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市場調査レポート
商品コード
1627676
ヒトインスリン市場:将来予測 (2025年~2030年)Human Insulin Market - Forecasts from 2025 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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ヒトインスリン市場:将来予測 (2025年~2030年) |
出版日: 2024年12月18日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 144 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ヒトインスリン市場はCAGR 3.28%で成長し、2025年の233億3,445万米ドルから2030年には274億2,171万米ドルの市場規模に達すると予測されています。
インスリンは体内の糖レベルをコントロールするホルモンです。糖尿病は、血糖値または糖分レベルの異常な上昇を伴う慢性代謝疾患です。現在、糖尿病には2つのタイプがあります。1型糖尿病では、膵臓のβ細胞からインスリンが分泌されなくなり、2型糖尿病では、体内の細胞がインスリン分泌に対する感受性が低下します。座りっぱなしのライフスタイルの普及に伴い、糖尿病の罹患率はインスリン市場で急増すると予想されています。また、新興国における良好な償還動向も市場全体の成長に寄与すると予想されます。
ヒトインスリン市場の促進要因
糖尿病は慢性的な代謝疾患であり、血中低血糖による血糖値の上昇によって定義されています。糖尿病は慢性的な代謝性疾患であり、血中グルコースレベルの上昇によって低血糖が引き起こされます。人間にはヒトインスリンがあり、個別化治療、臨床治療におけるインスリン補充、病気の治療とコントロールのための専門治療に広く使用されています。しかし、インスリンの需要は、体内で形成されない必須インスリンを供給することにより、血糖値を制御し、高血糖を防止する1型糖尿病の治療のための薬剤の消費の増加により、さらに推進されています。経口で使用され、グルコースの取り込みを改善し、体内のインスリン量を増加させるように設計されています。
さらに、健康な膵臓による基礎インスリン分泌を模倣し、一日中インスリンを持続的に供給するインスリンポンプ療法製品の需要増加により、市場も拡大しています。さらに、ヒトインスリンは、術前やクリティカルケア環境における高グルコースや低グルコースのシフトを防止する上でも非常に重要であり、それゆえ手術合併症の軽減に不可欠です。
北米では、座りっぱなしのライフスタイルに起因する糖尿病の有病率が高いため、米国が世界のヒトインスリン市場を掌握しています。米国では、国内のインスリン製剤メーカーが収益の約半分を得ているため、コスト要因が最大の懸念材料となっています。米国は、長時間作用型インスリン製剤ランタスの世界売上の大半を占めています。多くの糖尿病治療薬メーカーは、同国を世界の売上を伸ばすための重要な市場と位置づけています。ランタスは世界で最も人気のある基礎インスリン製剤であり、米国市場を独占しています。
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業界・市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資決定、規制の枠組みと影響、新製品開発、競合の影響
The human insulin market is expected to grow at a CAGR of 3.28%, reaching a market size of US$27,421.71 million in 2030 from US$23,334.45 million in 2025.
Insulin is the hormone that controls sugar levels in the body. Diabetes is a chronic metabolic condition with an abnormal increase in blood glucose or sugar levels. Currently, it has two types. In type 1 diabetes, the pancreatic beta cells are unable to secrete insulin, whereas in type 2, the cells of the body become less sensitive to insulin secretion. With the increasing prevalence of sedentary lifestyles, the incidence of diabetes is anticipated to surge in the insulin market. In addition, favorable reimbursement trends in developed countries are expected to contribute to overall market growth.
Human Insulin Market Drivers
Diabetes is a chronic metabolic ailment that has been defined through increased blood glucose levels in the blood hypoglycemia. Humans have human insulin, which is widely used in individualized treatment, insulin replacement in clinical therapy, and specialty treatment to treat and control the disease. However, the demand for insulin is further propelled by the increasing consumption of the drug to treat type 1 diabetes, which controls blood sugar levels and prevents hyperglycemia by providing the essential insulin that does not form in the body. It is used orally and is designed to improve glucose uptake and increase the amount of insulin in the body.
Further, the market is also expanding due to the increasing demand for insulin pump therapy products that provide a continuous flow of insulin all day, mimicking the basal insulin secretion by a healthy pancreas. In addition to that, human insulin is also very important in preventing high or low-glucose shifts in preoperative and critical care environments and, hence, is imperative in lessening surgical complications.
The high prevalence of diabetes in North America, which is caused by a sedentary lifestyle, has resulted in the United States gaining a stranglehold on the global human insulin market. The cost factor is the biggest concern in the US since domestic insulin producers receive about half of their revenue. The United States accounts for most of the global sales of Lantus, a long-acting insulin. Many diabetes medication manufacturers view the country as a key market to boost global sales. Lantus is the most popular basal insulin worldwide and holds a monopoly on the US market.
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