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市場調査レポート
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1456914

コーヒーポッド市場-2024年から2029年までの予測

Coffee Pods Market - Forecasts from 2024 to 2029

出版日: | 発行: Knowledge Sourcing Intelligence | ページ情報: 英文 148 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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コーヒーポッド市場-2024年から2029年までの予測
出版日: 2024年02月13日
発行: Knowledge Sourcing Intelligence
ページ情報: 英文 148 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 目次
概要

コーヒーポッドの世界市場は、CAGR5.74%で上昇し、2022年の207億2,628万8,000米ドルから2029年には306億3,497万9,000米ドルの市場規模に達すると予測されています。

コーヒーポッドは、入手が容易で、家庭用、工業用、淹れ物セグメントで幅広く応用されているため、市場拡大において重要な役割を果たすであろう。コーヒーポッドは、1回のみ使用可能なコーヒー容器であり、ティーバッグに似ています。コーヒーポッドの1回限りの使用と使い捨ての特徴は、添加物や追加のフレーバーを排除し、抽出プロセスを簡素化し、時間を短縮するため、消費者にとって主要魅力です。

コーヒーポッドの需要は、ライフスタイルの急速な変化、革新的ですぐに使える製品を好む消費者の嗜好の緩やかな変化、オーガニックコーヒーの消費から得られる健康上の利点の認識により増加しています。急速な都市化がコーヒーポッドの需要をさらに促進しています。これに加えて、コーヒー豆の栽培者によるフェアトレードの採用の増加や、家庭でカフェの体験を再現したいという願望が、消費者をコーヒーポッドの購入へとさらに向かわせています。

都市化の進展が市場を牽引。

都市化の急速な進展は、コンビニエンス食品・飲食品の需要増につながり、コーヒーポッドもそのひとつです。コーヒーポッドは便利で、コーヒーの準備に余分な時間を必要としないです。都市化の進展は、コーヒーポッドの消費拡大を促進するであろう。2022年5月の世界のコーヒー輸出量は1,080万袋で、2021年5月は982万袋でした。2022年4月には1,092万袋でした。世界のコーヒーの取引の拡大は、コーヒーポッドの市場全体の成長に寄与すると予測されます。この消費の増加は、多忙なライフスタイルを送る人々の増加による都市化の進展と関連づけることができます。

北米の市場は堅調に成長すると予測されます。

北米地域では、シングルサーブコーヒーとスペシャルティコーヒーの需要が高まっているため、予測期間中に大きな成長が見込まれます。また、アジア太平洋と欧州地域も、カフェの普及が進んでいることから、その後の市場シェアが期待されています。米国農務省(USDA)によると、2022年の米国におけるコーヒー輸出国のトップはブラジルでした。コロンビア、ベトナム、グアテマラはそれぞれ約31%、19%、10%、6%を輸出しています。したがって、コーヒーの消費量の増加に伴い、コーヒーの輸出は今後数年間で増加すると予想されます。例えば、2022年には、2,650万袋のコーヒーが米国に輸入されました。したがって、コーヒー消費量の増加に伴い、コーヒーポッドの市場は成長すると予想されます。

Kery参入企業

  • Nestle SAは、コーヒーポッドとカプセルの世界のリーディング・カンパニーです。同社は、複数のコンポーネントで構成された高度な抽出セルを表すポッドの専用ラインをポートフォリオに持ち、独自の健康的なコーヒー製品を供給することで、事業市場全体で関連性の高い市場ポジションを維持しています。
  • Kraft Heinz Companyは、既存の顧客との関係を強化するため、顧客開拓と収益管理のチームを一元化し、顧客パートナーシップの開拓に力を注いでいます。
  • Starbucks Corporationは、少なくとも1万4,000の店舗と1万5,000のライセンス・ショップで製品を提供する大手企業です。同社の主要事業戦略は、新興国を中心とした国際市場の拡大です。

目次

第1章 イントロダクション

  • 市場概要
  • 市場の定義
  • 調査範囲
  • 市場セグメンテーション
  • 通貨
  • 前提条件
  • 基準年と予測年のタイムライン
  • 利害関係者にとっての主要メリット

第2章 調査手法

  • 調査デザイン
  • 調査プロセス

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 主要調査結果
  • アナリストビュー

第4章 市場力学

  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 業界バリューチェーン分析
  • アナリストビュー

第5章 世界コーヒーポッド市場:タイプ別

  • イントロダクション
  • ハードポッド
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性
  • ソフトポッド
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性

第6章 世界コーヒーポッド市場:カフェイン含有量別

  • イントロダクション
  • 通常
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性
  • カフェインレス
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性

第7章 世界コーヒーポッド市場:フレーバー別

  • イントロダクション
  • 通常
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性
  • フレーバー付き
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性

第8章 流通チャネル別の世界コーヒーポッド市場

  • イントロダクション
  • オンライン
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性
  • オフライン
    • 市場動向と機会
    • 成長の展望
    • 地理的収益性

第9章 世界コーヒーポッド市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • タイプ別
    • カフェイン含有量別
    • フレーバー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 南米
    • タイプ別
    • カフェイン含有量別
    • フレーバー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 欧州
    • タイプ別
    • カフェイン含有量別
    • フレーバー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • 中東・アフリカ
    • タイプ別
    • カフェイン含有量別
    • フレーバー別
    • 流通チャネル別
    • 国別
  • アジア太平洋
    • タイプ別
    • カフェイン含有量別
    • フレーバー別
    • 流通チャネル別
    • 国別

第10章 競合環境と分析

  • 主要企業と戦略分析
  • 市場シェア分析
  • 合併、買収、合意とコラボレーション
  • 競合ダッシュボード

第11章 企業プロファイル

  • Starbucks Corporation
  • Luigi Lavazza SpA
  • Dunkin Brands(DD IP Holder LLC)
  • The Kraft Heinz Company
  • Keurig Green Mountain, Inc.(Acquired by JAB Holding Company)
  • Nestle SA
目次
Product Code: KSI061613943

The global coffee pods market is projected to rise at a compound annual growth rate (CAGR) of 5.74% to reach a market valuation of US$30,634.979 million by 2029, from US$20,726.288 million in 2022.

The coffee pods will have a significant role in the market expansion owing to their easy availability and wide application in household, industrial, and brewed sectors. The coffee pod is also called a single-use coffee container as only one coffee can be prepared from it, and it is similar to tea bags. The one-time use and disposable feature of the coffee pods are the main attraction to the consumers, as these eliminate the additives and additional flavors and simplify the brewing process, thus reducing the time.

The demand for coffee pods is increasing due to the rapid change in lifestyle, the gradual change in the consumer's preference for innovative and ready-to-use products, and the awareness of the health benefits derived from the consumption of organic coffee. The rapid urbanization is further fostering the demand for coffee pods. In addition to this, the increased adoption of the fair-trade practice by the cultivators of the coffee beans and the desire to recreate the experience of the cafe at home is further directing consumers towards the purchase of coffee pods.

Growth in urbanization propels the market.

The rapid increase in urbanization leads to an increase in the demand for convenience food and beverage products, among which coffee pods are included. Coffee pods are convenient and do not require extra time for the preparation of coffee. The increase in urbanization will drive the increase in consumption of coffee pods. In May 2022, world coffee exports amounted to 10.80 million bags, compared with 9.82 million in May 2021. In April 2022, they amounted to 10.92 million bags. The growing trade of coffee worldwide is projected to contribute to the overall market growth of coffee pods. This increase in consumption can be linked to the increase in urbanization, due to the increasing number of people with busy lifestyles.

It is projected that the market in North America will grow steadily.

The North American region is anticipated to grow at a significant rate in the forecast period owing to the rising demand for single-serve coffee and specialty coffee in the region. The Asia Pacific and European regions are also expected to have subsequent market shares owing to the increasing penetration of cafes in the region. According to the United States Department of Agriculture (USDA), the top coffee exporter in the United States in 2022 was Brazil. Colombia, Vietnam, and Guatemala exported around 31%, 19%, 10%, and 6%, respectively. Therefore, with the increase in coffee consumption, the export of coffee is anticipated to increase in upcoming years. for instance- in 2022, 26.5 million bags of coffee were imported into the United States. Hence, with increasing coffee consumption the market for coffee pods is expected to grow.

Kery Players:

  • Nestle SA is a leading provider of coffee pods and capsules globally. The company has a dedicated line of pods that represent sophisticated extraction cells made of several components in its portfolio and supplies unique healthy coffee products to maintain a relevant market position across its operating markets.
  • Kraft Heinz Company is dedicated to developing customer partnerships with centralized customer development and revenue management teams to strengthen their existing customer relationships. The company is building new strategic partnerships to deliver unique consumer insights and solutions.
  • Starbucks Corporation is a leading company that offers its products in at least 14k locations and 15k licensed shops. The company's main business strategy is international market expansion with a focus on emerging economies

Segmentation:

By Type:

  • Hard Pods
  • Soft Pods

By Caffeine Content:

  • Regular
  • Decaffeinated

By Flavor:

  • Regular
  • Flavored

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Geography

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Mexico
  • South America
  • Brazil
  • Argentina
  • Others
  • Europe
  • United Kingdom
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Others
  • Middle East and Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • Others
  • Asia Pacific
  • Japan
  • China
  • India
  • South Korea
  • Taiwan
  • Thailand
  • Indonesia
  • Others

TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1. Market Overview
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Scope of the Study
  • 1.4. Market Segmentation
  • 1.5. Currency
  • 1.6. Assumptions
  • 1.7. Base, and Forecast Years Timeline
  • 1.8. Key benefits for the stakeholders

2. RESEARCH METHODOLOGY

  • 2.1. Research Design
  • 2.2. Research Process

3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1. Key Findings
  • 3.2. Analyst View

4. MARKET DYNAMICS

  • 4.1. Market Drivers
  • 4.2. Market Restraints
  • 4.3. Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.3.3. Threat of New Entrants
    • 4.3.4. Threat of Substitutes
    • 4.3.5. Competitive Rivalry in the Industry
  • 4.4. Industry Value Chain Analysis
  • 4.5. Analyst View

5. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY TYPE

  • 5.1. Introduction
  • 5.2. Hard Pods
    • 5.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.2.2. Growth Prospects
    • 5.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 5.3. Soft Pods
    • 5.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 5.3.2. Growth Prospects
    • 5.3.3. Geographic Lucrativeness

6. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY CAFFEINE CONTENT

  • 6.1. Introduction
  • 6.2. Regular
    • 6.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.2.2. Growth Prospects
    • 6.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 6.3. Decaffeinated
    • 6.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 6.3.2. Growth Prospects
    • 6.3.3. Geographic Lucrativeness

7. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY FLAVOR

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Regular
    • 7.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.2.2. Growth Prospects
    • 7.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 7.3. Flavored
    • 7.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 7.3.2. Growth Prospects
    • 7.3.3. Geographic Lucrativeness

8. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1. Introduction
  • 8.2. Online
    • 8.2.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.2.2. Growth Prospects
    • 8.2.3. Geographic Lucrativeness
  • 8.3. Offline
    • 8.3.1. Market Trends and Opportunities
    • 8.3.2. Growth Prospects
    • 8.3.3. Geographic Lucrativeness

9. GLOBAL COFFEE PODS MARKET BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. North America
    • 9.2.1. By Type
    • 9.2.2. By Caffeine Content
    • 9.2.3. By Flavor
    • 9.2.4. By Distribution Channel
    • 9.2.5. By Country
      • 9.2.5.1. United States
        • 9.2.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.2.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.2. Canada
        • 9.2.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.2.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.2.5.3. Mexico
        • 9.2.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.2.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.3. South America
    • 9.3.1. By Type
    • 9.3.2. By Caffeine Content
    • 9.3.3. By Flavor
    • 9.3.4. By Distribution Channel
    • 9.3.5. By Country
      • 9.3.5.1. Brazil
        • 9.3.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.3.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.2. Argentina
        • 9.3.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.3.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.3.5.3. Others
        • 9.3.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.3.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.4. Europe
    • 9.4.1. By Type
    • 9.4.2. By Caffeine Content
    • 9.4.3. By Flavor
    • 9.4.4. By Distribution Channel
    • 9.4.5. By Country
      • 9.4.5.1. United Kingdom
        • 9.4.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.2. Germany
        • 9.4.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.3. France
        • 9.4.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.4. Spain
        • 9.4.5.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.4.5.5. Others
        • 9.4.5.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.4.5.5.2. Growth Prospects
  • 9.5. Middle East and Africa
    • 9.5.1. By Type
    • 9.5.2. By Caffeine Content
    • 9.5.3. By Flavor
    • 9.5.4. By Distribution Channel
    • 9.5.5. By Country
      • 9.5.5.1. Saudi Arabia
        • 9.5.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.2. South Africa
        • 9.5.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.5.5.3. Others
        • 9.5.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.5.5.3.2. Growth Prospects
  • 9.6. Asia Pacific
    • 9.6.1. By Type
    • 9.6.2. By Caffeine Content
    • 9.6.3. By Flavor
    • 9.6.4. By Distribution Channel
    • 9.6.5. By Country
      • 9.6.5.1. Japan
        • 9.6.5.1.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.1.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.2. China
        • 9.6.5.2.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.2.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.3.India
        • 9.6.5.3.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.3.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.4.South Korea
        • 9.6.5.4.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.4.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.5.Taiwan
        • 9.6.5.5.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.5.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.6.Thailand
        • 9.6.5.6.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.6.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.7.Indonesia
        • 9.6.5.7.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.7.2. Growth Prospects
      • 9.6.5.8.Others
        • 9.6.5.8.1. Market Trends and Opportunities
        • 9.6.5.8.2. Growth Prospects

10. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

  • 10.1. Major Players and Strategy Analysis
  • 10.2. Market Share Analysis
  • 10.3. Mergers, Acquisition, Agreements, and Collaborations
  • 10.4. Competitive Dashboard

11. COMPANY PROFILES

  • 11.1. Starbucks Corporation
  • 11.2. Luigi Lavazza SpA
  • 11.3. Dunkin Brands (DD IP Holder LLC)
  • 11.4. The Kraft Heinz Company
  • 11.5. Keurig Green Mountain, Inc. (Acquired by JAB Holding Company)
  • 11.6. Nestle SA