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市場調査レポート
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1456967

美容外科の世界市場-2024年から2029年までの予測

Global Cosmetic Surgery Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 136 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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美容外科の世界市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年02月05日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 136 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

美容外科市場は、2022年の482億4,000万米ドルから2029年には896億7,100万米ドルにCAGR 9.26%で増加すると予測されています。

美容外科は、外科的手術と非外科的手術の両方を用いて見た目を改善する医療手術の一種です。美容外科は、美容外科としても知られ、外科的と医療的手法によって人の外見を向上させることを目的とする形成外科の一セグメントです。美容整形は選択制で、美的魅力、対称性、プロポーションを改善することに重点を置いています。美容外科には、顔、体、乳房、肌の若返りなど様々な種類があります。美容整形を行う理由には、強化、修正、老化の回復などがあります。人は、身体的な部分を縮小、強調、持ち上げ、または強化するために美容整形を受けることができます。長年にわたり、美容整形手術の需要は、手術技術の向上、富裕層の増加、都市化の加速、グローバリゼーションの文化的影響、専門的訓練を受けた医師の増加などにより大きく伸びています。

市場の促進要因:

  • 美容施術の集客を目的としたライセンシング・メディカル・スパの増加が、市場の成長を見込んでいます。

外科的・非外科的な美容施術を受ける患者数の増加により、拡大し魅力的な美容医療産業が世界中で展開されています。FDA(米国食品医薬品局)の認可やライセンスを取得しているメディカル・スパの数は、さまざまな国でこの要因の結果として大幅に拡大しています。幅広いサービスを提供するメディカル・スパの急増がもたらした激しい価格競争は、美容施術の価格をさらに引き下げています。

  • 技術的に進歩した製品へのアクセスのしやすさが、世界的に美容施術の需要を促進すると予想されます。

市場に出回っている商品や機器の大手メーカーは、収益性の拡大に注目し、現在の市場シェアの強化に取り組んでいます。副作用や術後の介入が少ない先進的な製品への需要が高まっているため、市場関係者は先進的な製品を導入するための研究開発に注力しています。

地域別

地域別では、美容整形市場は北米、南米、欧州、中東・アフリカ、アジア太平洋に区分されます。美容外科の最大市場は米国であり、次いで欧州です。また、アジア太平洋は最も早い市場成長が見込まれています。熟練した外科医の確保、医療コストの上昇、新興経済諸国からの技術波及の増加、外科手術に対する意識の拡大などが、この成長の要因となっています。

主要発展

  • 2023年2月Candelaは、FDA認可のProfound Matrix Systemの発売を発表しました。このシステムは、様々な老化段階の皮膚を修正、維持、回復するように設計されています。このシステムには、Sublime、Sublative RF、Matrix Proアプリケーターが含まれます。SublimeとSublative RFは小じわを改善し、Matrix Proはコラーゲンの再生と構築を行い、肌の全体的な外観と質感を向上させる。
  • 2022年6月:ロンドンを拠点とする世界のエステティック企業であるSinclairは、大幅なブランド変更を発表しました。同社は、MaiLiの最新のHA技術や注射なコラーゲン刺激剤であるLanlumaを含む、すでに卓越した注射剤の製品群に補完医薬品を追加しました。新しいEBD事業は、エネルギーに基づく様々なソリューションを記載しています。シンクレアの成長するポートフォリオ、Sinclair Collegeを通じた教育プログラム、そして世界のプレゼンスは、その新しいID確認を反映しています。ブランドは、エレガンスを保ちつつ、現代的で生き生きとしたプレミアムなものへと変貌を遂げました。
  • 2022年3月:シリコンジェル乳房インプラントメーカーのSientraが、20年ぶりにカナダ保健省の承認を取得。クラリオン・メディカル・技術ズが販売する高強度コヒーシブ・シリコンジェル乳房インプラントは、臨床データに裏打ちされ、他の追随を許さない安全性プロファイルを有します。シエンタは、カナダで唯一、認定形成外科医のみが利用できる乳房インプラントのブランドです。同社は、現地パートナーであるKai Aestheticを通じてカナダでインプラントを提供し、高い品質、安全性、サービス水準を確保します。

提供製品

  • truSculpt(R)flex:CuteraのtruSculpt(R)flexは、確実で信頼性の高い結果をもたらす、筋肉を直接刺激する全く新しい技術であるオリジナルのMDS(Multi-Directional Stimulation)に基づいています。MDSは生体電気インパルスを採用しており、太もも、臀部、腹部の強化、引き締め、調子を整えるのに効果的です。truSculpt flexの腹部、臀部、大腿部は、8つの異なる筋肉群によって同時に刺激されます。truSculpt flexは、他のどのボディスカルプティング機器よりも多くの治療スペースをカバーしています。エクササイズプランには、インターバルトレーニング、筋力トレーニング、コンディショニングルーチンが含まれています。truSculpt flexのワークアウトは、標準的なジムベースの活動よりもはるかに激しいものとなっています。
  • ルメニスM22TMモジュール式美容レーザー・マルチ・アプリケーション・プラットフォーム:M22TMと呼ばれるモジュラーマルチ用途プラットフォームは、30種類以上の皮膚疾患の治療と脱毛に使用されます。世界中の医師によって使用されているM22TMは、幅広い患者と症状に効果的な治療を可能にします。M22TMは、4つの異なる技術を1つのモジュラー・システムに統合することができます。M22TMユニバーサルIPLとAOPTを組み合わせることで、先進的なユーザーは完全にコントロールすることができ、各患者や各症状に合わせてパラメーターを簡単にカスタマイズすることができます。また、ルメニスには、美容医療部門に正確で安全、かつ成功率の高い光・レーザー治療を提供するゴールデンライン設計のプレミアムM22バージョンもあります。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主要メリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主要調査結果
  • CXOの視点

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 美容外科の世界市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • 外科処置
  • 非外科的処置
  • 脂肪吸引

第6章 美容外科の世界市場:体の部位別

  • イントロダクション
  • 顔と胸
  • 体と四肢

第7章 美容外科の世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
  • 南米
  • 欧州
  • 中東・アフリカ
  • アジア太平洋

第8章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意とコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第9章 企業プロファイル

  • Candela Corporation
  • Allergan
  • Merz Pharma
  • Mentor Worldwide LLC
  • Lumenis
  • Sinclair Pharma
  • Cutera
目次
Product Code: KSI061611460

The cosmetic surgery market is anticipated to increase from US$48.24 billion in 2022 to US$89.671 billion in 2029 at a CAGR of 9.26%.

Cosmetic surgery is a type of medical operation that uses both surgical and non-surgical methods to improve looks. Cosmetic surgery, also known as aesthetic surgery, is a branch of plastic surgery that aims to enhance a person's appearance through surgical and medical techniques. It is elective and focuses on improving aesthetic appeal, symmetry, and proportion. There are various types of cosmetic surgery, including facial procedures, body contouring, breast procedures, and skin rejuvenation. Reasons for cosmetic surgery include enhancement, correction, and aging reversal. A person may have cosmetic surgery done to reduce, accentuate, lift, or enhance a physical portion. Over the years, the demand for cosmetic surgery has grown significantly, spurred by improvements in surgical techniques, rising affluence, accelerating urbanization, the cultural effects of globalization, and an increase in doctors with specialized training.

MARKET DRIVERS:

  • An increase in licensed medical spas to draw clientele for cosmetic procedures is anticipated in the growth of the market.

An expansive and appealing aesthetic medicine industry is now operating worldwide because of the rise in the number of patients undergoing surgical and non-surgical cosmetic procedures. The number of medical spas that have FDA approval and licensing has greatly expanded as a result of this factor in many various countries. Intense pricing competition brought on by the proliferation of medical spas offering a wide range of services has driven down the price of cosmetic procedures even more.

  • Technology-advanced product accessibility is expected to drive the demand for cosmetic procedures globally

Leading producers of goods and devices on the market noted the profitable expansion and are working to enhance their current market share. Due to the growing demand for advanced products with fewer side effects and post-surgical interventions, market players are focusing on R&D to introduce advanced products.

By Geography

Geographically, the cosmetic surgery market is segmented as North America, South America, Europe, the Middle East and Africa, and Asia Pacific. The biggest market for cosmetic surgery is in the United States, followed by Europe. Asia Pacific is also anticipated to have the fastest regional market growth. The availability of skilled surgeons, rising healthcare costs, increased technology spillover from developed economies, and expanding awareness of surgery are all factors contributing to this growth.

Key Developments:

  • February 2023: Candela announced the launch of the FDA-cleared Profound Matrix System, designed to correct, maintain, and restore skin at different stages of aging. The system includes the Sublime, Sublative RF, and Matrix Pro applicators. The Sublime and Sublative RF treatments improve fine line and wrinkle appearance, while the Matrix Pro applicator regenerates and builds collagen, enhancing overall skin appearance and texture.
  • June 2022: Sinclair, a London-based global aesthetics company, has announced a significant rebranding. The company has added complementary medicines to its already exceptional range of injectables, including MaiLi's latest HA technology and Lanluma, an injectable collagen stimulant. The new EBD business offers a range of energy-based solutions. Sinclair's growing portfolio, educational programs through Sinclair College, and global presence reflect its new identity. The brand has transformed into contemporary, lively, and premium while maintaining its elegance.
  • March 2022: Sientra, a silicone gel breast implant manufacturer, has been approved by Health Canada for the first time in 20 years. The High-Strength Cohesive Silicone Gel Breast Implants, distributed by Clarion Medical Technologies, are backed by clinical data and have an unrivaled safety profile. Sientra is the only brand of breast implants in Canada available exclusively from board-certified plastic surgeons. The company will offer implants in Canada through local partner Kai Aesthetic, ensuring high quality, safety, and service standards.

Product Offerings:

  • truSculpt(R) flex: Cutera's truSculpt(R) flex is based on the original Multi-Directional Stimulation (MDS), a brand-new technique for direct muscle stimulation that offers secure and reliable outcomes. MDS employs a bioelectrical impulse that has been shown via studies to give targeted muscle stimulation for the best thigh, glute, and abdominal strengthening, firming and toning results. The abdomen, buttocks, and thigh regions of truSculpt flex are simultaneously stimulated by eight different muscle groups. More treatment space is covered by truSculpt flex than by any other body sculpting device. The exercise plans include interval training, strength training, and a conditioning routine. The truSculpt flex workout is much more intense than standard gym-based activities.
  • The Lumenis M22TM Modular Aesthetic Laser Multi-Application Platform: A modular multi-application platform called M22TM is used to treat and remove hair from more than 30 different skin diseases. M22TM, which is used by doctors all over the world, enables one to effectively treat a wide range of patients and conditions. It can combine four different technologies in a Modular System. With the M22TM Universal IPL and AOPT combined, advanced users have complete control and can easily customize the parameters for each patient and each condition. Lumenis also has a premium M22 version with the golden line design that offers the aesthetic medical sector precise, secure, and successful light and laser-based therapies.

Segmentation

By Type

  • Surgical Procedures
  • Non-Surgical Procedures
  • Liposuction

By Body Part

  • Face and Head
  • Breast
  • Body and Extremities

By Geography

  • North America
  • USA
  • Mexico
  • Canada
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • UAE
  • Israel
  • Others
  • Asia Pacific
  • India
  • China
  • Japan
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key Benefits to the stakeholder

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Processes

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. CXO Perspective

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL COSMETIC SURGERY MARKET, BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Surgical Procedures
    • 5.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Non-Surgical Procedures
    • 5.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.4. Liposuction
    • 5.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 5.4.2. Growth Prospects
    • 5.4.3. Geographic Lucrativeness

6. GLOBAL COSMETIC SURGERY MARKET, BY BODY PART

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Face and Breast
    • 6.2.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Breast
    • 6.3.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.4. Body and Extremities
    • 6.4.1. Market Opportunities and Trends
    • 6.4.2. Growth Prospects

Geographic Lucrativeness

7. GLOBAL COSMETIC SURGERY MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. By Type
    • 7.2.2. By Body Part
    • 7.2.3. By Country
      • 7.2.3.1. United States
        • 7.2.3.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.2.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.2.3.2. Canada
        • 7.2.3.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.2.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.2.3.3. Mexico
        • 7.2.3.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.2.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.3. South America
    • 7.3.1. By Type
    • 7.3.2. By Body Part
    • 7.3.3. By Country
      • 7.3.3.1. Brazil
        • 7.3.3.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.3.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.3.3.2. Argentina
        • 7.3.3.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.3.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.3.3.3. Others
        • 7.3.3.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.3.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.4. Europe
    • 7.4.1. By Type
    • 7.4.2. By Body Part
    • 7.4.3. By Country
      • 7.4.3.1. United Kingdom
        • 7.4.3.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.4.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.2. Germany
        • 7.4.3.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.4.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.3. France
        • 7.4.3.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.4.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.4. Italy
        • 7.4.3.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.4.3.4.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.5. Spain
        • 7.4.3.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.4.3.5.2. Growth Prospects
      • 7.4.3.6. Others
        • 7.4.3.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.4.3.6.2. Growth Prospects
  • 7.5. Middle East and Africa
    • 7.5.1. By Type
    • 7.5.2. By Body Part
    • 7.5.3. By Country
      • 7.5.3.1. Saudi Arabia
        • 7.5.3.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.5.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.2. UAE
        • 7.5.3.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.5.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.5.3.3. Others
        • 7.5.3.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.5.3.3.2. Growth Prospects
  • 7.6. Asia Pacific
    • 7.6.1. By Type
    • 7.6.2. By Body Part
    • 7.6.3. By Country
      • 7.6.3.1. Japan
        • 7.6.3.1.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.1.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.2. China
        • 7.6.3.2.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.2.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.3. India
        • 7.6.3.3.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.3.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.4. South Korea
        • 7.6.3.4.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.4.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.5. Taiwan
        • 7.6.3.5.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.5.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.6. Thailand
        • 7.6.3.6.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.6.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.7. Indonesia
        • 7.6.3.7.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.7.2. Growth Prospects
      • 7.6.3.8. Others
        • 7.6.3.8.1. Market Opportunities and Trends
        • 7.6.3.8.2. Growth Prospects

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 8.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 8.2. Market Share Analysis
  • 8.3. Mergers, Acquisitions, Agreements, and Collaborations
  • 8.4. Competitive Dashboard

9. COMPANY PROFILES

  • 9.1. Candela Corporation
  • 9.2. Allergan
  • 9.3. Merz Pharma
  • 9.4. Mentor Worldwide LLC
  • 9.5. Lumenis
  • 9.6. Sinclair Pharma
  • 9.7. Cutera