デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1627620

金属包装の世界市場:予測(2025年~2030年)

Global Metal Packaging Market - Forecasts from 2025 to 2030


出版日
ページ情報
英文 150 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=146.99円
金属包装の世界市場:予測(2025年~2030年)
出版日: 2024年12月02日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界の金属包装市場はCAGR3.10%で成長し、市場規模は2025年の1,406億100万米ドルから、2030年には1,637億4,900万米ドルに達すると予測されています。

市場の拡大は主に食品・飲料(F&B)産業の拡大によるものです。さらに、飲料、特にビール、スパークリングワイン、ソーダ、アイスティー、エナジードリンク、カフェイン入りソーダ、コーヒー飲料向けの金属包装ソリューションのニーズが高まっていることも成長の要因です。

加えて、リシーラブル缶や調節可能な缶の採用は、実用性と保管スペースを強化し、これも重要なレベル要因となっています。同様に、企業はパーソナルケア製品の魅力的なデザインにも力を入れ、消費者層を広げ、市場の成長を促しています。その一方で、有機食品を金属容器で保存することの健康上の利点に対する消費者の理解度が高まっているため、市場の成長は加速しています。

金属包装市場の促進要因

  • 魅力的な包装に対する需要の高まりが金属包装市場の成長に寄与している

市場拡大を促進する主な動向の1つは、金属包装製品へのさまざまなコーティングや印刷の使用が増加していることです。数多くの企業が金属製品に塗料や保護塗料を提供し、顧客を引き付けています。使い方が簡単で様々なサイズや形があることに加え、金属缶、エアゾール、缶に人目を引く印刷を採用することで、この種の包装に対する需要が高まり、市場拡大の原動力となっています。市場開拓の際、考慮すべき重要な側面の1つは、消費者を引き付け維持するためのブランディングでメーカーが利用する印刷インキの創造性です。

金属包装市場の地理的展望

  • アジア太平洋地域は予測期間中に飛躍的な成長を遂げています。

中国における金属包装市場の需要と重要性は、同国の大規模な製造業と消費財産業に容易に起因します。食品、飲料、医薬品、化粧品、消費財セクターは、金属包装の成長を促進する最も強い影響力の一つです。

中国では、環境に対する関心の高まりと政府の介入により、環境に優しい包装オプションへのニーズが高まっています。リサイクル可能な金属やグリーン缶コーティングは、これらの生産者によって模索されている環境に優しい選択肢の一つです。したがって、消費者のグリーン包装に対する評価は、適正製造基準に関するさらに厳しい規制に準拠するため、より環境に優しいプロセスやリサイクル可能な材料の発明を後押しすると予想されます。

このレポートを購入する理由

  • 洞察に満ちた分析:顧客セグメント、政府政策と社会経済要因、消費者選好、産業別、その他のサブセグメントに焦点を当て、主要地域および新興地域を網羅した詳細な市場考察を得ることができます。
  • 競合情勢:世界の主要企業が採用している戦略的策略を理解し、適切な戦略による市場浸透の可能性を理解することができます。
  • 市場動向と促進要因:ダイナミックな要因と極めて重要な市場動向、そしてそれらが今後の市場展開をどのように形成していくかを探ります。
  • 実行可能な提言:ダイナミックな環境の中で新たなビジネスストリームと収益を発掘するための戦略的決断を下すために、洞察を活用します。
  • 幅広い利用者に対応:新興企業、研究機関、コンサルタント、中小企業、大企業にとって有益で費用対効果に優れています。

どのような用途で利用されていますか?

業界と市場考察、事業機会評価、製品需要予測、市場参入戦略、地理的拡大、設備投資の決定、規制の枠組みと影響、新製品開拓、競合の影響

調査範囲

  • 2022年から2030年までの実績データと予測
  • 成長機会、課題、サプライチェーンの展望、規制枠組み、顧客行動、動向分析
  • 競合のポジショニング、戦略、市場シェア分析
  • セグメントと各国を含む地域の収益成長および予測分析
  • 企業のプロファイリング(戦略、製品、財務状況、主な発展など)

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • ステークホルダーにとっての主なメリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
  • CXOの視点

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 金属包装の世界市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • キャップ・クロージャー
  • その他

第6章 金属包装の世界市場:原材料別

  • イントロダクション
  • 鋼鉄
  • アルミニウム
  • その他

第7章 金属包装の世界市場:用途別

  • イントロダクション
  • 食品
  • 飲料
  • 化粧品・パーソナルケア
  • 産業
  • その他

第8章 金属包装の世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • 原材料別
    • 用途別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • 原材料別
    • 用途別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • 原材料別
    • 用途別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • 原材料別
    • 用途別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • 原材料別
    • 用途別
    • 国別

第9章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意、コラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第10章 企業プロファイル

  • Ball Corporation
  • Crown Holdings Incorporated
  • Silgan Holdings Incorporated
  • Can-Pack SA
  • CCL Container Inc
  • Orora Limited
  • Daiwa Can Company
  • Hoe Chong Tin Pte Ltd
  • Sonoco Products Company
  • Ardagh Metal Packaging
  • Amcor
  • Mauser Packaging Solutions
  • Tetra Pak International SA
  • Trivium Packaging
  • Avon
目次
Product Code: KSI061614076

The global metal packaging market is expected to grow at a CAGR of 3.10%, reaching a market size of US$163.749 billion in 2030 from US$140.601 billion in 2025.

The rising market is predominantly due to the food and beverage (F&B) industry's expansion. Furthermore, growth can also be attributed to the increasing need for metal packaging solutions for drinks, especially beer, sparkling wines, sodas, iced teas, energy drinks, caffeinated sodas, and coffee beverages.

In addition, the introduction of resealable and adjustable cans has enhanced the utility and storage space, which is another critical level factor. Similarly, companies have also focused on attractive designs for personal care products to broaden their consumer base and encourage market growth. On the other hand, the market is growing faster due to consumers' increasing level of understanding of the health benefits of storing organic foods in metal containers.

Global Metal Packaging Market Drivers

  • Increased demand for attractive packaging is contributing to the global metal packaging market growth

One of the main trends driving market expansion is the increasing use of different coatings and printing on metal packaging products. Numerous businesses provide paints and protective coatings for metal goods that draw customers. In addition to being simple to use and coming in various sizes and shapes, the introduction of eye-catching printing on metal cans, aerosols, and tins increases demand for this kind of packaging, which in turn fuels market expansion. During market development, one important aspect to consider is the creativity of printing inks utilized by manufacturers in branding to attract and retain consumers.

Global Metal Packaging Market Geographical Outlook

  • Asia Pacific is witnessing exponential growth during the forecast period.

The demand and importance of the metal packaging market in China can easily be attributed to the country's large manufacturing and consumer goods industry. The food, beverage, pharmaceutical, cosmetic, and consumer products sectors are among the strongest influences fueling the growth of metal packaging.

In China, the growing concern for the environment and government interventions have increased the need for environment-friendly packaging options. Recyclable metal and green can coatings are among the eco-friendly alternatives being explored by these producers. Hence, it is expected that the consumers' appreciation of green packing will push for the invention of greener processes and recyclable materials to comply with even more stringent restrictions on good manufacturing practices.

Reasons for buying this report:-

  • Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, other sub- segments.
  • Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
  • Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape up future market developments.
  • Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decision to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
  • Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

  • Historical data & forecasts from 2022 to 2030
  • Growth Opportunities, Challenges, Supply Chain Outlook, Regulatory Framework, Customer Behaviour, and Trend Analysis
  • Competitive Positioning, Strategies, and Market Share Analysis
  • Revenue Growth and Forecast Assessment of segments and regions including countries
  • Company Profiling (Strategies, Products, Financial Information, and Key Developments among others)

The Global metal packaging market is segmented and analyzed as follows:

By Type

  • Cans
  • Caps & Closures
  • Others

By Raw Material

  • Steel
  • Aluminum
  • Others

By Application

  • Food
  • Beverages
  • Cosmetics & Personal care
  • Industrial
  • Others

By Geography

  • North America
  • USA
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Italy
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Others
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the Stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL METAL PACKAGING MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Cans
  • 5.3. Caps & Closures
  • 5.4. Others

6. GLOBAL METAL PACKAGING MARKET BY RAW MATERIAL

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Steel
  • 6.3. Aluminum
  • 6.4. Others

7. GLOBAL METAL PACKAGING MARKET BY APPLICATION

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Food
  • 7.3. Beverages
  • 7.4. Cosmetics & Personal care
  • 7.5. Industrial
  • 7.6. Others

8. GLOBAL METAL PACKAGING MARKET BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. North America
    • 8.2.1. By Type
    • 8.2.2. By Raw Material
    • 8.2.3. By Application
    • 8.2.4. By Country
      • 8.2.4.1. USA
      • 8.2.4.2. Canada
      • 8.2.4.3. Mexico
  • 8.3. South America
    • 8.3.1. By Type
    • 8.3.2. By Raw Material
    • 8.3.3. By Application
    • 8.3.4. By Country
      • 8.3.4.1. Brazil
      • 8.3.4.2. Argentina
      • 8.3.4.3. Others
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. By Type
    • 8.4.2. By Raw Material
    • 8.4.3. By Application
    • 8.4.4. By Country
      • 8.4.4.1. United Kingdom
      • 8.4.4.2. Germany
      • 8.4.4.3. France
      • 8.4.4.4. Italy
      • 8.4.4.5. Spain
      • 8.4.4.6. Others
  • 8.5. Middle East and Africa
    • 8.5.1. By Type
    • 8.5.2. By Raw Material
    • 8.5.3. By Application
    • 8.5.4. By Country
      • 8.5.4.1. Saudi Arabia
      • 8.5.4.2. UAE
      • 8.5.4.3. Others
  • 8.6. Asia Pacific
    • 8.6.1. By Type
    • 8.6.2. By Raw Material
    • 8.6.3. By Application
    • 8.6.4. By Country
      • 8.6.4.1. China
      • 8.6.4.2. Japan
      • 8.6.4.3. India
      • 8.6.4.4. South Korea
      • 8.6.4.5. Indonesia
      • 8.6.4.6. Taiwan
      • 8.6.4.7. Others

9. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 9.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 9.2. Market Share Analysis
  • 9.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 9.4. Competitive Dashboard

10. COMPANY PROFILES

  • 10.1. Ball Corporation
  • 10.2. Crown Holdings Incorporated
  • 10.3. Silgan Holdings Incorporated
  • 10.4. Can-Pack SA
  • 10.5. CCL Container Inc
  • 10.6. Orora Limited
  • 10.7. Daiwa Can Company
  • 10.8. Hoe Chong Tin Pte Ltd
  • 10.9. Sonoco Products Company
  • 10.10. Ardagh Metal Packaging
  • 10.11. Amcor
  • 10.12. Mauser Packaging Solutions
  • 10.13. Tetra Pak International SA
  • 10.14. Trivium Packaging
  • 10.15. Avon