、2022年会計年度から2023会計年度には243万1,521トンとわずかに減少したと述べています。同様に、この地域におけるハーブや薬用植物の生産も、ここ数年で大きく伸びています。インドを含む様々な国が、薬用植物の応用と利用を促進するための重要な政策や機関を導入しています。

本レポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者選好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域および新興地域を網羅した詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的戦略を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果の高いです。

どのような用途で利用されていますか?

業界と市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2030年までの実績データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • 収益の成長と予測国々を含むセグメントおよび地域の分析
  • 企業プロファイリング(戦略、製品、財務状況、主な発展など)

ジンジャーオイル市場は以下のようにセグメント化され、分析されています:

タイプ別

  • 従来型
  • オーガニック

用途別

  • 食品・飲料
  • 化粧品
  • その他

流通チャネル別

  • オフライン
  • スーパーマーケット
  • その他
  • オンライン

地域別

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • メキシコ
  • 南米
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • その他
  • 欧州
  • ドイツ
  • スペイン
  • 米国英国
  • フランス
  • その他
  • 中東・アフリカ
  • UAE
  • サウジアラビア
  • その他
  • アジア太平洋
  • 中国
  • 日本
  • インド
  • 韓国
  • インドネシア
  • タイ
  • その他

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 世界のジンジャーオイル市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 従来型
  • オーガニック

第6章 世界のジンジャーオイル市場:用途別

  • イントロダクション
  • 食品・飲料
  • 化粧品
  • その他

第7章 世界のジンジャーオイル市場:流通チャネル別

  • イントロダクション
  • オフライン
    • スーパーマーケット
    • その他
  • オンライン

第8章 世界のジンジャーオイル市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • 用途別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意、コラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • AOS Products Private Limited
  • New Directions Aromatics
  • Sydney Essential Oil
  • Edens Gardens
  • Kanta Enterprises Pvt. Ltd.
  • Young Living Essential Oils
  • Rocky Mountain Oils
  • Manohar Botanical Extracts Pvt. Ltd.
  • Lebermuth
  • Shiva Exports India
  • Ultra International B.V.
  • Star Export House
  • India Aroma Oils And Company
  • Ozone Natural
  • Botanic Healthcare
目次
Product Code: KSI061613940

The ginger oil market is estimated to grow at a CAGR of 3.02%, attaining US$14.545 billion by 2030, from US$12.535 billion in 2025.

Ginger oil is a concentrated essential oil extracted from the ginger rhizome through a distillation process. It has a warm, strong, and spicy aroma, making it useful for aromatherapy. Ginger oil is known for its warming properties, providing comfort and stimulation to the skin, body, and psyche. It has long been used in Ayurvedic medicine to address emotional issues such as anxiety, depression, low self-confidence, and lack of enthusiasm. The oil offers multiple health benefits primarily due to its medicinal properties. It supports the digestive system and improves skin health. Additionally, ginger oil is found to boost heart health, reduce the risk of various cardiovascular diseases, and enhance human libido.

Investments in research and development related to the extraction process of ginger oil and product development are increasing significantly. The use of ginger oil in anti-wrinkle creams, shampoos, skincare products, and hair care products is steadily rising. Furthermore, ginger oil has proven to be a valuable essential oil in animal feed supplement research.

The increasing production of ginger in the global market is expected to propel the growth of the ginger oil market during the forecast period. Ginger production has grown significantly over the years in countries such as India, Nigeria, and Tanzania. Similarly, the rising demand for essential oils and herbal medicines is anticipated to further boost the growth of the global ginger oil market.

Ginger oil market drivers

  • Increasing global cases of arthritis.

A major factor propelling the growth of the global ginger oil market is the increasing number of arthritis cases worldwide. Ginger oil offers multiple medicinal benefits and helps reduce the production of hormones and inflammatory prostaglandins that cause pain in arthritis. It contains gingerol, zingerone, and shogaol, which have been found to reduce swelling and inflammation. Multiple research agencies and market leaders have indicated that ginger oil provides beneficial properties for arthritis. For instance, Versus Arthritis reported that about 63% of participants in their study indicated that ginger helps reduce knee pain.

Versus Arthritis also stated that in 2023, approximately 10 million individuals in the UK are suffering from arthritis. The agency reported that the total cases of knee osteoarthritis in England and Wales were recorded at 4,538,461 and 423,470, respectively. Furthermore, the total cases of hip osteoarthritis in England and Scotland were recorded at 2,718,089 and 257,654, respectively.

Similarly, Statistics Canada reported significant growth in arthritis cases among individuals over 12 years old. In 2021, the total recorded cases of arthritis in this age group were 6,087,600, which increased to 6,281,200 in 2022. The agency noted that in 2022, the number of individuals aged 18 to 34 years with arthritis was recorded at 253,200, while cases among individuals aged 35 to 49 years reached 781,400.

Ginger oil market geographical outlook:

  • Asia Pacific is forecasted to hold a major share of the global ginger oil market.

The Asia Pacific region is expected to witness significant growth in the global ginger oil market during the forecast period. It is the largest producer of ginger in regional markets and therefore holds a substantial share in ginger oil production. India is the top producer of ginger oil and leads the market, accounting for almost half of the total market share. The production of ginger in India has experienced massive growth over the past few years. The Spice Board of India, in its report, stated that during the 2022-23 financial year, the total production of ginger in the nation was recorded at 2,503,325 metric tons, which slightly decreased to 2,431,521 metric tons during the financial year 2022-23. Similarly, the production of herbal and medicinal plants in the region has also seen significant growth over the years. Various countries, including India, have introduced key policies and agencies to promote the application and utilization of medicinal plants.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Ginger Oil Market is segmented and analyzed as:

By Type

  • Conventional
  • Organic

By Application

  • Food and Beverages
  • Cosmetics
  • Others

By Distribution Channel

  • Offline
  • Supermarkets
  • Others
  • Online

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • Spain
  • United Kingdom
  • France
  • Others
  • Middle East and Africa
  • UAE
  • Saudi Arabia
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Indonesia
  • Thailand
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. The Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL GINGER OIL MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Conventional
  • 5.3. Organic

6. GLOBAL GINGER OIL MARKET BY APPLICATIONS

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Food and Beverages
  • 6.3. Cosmetics
  • 6.4. Others

7. GLOBAL GINGER OIL MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Offline
    • 7.2.1. Supermarkets
    • 7.2.2. Others
  • 7.3. Online

8. GLOBAL GINGER OIL MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Type
    • 8.2.2. By Applications
    • 8.2.3. By Distribution Channel
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. United States
      • 8.2.4.2. Canada
      • 8.2.4.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Type
    • 8.3.2. By Applications
    • 8.3.3. By Distribution Channel
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
      • 8.3.4.2. Argentina
      • 8.3.4.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Type
    • 8.4.2. By Applications
    • 8.4.3. By Distribution Channel
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. Germany
      • 8.4.4.2. Spain
      • 8.4.4.3. United Kingdom
      • 8.4.4.4. France
      • 8.4.4.5. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Type
    • 8.5.2. By Applications
    • 8.5.3. By Distribution Channel
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. UAE
      • 8.5.4.2. Saudi Arabia
      • 8.5.4.3. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Type
    • 8.6.2. By Applications
    • 8.6.3. By Distribution Channel
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
      • 8.6.4.2. Japan
      • 8.6.4.3. India
      • 8.6.4.4. South Korea
      • 8.6.4.5. Indonesia
      • 8.6.4.6. Thailand
      • 8.6.4.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. AOS Products Private Limited
  • 10.2. New Directions Aromatics
  • 10.3. Sydney Essential Oil
  • 10.4. Edens Gardens
  • 10.5. Kanta Enterprises Pvt. Ltd.
  • 10.6. Young Living Essential Oils
  • 10.7. Rocky Mountain Oils
  • 10.8. Manohar Botanical Extracts Pvt. Ltd.
  • 10.9. Lebermuth
  • 10.10. Shiva Exports India
  • 10.11. Ultra International B.V.
  • 10.12. Star Export House
  • 10.13. India Aroma Oils And Company
  • 10.14. Ozone Natural
  • 10.15. Botanic Healthcare